Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingové šetření finančních příspěvků neziskovým organizacím

Marketingové šetření finančních příspěvků neziskovým organizacím

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Kovačová
Šetření:25. 09. 2017 - 09. 10. 2017
Počet respondentů:66
Počet otázek (max/průměr):18 / 15.94
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, vážený pane

ráda bych Vás požádala o spolupráci v rámci mé bakalářské práce s názvem Marketingové šetření finančních příspěvků neziskovým organizacím. Vyplněním tohoto dotazníku mi pomůžete získat potřebné informace. Vyplňování dotazníku Vám nezabere mnoho času. Všechny odpovědi jsou anonymní. Mnohokrát děkuji za spolupráci, pochopení a čas.

 

Lenka Kovačová

Mendelova univerzita v Brně,
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Odpovědi respondentů

1. Setkal/a jste se někdy s činností neziskové organizace ve Vašem okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Setkal/a4568,18 %68,18 %  
Nejsem si jistý/á1218,18 %18,18 %  
Nesetkal/a69,09 %9,09 %  
Nezajímám se o to23,03 %3,03 %  
Nevím, o co se jedná11,52 %1,52 %  

Graf

2. Jak často přispíváte neziskovým organizacím?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přispívám příležitostně (vynechejte otázku 5)3045,45 %45,45 %  
Nepřispívám (vynechejte otázku 3)2740,91 %40,91 %  
Přispívám pravidelně (vynechejte otázku 5)913,64 %13,64 %  

Graf

3. Pokud přispíváte, jaký byl Váš důvod příspěvku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaujala mne činnost a poslání organizace1948,72 %28,79 %  
Dobrý pocit820,51 %12,12 %  
Organizaci již znám512,82 %7,58 %  
Byl/a jsem osloven, abych přispěl/a25,13 %3,03 %  
chtěla jsem pomoct12,56 %1,52 %  
Přispívám jen katolické Charitě12,56 %1,52 %  
Jinak by se neuzivili12,56 %1,52 %  
měl jsem prodat více než jsem prodal tak jsem zbytek koupil sám12,56 %1,52 %  
Přispívám kočičím útulkům a lidem, kteří mají kočky v dočasné péči. důvod je, že mám ráda kočky a chovám v respektu lidi, kteří jim pomáhají.12,56 %1,52 %  

Graf

4. Jakou formu příspěvku nejraději volíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepřispívám2233,33 %33,33 %  
Koupě charitativního výrobku1624,24 %24,24 %  
Převod na účet1218,18 %18,18 %  
Veřejné sbírky69,09 %9,09 %  
Na benefičních a charitativních akcích34,55 %4,55 %  
Přispívám měsíčně formou trvalého příkazu Hnutí Duha a Člověk v tísni, jinak většinou prostřednictvím veřejné sbírky, koupí výrobku nebo DMS.11,52 %1,52 %  
nemám žádnou oblíbenou formu, záleží na konkrétních případech11,52 %1,52 %  
zřeknu se odměny za průzkum11,52 %1,52 %  
hotovost do košíčku11,52 %1,52 %  
nefinanční dar (věcný dar)11,52 %1,52 %  
Dárcovská SMS11,52 %1,52 %  
zakoupeni potrebne veci11,52 %1,52 %  

Graf

5. Jaký byl důvod nepřispění?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedůvěřuji organizaci930 %13,64 %  
Obava, že by peníze nebyly využity na věc, na kterou jsou určeny826,67 %12,12 %  
Nedostatek financí413,33 %6,06 %  
Nezaujala mne žádná organizace, které bych mohl/a přispět310 %4,55 %  
Kombinace předchozích, nemám mnoho peněz a nedůvěřuji většině organizací13,33 %1,52 %  
Nehodlám přispívat penězi těm, kdo se mně snaží škodit, jako třeba Dětem Země či Hnutí Duha a podobným darebákům.13,33 %1,52 %  
Jistota, že peníze by byly použity zejména na vlastní režii "neziskové" organizace13,33 %1,52 %  
Jejich existence nemá logické zdůvodnění13,33 %1,52 %  
jaké jako organizaci? Nějaké fiktivní??13,33 %1,52 %  
nedostatečná udržitelnost projektů13,33 %1,52 %  

Graf

6. Jste ochotný/á přispět organizaci podle jejího zaměření:

(1 - ochotný, 2 - spíše ochotný, 3 - neutrální postoj, 4 - spíše neochotný, 5 - neochotný)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Etnické menšiny4.1521.674
Rozvojová pomoc3.5911.999
Práce s dětmi a mládeží2.6361.928
Péče o zvířata2.5151.947
Kultura a umění3.471.643
Podpora seniorů2.8481.735
Ochrana životního prostředí2.8031.885
Lidé bez domova3.2731.41
Pomoc drogově závislým3.8641.39
Podpora lidí s handicapem2.4391.761
Výzkum a vzdělání2.8641.875

Graf

7. Jaké neziskové organizace znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Amnesty, Lékaři bez hranic, Člověk v tísni

Budík o. s., Útulek Jimlín, Záchranáři Žatec

Cerveny Kriz

Červený kříž, Greenpeace apod.

Člověk v tísni. Bílý kruh bezpečí. Drop in.

epistop

Hatefree, Člověk v tísni, Greenpeace, Nesehnutí, ...

Hnutí DUHA, Greenpeace, AI, Čmelák, Arnika, TI

http://www.neziskovky.cz/katalog/

klokánek

lékaři bez hranic, člověk v tísni, paraple

Linka bezpečí, Naděje pro čtyři packy, Život 90, Konto bariéry, Zdravotní klaun, Obědy pro děti, Světluška, Kuře, Leontýnka, Krása pomoci, Paraple

Městy international, Greenpeace, Paraple, srdcem pro kočky

nedokážu pojmenovat - vím čím se zabývají, neznám přesné názvy

Obědy pro děti, Paraple, Bílá pastelka, Světluška, Kapka naděje, Člověk v tísni

Od Charity přes Diakonii, Adru až po jednotlivé místní organizace.

Paraple, Kapka naděje

Psí život, Zdravotní klaun, Světluška, Akce Cihla

Stovky až tisíce.

svetluska, adra, street4kids

Světluška, Helppes, Nadace Terezy Maxové, Život dětem...

Světlušky, Pomozte dětem

Wontanara

8. Kolik byste přispěl/a organizaci, kterou znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51 – 200 Kč2030,3 %30,3 %  
201 – 500 Kč1319,7 %19,7 %  
do 50 Kč1116,67 %16,67 %  
501 – 1000 Kč1015,15 %15,15 %  
Více jak 100069,09 %9,09 %  
Nepřispěl/a bych69,09 %9,09 %  

Graf

9. Kolik byste přispěl/a organizaci, kterou neznáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepřispěl/a bych3248,48 %48,48 %  
do 50 Kč2233,33 %33,33 %  
51 – 200 Kč69,09 %9,09 %  
201 – 500 Kč57,58 %7,58 %  
501 – 1000 Kč11,52 %1,52 %  

Graf

10. Co by posílilo Vaši důvěru v neziskovou organizaci?

(Můžete označit více variant)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možnost zjistit, na co byly využity příspěvky5483,08 %81,82 %  
Osobní setkání s představiteli organizace1827,69 %27,27 %  
Propagace v médiích (tisk, televize, rozhlas)812,31 %12,12 %  
Propagace prostřednictvím internetu (Facebook, Twitter, Youtube aj.)57,69 %7,58 %  
Spolupráce neziskové organizace s významnou osobností34,62 %4,55 %  
nic34,62 %4,55 %  
Letáky a informační emaily23,08 %3,03 %  
sám bych musel v org. pracovat, abych poznal tamní poměry a zákulisí11,54 %1,52 %  
Absolutní transparence při využívání finančních prostředků; osobní odpovědnost zaměstnanců za jakékoli selhání na jejich straně.11,54 %1,52 %  
Musím znát výsledky jejich práce a výši režijních nákladů.11,54 %1,52 %  
zkušenost mně nebo známých11,54 %1,52 %  
Kdyby to nebyli paraziti11,54 %1,52 %  
kdyby zanikla11,54 %1,52 %  
rozpočet a způsob čerpání finančních prostředků11,54 %1,52 %  
neumím odpovědět11,54 %1,52 %  
možnost zapojit se11,54 %1,52 %  
Pomoc opravdu potřebným, kteří jinak nemají téměř šanci na lepší život11,54 %1,52 %  
transparentní účet11,54 %1,52 %  
vidět výsledky jejich činnosti a ne jenom v malé lokalitě11,54 %1,52 %  

Graf

11. Co Vás většinou odrazuje od přispění neziskové organizaci?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Cílová skupina. Nerad bych přispíval zbytečně.

často odhalené podvody a také to, že se to často daní a platí se z toho zaměstnanci neziskovek... málo z toho, co bych dala, jde na podporu dané věci, jestli vůbec.... přispívala jsem na psí útulek, přestala jsem poté, co to vedení rozkradlo. už jen nosím přímo konzervy a hračky, peníze ne

Emoční manipulace, vyvolávání soucitu.

islám, cikáni a neZiskovkáři

jen nedostatek financí - proto si vybírám a dávám na to nejnutnější (z mého hlediska)

Jsou to vetsinou levicovi radikalove.

ke to jen dojná kráva

Lidé, co odchytávají ostatní na ulici

Loudění na ulici

Naprosto neekonomický a chybný koncept pomoci (obesílání obálek nacpaných barevnými materiály, časopisy... přičemž je jasné, že při zaplacení toho všeho na cílovou skupinu zbyde pár korun a živí se na tom jen neziskovka), chybný koncept pomoci - místo pomoci udržování bludného kruhu závislosti klientů, nízká transparentnost, neprofesionalita.

Ned§věra.

nedostatečná udržitelnost projektů...

Nedostatek transparentnosti; podpora zcela zbytečných, nebo dokonce závadných iniciativ; obecný nezájem o to, co mi nepřináší měřitelný užitek.

nedůvěra, případně zbytečnost účelu podpory

Nechci přispět na to, na to peníze vybírají a nebo vyžadují vysokou částku (není možnost si zvolit, jakou částkou chci přispět).

Nejistota, co bude s penězi; činnost a zaměření organizace.

neprůhledné

Neprůhlednost, velmi vysoká režie na provoz neziskovky, plýtvání penězi na něco co pomoc nepotřebuje.

Nesmyslné čerpání sloužící k politickým účelům (např. Člověk v tísni).

neuplne vysvetleni zameru, neni transparentni

nevěrohodnost organizace, přístup propagují osoby

Nevidím naprosto žádný důvod přispívat nějaké organizaci. Občas přispívám, když mě něco zaujme, ale výhradně přímo, nikdy přes parazity.

neznám ji, nevím kam peníze jdou

Neznámá organizace.

Nkontrovatelnost a nesmyslnost činnosti

podvodníci, o kterých se dozvídáme z médií

pověst, drahý papír s žádostí o příspěvek a různé kraviny - propisky, klíčenky, které se koupily, aby ze mě vytáhly peníze, a které mohly jít přímo k účelu a ne k marketingu. Velké honosné budovy organizací, které reprezentují na co peníze mimojiné šly...

Pracuji na MÚ (správa městských bytů) i se sociálně slabšími a vím, co podporují neziskové organizace. Jsou to mnohdy lidé, kteří to nepotřebují.

Přispět po mě chtěli lidé, co stojí vedle obchoďáku a takovým já nevěřím. Nemají u sebe žádný doklad o tom, pro koho pracují a na co vybírají. Nemůžu tomu člověku přece věřit, že si za peníze za rohem nekoupí např. alkohol.

řada vedoucích pracovníků neziskovek z toho má hlavně hezké živobytí -čest vyjímkám

Sociální interakce popřípadě výška častky

soros a pod. tzn. vše

Většinou jde o vyžírky a lháře.

vtíravý výběrčí, neoznačená nezamčená kasička, moc vysoká nenjnižší výše příspěvku

vysoké riziko defraudace peněz od dárců ( rozkradení peněz nebo použití na úplně něco jiného něž na co se vybíralo )

Využití peněz je sporné, někdy je k ničemu atd.

Vzhledem k tomu, že se každý den vyskytuji v centru města, jsem opakovaně oslovována a nemohu přispívat každý den.

Zásadně nepřispívám lidem, kteří vybírají peníze na ulici. Těmto lidem moc nedůvěřuji, raději přispěju přímo na účet dané organizace. Raději přispěji mediálně známým organizací, které mají svou historii.

12. Jaká bude Vaše reakce, uvidíte-li člověka vybírat příspěvky či prodávat charitativní výrobky pro neziskovou organizaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepřispěji, i když mne osloví2639,39 %39,39 %  
Vyhnu se mu1522,73 %22,73 %  
Přispěji, jen pokud mne osloví1116,67 %16,67 %  
Půjdu k němu a přispěji bez vyzvání34,55 %4,55 %  
pokud znám organizaci přispěju, pokud ji neznám tak nepřispívám11,52 %1,52 %  
záleží na výrobku, který bude propagovat a na přístup propagujícího11,52 %1,52 %  
přispěju,jen pokud bude důvěryhodný projekt11,52 %1,52 %  
zjistím vo co gou11,52 %1,52 %  
otázka je na co11,52 %1,52 %  
pokud jde o z námou sbírku (světluška, srdce dětem, den proti rakovině) přispěji bez vyzvání, osoby prodávající pochybné klíčenky obejdu obloukem11,52 %1,52 %  
podle nálady přispěji11,52 %1,52 %  
Žádná, je to jeho věc co dělá.11,52 %1,52 %  
jak kdy, většinou je mi blbý je odmítnout, ale takhle přispívám strašně nerada.11,52 %1,52 %  
Záleží, o jakou organizaci půjde a na co se bude vybírat.11,52 %1,52 %  
Nejprve ho vyspovídám, podívám se na pověření a pak se rozhodnu, zda přispěji..11,52 %1,52 %  

Graf

13. Jaké benefiční akce Vás nejvíce oslovují?

(Můžete označit více variant)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hudební akce2436,92 %36,36 %  
Divadelní představení1827,69 %27,27 %  
Výstavy1624,62 %24,24 %  
Sportovní akce1320 %19,7 %  
Aukce, bazar1320 %19,7 %  
žádné812,31 %12,12 %  
Ples710,77 %10,61 %  
nic23,08 %3,03 %  
Zadne23,08 %3,03 %  
nic z toho mě neoslovuje11,54 %1,52 %  
záleží primárně na typu akce, zda-li dokáže zaujmout něčím novým, neobvylkým.11,54 %1,52 %  
mše svatá11,54 %1,52 %  
nic z uvedeného11,54 %1,52 %  
žádná11,54 %1,52 %  
neoslovuje žádná11,54 %1,52 %  
dobrovolnická pomoc11,54 %1,52 %  
prodej výrobků od potřebných (důchodci, hendikepovaní)11,54 %1,52 %  
nemám rád benefiční akce - je to pouze jiná forma žebrání11,54 %1,52 %  

Graf

14. Jaké jsou Vaše zkušenosti s benefičními akcemi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nenavštěvuji a nemám v úmyslu někdy navštívit3146,97 %46,97 %  
Zřídka navštěvuji1827,27 %27,27 %  
Nenavštěvuji, ale někdy bych rád/a nějakou navštívil/a1624,24 %24,24 %  
Často navštěvuji11,52 %1,52 %  

Graf

15. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3654,55 %54,55 %  
Muž3045,45 %45,45 %  

Graf

16. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 – 252233,33 %33,33 %  
26 – 352131,82 %31,82 %  
46 – 621218,18 %18,18 %  
36 – 45710,61 %10,61 %  
Více než 6234,55 %4,55 %  
Méně než 1511,52 %1,52 %  

Graf

17. Zaměstnání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ekonomicky činný4162,12 %62,12 %  
Student1827,27 %27,27 %  
Nezaměstnaný46,06 %6,06 %  
V důchodu34,55 %4,55 %  

Graf

18. Příjmová skupina (Kč/měsíčně):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001 – 20 0001928,79 %28,79 %  
Více než 30 0001725,76 %25,76 %  
Bez příjmu1218,18 %18,18 %  
20 001 - 30 000913,64 %13,64 %  
Méně než 10 000913,64 %13,64 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jak často přispíváte neziskovým organizacím?

  • odpověď Nepřispívám (vynechejte otázku 3):
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepřispívám na otázku 4. Jakou formu příspěvku nejraději volíte?
  • odpověď Přispívám příležitostně (vynechejte otázku 5):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přispěji, jen pokud mne osloví na otázku 12. Jaká bude Vaše reakce, uvidíte-li člověka vybírat příspěvky či prodávat charitativní výrobky pro neziskovou organizaci?

6. Jste ochotný/á přispět organizaci podle jejího zaměření:

  • odpověď Etnické menšiny=5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozvojová pomoc=5 na otázku 6. Jste ochotný/á přispět organizaci podle jejího zaměření:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidé bez domova=5 na otázku 6. Jste ochotný/á přispět organizaci podle jejího zaměření:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pomoc drogově závislým=5 na otázku 6. Jste ochotný/á přispět organizaci podle jejího zaměření:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Práce s dětmi a mládeží=5 na otázku 6. Jste ochotný/á přispět organizaci podle jejího zaměření:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kultura a umění=5 na otázku 6. Jste ochotný/á přispět organizaci podle jejího zaměření:
  • odpověď Kultura a umění=5:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Práce s dětmi a mládeží=5 na otázku 6. Jste ochotný/á přispět organizaci podle jejího zaměření:
  • odpověď Podpora lidí s handicapem=1:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora seniorů=1 na otázku 6. Jste ochotný/á přispět organizaci podle jejího zaměření:
  • odpověď Pomoc drogově závislým=5:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidé bez domova=5 na otázku 6. Jste ochotný/á přispět organizaci podle jejího zaměření:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Práce s dětmi a mládeží=5 na otázku 6. Jste ochotný/á přispět organizaci podle jejího zaměření:

17. Zaměstnání:

  • odpověď Ekonomicky činný:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora seniorů=5 na otázku 6. Jste ochotný/á přispět organizaci podle jejího zaměření:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výzkum a vzdělání=5 na otázku 6. Jste ochotný/á přispět organizaci podle jejího zaměření:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 30 000 na otázku 18. Příjmová skupina (Kč/měsíčně):
  • odpověď Student:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez příjmu na otázku 18. Příjmová skupina (Kč/měsíčně):

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Setkal/a jste se někdy s činností neziskové organizace ve Vašem okolí?

2. Jak často přispíváte neziskovým organizacím?

3. Pokud přispíváte, jaký byl Váš důvod příspěvku?

4. Jakou formu příspěvku nejraději volíte?

6. Jste ochotný/á přispět organizaci podle jejího zaměření:

8. Kolik byste přispěl/a organizaci, kterou znáte?

9. Kolik byste přispěl/a organizaci, kterou neznáte?

10. Co by posílilo Vaši důvěru v neziskovou organizaci?

12. Jaká bude Vaše reakce, uvidíte-li člověka vybírat příspěvky či prodávat charitativní výrobky pro neziskovou organizaci?

13. Jaké benefiční akce Vás nejvíce oslovují?

14. Jaké jsou Vaše zkušenosti s benefičními akcemi?

15. Pohlaví:

16. Věk:

17. Zaměstnání:

18. Příjmová skupina (Kč/měsíčně):

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Setkal/a jste se někdy s činností neziskové organizace ve Vašem okolí?

2. Jak často přispíváte neziskovým organizacím?

3. Pokud přispíváte, jaký byl Váš důvod příspěvku?

4. Jakou formu příspěvku nejraději volíte?

6. Jste ochotný/á přispět organizaci podle jejího zaměření:

8. Kolik byste přispěl/a organizaci, kterou znáte?

9. Kolik byste přispěl/a organizaci, kterou neznáte?

10. Co by posílilo Vaši důvěru v neziskovou organizaci?

12. Jaká bude Vaše reakce, uvidíte-li člověka vybírat příspěvky či prodávat charitativní výrobky pro neziskovou organizaci?

13. Jaké benefiční akce Vás nejvíce oslovují?

14. Jaké jsou Vaše zkušenosti s benefičními akcemi?

15. Pohlaví:

16. Věk:

17. Zaměstnání:

18. Příjmová skupina (Kč/měsíčně):

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kovačová, L.Marketingové šetření finančních příspěvků neziskovým organizacím (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://marketingove-setreni-financn.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.