Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový mix Strážnických brambůrek

Marketingový mix Strážnických brambůrek

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Strožová
Šetření:08. 03. 2012 - 12. 03. 2012
Počet respondentů:631
Počet otázek (max/průměr):15 / 9.45
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jsem studentka ČZU Provozně ekonomické fakulty a píši Bakalářskou práci na téma Analýza marketingového mixu a moje praktická část se zaměřuje na firmu Petr Hobža, která vyrábí Strážnické brambůrky. Vyplněním mého dotazníku mi velmi pomůžete ve vypracování mé práce.  Dotazník je krátký a stručný, nezabere Vám více jak pár minut.


Předem Vám velmi děkuji za Váš čas.


Lucie Strožová

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena42066,56 %66,56 %  
muž21133,44 %33,44 %  

Graf

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 30 58793,03 %93,03 %  
31 – 40182,85 %2,85 %  
51 – 60 91,43 %1,43 %  
61 a více81,27 %1,27 %  
41 – 5060,95 %0,95 %  
17 a méně30,48 %0,48 %  

Graf

3. Ve kterém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha21033,28 %33,28 %  
Ústecký kraj10616,8 %16,8 %  
Středočeský kraj10015,85 %15,85 %  
Jihočeský kraj416,5 %6,5 %  
Moravskoslezský kraj274,28 %4,28 %  
Královéhradecký kraj253,96 %3,96 %  
Kraj Vysočina203,17 %3,17 %  
Olomoucký kraj193,01 %3,01 %  
Plzeňský kraj172,69 %2,69 %  
Pardubický kraj162,54 %2,54 %  
Zlínský kraj152,38 %2,38 %  
Liberecký kraj142,22 %2,22 %  
Karlovarský kraj142,22 %2,22 %  
Jihomoravský kraj71,11 %1,11 %  

Graf

4. Znáte a kupujete Strážnické brambůrky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [znám a kupujiotázka č. 5, znám, ale nekupujiotázka č. 11, neznámotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám33152,46 %52,46 %  
znám a kupuji16726,47 %26,47 %  
znám, ale nekupuji13321,08 %21,08 %  

Graf

5. Kde Strážnické brambůrky kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v supermarketu10562,87 %16,64 %  
v hypermarketu7343,71 %11,57 %  
v menší prodejně potravin4124,55 %6,5 %  
v restauraci/v baru3118,56 %4,91 %  
v diskontu2011,98 %3,17 %  
kdekoli10,6 %0,16 %  
Všude, kde se dá10,6 %0,16 %  

Graf

6. Ve kterém obchodu Strážnické brambůrky kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kaufland6337,72 %9,98 %  
Albert6136,53 %9,67 %  
Tesco3923,35 %6,18 %  
Billa3017,96 %4,75 %  
Penny2414,37 %3,8 %  
Globus2011,98 %3,17 %  
Lidl1810,78 %2,85 %  
Makro42,4 %0,63 %  
v restauraci21,2 %0,32 %  
restaurace/bar21,2 %0,32 %  
večerka10,6 %0,16 %  
Jip10,6 %0,16 %  
v restauracích...10,6 %0,16 %  
v malém obchodu 10,6 %0,16 %  
lahůdky10,6 %0,16 %  
enapo10,6 %0,16 %  
žádný10,6 %0,16 %  
hospoda10,6 %0,16 %  
malé obchody, název nevím10,6 %0,16 %  
Coop, Enapo10,6 %0,16 %  
Interspar10,6 %0,16 %  
Mítní večerka10,6 %0,16 %  
běžně brambůrky jím jen k pivu, tudíž pouze v hospodě10,6 %0,16 %  
podle nálady10,6 %0,16 %  
v baru/hospode jen:)10,6 %0,16 %  

Graf

7. Kterou příchuť Strážnických brambůrek preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jemně solené9758,08 %15,37 %  
česnekové9355,69 %14,74 %  
slaninové158,98 %2,38 %  

Graf

8. Dáváte Strážnickým brambůrkům přednost před ostatními brambůrky/chipsy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas13379,64 %21,08 %  
vždy2816,77 %4,44 %  
nikdy63,59 %0,95 %  

Graf

9. Líbí se Vám nový design obalu Strážnických brambůrek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nového designu jsem si nevšiml/a6538,92 %10,3 %  
líbí se mi stejně jako původní5432,34 %8,56 %  
vypadá lépe než původní3319,76 %5,23 %  
původní vypadal lépe148,38 %2,22 %  
nelíbí se mi ani jeden10,6 %0,16 %  

Graf

10. Jaký máte názor na cenu Strážnických brambůrek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřená12776,05 %20,13 %  
levná2816,77 %4,44 %  
drahá63,59 %0,95 %  
cenu neznám63,59 %0,95 %  

Graf

11. Odkud Strážnické brambůrky znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z obchodů s potravinami21371 %33,76 %  
z restaurací/z barů8729 %13,79 %  
od známých6822,67 %10,78 %  
z reklamy62 %0,95 %  
Matka jsi je kupuje10,33 %0,16 %  
z nádraží v Olomouci z mládí10,33 %0,16 %  
Z internetu, při hledání informací na vypracování vlastní práce10,33 %0,16 %  
nevím10,33 %0,16 %  
ridiče je kupovali10,33 %0,16 %  

Graf

12. S jakou reklamou na Strážnické brambůrky jste se setkali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s žádnou24581,67 %38,83 %  
v televizi196,33 %3,01 %  
reklamní letáčky165,33 %2,54 %  
v tisku82,67 %1,27 %  
ochutnávky72,33 %1,11 %  
ochutnala jsem je v restauraci a zachutnaly mi, reklamy nesleduji10,33 %0,16 %  
facebook profil společnosti10,33 %0,16 %  
zadnou reklamu si nevybavuji10,33 %0,16 %  
facebook10,33 %0,16 %  
nevzpomínám si10,33 %0,16 %  
od manžela10,33 %0,16 %  
mam je ráda odjakživa10,33 %0,16 %  
v rádiu10,33 %0,16 %  
návštěva Strážnice10,33 %0,16 %  

Graf

13. Preferujete klasické brambůrky před chipsy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas24538,83 %38,83 %  
neznám rozdíl mezi brambůrky a chipsy21534,07 %34,07 %  
nejím brambůrky ani chipsy7211,41 %11,41 %  
vždy548,56 %8,56 %  
nikdy457,13 %7,13 %  

Graf

14. Znáte značku KLASA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 15, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO57591,13 %91,13 %  
NE568,87 %8,87 %  

Graf

15. Dáváte přednost výrobkům s označením KLASA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas39769,04 %62,92 %  
nikdy11319,65 %17,91 %  
vždy6511,3 %10,3 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Znáte a kupujete Strážnické brambůrky?

  • odpověď znám a kupuji:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v diskontu na otázku 5. Kde Strážnické brambůrky kupujete?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v hypermarketu na otázku 5. Kde Strážnické brambůrky kupujete?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v restauraci/v baru na otázku 5. Kde Strážnické brambůrky kupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v supermarketu na otázku 5. Kde Strážnické brambůrky kupujete?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jemně solené na otázku 7. Kterou příchuť Strážnických brambůrek preferujete?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi líbí se mi stejně jako původní na otázku 9. Líbí se Vám nový design obalu Strážnických brambůrek?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi původní vypadal lépe na otázku 9. Líbí se Vám nový design obalu Strážnických brambůrek?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vypadá lépe než původní na otázku 9. Líbí se Vám nový design obalu Strážnických brambůrek?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi levná na otázku 10. Jaký máte názor na cenu Strážnických brambůrek?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vždy na otázku 8. Dáváte Strážnickým brambůrkům přednost před ostatními brambůrky/chipsy?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Albert na otázku 6. Ve kterém obchodu Strážnické brambůrky kupujete?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa na otázku 6. Ve kterém obchodu Strážnické brambůrky kupujete?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus na otázku 6. Ve kterém obchodu Strážnické brambůrky kupujete?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland na otázku 6. Ve kterém obchodu Strážnické brambůrky kupujete?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidl na otázku 6. Ve kterém obchodu Strážnické brambůrky kupujete?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Penny na otázku 6. Ve kterém obchodu Strážnické brambůrky kupujete?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco na otázku 6. Ve kterém obchodu Strážnické brambůrky kupujete?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas na otázku 8. Dáváte Strážnickým brambůrkům přednost před ostatními brambůrky/chipsy?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přiměřená na otázku 10. Jaký máte názor na cenu Strážnických brambůrek?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi česnekové na otázku 7. Kterou příchuť Strážnických brambůrek preferujete?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nového designu jsem si nevšiml/a na otázku 9. Líbí se Vám nový design obalu Strážnických brambůrek?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v menší prodejně potravin na otázku 5. Kde Strážnické brambůrky kupujete?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi slaninové na otázku 7. Kterou příchuť Strážnických brambůrek preferujete?

8. Dáváte Strážnickým brambůrkům přednost před ostatními brambůrky/chipsy?

  • odpověď občas:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus na otázku 6. Ve kterém obchodu Strážnické brambůrky kupujete?

10. Jaký máte názor na cenu Strážnických brambůrek?

  • odpověď přiměřená:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus na otázku 6. Ve kterém obchodu Strážnické brambůrky kupujete?

12. S jakou reklamou na Strážnické brambůrky jste se setkali?

  • odpověď s žádnou:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa na otázku 6. Ve kterém obchodu Strážnické brambůrky kupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Ve kterém kraji bydlíte?

4. Znáte a kupujete Strážnické brambůrky?

5. Kde Strážnické brambůrky kupujete?

6. Ve kterém obchodu Strážnické brambůrky kupujete?

7. Kterou příchuť Strážnických brambůrek preferujete?

8. Dáváte Strážnickým brambůrkům přednost před ostatními brambůrky/chipsy?

9. Líbí se Vám nový design obalu Strážnických brambůrek?

10. Jaký máte názor na cenu Strážnických brambůrek?

11. Odkud Strážnické brambůrky znáte?

12. S jakou reklamou na Strážnické brambůrky jste se setkali?

13. Preferujete klasické brambůrky před chipsy?

14. Znáte značku KLASA?

15. Dáváte přednost výrobkům s označením KLASA?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Ve kterém kraji bydlíte?

4. Znáte a kupujete Strážnické brambůrky?

5. Kde Strážnické brambůrky kupujete?

6. Ve kterém obchodu Strážnické brambůrky kupujete?

7. Kterou příchuť Strážnických brambůrek preferujete?

8. Dáváte Strážnickým brambůrkům přednost před ostatními brambůrky/chipsy?

9. Líbí se Vám nový design obalu Strážnických brambůrek?

10. Jaký máte názor na cenu Strážnických brambůrek?

11. Odkud Strážnické brambůrky znáte?

12. S jakou reklamou na Strážnické brambůrky jste se setkali?

13. Preferujete klasické brambůrky před chipsy?

14. Znáte značku KLASA?

15. Dáváte přednost výrobkům s označením KLASA?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Strožová, L.Marketingový mix Strážnických brambůrek (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://marketingovy-mix-straznickyc.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.