Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum

Marketingový výzkum

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Bešta
Šetření:25. 11. 2010 - 14. 12. 2010
Počet respondentů:57
Počet otázek (max/průměr):23 / 23
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vyplněním tohoto dotazníku poskytujete anonymně informace pro seminární práci na vysoké škole.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Mužotázka č. 2, Ženaotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3866,67 %66,67 %  
Muž1933,33 %33,33 %  

Graf

2. Okres bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klatovy2340,35 %40,35 %  
Praha1526,32 %26,32 %  
Plzeň915,79 %15,79 %  
České Budějovice610,53 %10,53 %  
Český Krumlov35,26 %5,26 %  
Domažlice11,75 %1,75 %  

Graf

3. Velikost bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5001 - 200002035,09 %35,09 %  
do 10001221,05 %21,05 %  
Praha1119,3 %19,3 %  
1001 - 5000712,28 %12,28 %  
20001 - 5000035,26 %5,26 %  
nad 10000035,26 %5,26 %  
50001 - 10000011,75 %1,75 %  

Graf

4. Zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3459,65 %59,65 %  
Zaměstnanec1831,58 %31,58 %  
Podnikatel58,77 %8,77 %  

Graf

5. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské4070,18 %70,18 %  
Vysokoškolské - bakalářské1017,54 %17,54 %  
Vysokoškolské - inženýrské, magisterské610,53 %10,53 %  
Základní11,75 %1,75 %  

Graf

6. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 302747,37 %47,37 %  
do 201729,82 %29,82 %  
31 - 40610,53 %10,53 %  
41 - 5047,02 %7,02 %  
51 - 6035,26 %5,26 %  

Graf

7. Počet členů domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42442,11 %42,11 %  
31526,32 %26,32 %  
21424,56 %24,56 %  
5 a více23,51 %3,51 %  
123,51 %3,51 %  

Graf

8. Příjem domácnosti v tis. Kč

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odmítám odpověď1424,56 %24,56 %  
Nad 401322,81 %22,81 %  
25 - 301322,81 %22,81 %  
30 - 35610,53 %10,53 %  
15 - 20610,53 %10,53 %  
20 - 2535,26 %5,26 %  
35 - 4023,51 %3,51 %  

Graf

9. Jak často jíte jogurty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas3052,63 %52,63 %  
3x týdně1221,05 %21,05 %  
1x týdně712,28 %12,28 %  
Denně610,53 %10,53 %  
Nejím je23,51 %3,51 %  

Graf

10. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska ochucenosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S kousky ovoce2340,35 %40,35 %  
Ochucený1831,58 %31,58 %  
Bílý1017,54 %17,54 %  
Nerozlišuji610,53 %10,53 %  

Graf

11. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska obsahu tuku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Smetanový2035,09 %35,09 %  
Nízkotučný1729,82 %29,82 %  
Nerozlišuji1526,32 %26,32 %  
Bez tuku58,77 %8,77 %  

Graf

12. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska obsahu cukru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nerozlišuji3154,39 %54,39 %  
Ostatní2442,11 %42,11 %  
Dia produkty23,51 %3,51 %  

Graf

13. Dáváte přednost českým jogurtům?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3663,16 %63,16 %  
ne2136,84 %36,84 %  

Graf

14. Jak preferujete jednotlivé značky jogurtů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Značky střídám1933,33 %33,33 %  
Značky nerozlišuji1729,82 %29,82 %  
Preferuji více značek1526,32 %26,32 %  
Preferuji pouze jednu610,53 %10,53 %  

Graf

15. Co vás ovlivňuje při koupi jogurtu?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.3161.023
Chuť2.7371.843
Složení2.2810.904
Zvyk2.6841.163
Reklama2.141.349

Graf

16. Je vaše domácnost vybavena televizorem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano57100 %100 %  

Graf

17. Počet televizorů ve vaši domácnosti.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22340,35 %40,35 %  
11933,33 %33,33 %  
31221,05 %21,05 %  
423,51 %3,51 %  
511,75 %1,75 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.94
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.63
Směrodatná odchylka:0.79
Medián:2
Modus:2

Graf

18. Jakou značku televizoru vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Panasonic2136,84 %36,84 %  
Neznám odpověď1322,81 %22,81 %  
Samsung1119,3 %19,3 %  
Sony814,04 %14,04 %  
Philips814,04 %14,04 %  
Thomson58,77 %8,77 %  
Sharp35,26 %5,26 %  
Tesla23,51 %3,51 %  
JVC23,51 %3,51 %  
Grundig11,75 %1,75 %  

Graf

19. Jaký druh obrazovky máte u nejvíce používaného televizoru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plochou3866,67 %66,67 %  
Klasickou1933,33 %33,33 %  

Graf

20. Z jakého zdroje přijímáte vaši televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televizní anténa2238,6 %38,6 %  
Kabelovka1526,32 %26,32 %  
Satelit1526,32 %26,32 %  
Jiný58,77 %8,77 %  

Graf

21. V jaké případě byste si koupili nový televizor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nefunkčnost dosavadního televizoru3866,67 %66,67 %  
Výměna klasické obrazovky za plochou712,28 %12,28 %  
Zlepšení finanční situace domácnosti35,26 %5,26 %  
Lepší vybavení35,26 %5,26 %  
Výměna analogového vysílání za digitální23,51 %3,51 %  
Jiný případ23,51 %3,51 %  
Akční cenová nabídka23,51 %3,51 %  

Graf

22. Co vás nejvíce ovlivnilo při koupi televizoru?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.6491.315
Značka2.4211.051
Design2.5960.978
Vybavení2.5261.232
Úhlopříčka2.5961.293
Reklama2.2981.508
Záruční a pozáruční servis2.5611.229
Jiná možnost2.071.399

Graf

23. Kolik tis. Kč jste ochotni investovat do koupě nového televizoru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od 8 do 102136,84 %36,84 %  
Nad 102136,84 %36,84 %  
Od 4 do 6814,04 %14,04 %  
Od 6 do 858,77 %8,77 %  
Od 2 do 411,75 %1,75 %  
Do 211,75 %1,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Okres bydliště

  • odpověď Praha:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 3. Velikost bydliště

15. Co vás ovlivňuje při koupi jogurtu?

  • odpověď Chuť=1:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=4 na otázku 15. Co vás ovlivňuje při koupi jogurtu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Okres bydliště

3. Velikost bydliště

4. Zaměstnání

5. Vzdělání

6. Věk

7. Počet členů domácnosti

8. Příjem domácnosti v tis. Kč

9. Jak často jíte jogurty?

10. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska ochucenosti?

11. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska obsahu tuku?

12. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska obsahu cukru?

13. Dáváte přednost českým jogurtům?

14. Jak preferujete jednotlivé značky jogurtů?

15. Co vás ovlivňuje při koupi jogurtu?

16. Je vaše domácnost vybavena televizorem?

17. Počet televizorů ve vaši domácnosti.

18. Jakou značku televizoru vlastníte?

19. Jaký druh obrazovky máte u nejvíce používaného televizoru?

20. Z jakého zdroje přijímáte vaši televizi?

21. V jaké případě byste si koupili nový televizor?

22. Co vás nejvíce ovlivnilo při koupi televizoru?

23. Kolik tis. Kč jste ochotni investovat do koupě nového televizoru?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Okres bydliště

3. Velikost bydliště

4. Zaměstnání

5. Vzdělání

6. Věk

7. Počet členů domácnosti

8. Příjem domácnosti v tis. Kč

9. Jak často jíte jogurty?

10. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska ochucenosti?

11. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska obsahu tuku?

12. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska obsahu cukru?

13. Dáváte přednost českým jogurtům?

14. Jak preferujete jednotlivé značky jogurtů?

15. Co vás ovlivňuje při koupi jogurtu?

16. Je vaše domácnost vybavena televizorem?

17. Počet televizorů ve vaši domácnosti.

18. Jakou značku televizoru vlastníte?

19. Jaký druh obrazovky máte u nejvíce používaného televizoru?

20. Z jakého zdroje přijímáte vaši televizi?

21. V jaké případě byste si koupili nový televizor?

22. Co vás nejvíce ovlivnilo při koupi televizoru?

23. Kolik tis. Kč jste ochotni investovat do koupě nového televizoru?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bešta, J.Marketingový výzkum (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.