Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový komunikační mix firmy Tondach Hranice

Marketingový komunikační mix firmy Tondach Hranice

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika K.
Šetření:11. 09. 2011 - 11. 10. 2011
Počet respondentů:24
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:37,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Prosím o vyplnění dotazníku. Zabere pár minut. Dotazník obsahuje pouze 12 jednoduchých otázek. Předem děkuji. 

Odpovědi respondentů

1. Jak jste se o firmě Tondach s. r. o. Hranice dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z televize729,17 %29,17 %  
z novin 520,83 %20,83 %  
nikdy jsem o této firmě neslyšel/a520,83 %20,83 %  
jiným způsobem312,5 %12,5 %  
od příbuzných, známých, rodiny28,33 %8,33 %  
z rádia28,33 %8,33 %  

Graf

2. Využíváte často služeb firmy Tondach s. r. o. Hranice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2291,67 %91,67 %  
ano28,33 %8,33 %  

Graf

3. Jste spokojeni s propagací této firmy? (letáky, reklama v TV, reklama v rádiu,…)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1562,5 %62,5 %  
ne937,5 %37,5 %  

Graf

4. Rozšířili byste nějakým způsobem propagaci této firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1875 %75 %  
ano625 %25 %  

Graf

5. Pokud ano, jak?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
protože o ní nevím, tak nejspíš nebude dostatečná125 %4,17 %  
více propagace, a komunikace se spotřebiteli125 %4,17 %  
ne125 %4,17 %  
využít více kanálů125 %4,17 %  

Graf

6. Dostáváte pravidelně propagační materiály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2291,67 %91,67 %  
ano28,33 %8,33 %  

Graf

7. Jaké formy podpory prodeje by pro Vás byly od této firmy nejpřijatelnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevy729,17 %29,17 %  
vzorky520,83 %20,83 %  
veletrhy, výstavy 416,67 %16,67 %  
množstevní slevy 416,67 %16,67 %  
dary312,5 %12,5 %  
kupóny14,17 %4,17 %  

Graf

8. Jaké množstevní programy byste očekávali od firmy pro vytvoření a udržení image firmy či výrobku? Vyberte nejvhodnější pro Vás.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
články v tisku 1041,67 %41,67 %  
charitativní dary 729,17 %29,17 %  
sponzorství520,83 %20,83 %  
semináře 28,33 %8,33 %  

Graf

9. Uvítali byste raději osobní prodej výrobků ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne 1458,33 %58,33 %  
ano1041,67 %41,67 %  

Graf

10. Vyhovují Vám internetové stránky této firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1562,5 %62,5 %  
ne937,5 %37,5 %  

Graf

11. Změnili byste něco na těchto internetových stránkách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1979,17 %79,17 %  
ano520,83 %20,83 %  

Graf

12. Pokud ano, o co by se jednalo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy jsem je neviděla133,33 %4,17 %  
nevím133,33 %4,17 %  
nic133,33 %4,17 %  

Graf

13. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1562,5 %62,5 %  
muž 937,5 %37,5 %  

Graf

14. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 301666,67 %66,67 %  
31 - 50729,17 %29,17 %  
51 - 7014,17 %4,17 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

K. , V.Marketingový komunikační mix firmy Tondach Hranice (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingovy-komunikacni-mix.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.