Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingové šetření znalosti a vnímání maloobchodních značek

Marketingové šetření znalosti a vnímání maloobchodních značek

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Tojnar
Šetření:24. 03. 2011 - 27. 03. 2011
Počet respondentů:12
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:24,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

rád bych Vás požádal o vyplnění mého dotazníku, který se týká maloobchodních značek v prodejnách.

Děkuji za spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena975 %75 %  
muž325 %25 %  

Graf

2. Kolik je vám let ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24 - 35650 %50 %  
23 a méně 541,67 %41,67 %  
36 - 4518,33 %8,33 %  

Graf

3. Jaké máte zaměstnání ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující541,67 %41,67 %  
student 541,67 %41,67 %  
v domácnosti216,67 %16,67 %  

Graf

4. Jak často nakupujete v maloobchodech ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát týdně 866,67 %66,67 %  
několikrát měsíčně433,33 %33,33 %  

Graf

5. Znáte některé maloobchodní značky z nabídky ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Clever325 %25 %  
Globus216,67 %16,67 %  
Coop 216,67 %16,67 %  
Tesco216,67 %16,67 %  
Euroshopper18,33 %8,33 %  
Spar18,33 %8,33 %  
K - Classic18,33 %8,33 %  

Graf

6. Zaměřujete se při nákupu na některé z těchto značek ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy 650 %50 %  
občas 650 %50 %  

Graf

7. Z jakého důvodu nakupujete výrobky maloobchodních značek ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena 975 %75 %  
z jiných důvodů216,67 %16,67 %  
kvalita 216,67 %16,67 %  
chuť18,33 %8,33 %  

Graf

8. Jaké výrobky maloobchodních značek kupujete ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mléčné výrobky 541,67 %41,67 %  
sladkosti 541,67 %41,67 %  
nápoje433,33 %33,33 %  
jiné325 %25 %  
drogerie216,67 %16,67 %  
mražené potraviny216,67 %16,67 %  

Graf

9. Odkud získáváte informace o maloobchodních značkách ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letáky975 %75 %  
televize 433,33 %33,33 %  
v obchodě v regále18,33 %8,33 %  
lidé 18,33 %8,33 %  
internet18,33 %8,33 %  

Graf

10. V jakém maloobchodě nejčastěji nakupujete výrobky těchto značek ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Billa433,33 %33,33 %  
Tesco 433,33 %33,33 %  
Kaufland433,33 %33,33 %  
Albert216,67 %16,67 %  
Coop216,67 %16,67 %  
Interspar216,67 %16,67 %  
v jiném18,33 %8,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Tojnar, J.Marketingové šetření znalosti a vnímání maloobchodních značek (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingove-setreni-znalost.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.