Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový průzkum- semantický diferenciál

Marketingový průzkum- semantický diferenciál

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Kuchařová
Šetření:17. 10. 2014 - 24. 10. 2014
Počet respondentů:18
Počet otázek (max/průměr):6 / 6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:67,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:01.14:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rádi bychom Vás požádali o vyplnění dotazníku, který slouží jako podklad pro naší semestrální práci.

Děkujeme

Odpovědi respondentů

1. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1372,22 %72,22 %  
muž527,78 %27,78 %  

Graf

2. Kolik je Vám let

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31-601055,56 %55,56 %  
16-30738,89 %38,89 %  
do 15 let15,56 %5,56 %  

Graf

3. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující1055,56 %55,56 %  
student527,78 %27,78 %  
jiné316,67 %16,67 %  

Graf

vyberte svoji odpověď na stupnici mezi nabízenými možnostmi

4. Coca Cola

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
málo cukru vs. hodně cukru1-2-3-4-5-6-76.2222.284
chutný vs. nechutný1-2-3-4-5-6-73.5563.802
hezký obal vs. ošklivý obal1-2-3-4-5-6-73.6111.904
levný vs. drahý1-2-3-4-5-6-75.2781.423
nízká energetická hodnota vs. vysoká energetická hodnota1-2-3-4-5-6-75.8332.583
dobrá reklama vs. špatná reklama1-2-3-4-5-6-73.2783.645
zdravotně nezávadné vs. zdravotně závadné1-2-3-4-5-6-75.4442.247
silná značka vs. slabá značka1-2-3-4-5-6-71.7221.09
osvěžující vs. neosvěžující1-2-3-4-5-6-73.5563.247
kvalitní nápoj vs. nekvalitní nápoj1-2-3-4-5-6-74.4442.691
moderní vs. zastaralý1-2-3-4-5-6-73.52.806
lehce dostupný vs. těžce dostupný1-2-3-4-5-6-71.6110.682
kvalitní dostupné informace vs. nekvalitní dostupné informace1-2-3-4-5-6-73.5562.691

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

5. Kofola

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
málo cukru vs. hodně cukru1-2-3-4-5-6-75.0563.386
chutný vs. nechutný1-2-3-4-5-6-73.6114.015
hezký obal vs. ošklivý obal1-2-3-4-5-6-73.6113.015
levný vs. drahý1-2-3-4-5-6-74.0562.83
nízká energetická hodnota vs. vysoká energetická hodnota1-2-3-4-5-6-75.3891.904
dobrá reklama vs. špatná reklama1-2-3-4-5-6-732.556
zdravotně nezávadné vs. zdravotně závadné1-2-3-4-5-6-74.8892.099
silná značka vs. slabá značka1-2-3-4-5-6-72.6112.015
osvěžující vs. neosvěžující1-2-3-4-5-6-73.7222.756
kvalitní nápoj vs. nekvalitní nápoj1-2-3-4-5-6-73.7782.395
moderní vs. zastaralý1-2-3-4-5-6-73.52.361
lehce dostupný vs. těžce dostupný1-2-3-4-5-6-71.9441.275
kvalitní dostupné informace vs. nekvalitní dostupné informace1-2-3-4-5-6-73.2222.617

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. Pepsi

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
málo cukru vs. hodně cukru1-2-3-4-5-6-76.2782.09
chutný vs. nechutný1-2-3-4-5-6-74.0563.608
hezký obal vs. ošklivý obal1-2-3-4-5-6-742.333
levný vs. drahý1-2-3-4-5-6-75.2781.423
nízká energetická hodnota vs. vysoká energetická hodnota1-2-3-4-5-6-75.8892.432
dobrá reklama vs. špatná reklama1-2-3-4-5-6-74.6111.904
zdravotně nezávadné vs. zdravotně závadné1-2-3-4-5-6-75.3332
silná značka vs. slabá značka1-2-3-4-5-6-72.9441.608
osvěžující vs. neosvěžující1-2-3-4-5-6-73.9443.164
kvalitní nápoj vs. nekvalitní nápoj1-2-3-4-5-6-74.3893.127
moderní vs. zastaralý1-2-3-4-5-6-73.8892.432
lehce dostupný vs. těžce dostupný1-2-3-4-5-6-72.4442.025
kvalitní dostupné informace vs. nekvalitní dostupné informace1-2-3-4-5-6-73.6672.556

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (73,9 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kuchařová, B.Marketingový průzkum- semantický diferenciál (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://marketingovy-pruzkum-semanti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.