Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový průzkum prodeje televizorů
Marketingový průzkum prodeje televizorů
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kateřina Tillingerová |
---|---|
Šetření: | 22. 04. 2011 - 25. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 10 |
Počet otázek (max/průměr): | 19 / 18.2 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 47,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:58 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Chtěla bych Vás tímto poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, který bude sloužit jako podklad pro seminární práci do předmětu Marketing. Mockrát děkuji!
Kateřina Tillingerová
Odpovědi respondentů
1. Jaké z uvedených značek znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Panasonic | 10 | 100 % | 100 % |
Sony | 10 | 100 % | 100 % |
Samsung | 10 | 100 % | 100 % |
LG | 10 | 100 % | 100 % |
Sharp | 10 | 100 % | 100 % |
Philips | 10 | 100 % | 100 % |
Pioneer | 4 | 40 % | 40 % |
ECG | 3 | 30 % | 30 % |
Metz | 1 | 10 % | 10 % |
2. Prostřednictvím čeho jste se o většině Vámi vybraných značek dozvěděl/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televizní reklama | 4 | 40 % | 40 % |
jinak | 2 | 20 % | 20 % |
internet | 2 | 20 % | 20 % |
doporučení známých | 1 | 10 % | 10 % |
reklamní leták | 1 | 10 % | 10 % |
3. Televizor jaké značky v současné době vlastníte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
LG | 4 | 40 % | 40 % |
Panasonic | 3 | 30 % | 30 % |
jiná | 2 | 20 % | 20 % |
Samsung | 1 | 10 % | 10 % |
Sony | 1 | 10 % | 10 % |
4. Jak podstatná je pro Vás při koupi televizoru jeho cena? (1 - velmi podstatná, 5 - nepodstatná)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 4 | 40 % | 40 % |
2 | 4 | 40 % | 40 % |
3 | 1 | 10 % | 10 % |
5 | 1 | 10 % | 10 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.56 |
Směrodatná odchylka: | 1.25 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
5. Jak podstatná je pro Vás při koupi televizoru jeho kvalita? (1 - velmi podstatná, 5 - nepodstatná)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 6 | 60 % | 60 % |
3 | 2 | 20 % | 20 % |
5 | 1 | 10 % | 10 % |
4 | 1 | 10 % | 10 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.1 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 2.32 |
Směrodatná odchylka: | 1.52 |
Medián: | 1 |
Modus: | 1 |
6. Jak podstatný je pro Vás při koupi televizoru jeho design? (1 - velmi podstatný, 5 - nepodstatný)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 5 | 50 % | 50 % |
4 | 2 | 20 % | 20 % |
2 | 1 | 10 % | 10 % |
1 | 1 | 10 % | 10 % |
5 | 1 | 10 % | 10 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.1 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.21 |
Směrodatná odchylka: | 1.1 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
7. Jak podstatná jsou pro Vás při koupi televizoru přístup, ochota a způsobilost prodávajícího? (1 - velmi podstatné, 5 - nepodstatné)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 3 | 30 % | 30 % |
3 | 3 | 30 % | 30 % |
2 | 2 | 20 % | 20 % |
5 | 2 | 20 % | 20 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.5 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.17 |
Směrodatná odchylka: | 1.08 |
Medián: | 3.5 |
Modus: | 4 |
8. Jak podstatná je pro Vás při koupi televizoru jeho exkluzivita? (1 - velmi podstatná, 5 - nepodstatná)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 5 | 50 % | 50 % |
4 | 3 | 30 % | 30 % |
2 | 1 | 10 % | 10 % |
3 | 1 | 10 % | 10 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.2 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.07 |
Směrodatná odchylka: | 1.03 |
Medián: | 4.5 |
Modus: | 5 |
9. Využili byste při koupi televizoru možnost úpravy jeho designu dle Vašeho interiéru?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 7 | 70 % | 70 % |
ne | 3 | 30 % | 30 % |
10. Pokud ANO, byli byste ochotni za tuto službu připlatit poměrnou část (např.15%) ceny televizoru? (pokud jste v předchozí otázce vybrali možnost NE, otázku vynechejte)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 5 | 62,5 % | 50 % |
ano | 3 | 37,5 % | 30 % |
11. Využili byste při koupi televizoru možnost individuálního přístupu prodejce? (např. konzultace mimo pobočku, možnost vyzkoušení, odborné rady odpovídající účelu Vaší koupě, atd.)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 4 | 40 % | 40 % |
nevím | 3 | 30 % | 30 % |
ano | 3 | 30 % | 30 % |
12. Uvažujete v blízké době o koupi televizoru?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 7 | 70 % | 70 % |
ano | 3 | 30 % | 30 % |
13. Pokud ANO, jaký by byl důvod takové koupě? (pokud jste v předchozí otázce vybrali možnost NE, otázku vynechejte)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
soukromé ůčeky | 3 | 75 % | 30 % |
firemní účely | 1 | 25 % | 10 % |
14. Jak vysoká je maximální částka, kterou byste zapaltil/a za opravdu vyjímečný televizor?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10000 | 2 | 20 % | 20 % |
50000 | 2 | 20 % | 20 % |
5000 | 1 | 10 % | 10 % |
20000 | 1 | 10 % | 10 % |
55000 | 1 | 10 % | 10 % |
15000 | 1 | 10 % | 10 % |
2000 | 1 | 10 % | 10 % |
80000 | 1 | 10 % | 10 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 29700 |
Minimum: | 2000 |
Maximum: | 80000 |
Variační rozpětí: | 78000 |
Rozptyl: | 717566666.67 |
Směrodatná odchylka: | 26787.43 |
Medián: | 17500 |
Modus: | 10000 |
15. Jakým způsobem využíváte internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zpravodajství | 9 | 90 % | 90 % |
zábava | 9 | 90 % | 90 % |
sociální sítě | 9 | 90 % | 90 % |
vyhledávání informací | 9 | 90 % | 90 % |
komunikace | 9 | 90 % | 90 % |
nakupování | 5 | 50 % | 50 % |
jinak | 4 | 40 % | 40 % |
16. Jak vysoký je měsíční příjem Vaší domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25 001 - 50 000 | 4 | 40 % | 40 % |
100 001 a více | 2 | 20 % | 20 % |
50 001 - 75 000 | 2 | 20 % | 20 % |
0 - 25 000 | 2 | 20 % | 20 % |
17. Počet členů Vaší domácnosti:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 4 | 40 % | 40 % |
3 | 3 | 30 % | 30 % |
2 | 3 | 30 % | 30 % |
18. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 25 | 6 | 60 % | 60 % |
26 - 35 | 3 | 30 % | 30 % |
36 - 50 | 1 | 10 % | 10 % |
19. Jaké je Vaše společensko-profesní postavení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 5 | 50 % | 50 % |
administrativní pracovník, řadový zaměstnanec | 4 | 40 % | 40 % |
jiné zaměstnání | 1 | 10 % | 10 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.