Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový průzkum prodeje televizorů

Marketingový průzkum prodeje televizorů

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Tillingerová
Šetření:22. 04. 2011 - 25. 04. 2011
Počet respondentů:10
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.2
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:47,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Chtěla bych Vás tímto poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, který bude sloužit jako podklad pro seminární práci do předmětu Marketing. Mockrát děkuji!

Kateřina Tillingerová

Odpovědi respondentů

1. Jaké z uvedených značek znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Panasonic10100 %100 %  
Sony10100 %100 %  
Samsung10100 %100 %  
LG10100 %100 %  
Sharp10100 %100 %  
Philips10100 %100 %  
Pioneer440 %40 %  
ECG330 %30 %  
Metz110 %10 %  

Graf

2. Prostřednictvím čeho jste se o většině Vámi vybraných značek dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televizní reklama440 %40 %  
jinak220 %20 %  
internet220 %20 %  
doporučení známých110 %10 %  
reklamní leták110 %10 %  

Graf

3. Televizor jaké značky v současné době vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
LG440 %40 %  
Panasonic330 %30 %  
jiná220 %20 %  
Samsung110 %10 %  
Sony110 %10 %  

Graf

4. Jak podstatná je pro Vás při koupi televizoru jeho cena? (1 - velmi podstatná, 5 - nepodstatná)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1440 %40 %  
2440 %40 %  
3110 %10 %  
5110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:2
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.56
Směrodatná odchylka:1.25
Medián:2
Modus:1

Graf

5. Jak podstatná je pro Vás při koupi televizoru jeho kvalita? (1 - velmi podstatná, 5 - nepodstatná)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1660 %60 %  
3220 %20 %  
5110 %10 %  
4110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:2.1
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.32
Směrodatná odchylka:1.52
Medián:1
Modus:1

Graf

6. Jak podstatný je pro Vás při koupi televizoru jeho design? (1 - velmi podstatný, 5 - nepodstatný)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3550 %50 %  
4220 %20 %  
2110 %10 %  
1110 %10 %  
5110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.1
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.21
Směrodatná odchylka:1.1
Medián:3
Modus:3

Graf

7. Jak podstatná jsou pro Vás při koupi televizoru přístup, ochota a způsobilost prodávajícího? (1 - velmi podstatné, 5 - nepodstatné)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4330 %30 %  
3330 %30 %  
2220 %20 %  
5220 %20 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.5
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.17
Směrodatná odchylka:1.08
Medián:3.5
Modus:4

Graf

8. Jak podstatná je pro Vás při koupi televizoru jeho exkluzivita? (1 - velmi podstatná, 5 - nepodstatná)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5550 %50 %  
4330 %30 %  
2110 %10 %  
3110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:4.2
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.07
Směrodatná odchylka:1.03
Medián:4.5
Modus:5

Graf

9. Využili byste při koupi televizoru možnost úpravy jeho designu dle Vašeho interiéru?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano770 %70 %  
ne330 %30 %  

Graf

10. Pokud ANO, byli byste ochotni za tuto službu připlatit poměrnou část (např.15%) ceny televizoru? (pokud jste v předchozí otázce vybrali možnost NE, otázku vynechejte)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne562,5 %50 %  
ano337,5 %30 %  

Graf

11. Využili byste při koupi televizoru možnost individuálního přístupu prodejce? (např. konzultace mimo pobočku, možnost vyzkoušení, odborné rady odpovídající účelu Vaší koupě, atd.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne440 %40 %  
nevím330 %30 %  
ano330 %30 %  

Graf

12. Uvažujete v blízké době o koupi televizoru?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne770 %70 %  
ano330 %30 %  

Graf

13. Pokud ANO, jaký by byl důvod takové koupě? (pokud jste v předchozí otázce vybrali možnost NE, otázku vynechejte)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
soukromé ůčeky375 %30 %  
firemní účely125 %10 %  

Graf

14. Jak vysoká je maximální částka, kterou byste zapaltil/a za opravdu vyjímečný televizor?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10000220 %20 %  
50000220 %20 %  
5000110 %10 %  
20000110 %10 %  
55000110 %10 %  
15000110 %10 %  
2000110 %10 %  
80000110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:29700
Minimum:2000
Maximum:80000
Variační rozpětí:78000
Rozptyl:717566666.67
Směrodatná odchylka:26787.43
Medián:17500
Modus:10000

Graf

15. Jakým způsobem využíváte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zpravodajství 990 %90 %  
zábava990 %90 %  
sociální sítě990 %90 %  
vyhledávání informací990 %90 %  
komunikace990 %90 %  
nakupování550 %50 %  
jinak440 %40 %  

Graf

16. Jak vysoký je měsíční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 001 - 50 000440 %40 %  
100 001 a více220 %20 %  
50 001 - 75 000220 %20 %  
0 - 25 000220 %20 %  

Graf

17. Počet členů Vaší domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4440 %40 %  
3330 %30 %  
2330 %30 %  

Graf

18. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25660 %60 %  
26 - 35330 %30 %  
36 - 50110 %10 %  

Graf

19. Jaké je Vaše společensko-profesní postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student550 %50 %  
administrativní pracovník, řadový zaměstnanec440 %40 %  
jiné zaměstnání110 %10 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (60 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tillingerová, K.Marketingový průzkum prodeje televizorů (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingovy-pruzkum-prodeje.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.