Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingové šetření znalosti a vnímání maloobchodních značek
Marketingové šetření znalosti a vnímání maloobchodních značek
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jiří Tojnar |
---|---|
Šetření: | 24. 03. 2011 - 27. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 12 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 24,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:06 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
rád bych Vás požádal o vyplnění mého dotazníku, který se týká maloobchodních značek v prodejnách.
Děkuji za spolupráci.
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 9 | 75 % | 75 % |
muž | 3 | 25 % | 25 % |
2. Kolik je vám let ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
24 - 35 | 6 | 50 % | 50 % |
23 a méně | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
36 - 45 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
3. Jaké máte zaměstnání ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pracující | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
student | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
v domácnosti | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
4. Jak často nakupujete v maloobchodech ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
několikrát týdně | 8 | 66,67 % | 66,67 % |
několikrát měsíčně | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
5. Znáte některé maloobchodní značky z nabídky ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Clever | 3 | 25 % | 25 % |
Globus | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
Coop | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
Tesco | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
Euroshopper | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Spar | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
K - Classic | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
6. Zaměřujete se při nákupu na některé z těchto značek ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nikdy | 6 | 50 % | 50 % |
občas | 6 | 50 % | 50 % |
7. Z jakého důvodu nakupujete výrobky maloobchodních značek ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 9 | 75 % | 75 % |
z jiných důvodů | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
kvalita | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
chuť | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
8. Jaké výrobky maloobchodních značek kupujete ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
mléčné výrobky | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
sladkosti | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
nápoje | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
jiné | 3 | 25 % | 25 % |
drogerie | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
mražené potraviny | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
9. Odkud získáváte informace o maloobchodních značkách ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
letáky | 9 | 75 % | 75 % |
televize | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
v obchodě v regále | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
lidé | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
internet | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
10. V jakém maloobchodě nejčastěji nakupujete výrobky těchto značek ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Billa | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
Tesco | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
Kaufland | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
Albert | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
Coop | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
Interspar | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
v jiném | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.