Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový uspěch značky Kofola

Marketingový uspěch značky Kofola

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Rámeš
Šetření:12. 05. 2012 - 22. 05. 2012
Počet respondentů:248
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den

Chtel bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku. Informace budou použity pro mou bakalářskou práci jejímž cílem je zjištění marketingového úspěchu značky Kofola. V dotazníku jsou pod výrobek zahrnuty všechny poddruhy s označením Kofola (Př. Bylinková, bez cukru, citronová…). Předem děkuji za vyplnění dotazníku a čas strávený u vyplňování.

Odpovědi respondentů

1. POHLAVÍ:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena16064,52 %64,52 %  
Muž8835,48 %35,48 %  

Graf

2. VĚK:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-3519377,82 %77,82 %  
36-55239,27 %9,27 %  
0-15228,87 %8,87 %  
Více104,03 %4,03 %  

Graf

3. CO SE VÁM VYBAVÍ POD POJMEM KOFOLA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká firma produkující nápoje16566,53 %66,53 %  
Oblíbená značka6727,02 %27,02 %  
limonáda20,81 %0,81 %  
Zahraniční firma produkující nápoje20,81 %0,81 %  
REKNI ALOFOK10,4 %0,4 %  
luxusní pití10,4 %0,4 %  
Přeslazený nápoj s umělou chutí10,4 %0,4 %  
oblíbený nápoj10,4 %0,4 %  
Jiří vyser se10,4 %0,4 %  
oblubeny napoj10,4 %0,4 %  
tohle bych nechal jako volnou odpoved, to nevypovida nic o nicem, kdyz tam jsou ty moznosti10,4 %0,4 %  
dobrý nápoj10,4 %0,4 %  
černý nápoj10,4 %0,4 %  
jakási limonáda či co10,4 %0,4 %  
nápoj podobný cole10,4 %0,4 %  
Ten skvělý pocit, když si ji dám uprostřed léta.10,4 %0,4 %  

Graf

4. JAK ČASTO PIJETE KOFOLU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výjimečně16064,52 %64,52 %  
Několikrát do týdne5220,97 %20,97 %  
2-3 týdně228,87 %8,87 %  
Nepiji Kofolu145,65 %5,65 %  

Graf

5. OVLIVŇUJE VÁS PŘI VÝBĚRU PITÍ JEHO PŮVOD? (TUZEMSKÝ/ZAHRANIČNÍ VÝROBEK)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14859,68 %59,68 %  
Ano9939,92 %39,92 %  
Ne10,4 %0,4 %  

Graf

6. MYSLÍTE SI, ŽE BY MĚLO BÝT V REKLAMĚ VÍCE ZDŮRAZNĚNO, ŽE SE JEDNÁ O ČESKÝ VÝROBEK?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16666,94 %66,94 %  
Ne8233,06 %33,06 %  

Graf

7. REKLAMU NA KOFOLU NEJVÍCE VÍDÁTE V:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize20281,45 %81,45 %  
Internet249,68 %9,68 %  
Reklamní poutače166,45 %6,45 %  
Noviny31,21 %1,21 %  
nevidam vubec10,4 %0,4 %  
nemám rád reklamy :D10,4 %0,4 %  
nevídám10,4 %0,4 %  

Graf

8. LÍBÍ SE VÁM REKLAMY NA KOFOLU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano23895,97 %95,97 %  
Ne104,03 %4,03 %  

Graf

9. MYSLÍTE SI, ŽE JE ZNAČKA „KOFOLA“ DOBŘE PREZENTOVÁNA REKLAMOU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano22992,34 %92,34 %  
Ne197,66 %7,66 %  

Graf

10. JAKÁ JE VAŠE NEJOBLÍBENĚJŠÍ REKLAMA NA KOFOLU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vánoční reklama s prasátkem14759,27 %59,27 %  
Letní reklama z nudapláže se slečnou, za kterou tam jdou5220,97 %20,97 %  
Reklama jak vynalezne Kofolu a tím objeví lásku176,85 %6,85 %  
Reklama kde zanechává na různých místech postavičky z provázku pro radost ostatních114,44 %4,44 %  
Reklama na bylinkovou kofolu ze školního prostředí93,63 %3,63 %  
Reklama z hospodského prostředí kde se použije kouzlo alofok, aby se dostal k dívce52,02 %2,02 %  
Všechny!10,4 %0,4 %  
kofola bez cukru - milenci se milujou10,4 %0,4 %  
poznam len jednu z tychto reklam - s kuzlom alofok (neviem vybrat najoblubenejsiu)10,4 %0,4 %  
neznám10,4 %0,4 %  
Milenci se milujou10,4 %0,4 %  
Vánoční reklama s divočákem10,4 %0,4 %  
Holka (Slovenka) a kluk (Čech), kteří se snaží jakž takž zvelebit svůj byt a střídavě si uvědomují a neuvědomují to, jak se mají rádi.10,4 %0,4 %  

Graf

11. CO BY PODLE VÁS MĚLA REKLAMA NA KOFOLU OBSAHOVAT?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Humor17470,16 %70,16 %  
Zvýraznění, že se jedná o český výrobek5722,98 %22,98 %  
Více informací o produktu114,44 %4,44 %  
v reklamě by měl být zvýrazněn produkt10,4 %0,4 %  
nic10,4 %0,4 %  
že se dá pít s rumem10,4 %0,4 %  
obsahuje vsechno dulezite10,4 %0,4 %  
obsah cukru ktory je predsa len nizsi ako je pri coca-cole10,4 %0,4 %  
Humor10,4 %0,4 %  

Graf

12. POSLEDNÍ REKLAMA TÉTO ZNAČKY NA KOFOLU BYLINKOVOU BYLA VELMI KRITIZOVÁNA, JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR NA TUTO REKLAMU: http://www.youtube.com/watch?v=xHvRnuwUJK4

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama dobře prezentovala svůj slogan – „Když jí miluješ, není co řešit“7630,65 %30,65 %  
Reklama se mi líbila6927,82 %27,82 %  
Byla v rozporu s dobrými mravy společnosti5120,56 %20,56 %  
Vůbec se mi nelíbila176,85 %6,85 %  
neviděl jsem41,61 %1,61 %  
NEVIDEL JSEM JI31,21 %1,21 %  
neviděla jsem ji20,81 %0,81 %  
sice byl dobře prezentován slogan, ale trochu to bylo v rosporu s dobrými mravy..10,4 %0,4 %  
v rozporu s dobrými mravy sice nebyla, ale přesto si myslím, že se do televize příliš nehodila10,4 %0,4 %  
nechce se mi dívat10,4 %0,4 %  
plno lidí nepochopí ten humor10,4 %0,4 %  
navidel sem10,4 %0,4 %  
V médiích vídáme tu nejhorší kritiku, kdy si učitel/ka něco začne s žákem/kyní a najednou to v reklamě nevadí. Trochu matoucí zvláště pro mladší, kterých se to týká.10,4 %0,4 %  
Nic moc10,4 %0,4 %  
Nepřišla mi vtipná a podle mě se nehodila ke značce Kofola.10,4 %0,4 %  
samotný spot přebíjel reklamní poselství10,4 %0,4 %  
neznám10,4 %0,4 %  
Nevybavuji si ji10,4 %0,4 %  
neuvědomuji si,jaká to reklama je10,4 %0,4 %  
Nijak mne nezaujala10,4 %0,4 %  
nevím o ní10,4 %0,4 %  
videla jsem ji jen jednou a nijak na me nezapusobila10,4 %0,4 %  
netusim o co ide10,4 %0,4 %  
nevybavuji si10,4 %0,4 %  
Taková nic moc. Předešlé byly lepší.10,4 %0,4 %  
Nic úžasného, ale nevadí mi10,4 %0,4 %  
tuto reklamu jsem neviděl10,4 %0,4 %  
neznám ji10,4 %0,4 %  
nedívala jsem se10,4 %0,4 %  
reklamu si nepamatuji10,4 %0,4 %  
blbost, co to má společného s limonádou?10,4 %0,4 %  
myslím, že není optimální propagovat vztah učitel-student, protože je přinejmenším v rozporu s etickým kodexem učitelů. tatos souvislost mi nepřijde vhodná pro prezentaci výrobku.10,4 %0,4 %  
nijak moc me nezaujala10,4 %0,4 %  

Graf

13. MYSLÍTE SI, ŽE BY SE MĚLA I TYTO VÁNOCE VYSÍLAT REKLAMA SE ZLATÝM PRASÁTKEM?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19679,03 %79,03 %  
Ne3514,11 %14,11 %  
je mi to jedno20,81 %0,81 %  
beru to ji jako součást vánoc, takže určitě ano10,4 %0,4 %  
neznám tuto reklamu10,4 %0,4 %  
Kdyby se podařilo vymyslet novou vtipnou reklamu se stejnými aktéry (už o něco staršími), mohlo by to být zajímavé. Pokračování spotu po letech...10,4 %0,4 %  
chtělo by to změnu, ač je ta reklama fajn10,4 %0,4 %  
Ano, ale s obměnou.10,4 %0,4 %  
chce to nový nápad10,4 %0,4 %  
ano, ale nemám televizi10,4 %0,4 %  
neviem, nepoznam10,4 %0,4 %  
Nová by měla být jen v případě, že bude lepší než ta předchozí10,4 %0,4 %  
Měla by se natočit jiná10,4 %0,4 %  
chtělo by to něco svěžího, prasátzko už je celkem okoukané10,4 %0,4 %  
ano, ale zaslouzila by si uz nejak okorenit10,4 %0,4 %  
reklama je super, ále chtělo by to něco nového, origálního. M10,4 %0,4 %  
nejsem si jistá10,4 %0,4 %  
nevím10,4 %0,4 %  

Graf

14. SVOU PŘEDCHOZÍ ODPOVĚD PROSÍM ZDŮVODNĚTE:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tradice53,36 %2,02 %  
chce to něco nového32,01 %1,21 %  
líbí se mi21,34 %0,81 %  
Je vtipná21,34 %0,81 %  
je to už tradice21,34 %0,81 %  
Postačující je v období Vánoc.10,67 %0,4 %  
je to nejlepší reklama10,67 %0,4 %  
JE NEJLEPSI, STEJNE JAKO JIRI 10,67 %0,4 %  
už je ta taková tradice10,67 %0,4 %  
je dostačující10,67 %0,4 %  
ostatní odpovědi již zlidověla
Je to už trochu tradice.
je to klasika
je hezká
Je to milá reklama a Češi už jí tak nějak na Vánoce čEkají
Je to klasika, kterou mají všichni rádi a není důvod ji dávat pryč.
neznám tuto reklamu
myslím, že se vysílala už 3 roky po sobě a to je dost
Už to je ohrané, ztratilo to vtipnost.
mela uspech tak proc to menit
když nevymyslíte lepší, tak sem s ní
Reklama dlouhodobě patří k Vánocům.
Preferoval bych neco noveho nemene vtipneho.
Dokonalý herecký výkon a kouzlo Vánoc (v tomto případě vůbec nevadí, že vlastně jedná o trestný čin :oD )
jedna vůbec z nejlepších reklam, co se v televizi prezentuje
je to vánoční klasika
reklama se zlatym prasetkem uz je ohrana.. chtelo by to prijit s jinym napadem.
reklama je vtipna a uz patri k vanocum
už se to stvává takovou tradicí
je to úžasná reklama, vždycky podle ní si opravdu uvědomím že jsou už vánoce
tahle reklama neomrzí
nejlepší reklama na Kofolu
Tato reklama je velice vtipná a doplňuje naší vánoční atmosféru, stává se tradicí
je to prostě klasika, která rozhodně neomrzí a neurazí, všichni ji mají rádi a nikdo neřekne:"už zase?"
nejvíc povedená reklama, roztomilá holčička a každý reklamu zná a hl. ví že je to reklama na KOFOLU
Je už ohraná
Reklama s prasátkem je krásná, ale kdyby se každoročně opakovala, vypadalo by to, že Kofole došly nápady a pořád "žije z jednoho úspěchu".
Stala se z ní klasika, která patří k Vánocům
Už je to tradice, člověk ví, že začínají Vánoce
už by mohli vymyslet novou vánoční reklamu, tato je už "ohraná"
je super
Vánoční tradice:-))
stala se tradicí
je vtipná, výstižná a velmi oblíbená, všichni ji znají, zlidověla - lepší tah by si kofola nemohla přát
je prostě dokonalá. Každého koho znám, tak baví a dosud neomrzela.
chce to něco novýho a origálnějšího
vtip neuškodí
je hezká, zařadila se k Vánoční klasice
Opět se Jiří vyser
je to už ohrané
už je to klasika :-)
Je okoukaná, ale pěkná :)
Je to už tradice Vánoc
celý rok se na ni těším:)
a proč ?
je oblíbená
Opravdu povedená, tradice
reklama se mě líbí
Tato reklama je skoro až "tradiční" a v podstatě slova: "A bude mít dlouhý zahnutý zuby nahoru?" již zlidověla.
Už to k českým Vánocům tak nějak patří
myslím že hodně lidem se zdá být už ohraná
sranda musí být
Myslím si, že by se mohla lidem pomalu zprotivit, ale rozhodně ji nezahazovat, ale pustit třena za nějaký ten rok...
vtipná reklama
Protože se tato reklama hodí na vánoční období a ta holčička je kouzelná.
je dobrá
Je už moc okoukaná.
je to proste pekna a mila reklama a ta nejak k vanocum uz patri;o)
Kofola je napoj s ceskou tradici ktery potesi = Vanoce je tradicni svatek ktery potesi
nepozeram TV
je oblíbená a milá
Pro české občany u televize už taková klasická reklama
reklamy systematicky ignoruji
je roztomilá a vtipná, tradiční
je to hezka novodoba tradice
Vždyď je to hloupá a trapná reklama, bez vtipu, která pouze útočí na city lidí prostředníctvím ušišlaných dětí, kterých by se kofolsa a podobnmá pití vůbec neměla týkat.
Je to typická vánoční reklama, která se mi líbí .
Někdo se toho určitě zúčastní.
tradiční vánoční
neco originalniho
Reklama se zlatým prasátkem už je starší, chceme něco nového
Je stejná.
Je to prostě dobrá reklama a vždycky pobaví.
Již to považuji za novou českou tradici...poprvé kdy jí uvidím si totiž uvědomím, že začínají Vánoce:)
už je ohraná
Je to tradice :D
Je již tradiční
Patří k českým vánocům. :)
MOJE MATI SE ZNÍ MALEM POCHCALA
Nejpovedenější reklama na kofolu :) patří k Vánocům...!
Podle mě už tato reklama k Vánocům patří.
protože i když pro někoho je možná ohraná, já ji vždycky ráda vidím, začíná patřit k vánocům:)
Je dobrá.
ráda se bavím s kofolou a tak chci nové vtipnosti
ta reklama je vtipná
Ta se neohraje.
je to symbol vanoc
Z této reklamy se už stala podle mého názoru tradice.
je to uz tradicia aj u nas na slovensku a uz si ani bez tej reklamy neviem predstavit vianoce
tradice, krásná reklama
určitě se jedná o zajímavou a typickou reklamu pro vánoční svátky....
Tato reklama se už stala vánoční klasikou.
Tato reklama měla velký úspěch a pomalu se stává jedním z televizních symbolů vánoc
k vánocům patří
vždy to poteší, a je to už súčasť vianočnej atmosféry
Protože je prostě skvělá… A bude mít takový zahnutý lohy naholu… :-)
Už je okoukaná.
I když je to reklama dobrá, každoročním opakováním ztrácí kouzlo.
televizi už naštěstí několik let nemám
je to proste klasika
již mi příjde tradiční a Vánoce bez reklamy s prasátkem, je jako Vánoce bez koled
vtipná,vánoční a milá
lide ji maji radi a da se rict ze se na ni kazde vanoce tak trosku tesi, ale okorenit proto, aby se nestala steretypem a presto zustala
příjde mi ohraná, měla by se vymyslet nová vánoční reklama
Je hezká.
Začíná být reklamou tradiční, stejně jako reklama s kamionem nejmenované firmy
je vtipná a podle mě úspěšná
neodmyslielně patří k vánočním reklamám..klasika
Za tu dobu, co už jí vysílají, je pro mě neodmyslitelnou součástí Vánoc
je boží
má už tradici
Je to úžasně milé v dnešní hektické době..
Je hlavně vtipná, a nevtíravá
je vtipná a v mém okolí velmi oblíbená
už je to ohrané
u toho bylo dost, ale je dobrá
už je to klasika :)
klasika
není důvod ji nevysílat
opakování se více usadí v hlavě
je to uz taka tradicia :)
Pomalu se stává vánoční "tradicí". A narozdíl od Santa Clause je zdejší a s nadhledem.
čeho je moc, toho je příliš, asi by mi to pak začlo lízt na nervy
dá se říct, že už jde o tradici
Je tradiční, neomrzí, jedna z nejlepších reklam, s rodinou soutěžíme, kdo ji uvidí první
měli by vymyslet něco nového
už je to tradice :)
Velmi dobře natočená, ryze česká.
Trochu se bojím, že by nová vánoční reklama byla horší a podle mě to nestojí za ten risk. Tahle je naprosto skvělá, klasická, lidé ji milují a znám spoustu lidí, kteří se každý rok těší, až ji zase v televizi uvidí.
je super!
13087,25 %52,42 % 

Graf

15. UPŘEDNOSTŇUJETE SPÍŠE KOFOLU:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Točenou19277,42 %77,42 %  
V pet lahvi2911,69 %11,69 %  
V lahvi124,84 %4,84 %  
Nepiji Kofolu124,84 %4,84 %  
V plechovce31,21 %1,21 %  

Graf

16. ETIKETY NA PLECHOVKÁCH, SKLENĚNÝCH NEBO PET LÁHVÍ JSOU:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příjemné na pohled16265,32 %65,32 %  
Decentní5120,56 %20,56 %  
Kuriózní93,63 %3,63 %  
Nepřehledné83,23 %3,23 %  
nevim20,81 %0,81 %  
v POHODE10,4 %0,4 %  
nevidel sem10,4 %0,4 %  
Nevybavuji si ani jednu, takže mě asi ani jedna nezaujala a nemohu napsat svůj názor10,4 %0,4 %  
neuvědomuji si, jak vypadají ---> nevím10,4 %0,4 %  
retro10,4 %0,4 %  
to nevnímám10,4 %0,4 %  
nepřehlédnutelné10,4 %0,4 %  
výrazné10,4 %0,4 %  
vubec nevim jake jsou, asi hezke10,4 %0,4 %  
normální a přijatelné10,4 %0,4 %  
krásné:)10,4 %0,4 %  
MELY BY MÍT LEPŠÍ DESIGN ( ZNATE PHOTOSHOP ?? )10,4 %0,4 %  
Přijatelné10,4 %0,4 %  
nezajímavé10,4 %0,4 %  
nevybavuji si etiketu10,4 %0,4 %  
decentní i příjemné na pohled10,4 %0,4 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. POHLAVÍ:

2. VĚK:

3. CO SE VÁM VYBAVÍ POD POJMEM KOFOLA?

4. JAK ČASTO PIJETE KOFOLU?

5. OVLIVŇUJE VÁS PŘI VÝBĚRU PITÍ JEHO PŮVOD? (TUZEMSKÝ/ZAHRANIČNÍ VÝROBEK)

6. MYSLÍTE SI, ŽE BY MĚLO BÝT V REKLAMĚ VÍCE ZDŮRAZNĚNO, ŽE SE JEDNÁ O ČESKÝ VÝROBEK?

7. REKLAMU NA KOFOLU NEJVÍCE VÍDÁTE V:

8. LÍBÍ SE VÁM REKLAMY NA KOFOLU?

9. MYSLÍTE SI, ŽE JE ZNAČKA „KOFOLA“ DOBŘE PREZENTOVÁNA REKLAMOU?

10. JAKÁ JE VAŠE NEJOBLÍBENĚJŠÍ REKLAMA NA KOFOLU?

11. CO BY PODLE VÁS MĚLA REKLAMA NA KOFOLU OBSAHOVAT?

12. POSLEDNÍ REKLAMA TÉTO ZNAČKY NA KOFOLU BYLINKOVOU BYLA VELMI KRITIZOVÁNA, JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR NA TUTO REKLAMU: http://www.youtube.com/watch?v=xHvRnuwUJK4

13. MYSLÍTE SI, ŽE BY SE MĚLA I TYTO VÁNOCE VYSÍLAT REKLAMA SE ZLATÝM PRASÁTKEM?

15. UPŘEDNOSTŇUJETE SPÍŠE KOFOLU:

16. ETIKETY NA PLECHOVKÁCH, SKLENĚNÝCH NEBO PET LÁHVÍ JSOU:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. POHLAVÍ:

2. VĚK:

3. CO SE VÁM VYBAVÍ POD POJMEM KOFOLA?

4. JAK ČASTO PIJETE KOFOLU?

5. OVLIVŇUJE VÁS PŘI VÝBĚRU PITÍ JEHO PŮVOD? (TUZEMSKÝ/ZAHRANIČNÍ VÝROBEK)

6. MYSLÍTE SI, ŽE BY MĚLO BÝT V REKLAMĚ VÍCE ZDŮRAZNĚNO, ŽE SE JEDNÁ O ČESKÝ VÝROBEK?

7. REKLAMU NA KOFOLU NEJVÍCE VÍDÁTE V:

8. LÍBÍ SE VÁM REKLAMY NA KOFOLU?

9. MYSLÍTE SI, ŽE JE ZNAČKA „KOFOLA“ DOBŘE PREZENTOVÁNA REKLAMOU?

10. JAKÁ JE VAŠE NEJOBLÍBENĚJŠÍ REKLAMA NA KOFOLU?

11. CO BY PODLE VÁS MĚLA REKLAMA NA KOFOLU OBSAHOVAT?

12. POSLEDNÍ REKLAMA TÉTO ZNAČKY NA KOFOLU BYLINKOVOU BYLA VELMI KRITIZOVÁNA, JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR NA TUTO REKLAMU: http://www.youtube.com/watch?v=xHvRnuwUJK4

13. MYSLÍTE SI, ŽE BY SE MĚLA I TYTO VÁNOCE VYSÍLAT REKLAMA SE ZLATÝM PRASÁTKEM?

15. UPŘEDNOSTŇUJETE SPÍŠE KOFOLU:

16. ETIKETY NA PLECHOVKÁCH, SKLENĚNÝCH NEBO PET LÁHVÍ JSOU:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rámeš, J.Marketingový uspěch značky Kofola (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://marketingovy-uspech-znacky-k.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.