Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingové hry

Marketingové hry

Použití násilí v různých situacích
11 situací k zamyšlení.

[6 min., veřejné výsledky 27. dubna]

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ján Kadlečík
Šetření:28. 12. 2017 - 11. 01. 2018
Počet respondentů:50
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:49,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení priatelia,

píšem bakalársku prácu a rád by som spracoval Vaše odpovede v kapitole Marketingové hry. Dotazník má 11 otázok. Ďakujem Jano, Bratislava 25.12.2017

Odpovědi respondentů

1. Si muž/žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2856 %56 %  
muž2244 %44 %  

Graf

2. Uveď prosím svoj vek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
viac ako 351632 %32 %  
21- 251428 %28 %  
26 - 301224 %24 %  
18 - 20510 %10 %  
30 - 3536 %6 %  

Graf

3. Si študent/ podnikateľ/zamestnanec/nezamestnaný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zamestnanec2550 %50 %  
študent1428 %28 %  
nezamestnaný612 %12 %  
podnikateľ510 %10 %  

Graf

4. Hrávaš počítačové hry?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno3264 %64 %  
nie1530 %30 %  
áno a často36 %6 %  

Graf

5. Všímaš si popri hraní aj reklamu v počítačovej hre?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie2856 %56 %  
vidím reklamu, ale nevenujem jej pozornosť1428 %28 %  
áno816 %16 %  

Graf

6. Hral si nejakú marketingovú hru o body na internete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie3978 %78 %  
áno918 %18 %  
skoro nikdy24 %4 %  

Graf

7. Vnímaš statickú reklamu (napr. plagáty, billboardy) v obchodoch ako zábavnú, zastavíš sa? prečítaš si ju?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skoro nikdy2346 %46 %  
nie2040 %40 %  
áno714 %14 %  

Graf

8. Máš rád vtipnú až smiešnu reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno3672 %72 %  
nie1428 %28 %  

Graf

9. Ktorú reklamu, na ktorý produkt, v súčasnosti vyhodnocuješ ako najvtipnejšiu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Twisto36 %6 %  
Žádnou36 %6 %  
Nic24 %4 %  
Nevim 24 %4 %  
kofola 24 %4 %  
T Mobile24 %4 %  
coop12 %2 %  
neviem12 %2 %  
nedostavam sa velmi do kontaktu s reklamou, ale mozno tie so Saganom su celkom mile.12 %2 %  
pôžička poštová banka12 %2 %  
ostatní odpovědi Mě reklamy nepříjdou vtipné
Reklamy nesleduju, neznám, na TV nekoukám, rádio neposlouchám, na netu si jich nevšímám, nebo používám adBlock, pokud jsou agresivní
ziadnu
???
žiadnu
Produkt si nikdy nevybavím, ale teď je vtipná reklama se Šimpanzem a Trojanem.
asi reklamy na mobilní operátory
Vodka
od T-mobile
Žádný, reklama mě obtěžuje, vyhýbám se jí
Škoda auto, T-mobile
Žádná mě nenapadá.
Bonux
prase Kofola
Zlaté prasátko - Kofola
Na pojistovnu
jediná: Kofola - holčička a zlaté prasátko
Reklama s prasátkem - na Kofolu
-
alza
x
ebanka
nevím, nedívám se na televizi
nevzpomínám si
nemám přehled, nesleduju reklamy
Kofola - prase divoké
Zadnou
reklamu na Kofolu
.
nic, nekoukám na reklamy
žádná mě nenapadá
AirBank
3264 %64 % 

Graf

10. Je pre teba súťaž o body pri nákupe v obchode lákavá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie3366 %66 %  
skoro nikdy1122 %22 %  
áno612 %12 %  

Graf

11. Veríš, že v súťaži pri nákupoch v obchode niečo naozaj vyhráš?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie4080 %80 %  
áno1020 %20 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Si muž/žena?

2. Uveď prosím svoj vek?

3. Si študent/ podnikateľ/zamestnanec/nezamestnaný?

4. Hrávaš počítačové hry?

5. Všímaš si popri hraní aj reklamu v počítačovej hre?

6. Hral si nejakú marketingovú hru o body na internete?

7. Vnímaš statickú reklamu (napr. plagáty, billboardy) v obchodoch ako zábavnú, zastavíš sa? prečítaš si ju?

8. Máš rád vtipnú až smiešnu reklamu?

10. Je pre teba súťaž o body pri nákupe v obchode lákavá?

11. Veríš, že v súťaži pri nákupoch v obchode niečo naozaj vyhráš?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Si muž/žena?

2. Uveď prosím svoj vek?

3. Si študent/ podnikateľ/zamestnanec/nezamestnaný?

4. Hrávaš počítačové hry?

5. Všímaš si popri hraní aj reklamu v počítačovej hre?

6. Hral si nejakú marketingovú hru o body na internete?

7. Vnímaš statickú reklamu (napr. plagáty, billboardy) v obchodoch ako zábavnú, zastavíš sa? prečítaš si ju?

8. Máš rád vtipnú až smiešnu reklamu?

10. Je pre teba súťaž o body pri nákupe v obchode lákavá?

11. Veríš, že v súťaži pri nákupoch v obchode niečo naozaj vyhráš?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kadlečík, J.Marketingové hry (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://marketingove-hry.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.