Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový komunikační mix firmy Tondach Hranice
Marketingový komunikační mix firmy Tondach Hranice
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Veronika K. |
---|---|
Šetření: | 11. 09. 2011 - 11. 10. 2011 |
Počet respondentů: | 24 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 12.29 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 37,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:49 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Prosím o vyplnění dotazníku. Zabere pár minut. Dotazník obsahuje pouze 12 jednoduchých otázek. Předem děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Jak jste se o firmě Tondach s. r. o. Hranice dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
z televize | 7 | 29,17 % | 29,17 % |
z novin | 5 | 20,83 % | 20,83 % |
nikdy jsem o této firmě neslyšel/a | 5 | 20,83 % | 20,83 % |
jiným způsobem | 3 | 12,5 % | 12,5 % |
od příbuzných, známých, rodiny | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
z rádia | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
2. Využíváte často služeb firmy Tondach s. r. o. Hranice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 22 | 91,67 % | 91,67 % |
ano | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
3. Jste spokojeni s propagací této firmy? (letáky, reklama v TV, reklama v rádiu,…)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 15 | 62,5 % | 62,5 % |
ne | 9 | 37,5 % | 37,5 % |
4. Rozšířili byste nějakým způsobem propagaci této firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 18 | 75 % | 75 % |
ano | 6 | 25 % | 25 % |
5. Pokud ano, jak?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
protože o ní nevím, tak nejspíš nebude dostatečná | 1 | 25 % | 4,17 % |
více propagace, a komunikace se spotřebiteli | 1 | 25 % | 4,17 % |
ne | 1 | 25 % | 4,17 % |
využít více kanálů | 1 | 25 % | 4,17 % |
6. Dostáváte pravidelně propagační materiály?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 22 | 91,67 % | 91,67 % |
ano | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
7. Jaké formy podpory prodeje by pro Vás byly od této firmy nejpřijatelnější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
slevy | 7 | 29,17 % | 29,17 % |
vzorky | 5 | 20,83 % | 20,83 % |
veletrhy, výstavy | 4 | 16,67 % | 16,67 % |
množstevní slevy | 4 | 16,67 % | 16,67 % |
dary | 3 | 12,5 % | 12,5 % |
kupóny | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
8. Jaké množstevní programy byste očekávali od firmy pro vytvoření a udržení image firmy či výrobku? Vyberte nejvhodnější pro Vás.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
články v tisku | 10 | 41,67 % | 41,67 % |
charitativní dary | 7 | 29,17 % | 29,17 % |
sponzorství | 5 | 20,83 % | 20,83 % |
semináře | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
9. Uvítali byste raději osobní prodej výrobků ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 14 | 58,33 % | 58,33 % |
ano | 10 | 41,67 % | 41,67 % |
10. Vyhovují Vám internetové stránky této firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 15 | 62,5 % | 62,5 % |
ne | 9 | 37,5 % | 37,5 % |
11. Změnili byste něco na těchto internetových stránkách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 19 | 79,17 % | 79,17 % |
ano | 5 | 20,83 % | 20,83 % |
12. Pokud ano, o co by se jednalo?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nikdy jsem je neviděla | 1 | 33,33 % | 4,17 % |
nevím | 1 | 33,33 % | 4,17 % |
nic | 1 | 33,33 % | 4,17 % |
13. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 15 | 62,5 % | 62,5 % |
muž | 9 | 37,5 % | 37,5 % |
14. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 | 16 | 66,67 % | 66,67 % |
31 - 50 | 7 | 29,17 % | 29,17 % |
51 - 70 | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.