Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingové strategie agentury CzechTourism

Marketingové strategie agentury CzechTourism

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Kováč
Šetření:17. 04. 2011 - 24. 04. 2011
Počet respondentů:94
Počet otázek (max/průměr):13 / 10.56
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

v rámci mé bakalářské práce se věnuji analýze marketingových aktivit agentury CzechTourism. Budu Vám vděčný za vyplnění krátkého dotazníku.

Jakub Kováč

Odpovědi respondentů

1. Pracujete / pracují Vaši rodinní příslušníci v oblasti cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7579,79 %79,79 %  
ano1920,21 %20,21 %  

Graf

2. V jaké oblasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
provoz ubytovacího zařízení 736,84 %7,45 %  
cestovní kancelář / agentura421,05 %4,26 %  
restaurace210,53 %2,13 %  
informační centrum210,53 %2,13 %  
služby letecké dopravy15,26 %1,06 %  
asociace / sdružení cestovního ruchu15,26 %1,06 %  
historická památka15,26 %1,06 %  
reklama a marketing15,26 %1,06 %  

Graf

3. Znáte / slyšeli jste už o organizaci CzechTourism?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, ne, slyším o ní poprvéotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4952,13 %52,13 %  
ne, slyším o ní poprvé4547,87 %47,87 %  

Graf

4. Odkud ji znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klasické média - televize, rozhlas, tisk, outdoor (billboard...)1428,57 %14,89 %  
internetové stránky agentury1326,53 %13,83 %  
od přítelů / známých612,24 %6,38 %  
sociální sítě (Facebook ...)36,12 %3,19 %  
zo školy36,12 %3,19 %  
v rámci činnosti Ministerstva pro místní rozvoj36,12 %3,19 %  
ze školy24,08 %2,13 %  
v rámci poskytování fondů Evropskou unií12,04 %1,06 %  
v rámci OCR12,04 %1,06 %  
pracovala jsem v cestovním ruchu, tak odtud12,04 %1,06 %  
spolupráce s informačními centry12,04 %1,06 %  
Studuji cestovní ruch12,04 %1,06 %  

Graf

5. Které hlavní marketingové aktivity agentury CzechTourism znáte (alespoň rámcově) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kudy z nudy - podpora tuzemského cestovního ruchu3571,43 %37,23 %  
Czech Specials - propagace české a moravské gastronomie1530,61 %15,96 %  
Czech Convention Bureau - propagace ČR jako destinace pro kongresový cestovní ruch1326,53 %13,83 %  
neznám a neslyšel jsem ani o jedné z nich918,37 %9,57 %  
EDEN (European Destination of Excellence) - zvolení "excelentní" destinace, každý rok podle specifického tématu816,33 %8,51 %  
CzechTourPropag - soutěžní přehlídka propagačních tiskovin destinací v ČR816,33 %8,51 %  

Graf

6. Čím se podle Vás zabývá agentura CzechTourism?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
propagace ČR jako destinace cestovního ruchu, a to doma i v zahraničí3680 %38,3 %  
je to asociace cestovních kanceláří a agentur v ČR817,78 %8,51 %  
prodej ubytovacích kapacit na území ČR12,22 %1,06 %  

Graf

7. Při pohledu na stránku www.czechtourism.cz je Váš první dojem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrný5861,7 %61,7 %  
výborný - kvalitní a poutavé zpracování2728,72 %28,72 %  
slabý - stránka působí nezajímavě99,57 %9,57 %  

Graf

8. Jaký je Váš celkový pohled na ČR jako destinaci cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoký, avšak nevyužitý potenciál4750 %50 %  
vysoký potenciál, který se postupně začíná využívat4042,55 %42,55 %  
nízký potenciál, nízká kvalita služeb a vysoká konkurence v okolitých zemích77,45 %7,45 %  

Graf

9. Která je Vaše nejoblíbenější památka / oblast / město v ČR?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha2632,91 %27,66 %  
Český Krumlov45,06 %4,26 %  
Český ráj33,8 %3,19 %  
hrad Kost22,53 %2,13 %  
Pražský Hrad22,53 %2,13 %  
Polabí22,53 %2,13 %  
Praha, Šumava11,27 %1,06 %  
Karlové Vary11,27 %1,06 %  
Orloj,Karlov most, Petřín, Vyšehrad,atd11,27 %1,06 %  
Karlstein11,27 %1,06 %  
ostatní odpovědi netuším ČR nenavštevujem za účelom CR
Týnský chrám
Praha, Český Krumlov, Brno
JIžní Čechy
Zámok v Hlubokej
Boží dar
střední Morava
Jižní Čechy - zámek Hluboká, Český Krumlov
Lichnice/kdejaká CHKO/ Praha
Kutná Hora
praha - staré město
Praha, Kroměříž
stará Praha
hrad, Petřín
Petřínské sady a rozhledna
Karlštejn
Ostrava
Lipno
oblast Polabí
Sumava,Brno,Jesenniky, Krkonose,Praha
Bruntál
Českolipsko
Luhačovice
celá CR hlavně Praha
Park na Jarove za Geckom, Praha
Krumlov
Praha, Malá Strana
Kuks
Pálava
Dívčí kámen -hrad, jižní Čechy, Č. Krumlov
Nové Hrady
Praha, Litomyšl, Moravský Kras
památek oblibenych hodně, Šumava, Český Krumlov
Třeboň
Babiččino údolí
Jižní Morava
3645,57 %38,3 % 

Graf

10. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5962,77 %62,77 %  
muž3537,23 %37,23 %  

Graf

11. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 267478,72 %78,72 %  
47 - 5699,57 %9,57 %  
37 - 4666,38 %6,38 %  
27 - 3644,26 %4,26 %  
57 a více11,06 %1,06 %  

Graf

12. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou6872,34 %72,34 %  
vysoké - bakalářské1313,83 %13,83 %  
vysoké - doktorandské88,51 %8,51 %  
střední s výučním listem33,19 %3,19 %  
vysoké - magisterské22,13 %2,13 %  

Graf

13. Odkud pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zahraničí - Slovensko4547,87 %47,87 %  
Středočeský kraj99,57 %9,57 %  
Pardubický kraj66,38 %6,38 %  
Jihomoravský kraj66,38 %6,38 %  
Moravskoslezský kraj55,32 %5,32 %  
Zlínský kraj55,32 %5,32 %  
Jihočeský kraj55,32 %5,32 %  
Ústecký kraj33,19 %3,19 %  
Olomoucký kraj33,19 %3,19 %  
Praha33,19 %3,19 %  
Liberecký kraj22,13 %2,13 %  
Královéhradecký kraj11,06 %1,06 %  
Vysočina11,06 %1,06 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Znáte / slyšeli jste už o organizaci CzechTourism?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetové stránky agentury na otázku 4. Odkud ji znáte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi klasické média - televize, rozhlas, tisk, outdoor (billboard...) na otázku 4. Odkud ji znáte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Czech Convention Bureau - propagace ČR jako destinace pro kongresový cestovní ruch na otázku 5. Které hlavní marketingové aktivity agentury CzechTourism znáte (alespoň rámcově) ?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Czech Specials - propagace české a moravské gastronomie na otázku 5. Které hlavní marketingové aktivity agentury CzechTourism znáte (alespoň rámcově) ?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kudy z nudy - podpora tuzemského cestovního ruchu na otázku 5. Které hlavní marketingové aktivity agentury CzechTourism znáte (alespoň rámcově) ?
  • odpověď ne, slyším o ní poprvé:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi propagace ČR jako destinace cestovního ruchu, a to doma i v zahraničí na otázku 6. Čím se podle Vás zabývá agentura CzechTourism?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete / pracují Vaši rodinní příslušníci v oblasti cestovního ruchu?

3. Znáte / slyšeli jste už o organizaci CzechTourism?

4. Odkud ji znáte?

5. Které hlavní marketingové aktivity agentury CzechTourism znáte (alespoň rámcově) ?

6. Čím se podle Vás zabývá agentura CzechTourism?

7. Při pohledu na stránku www.czechtourism.cz je Váš první dojem:

8. Jaký je Váš celkový pohled na ČR jako destinaci cestovního ruchu?

9. Která je Vaše nejoblíbenější památka / oblast / město v ČR?

10. Vaše pohlaví:

11. Váš věk:

12. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

13. Odkud pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete / pracují Vaši rodinní příslušníci v oblasti cestovního ruchu?

3. Znáte / slyšeli jste už o organizaci CzechTourism?

4. Odkud ji znáte?

5. Které hlavní marketingové aktivity agentury CzechTourism znáte (alespoň rámcově) ?

6. Čím se podle Vás zabývá agentura CzechTourism?

7. Při pohledu na stránku www.czechtourism.cz je Váš první dojem:

8. Jaký je Váš celkový pohled na ČR jako destinaci cestovního ruchu?

9. Která je Vaše nejoblíbenější památka / oblast / město v ČR?

10. Vaše pohlaví:

11. Váš věk:

12. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

13. Odkud pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kováč, J.Marketingové strategie agentury CzechTourism (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingove-strategie-agent.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.