Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingové aktivity supermarketu Albert

Marketingové aktivity supermarketu Albert

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Umhöhová
Šetření:27. 11. 2011 - 09. 12. 2011
Počet respondentů:96
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.31
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jmenuji se Ivana Umhöhová a jsem studentkou 3. ročníku Vyšší odborné školy ekonomické v Mostě. Pro svou absolventskou práci jsem si vybrala téma Marketingové aktivity supermarketu Albert.

Hlavními cíly tohoto dotazníku je zjištění, zda lidé  znají supermarket Albert a jak je jeho marketingové aktivity ovlivňují.

Vyplnění tohoto dotazníku mi velmi pomůže ke zpracování mé absolventské práce. Děkuji za Váš čas :)

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 

 

Odpovědi respondentů

1. Znáte supermarket Albert?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9497,92 %97,92 %  
ne22,08 %2,08 %  

Graf

2. Nakupujete v supermarketu Albert?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, každý denotázka č. 3, ano, občasotázka č. 3, vůbec → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, občas7781,91 %80,21 %  
ano, každý den1617,02 %16,67 %  
vůbec11,06 %1,04 %  

Graf

3. Dostanou se k Vám akční letáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4346,24 %44,79 %  
někdy2931,18 %30,21 %  
ne1516,13 %15,63 %  
letáky mě oběžují66,45 %6,25 %  

Graf

4. Jak moc ovlivňuje akční leták Váš výběr zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas si koupím něco z letáku5458,06 %56,25 %  
neovlivňuje mě3234,41 %33,33 %  
většinu věcí kupuji podle letáku77,53 %7,29 %  

Graf

5. Znáte televizní reklamu s týmem agentů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8086,02 %83,33 %  
ne1313,98 %13,54 %  

Graf

6. Zaujala Vás tato reklama nečím?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2531,25 %26,04 %  
ano45 %4,17 %  
nezaujala22,5 %2,08 %  
šmoulové22,5 %2,08 %  
ne, nelíbí se mi22,5 %2,08 %  
nevím22,5 %2,08 %  
Ani ne22,5 %2,08 %  
prasátka11,25 %1,04 %  
ty prasátka jsou dobrý :D 11,25 %1,04 %  
něčím11,25 %1,04 %  
ostatní odpovědi prasátky :)
hlas Terezy Kostkové
Šmoulama
Vtipem
tato reklama mě příliš nezaujala.
ano, je docela zajímavě pojatá
ne, je "ujetá"
ne:-(
vždy mě něčím zaujme
zlatým oblečkem prasete, absurdností
Příliš elastickou uniformou
oblečky agentu :-)
ano malé prasátka vypadají vtipně
nápad
Ano, oblečky, nápadem
je to nejhorší současná reklama
tlustým člověkem
Ničím - je to blbost
spíše ne
ano, je trapná, nevskusná, vlezlá a obtěžující
nápaditá
barevnými kostými a nápadem
barevnými agenty
prasátka :D
roztomilá prasátka :)
oblečením agentů
oblečení
kreativitou
velmi srandovní oblečení "agentů"
latexové oblečky
prasátky
Myslím si, že zapadá do průměru. Ničím nevyčnívá
je uhozená
prasatka :)
Nijak zvlášť.
zlaté oblečky
příjde mi "debilní"
prasátkama
3847,5 %39,58 % 

Graf

7. Čtete Albert magazín, který naleznete u pokladen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4952,69 %51,04 %  
občas2830,11 %29,17 %  
ano, vždy1617,2 %16,67 %  

Graf

8. Je nějaká věc se kterou nejste v supermarketu Albert spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
fronty u pokladen6266,67 %64,58 %  
neochota personálu2122,58 %21,88 %  
vysoké ceny2021,51 %20,83 %  
malý výběr zboží1617,2 %16,67 %  
nemám co vytknout1415,05 %14,58 %  
nepořádek na prodejní ploše77,53 %7,29 %  

Graf

9. Znáte firemní barvy?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
modrá, žlutá618,18 %6,25 %  
žlutá, modrá515,15 %5,21 %  
žlutá a modrá?39,09 %3,13 %  
ne26,06 %2,08 %  
ano modra zluta13,03 %1,04 %  
myslím že modrá a žlutá13,03 %1,04 %  
žlutá, modrá, bílá13,03 %1,04 %  
světle modrá,žlutá,bílá13,03 %1,04 %  
myslím, že ano - žlutá a modrá13,03 %1,04 %  
modrá a žlutá13,03 %1,04 %  
ostatní odpovědi n
modrá, bílá
ano- bílá, žlutá, modrá
Modrá, žlutá ?
Asi žlutá a modrá
logo je modro žluté
nevim
ano
žlutá
zluta, modra
modrá, bílá, žlutá
1133,33 %11,46 % 

Graf

10. Myslíte si, že jsou akční položky dostatečně označeny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1854,55 %18,75 %  
nevím1133,33 %11,46 %  
ne412,12 %4,17 %  

Graf

11. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6772,04 %69,79 %  
muž2627,96 %27,08 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte supermarket Albert?

2. Nakupujete v supermarketu Albert?

3. Dostanou se k Vám akční letáky?

4. Jak moc ovlivňuje akční leták Váš výběr zboží?

5. Znáte televizní reklamu s týmem agentů?

6. Zaujala Vás tato reklama nečím?

7. Čtete Albert magazín, který naleznete u pokladen?

8. Je nějaká věc se kterou nejste v supermarketu Albert spokojeni?

10. Myslíte si, že jsou akční položky dostatečně označeny?

11. Jakého jste pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte supermarket Albert?

2. Nakupujete v supermarketu Albert?

3. Dostanou se k Vám akční letáky?

4. Jak moc ovlivňuje akční leták Váš výběr zboží?

5. Znáte televizní reklamu s týmem agentů?

6. Zaujala Vás tato reklama nečím?

7. Čtete Albert magazín, který naleznete u pokladen?

8. Je nějaká věc se kterou nejste v supermarketu Albert spokojeni?

10. Myslíte si, že jsou akční položky dostatečně označeny?

11. Jakého jste pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Umhöhová, I.Marketingové aktivity supermarketu Albert (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingove-aktivity-superm.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.