Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingové aktivity VW Group

Marketingové aktivity VW Group

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Matej Bača
Šetření:29. 12. 2014 - 05. 01. 2015
Počet respondentů:115
Počet otázek (max/průměr):19 / 16.08
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:66,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

pro účely marketingového výzkumu bychom Vás rádi požádali o vyplnění krátkého dotazníku na téma marketingových aktivit Volkswagen Group.

 

Moc děkujeme za Váš čas.

 

Odpovědi respondentů

1. Vyberte prosím, které z uvedených značek se podle Vás patří do Volkswagen Group:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Volkswagen10994,78 %94,78 %  
Škoda9885,22 %85,22 %  
Audi6455,65 %55,65 %  
Seat5951,3 %51,3 %  
Porsche4841,74 %41,74 %  
Bentley3631,3 %31,3 %  
Lamborghini3126,96 %26,96 %  
Bugatti3026,09 %26,09 %  
Opel1815,65 %15,65 %  
BMW1311,3 %11,3 %  
Mercedes54,35 %4,35 %  
Kia10,87 %0,87 %  
Renault10,87 %0,87 %  
Ford10,87 %0,87 %  

Graf

2. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6354,78 %54,78 %  
ano5245,22 %45,22 %  

Graf

3. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Audi4280,77 %36,52 %  
Audi Quattro23,85 %1,74 %  
vw23,85 %1,74 %  
Vw quattro11,92 %0,87 %  
Wv11,92 %0,87 %  
Audi quatroporte11,92 %0,87 %  
nevim11,92 %0,87 %  
rgff11,92 %0,87 %  
Volkswagen11,92 %0,87 %  

Graf

4. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8775,65 %75,65 %  
ano2824,35 %24,35 %  

Graf

5. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
seat2589,29 %21,74 %  
Audi13,57 %0,87 %  
Financování fiatu13,57 %0,87 %  
sv13,57 %0,87 %  

Graf

6. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7262,61 %62,61 %  
ne4337,39 %37,39 %  

Graf

7. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda4156,94 %35,65 %  
skoda1520,83 %13,04 %  
Škoda Fabia34,17 %2,61 %  
Skoda Fabia22,78 %1,74 %  
Škoda Auto22,78 %1,74 %  
Škoda Fabia nová 11,39 %0,87 %  
Škoda Octavia11,39 %0,87 %  
skoda auto11,39 %0,87 %  
fabia11,39 %0,87 %  
nevím11,39 %0,87 %  
ostatní odpovědi Škodu Fabii
Audi
sfd
fabie
45,56 %3,48 % 

Graf

8. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6960 %60 %  
ano4640 %40 %  

Graf

9. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
škoda2860,87 %24,35 %  
skoda1123,91 %9,57 %  
Škoda Auto510,87 %4,35 %  
nevím24,35 %1,74 %  

Graf

10. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7464,35 %64,35 %  
ano4135,65 %35,65 %  

Graf

11. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
volkswagen1946,34 %16,52 %  
VW1843,9 %15,65 %  
wv24,88 %1,74 %  
vw comfort edition12,44 %0,87 %  
nevim12,44 %0,87 %  

Graf

12. Jaké emoce ve Vás tyto reklamy vyvolávají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bez emocí7666,09 %66,09 %  
reklamy mě obtěžují2420,87 %20,87 %  
štěstí1613,91 %13,91 %  
reklamy mi přijdou zábavné1613,91 %13,91 %  
překvapení86,96 %6,96 %  
hněv32,61 %2,61 %  
smutek10,87 %0,87 %  

Graf

13. Jaký druh reklamy byste zakázali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letáky3631,3 %31,3 %  
outdoor/billboardy3429,57 %29,57 %  
TV2925,22 %25,22 %  
kinoreklama2622,61 %22,61 %  
rádio2320 %20 %  
internet/online2118,26 %18,26 %  
tisk65,22 %5,22 %  
žádný54,35 %4,35 %  
žádnou54,35 %4,35 %  
žádnou - to by tu taky mělo být! :)10,87 %0,87 %  
žádné z uvedených10,87 %0,87 %  
na internetu automaticky spouštěné - hledat která z otevřených záložek zrovna ruší hraním, to je na bojkot příslušných firem10,87 %0,87 %  
Žádnou :) všechny kanály jsou ok. O tom marketing přeci je :)10,87 %0,87 %  
Žádné10,87 %0,87 %  
není třeba nic zakazovat10,87 %0,87 %  
hyundai10,87 %0,87 %  
nezakázala bych žádnou z uvedených10,87 %0,87 %  
zadnou10,87 %0,87 %  
Stupidní! Ty co oslovují cílovou skupinu s IQ 80.10,87 %0,87 %  
TV nekoukam tak mi je to fuk, v radiu by to fakt byt nemusel a na intyrnetu by se taky mohli klidnit, ale chapu ze uplne bez reklamy to nejde, jen je toho uz vsude moc - reklamy me spis serou. malo ktera je dobra,zajimava a/nebo na neco dobreho.10,87 %0,87 %  
žádnou chápu že účelem reklamy je ovlivnit zákazníka a snaží se tím docílit zisku, takže žádnou10,87 %0,87 %  
beru reklamu jakou součást konkurenčního prostředí10,87 %0,87 %  
žádnou reklamu bych nezakazoval10,87 %0,87 %  
Reklamu,která atakuje na děti a vytahuje peníze z rodičů10,87 %0,87 %  
zákaz nic neřeší10,87 %0,87 %  
Reklamy, které jsou neetické.10,87 %0,87 %  
žádnou i když je nemám ráda10,87 %0,87 %  

Graf

14. Reklamy na jakou z těchto značek se Vám líbí nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Audi

Bentley


Bugatti

Lamborghini


Volkswagen

Porsche


Seat

Škoda

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda4236,52 %36,52 %  
Audi3933,91 %33,91 %  
Volkswagen1714,78 %14,78 %  
Porsche86,96 %6,96 %  
Bentley76,09 %6,09 %  
Seat10,87 %0,87 %  
Lamborghini10,87 %0,87 %  

Graf

15. Vyberte prosím z následujících modely značky Volkswagen.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Passat10086,96 %86,96 %  
Polo9683,48 %83,48 %  
Tiguan7968,7 %68,7 %  
New Beetle6455,65 %55,65 %  
Scirocco6354,78 %54,78 %  
Up4337,39 %37,39 %  
Citigo1311,3 %11,3 %  
Octavia1210,43 %10,43 %  
Leon97,83 %7,83 %  
Astra21,74 %1,74 %  

Graf

16. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž6859,13 %59,13 %  
žena4740,87 %40,87 %  

Graf

17. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 35 let5346,09 %46,09 %  
20 -25 let3732,17 %32,17 %  
35 - 45 let108,7 %8,7 %  
45 - 55 let97,83 %7,83 %  
do 20 let43,48 %3,48 %  
56 let a více21,74 %1,74 %  

Graf

18. Vlastníte automobil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6354,78 %54,78 %  
vlastníme auto v domácnosti3026,09 %26,09 %  
ne2219,13 %19,13 %  

Graf

19. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 0002723,48 %23,48 %  
10 000 - 20 0002622,61 %22,61 %  
20 000 - 30 0002521,74 %21,74 %  
30 000 - 45 0002118,26 %18,26 %  
nad 45 0001613,91 %13,91 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Vyberte prosím, které z uvedených značek se podle Vás patří do Volkswagen Group:

  • odpověď Audi:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bugatti na otázku 1. Vyberte prosím, které z uvedených značek se podle Vás patří do Volkswagen Group:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lamborghini na otázku 1. Vyberte prosím, které z uvedených značek se podle Vás patří do Volkswagen Group:
  • odpověď Bentley:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lamborghini na otázku 1. Vyberte prosím, které z uvedených značek se podle Vás patří do Volkswagen Group:
  • odpověď Porsche:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bugatti na otázku 1. Vyberte prosím, které z uvedených značek se podle Vás patří do Volkswagen Group:
  • odpověď Seat:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bugatti na otázku 1. Vyberte prosím, které z uvedených značek se podle Vás patří do Volkswagen Group:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lamborghini na otázku 1. Vyberte prosím, které z uvedených značek se podle Vás patří do Volkswagen Group:

2. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Audi na otázku 3. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

4. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

  • odpověď ano:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi seat na otázku 5. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

6. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi skoda na otázku 7. Jakou značku předchozí reklama propaguje?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Škoda na otázku 7. Jakou značku předchozí reklama propaguje?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi volkswagen na otázku 11. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

8. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

  • odpověď ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi skoda na otázku 9. Jakou značku předchozí reklama propaguje?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi škoda na otázku 9. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

10. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

  • odpověď ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi volkswagen na otázku 11. Jakou značku předchozí reklama propaguje?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi VW na otázku 11. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

15. Vyberte prosím z následujících modely značky Volkswagen.

  • odpověď New Beetle:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lamborghini na otázku 1. Vyberte prosím, které z uvedených značek se podle Vás patří do Volkswagen Group:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bugatti na otázku 1. Vyberte prosím, které z uvedených značek se podle Vás patří do Volkswagen Group:
  • odpověď Scirocco:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Up na otázku 15. Vyberte prosím z následujících modely značky Volkswagen.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lamborghini na otázku 1. Vyberte prosím, které z uvedených značek se podle Vás patří do Volkswagen Group:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bugatti na otázku 1. Vyberte prosím, které z uvedených značek se podle Vás patří do Volkswagen Group:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vyberte prosím, které z uvedených značek se podle Vás patří do Volkswagen Group:

2. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

3. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

4. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

5. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

6. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

7. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

8. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

9. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

10. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

11. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

12. Jaké emoce ve Vás tyto reklamy vyvolávají?

13. Jaký druh reklamy byste zakázali?

14. Reklamy na jakou z těchto značek se Vám líbí nejvíce?

15. Vyberte prosím z následujících modely značky Volkswagen.

16. Jste

17. Váš věk

18. Vlastníte automobil?

19. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vyberte prosím, které z uvedených značek se podle Vás patří do Volkswagen Group:

2. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

3. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

4. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

5. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

6. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

7. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

8. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

9. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

10. Viděli jste/poznáváte tuto reklamu?

11. Jakou značku předchozí reklama propaguje?

12. Jaké emoce ve Vás tyto reklamy vyvolávají?

13. Jaký druh reklamy byste zakázali?

14. Reklamy na jakou z těchto značek se Vám líbí nejvíce?

15. Vyberte prosím z následujících modely značky Volkswagen.

16. Jste

17. Váš věk

18. Vlastníte automobil?

19. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bača, M.Marketingové aktivity VW Group (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://marketingove-aktivity-vw-gro.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.