Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový průzkum muzea.

Marketingový průzkum muzea.

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Radek Mlčoch
Šetření:16. 07. 2013 - 22. 07. 2013
Počet respondentů:65
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rád bych Vás požádal o vyplnění dotazníku, který bude zpracován pro Bakalářskou práci. Dotazník je anonymní a výsledky budou veřejně dostupné.

Předem děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3553,85 %53,85 %  
Muž3046,15 %46,15 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 26 let3350,77 %50,77 %  
27 - 50 let2944,62 %44,62 %  
Nad 50 let34,62 %4,62 %  

Graf

3. Bydlíte v Olomouckém kraji? Pokud ne, tak v jakém?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3553,85 %53,85 %  
Praha710,77 %10,77 %  
jm46,15 %6,15 %  
pardubický34,62 %4,62 %  
Momentálně jsem na Erasmu, ale jinak studuji (a v průběhu pracovního týdne i bydlím) v Olomouci.11,54 %1,54 %  
Královéhradecký11,54 %1,54 %  
v moravskoslezském11,54 %1,54 %  
prostějov11,54 %1,54 %  
Jihočeský11,54 %1,54 %  
Stredocesky11,54 %1,54 %  
Hradec Králové11,54 %1,54 %  
Karlovarském11,54 %1,54 %  
Jihomoravský11,54 %1,54 %  
Pardubickém11,54 %1,54 %  
ne11,54 %1,54 %  
plzensky11,54 %1,54 %  
Ústecký11,54 %1,54 %  
Zlínský11,54 %1,54 %  
Karlovarský11,54 %1,54 %  
Středočeský11,54 %1,54 %  

Graf

4. Znáte muzeum Veteran Arena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3655,38 %55,38 %  
ano2944,62 %44,62 %  

Graf

5. Kde jste se o něm dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet929,03 %13,85 %  
Rádio929,03 %13,85 %  
Leták516,13 %7,69 %  
olomoucregioncard - tištěná brožura13,23 %1,54 %  
Nikde13,23 %1,54 %  
Neznám 13,23 %1,54 %  
nahodou- je vedle obchodu s potravinami13,23 %1,54 %  
Zamestnanec TSB13,23 %1,54 %  
Když jsem jel do TS Bohemia13,23 %1,54 %  
nevzpomenu si13,23 %1,54 %  
billboard13,23 %1,54 %  

Graf

6. Navštívili jste již toto muzeum?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2374,19 %35,38 %  
ano825,81 %12,31 %  

Graf

7. Co by bylo důvodem, abyste muzeum znovu navštívili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nízké vstupné1238,71 %18,46 %  
Častá obměna exponátů1032,26 %15,38 %  
Komentované prohlídky516,13 %7,69 %  
Doprovodné akce39,68 %4,62 %  
Snadné parkování13,23 %1,54 %  

Graf

8. Používáte pro hledání cílů na výlety stejně zaměřené servery na internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3756,92 %56,92 %  
ne2843,08 %43,08 %  

Graf

9. Jaké servery na internetu navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zpravodajské3249,23 %49,23 %  
Kulturní1015,38 %15,38 %  
Sportovní913,85 %13,85 %  
Servery krajských měst či obcí34,62 %4,62 %  
vsechny23,08 %3,08 %  
pornografické11,54 %1,54 %  
různé, uvedené i neuvedené11,54 %1,54 %  
zpravodajské, kulturní, sportovní a spoustu jiných11,54 %1,54 %  
vyletnik11,54 %1,54 %  
vyhledavace a s temi se pak dostanu na vyjmenovane servery dle hledanych informaci11,54 %1,54 %  
cizí, české jsou ulhané11,54 %1,54 %  
všechny ze zmíněných11,54 %1,54 %  
všechny, které jsou tu uvedené11,54 %1,54 %  
jiné11,54 %1,54 %  

Graf

10. Mezi Vaše nejnavštěvovanější servery na internetu patří?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
iDNES.cz3048,39 %46,15 %  
novinky.cz1727,42 %26,15 %  
server města Olomouc či krajský web46,45 %6,15 %  
www.redtube.com11,61 %1,54 %  
maso.roumen.cz11,61 %1,54 %  
kudyznudy.cz11,61 %1,54 %  
http://www.youtube.com/watch?v=8qacVvm-8ao11,61 %1,54 %  
Google, Seznam (kvůli e-mailu), YouTube, Facebook, Portál UP, vbb.de, pokud jsem v Česku, pak idos.cz. Co se výletních cílů týče, navštěvuji většinou weby samotných měst či dotyčných oblastí.11,61 %1,54 %  
nic z uvedeného11,61 %1,54 %  
vyletnik.cz11,61 %1,54 %  
seznam.cz, novinky.cz, aktualne.cz, google.cz11,61 %1,54 %  
zahraniční, které jsou mimo USA a EU11,61 %1,54 %  
ihned.cz11,61 %1,54 %  
kam-na-vylet.cz11,61 %1,54 %  

Graf

11. Jaký typ tištěných novin čtěte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Celostátní3152,54 %47,69 %  
Regionální2847,46 %43,08 %  

Graf

12. Jaké noviny nejčastěji kupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MF DNES2438,71 %36,92 %  
Deník812,9 %12,31 %  
Metro69,68 %9,23 %  
žádné69,68 %9,23 %  
Blesk46,45 %6,15 %  
Hospodářské noviny34,84 %4,62 %  
Právo23,23 %3,08 %  
Lidové noviny23,23 %3,08 %  
noviny nekupuji23,23 %3,08 %  
prostejovsky vecernik11,61 %1,54 %  
Haló noviny11,61 %1,54 %  
nekupuji noviny, jsou ulhané a neposkytují kompletní informace11,61 %1,54 %  
většinou nekupuji11,61 %1,54 %  
nekupuju, dostávám ve vlaku, MF Dnes :-)11,61 %1,54 %  

Graf

13. Máte profil na Facebooku?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5179,69 %78,46 %  
ne1320,31 %20 %  

Graf

14. Jaká forma reklamy Vás nejvíce zaujme?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení od známých2539,68 %38,46 %  
Online1422,22 %21,54 %  
TV1117,46 %16,92 %  
Leták57,94 %7,69 %  
Billboard23,17 %3,08 %  
žádná23,17 %3,08 %  
Rádio11,59 %1,54 %  
žádná, nesnáším ji ve všech formách, naopak mě odpudí11,59 %1,54 %  
originální, vtipná11,59 %1,54 %  
zadna11,59 %1,54 %  

Graf

15. Jaké rádio nejčastěji posloucháte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Evropa 21625,4 %24,62 %  
Rádio Haná1422,22 %21,54 %  
Rádio Impuls711,11 %10,77 %  
Český rozhlas711,11 %10,77 %  
Neposloucham23,17 %3,08 %  
Beat23,17 %3,08 %  
Haná11,59 %1,54 %  
Krokodýl11,59 %1,54 %  
Většinou žádné, výjimečně Radio Wave.11,59 %1,54 %  
Frekvence 1, Relax11,59 %1,54 %  
Rock Max11,59 %1,54 %  
Kiss Morava11,59 %1,54 %  
v podstatě co naladím a dle nálady11,59 %1,54 %  
radio cas11,59 %1,54 %  
neposlouchám rozhlas11,59 %1,54 %  
radio hey, černá hora, fajn radio11,59 %1,54 %  
neposlouchám rádio11,59 %1,54 %  
fm plus11,59 %1,54 %  
Radio 111,59 %1,54 %  
jiné11,59 %1,54 %  
radio city11,59 %1,54 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Bydlíte v Olomouckém kraji? Pokud ne, tak v jakém?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rádio Haná na otázku 15. Jaké rádio nejčastěji posloucháte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nízké vstupné na otázku 7. Co by bylo důvodem, abyste muzeum znovu navštívili?

4. Znáte muzeum Veteran Arena?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Častá obměna exponátů na otázku 7. Co by bylo důvodem, abyste muzeum znovu navštívili?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Navštívili jste již toto muzeum?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste

2. Věk

3. Bydlíte v Olomouckém kraji? Pokud ne, tak v jakém?

4. Znáte muzeum Veteran Arena?

6. Navštívili jste již toto muzeum?

7. Co by bylo důvodem, abyste muzeum znovu navštívili?

8. Používáte pro hledání cílů na výlety stejně zaměřené servery na internetu?

9. Jaké servery na internetu navštěvujete?

10. Mezi Vaše nejnavštěvovanější servery na internetu patří?

11. Jaký typ tištěných novin čtěte?

12. Jaké noviny nejčastěji kupujete?

13. Máte profil na Facebooku?

14. Jaká forma reklamy Vás nejvíce zaujme?

15. Jaké rádio nejčastěji posloucháte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste

2. Věk

3. Bydlíte v Olomouckém kraji? Pokud ne, tak v jakém?

4. Znáte muzeum Veteran Arena?

6. Navštívili jste již toto muzeum?

7. Co by bylo důvodem, abyste muzeum znovu navštívili?

8. Používáte pro hledání cílů na výlety stejně zaměřené servery na internetu?

9. Jaké servery na internetu navštěvujete?

10. Mezi Vaše nejnavštěvovanější servery na internetu patří?

11. Jaký typ tištěných novin čtěte?

12. Jaké noviny nejčastěji kupujete?

13. Máte profil na Facebooku?

14. Jaká forma reklamy Vás nejvíce zaujme?

15. Jaké rádio nejčastěji posloucháte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mlčoch, R.Marketingový průzkum muzea. (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://marketingovy-pruzkum-muzea.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.