Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový průzkum

Marketingový průzkum

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Zlámal
Šetření:26. 02. 2014 - 11. 03. 2014
Počet respondentů:85
Počet otázek (max/průměr):25 / 13.08
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsem studentem podnikatelské fakulty VUT v Brně a chtěl bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku, který slouží pro marketingové šetření v rámci mé bakalářské práce.

 

 

Průzkum se týká cestovních agentur (CA) a cestovních kanceláří (CK). Ne všichni vědí, jaký je mezi těmito pojmy rozdíl, nejprve tedy tento rozdíl krátce vysvětlím.

 

Cestovní kancelář zájezdy sestavuje, pořádá a nabízí svým jménem. Cestovní agentura zprostředkovává prodej jednotlivých zájezdů či jiných služeb od cestovních kanceláří. Prodává zpravidla zájezdy více CK. Je to smluvní provizní prodejce. Cena zájezdu od CK, kterou nakoupíte u CA, je stejná, jako byste si ho koupil/a přímo od CK. Koupit zájezd tedy můžete jak zprostředkovaně od agentury, tak také přímo od cestovní kanceláře.

 

Odpovědi respondentů

1. Využíváte při cestování služeb cestovních agentur (CA) či cestovních kanceláří (CK)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4856,47 %56,47 %  
ne3743,53 %43,53 %  

Graf

2. Využíváte služeb CA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4182 %48,24 %  
ne918 %10,59 %  

Graf

3. Proč nevyužíváte služeb CA?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Chci vědět s jakou CK jedu a komunikovat jen s ní.

mám zásadu, že vše co si zařizuji tak projednám přímo s poskytovatelem, a nikdy do procesu nezapojuji mezičlánky

Myslim si ze je levnejsi kupovat zajezd primo od poradatele zajezdu.

nebyla příležitost

Nepotřebuji je

neslyšela jsem o tom

Preferuji cestovní kanceláře.

4. Ve kterém období nejvíce cestujete s CA (CK)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
léto4083,33 %47,06 %  
nepravidelně510,42 %5,88 %  
jaro12,08 %1,18 %  
zima12,08 %1,18 %  
podzim12,08 %1,18 %  

Graf

5. Jaký způsob nákupu služeb preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [osobně na pobočce CA (CK)otázka č. 6, prostřednictvím internetuotázka č. 7, nerozlišujiotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobně na pobočce CA (CK)2960,42 %34,12 %  
prostřednictvím internetu1531,25 %17,65 %  
nerozlišuji48,33 %4,71 %  

Graf

6. Proč právě osobně na pobočce CA (CK)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

důvěryhodnost

Individuální přístup a konzultace. Do kanceláře jdu ale s tím, že se na jednotlivé zájezdy najdu na internetu a přečtu zkušenosti ostatních.

je to důvěryhodnější a nabídky na internetu často nejsou aktuální

kontakt s "prodejcem", možnost získat více informací osobně

Mám ráda osobnější přístup

operativnější řešení

osobní přístup, rady od poskytovatele

Pomoc při výběru dovolené, rychlé odpovědi na otázky.

prijde mi to verohodnejsi

Protože je to důvěryhodnější.

Snadnější komunikace

Spoléhám na odborné doporučení zaměstnanců CA (CK).

V případě nejasností se ihned zeptám a vše co potřebuji, se ihned dozvím.

z důvodu lepší komunikace a zodpovězení případných otázek...

7. Proč právě prostřednictvím internetu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

internet je nejrychlejsi a nejpohodlnejsi forma

Je to jednoduší a přehlednější.

Je to pohodlnější

Je to pohodlnější, rychlejší, můžu porovnávat ceny u různých CK, a podle toho si vybírat.

Je to rychlejší a pohodlnější.

jsou nejlevnější

Pohodlí z domova

rychlé, snadné

rychlost nemusím do agentury jezdit, pokud není v místě mého bydliště

rychlost, přehlednost, pohodlnost

8. Znáte nějaké CA, které prodávají zájezdy prostřednictvím internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3777,08 %43,53 %  
ne1122,92 %12,94 %  

Graf

9. Jaké cestovní agentury, které prodávají zájezdy prostřednictvím internetu, znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Baleza, NovTour

CK Fischer, Alexandria...

CK Valaška, Vsacan Tour, Čedok, Fisher...

dovolena.cz, ruefa.cz

dovolenkovani.cz, invia.cz

e-travel, INVIA

Exim tours

Fisher, Firo tour

Invia

Invia

invia

Invia

Invia

Invia

invia, last minute centrum

Invia, zajezdy.cz

no dnes uz asi vsechny

studen agency, Čedok, Alexandria ...

student agenci, invia

student agency, invia, zajezdy.cz

Travel,Blue style,Cedok,Exim tour.....

10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?

Seřaďte prosím dle svých preferencí (od nejvíce po nejméně preferované).

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Osobní zkušenosti s danou CA (CK)2.253.354
Recenze2.8131.611
Šíře nabídky zájezdů3.5211.875
Úroveň propagace CA (CK)4.6671.597
Přístup pracovníků3.3751.818
Prostředí CA (CK)4.3753.068

Graf

11. Jaký vliv má propagace na Váš výběr CA (CK)?

Vyjádřete se prosím na stupnici od 1 (nejmenší vliv) do 10 (největší vliv).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51122,92 %12,94 %  
4714,58 %8,24 %  
7714,58 %8,24 %  
6714,58 %8,24 %  
3510,42 %5,88 %  
848,33 %4,71 %  
236,25 %3,53 %  
124,17 %2,35 %  
912,08 %1,18 %  
1012,08 %1,18 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.16
Minimum:2
Maximum:8
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.88
Směrodatná odchylka:1.7
Medián:5
Modus:5

Graf

12. Kde si propagace CA (CK) nejspíše všimnete?

Přidělte prosím určitý počet bodů dle svých preferencí. Např. 7 bodů (nejvíce si všimnu), 1 bod (nejméně si všimnu).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
internet4.65.393
sociální sítě na internetu3.8944.165
direct mail (e-mail)3.1884.106
billboardy3.3292.739
promo akce3.1063.224
noviny3.4712.931
rozhlas3.4474.13
reklamní předměty3.3293.75
MHD3.5412.813
letáčky ve schránce3.6473.358
letáčky, které jsou distribuovány osobně na veřejných prostranstvích3.2944.09
různé společenské akce (tam umístěné roll-up bannery, letáky, reklamní plochy apod.)3.2353.168

Graf

13. Pocházíte z města Prostějova a jeho blízkého okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5767,06 %67,06 %  
ano2832,94 %32,94 %  

Graf

14. Znáte v Prostějově nějaké cestovní agentury?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2068,97 %23,53 %  
ne931,03 %10,59 %  

Graf

15. Jaké cestovní agentury v Prostějově znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

CA AQUA TOUR, CA em-travel...

CA Staňková na Olomoucké ulici v PV

Cedok

Čedok

Hellas

Hellas tour

Invia

m-travel

Miklas tour

Neznám název CA sídlí na ulici Újezd

16. Znáte CA AQUA TOUR, která sídlí v Prostějově na ul. Svatoplukova?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 17, neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2382,14 %27,06 %  
ano517,86 %5,88 %  

Graf

17. Jak jste se dozvěděl/a o CA AQUA TOUR?

Vyberte prosím jednu z nabízených možností nebo doplňte svoji.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zahlédl/a jsem sídlo cestovní agentury osobně466,67 %4,71 %  
doporučení od známých233,33 %2,35 %  

Graf

18. Využil/a jste již někdy služeb CA AQUA TOUR?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne466,67 %4,71 %  
ano233,33 %2,35 %  

Graf

19. Setkal/a jste se již s nějakou formou propagace CA AQUA TOUR?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne350 %3,53 %  
ano350 %3,53 %  

Graf

20. Jak byste ohodnotil/a úroveň propagace CA AQUA TOUR?

Vyjádřete se prosím na stupnici od 1 (nedostatečná) do 10 (výborná), případně zvolte možnost "nedokážu posoudit".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedokážu posoudit360 %3,53 %  
9120 %1,18 %  
7120 %1,18 %  

Graf

21. Jak byste ohodnotil/a současné logo CA AQUA TOUR?

Vyjádřete se prosím na stupnici od 1 (nelíbí se mi) do 5 (líbí se mi).

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


1

2


3

4


5

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33338,82 %38,82 %  
21821,18 %21,18 %  
41618,82 %18,82 %  
11112,94 %12,94 %  
578,24 %8,24 %  

Graf

22. Které logo by na Vás nejvíce zapůsobilo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Návrh nového loga 1

Návrh nového loga 2


Návrh nového loga 3

Návrh nového loga 4

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Návrh nového loga 22832,94 %32,94 %  
Návrh nového loga 12630,59 %30,59 %  
Návrh nového loga 31720 %20 %  
Návrh nového loga 41416,47 %16,47 %  

Graf

23. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5767,06 %67,06 %  
muž2832,94 %32,94 %  

Graf

24. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-26 let7183,53 %83,53 %  
40-49 let89,41 %9,41 %  
27-39 let33,53 %3,53 %  
méně než 18 let11,18 %1,18 %  
50-59 let11,18 %1,18 %  
60 let a více11,18 %1,18 %  

Graf

25. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student/ka6070,59 %70,59 %  
zaměstnaný/zaměstnaná1720 %20 %  
podnikatel/ka44,71 %4,71 %  
nezaměstnaný/nezaměstnaná44,71 %4,71 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Využíváte při cestování služeb cestovních agentur (CA) či cestovních kanceláří (CK)?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Využíváte služeb CA?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi léto na otázku 4. Ve kterém období nejvíce cestujete s CA (CK)?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobně na pobočce CA (CK) na otázku 5. Jaký způsob nákupu služeb preferujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím internetu na otázku 5. Jaký způsob nákupu služeb preferujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Znáte nějaké CA, které prodávají zájezdy prostřednictvím internetu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Znáte nějaké CA, které prodávají zájezdy prostřednictvím internetu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní zkušenosti s danou CA (CK)=1 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prostředí CA (CK)=5 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prostředí CA (CK)=6 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup pracovníků=3 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup pracovníků=4 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze=2 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky zájezdů=2 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky zájezdů=3 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky zájezdů=4 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úroveň propagace CA (CK)=5 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úroveň propagace CA (CK)=6 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 11. Jaký vliv má propagace na Váš výběr CA (CK)?

2. Využíváte služeb CA?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky zájezdů=3 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky zájezdů=4 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze=2 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úroveň propagace CA (CK)=6 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní zkušenosti s danou CA (CK)=1 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Znáte nějaké CA, které prodávají zájezdy prostřednictvím internetu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prostředí CA (CK)=5 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?

4. Ve kterém období nejvíce cestujete s CA (CK)?

  • odpověď léto:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky zájezdů=3 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní zkušenosti s danou CA (CK)=1 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prostředí CA (CK)=5 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze=2 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?

8. Znáte nějaké CA, které prodávají zájezdy prostřednictvím internetu?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky zájezdů=3 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky zájezdů=4 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?

10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?

  • odpověď Osobní zkušenosti s danou CA (CK)=1:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze=2 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?
  • odpověď Úroveň propagace CA (CK)=6:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prostředí CA (CK)=5 na otázku 10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?

12. Kde si propagace CA (CK) nejspíše všimnete?

  • odpověď reklamní předměty=1:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi MHD=1 na otázku 12. Kde si propagace CA (CK) nejspíše všimnete?

13. Pocházíte z města Prostějova a jeho blízkého okolí?

  • odpověď ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Znáte v Prostějově nějaké cestovní agentury?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Znáte CA AQUA TOUR, která sídlí v Prostějově na ul. Svatoplukova?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte při cestování služeb cestovních agentur (CA) či cestovních kanceláří (CK)?

2. Využíváte služeb CA?

4. Ve kterém období nejvíce cestujete s CA (CK)?

5. Jaký způsob nákupu služeb preferujete?

8. Znáte nějaké CA, které prodávají zájezdy prostřednictvím internetu?

10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?

11. Jaký vliv má propagace na Váš výběr CA (CK)?

12. Kde si propagace CA (CK) nejspíše všimnete?

13. Pocházíte z města Prostějova a jeho blízkého okolí?

14. Znáte v Prostějově nějaké cestovní agentury?

16. Znáte CA AQUA TOUR, která sídlí v Prostějově na ul. Svatoplukova?

21. Jak byste ohodnotil/a současné logo CA AQUA TOUR?

22. Které logo by na Vás nejvíce zapůsobilo?

23. Jakého jste pohlaví?

24. Do jaké věkové kategorie patříte?

25. Jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte při cestování služeb cestovních agentur (CA) či cestovních kanceláří (CK)?

2. Využíváte služeb CA?

4. Ve kterém období nejvíce cestujete s CA (CK)?

5. Jaký způsob nákupu služeb preferujete?

8. Znáte nějaké CA, které prodávají zájezdy prostřednictvím internetu?

10. Podle čeho vybíráte CA (CK)? Co Vás při výběru ovlivňuje?

11. Jaký vliv má propagace na Váš výběr CA (CK)?

12. Kde si propagace CA (CK) nejspíše všimnete?

13. Pocházíte z města Prostějova a jeho blízkého okolí?

14. Znáte v Prostějově nějaké cestovní agentury?

16. Znáte CA AQUA TOUR, která sídlí v Prostějově na ul. Svatoplukova?

21. Jak byste ohodnotil/a současné logo CA AQUA TOUR?

22. Které logo by na Vás nejvíce zapůsobilo?

23. Jakého jste pohlaví?

24. Do jaké věkové kategorie patříte?

25. Jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zlámal, T.Marketingový průzkum (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://marketingovy-pruzkum-cestovn.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.