Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový průzkum - Fitness centrum

Marketingový průzkum - Fitness centrum

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nicolle Urbanczik
Šetření:04. 09. 2013 - 15. 09. 2013
Počet respondentů:24
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.46
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

chtěli bychom Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku ohledně služeb týkajících se fitness centra. Tento dotazník nám posléze pomůže ke zkvalitnění služeb v našem fitness centru.

 

Děkujeme Tým Fitnesskotva s.r.o.

Odpovědi respondentů

1. Jak často fitness centrum navštěvujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 3x týdně1250 %50 %  
jednou týdně416,67 %16,67 %  
nepravidelně312,5 %12,5 %  
častěji, než 5x týdně28,33 %8,33 %  
2 - 3x měsíčně28,33 %8,33 %  
méně, než 2x měsíčně14,17 %4,17 %  

Graf

2. Jaký typ fitness centra navštěvujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
standardní, smíšené1979,17 %79,17 %  
školní, smíšené312,5 %12,5 %  
dámské fitness centrum28,33 %8,33 %  

Graf

3. Ve kterých hodinách fitcentrum navštěvujete? (příchod)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

4. Kolik času v průměru ve fitness centru strávíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
60 - 90 minut1354,17 %54,17 %  
40 - 60 minut937,5 %37,5 %  
déle, než 90 minut28,33 %8,33 %  

Graf

5. Ve kterých měsících fitness centrum navštěvujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
celoročně1875 %75 %  
Leden520,83 %20,83 %  
Únor520,83 %20,83 %  
Březen520,83 %20,83 %  
Duben520,83 %20,83 %  
Květen520,83 %20,83 %  
Září520,83 %20,83 %  
Říjen520,83 %20,83 %  
Listopad520,83 %20,83 %  
Prosinec520,83 %20,83 %  
Červen28,33 %8,33 %  
Červenec14,17 %4,17 %  
Srpen14,17 %4,17 %  

Graf

6. Jak za služby fitness centra platíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
permanentka vstupová1145,83 %45,83 %  
jednorázový vstup729,17 %29,17 %  
mám služby fitness centra zdarma312,5 %12,5 %  
permanentka roční14,17 %4,17 %  
permanentka měsíční14,17 %4,17 %  
jiný způsob14,17 %4,17 %  

Graf

7. Kolik průměrně za služby fitness centra platíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně, než 300,-1043,48 %41,67 %  
500,- až 800,-417,39 %16,67 %  
300,- až 500,-417,39 %16,67 %  
více, než 1000,-313,04 %12,5 %  
800,- až 1000,-28,7 %8,33 %  

Graf

8. Které doplňkové služby dále využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zapůjčení ručníku a jiného zboží538,46 %20,83 %  
osobní trenér538,46 %20,83 %  
sauna323,08 %12,5 %  
doplňkový prodej výživy215,38 %8,33 %  
solárium17,69 %4,17 %  

Graf

9. Který zdroj informací nejvíce využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
webové stránky1252,17 %50 %  
facebook521,74 %20,83 %  
Informace od přátel313,04 %12,5 %  
Osobní kontakt na recepci313,04 %12,5 %  

Graf

10. Ohodnoťte jednotlivé služby fitness centra (1 až 5 - jako ve škole)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Výše vstupného2.4581.082
Lokace1.5420.832
Vybavenost1.9170.743
Personál1.5830.91
Kvalita vybavení2.0830.576
Prostředí (obsazenost, hudba, čistota)1.7920.832
Doplňkové služby2.0450.862
Sociální zázemí (sprcha, wc)2.0421.123

Graf

11. Vaše pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2187,5 %87,5 %  
muž312,5 %12,5 %  

Graf

12. Váš věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 let1250 %50 %  
26 - 30 let729,17 %29,17 %  
31 - 35 let28,33 %8,33 %  
méně, než 18 let28,33 %8,33 %  
více, než 40 let14,17 %4,17 %  

Graf

13. Váš status

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
změstnanec1145,83 %45,83 %  
student1041,67 %41,67 %  
nezaměstnaný312,5 %12,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Urbanczik, N.Marketingový průzkum - Fitness centrum (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://marketingovy-pruzkum-fitness.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.