Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingové šetření znalosti a vnímání maloobchodních značek

Marketingové šetření znalosti a vnímání maloobchodních značek

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Tojnar
Šetření:24. 03. 2011 - 27. 03. 2011
Počet respondentů:12
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:24,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

rád bych Vás požádal o vyplnění mého dotazníku, který se týká maloobchodních značek v prodejnách.

Děkuji za spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena975 %75 %  
muž325 %25 %  

Graf

2. Kolik je vám let ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24 - 35650 %50 %  
23 a méně 541,67 %41,67 %  
36 - 4518,33 %8,33 %  

Graf

3. Jaké máte zaměstnání ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující541,67 %41,67 %  
student 541,67 %41,67 %  
v domácnosti216,67 %16,67 %  

Graf

4. Jak často nakupujete v maloobchodech ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát týdně 866,67 %66,67 %  
několikrát měsíčně433,33 %33,33 %  

Graf

5. Znáte některé maloobchodní značky z nabídky ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Clever325 %25 %  
Globus216,67 %16,67 %  
Coop 216,67 %16,67 %  
Tesco216,67 %16,67 %  
Euroshopper18,33 %8,33 %  
Spar18,33 %8,33 %  
K - Classic18,33 %8,33 %  

Graf

6. Zaměřujete se při nákupu na některé z těchto značek ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy 650 %50 %  
občas 650 %50 %  

Graf

7. Z jakého důvodu nakupujete výrobky maloobchodních značek ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena 975 %75 %  
z jiných důvodů216,67 %16,67 %  
kvalita 216,67 %16,67 %  
chuť18,33 %8,33 %  

Graf

8. Jaké výrobky maloobchodních značek kupujete ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mléčné výrobky 541,67 %41,67 %  
sladkosti 541,67 %41,67 %  
nápoje433,33 %33,33 %  
jiné325 %25 %  
drogerie216,67 %16,67 %  
mražené potraviny216,67 %16,67 %  

Graf

9. Odkud získáváte informace o maloobchodních značkách ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letáky975 %75 %  
televize 433,33 %33,33 %  
v obchodě v regále18,33 %8,33 %  
lidé 18,33 %8,33 %  
internet18,33 %8,33 %  

Graf

10. V jakém maloobchodě nejčastěji nakupujete výrobky těchto značek ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Billa433,33 %33,33 %  
Tesco 433,33 %33,33 %  
Kaufland433,33 %33,33 %  
Albert216,67 %16,67 %  
Coop216,67 %16,67 %  
Interspar216,67 %16,67 %  
v jiném18,33 %8,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tojnar, J.Marketingové šetření znalosti a vnímání maloobchodních značek (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingove-setreni-znalost.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.