Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum Blue style travel agency

Marketingový výzkum Blue style travel agency

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Hubáčková
Šetření:17. 05. 2011 - 20. 05. 2011
Počet respondentů:36
Počet otázek (max/průměr):16 / 10.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,
prosíme o rychlé vyplnění krátkého dotazníku týkajícího se spokojenosti s Blue style travel agency. Dotazník poslouží jako materiál pro zpracování seminární práce Marketingový výzkum v cestovním ruchu. 

Na dotazníku pracovali studenti : Anna Hubáčková, Filip Číhal, Klára Urbanová, Barbora Koschová
 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2672,22 %72,22 %  
muž1027,78 %27,78 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-302980,56 %80,56 %  
do 20 let616,67 %16,67 %  
40 a více12,78 %2,78 %  

Graf

3. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské2877,78 %77,78 %  
vyskoškolské513,89 %13,89 %  
vyšší odborné25,56 %5,56 %  
základní12,78 %2,78 %  

Graf

4. Ve kterém kraji bydlíte

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihomoravský1644,44 %44,44 %  
vysočina1130,56 %30,56 %  
středočeský25,56 %5,56 %  
olomoucký25,56 %5,56 %  
Královéhradecký kraj12,78 %2,78 %  
Královéhradecký12,78 %2,78 %  
Středočeský kraj12,78 %2,78 %  
Liberecký12,78 %2,78 %  
Jihočeský12,78 %2,78 %  

Graf

5. Jezdíte na dovolenou do zahraničí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3391,67 %91,67 %  
ne38,33 %8,33 %  

Graf

6. Pokud ano jakou dovolenou preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letní2882,35 %77,78 %  
zimní617,65 %16,67 %  

Graf

7. Jak často jezdíte na dovolenou do zahraničí?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x2371,88 %63,89 %  
2x825 %22,22 %  
více než 3x13,13 %2,78 %  

Graf

8. Znáte CK blue style?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2877,78 %77,78 %  
ne822,22 %22,22 %  

Graf

9. Pokud ano, vycestovali jste někdy s touto ck?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2580,65 %69,44 %  
ano619,35 %16,67 %  

Graf

10. Pokud jste vycestovali s ck, byli jste s ní spokojeni?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano763,64 %19,44 %  
ne436,36 %11,11 %  

Graf

11. Pokud ano, s čím nejvíce?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ubytování457,14 %11,11 %  
delegáti342,86 %8,33 %  

Graf

12. Pokud ne, s čím jste nebyli spokojeni?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
personál360 %8,33 %  
nic120 %2,78 %  
doprava120 %2,78 %  

Graf

13. Ohodnoťte Vaši celkovou spokojenost s CK Blue Style a poskytovanými službami. (1- nejlepší, 5- nejhorší)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3337,5 %8,33 %  
2225 %5,56 %  
4225 %5,56 %  
1112,5 %2,78 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:2.75
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.07
Směrodatná odchylka:1.04
Medián:3
Modus:3

Graf

14. Co byste změnili či zlepšili, abyste byli maximálně spokojeni?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Lepší animační programy v resortu

nic

15. S jakou cestovní kanceláří nejraději cestujete a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ABC tours-zajímavé a levné zájezdy

Alexandria, výborný service před odletem i v místě pobytu, speciální slevové akce (66e)

bez cestovní kanceláře - větší volnost

Blue Style - CK mi vyhovuje

Bolero, Čedok - dobré zkušenosti a jako z mála CK má v nabídce zajímové zájezdy do Francie, kterou jsem dříve preferovala

CK Alex, dobré ceny díky věrnostnímu programu a dosud jsem neměl důvod přejít k jiné CK.

CK Juhasz a CK Victoria. Mají dobré ceny, jsou spolehliví, nabízí dobré služby, kvalitní ubytování, servis..

čedok

Čedok

čedok

čedok - spolehlivá

Exim

Exim tour - nejvetsi v ČR

Exim Tour - v místě bydliště

Exim tours. Levná a spolehlivá CK.

Eximtours

Firo Tour, Exim tours - spolehliví

Fischer

Fischer - spolehlivá a cenově přijatelná CK

je mi to jedno, tam kde je to levný..:-D

necestuji s CK, pouze s vlastním plánem

Necestuji s žádnou CK, protože si raději zajistím služby sám tak, aby mi dovolená vyhovovala.

Necestuji s žádnou CK.

Nejraději cestuji na vlastní pěst

Nejraději cestuji na vlastní pěst. Pokud jde o CK volím Čedok díky jeho tradici

Nejradši na vlastní pěst, protože je to levnější a můžu si udělat program úplně sama pro sebe.

nemám určitý typ, ale musí být důvěryhodná

nemám žádnou oblíbenou, ale vybírám mezi nejznámějšími

Nepoužívám

s žádnou

s žádnou - lepší je jet sám, bez cestovky

s žádnou, mám ráda volnost

Student Agency - pohodlnost, komfort, vše zajistí!

Sunny Days

tipa tour

Zásadně s osvědčenou - Exim tours. Ta v žádném případě nezkrachuje.

16. Doporučili byste ck bluestyle travel agency?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano763,64 %19,44 %  
ne436,36 %11,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hubáčková, A.Marketingový výzkum Blue style travel agency (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-blue-sty.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.