Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingové vnímání

Marketingové vnímání

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Bartoníčková
Šetření:27. 10. 2011 - 19. 11. 2011
Počet respondentů:98
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

předem děkujeme za vyplnění krátkého dotazníku, který se týká vnímání reklamy. Výsledky budou zahrnuty do seminární práce.

 

Děkujeme 

Tereza Bartoníčková

Martin Babka

Odpovědi respondentů

1. Které multimediální zdroje vás nejvíce ovlivňují svojí reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet7273,47 %73,47 %  
Televize6768,37 %68,37 %  
Časopisy1818,37 %18,37 %  
Rádio1212,24 %12,24 %  
Noviny99,18 %9,18 %  

Graf

2. Preferujete českou reklamu před zahraniční?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3737,76 %37,76 %  
ano3232,65 %32,65 %  
ne2929,59 %29,59 %  

Graf

3. Důvěřujete většině reklamních spotů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8283,67 %83,67 %  
nevím1515,31 %15,31 %  
ano11,02 %1,02 %  

Graf

4. Posuzujete výrobek podle kvality reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7071,43 %71,43 %  
ano1818,37 %18,37 %  
nevím1010,2 %10,2 %  

Graf

5. Jste informováni o podprahových reklamách?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6971,88 %70,41 %  
ne2728,13 %27,55 %  

Graf

6. Je podle Vás v dnešní době reklama etická (mravná, slušná)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5758,16 %58,16 %  
ano2121,43 %21,43 %  
nevím2020,41 %20,41 %  

Graf

7. Preferujete reklamy s erotickým podtextem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7677,55 %77,55 %  
ano2222,45 %22,45 %  

Graf

8. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6970,41 %70,41 %  
Muž2929,59 %29,59 %  

Graf

9. Kolik je Vám let?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-256970,41 %70,41 %  
26 - 351717,35 %17,35 %  
15-1888,16 %8,16 %  
36 a více44,08 %4,08 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Které multimediální zdroje vás nejvíce ovlivňují svojí reklamou?

2. Preferujete českou reklamu před zahraniční?

3. Důvěřujete většině reklamních spotů?

4. Posuzujete výrobek podle kvality reklamy?

5. Jste informováni o podprahových reklamách?

6. Je podle Vás v dnešní době reklama etická (mravná, slušná)?

7. Preferujete reklamy s erotickým podtextem?

8. Jste

9. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Které multimediální zdroje vás nejvíce ovlivňují svojí reklamou?

2. Preferujete českou reklamu před zahraniční?

3. Důvěřujete většině reklamních spotů?

4. Posuzujete výrobek podle kvality reklamy?

5. Jste informováni o podprahových reklamách?

6. Je podle Vás v dnešní době reklama etická (mravná, slušná)?

7. Preferujete reklamy s erotickým podtextem?

8. Jste

9. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Bartoníčková, T.Marketingové vnímání (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingove-vnimani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.