Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum - čokoládovna Darling

Marketingový výzkum - čokoládovna Darling

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eliška Moravčíková
Šetření:02. 11. 2011 - 11. 11. 2011
Počet respondentů:149
Počet otázek (max/průměr):25 / 21.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:73,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
touto cestou si Vás dovolujeme požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který je součástí marketingového výzkumu a je zaměřen na vybudování nové čokoládovny v centru města Brna. Vyplněním tohoto dotazníku pomůžete zkvalitnit nejen naše služby, ale především nám umožníte uspokojit Vaše přání a potřeby v dané oblasti.
 

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Dotazník je zcela anonymní, jeho vyplnění Vám nezabere více než 10 minut. Za Vaši ochotu a spolupráci předem děkujeme.

Odpovědi respondentů

1. Jíte rádi čokoládové výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, častootázka č. 3, ano, ale jen výjimečněotázka č. 3, ne, vůbecotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, často8154,36 %54,36 %  
ano, ale jen výjimečně6845,64 %45,64 %  

Graf

2. Pokud čokoládové výrobky nekonzumujete, proč tomu tak je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

3. Jaký druh čokolády upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mléčnou10369,13 %69,13 %  
hořkou4127,52 %27,52 %  
bílou1812,08 %12,08 %  
s příchutí1711,41 %11,41 %  
chili10,67 %0,67 %  
mléčnou s oříšky10,67 %0,67 %  
s mandlemi10,67 %0,67 %  
s ořechy10,67 %0,67 %  
s lískovými ořechy10,67 %0,67 %  
hořkou s ořechy10,67 %0,67 %  
s oříškama10,67 %0,67 %  

Graf

4. Kupujete si někdy horkou čokoládu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, častootázka č. 6, ano, ale jen výjimečněotázka č. 6, ne, vůbecotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale jen výjimečně9865,77 %65,77 %  
ne, vůbec3422,82 %22,82 %  
ano, často1711,41 %11,41 %  

Graf

5. Pokud horkou čokoládu nekonzumujete, proč tomu tak je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechutná mi1955,88 %12,75 %  
není dostatečně kvalitní617,65 %4,03 %  
bojím se o svou váhu (postavu)617,65 %4,03 %  
nemám možnost zakoupení411,76 %2,68 %  
je moc sladká12,94 %0,67 %  
čokoláda není zdravá12,94 %0,67 %  
nerada utrácím12,94 %0,67 %  
je tam živý mlíko:-)12,94 %0,67 %  
mám alergii12,94 %0,67 %  

Graf

6. Kde si horkou čokoládu kupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v automatu7363,48 %48,99 %  
v kavárně4236,52 %28,19 %  
v restauraci2118,26 %14,09 %  
v cukrárně1412,17 %9,4 %  
připravuji si ji doma1311,3 %8,72 %  
ve specializované prodejně (čokoládovně)76,09 %4,7 %  

Graf

7. Jakou částku jste ochotni utratit za šálek (0,2 dl) kvalitní horké čokolády?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 35 Kč4034,78 %26,85 %  
36 - 45 Kč3026,09 %20,13 %  
do 25 Kč2723,48 %18,12 %  
46 - 55 Kč1613,91 %10,74 %  
více než 55 Kč21,74 %1,34 %  

Graf

8. Navštívil/a jste někdy specializovanou prodejnu na horkou čokoládu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11577,18 %77,18 %  
ano3422,82 %22,82 %  

Graf

9. Z jakého důvodu jste čokoládovnu navštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
posezení s přáteli2367,65 %15,44 %  
ze zvědavosti720,59 %4,7 %  
koupě produktu jako dárku720,59 %4,7 %  
koupě produktu pro svoji potřebu25,88 %1,34 %  

Graf

10. Které nápoje preferujete?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
káva2.1881.428
čaj1.7790.87
čokoláda2.7380.784
horké ovocné nápoje (např. hot apple aj.)3.2280.847

Graf

11. Na základě čeho se rozhodujete, případně co by Vás přimělo, k návštěvě čokoládovny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení přátel10671,14 %71,14 %  
umístění čokoládovny (vzdálenost)5637,58 %37,58 %  
vzhled a vybavení prodejny4429,53 %29,53 %  
cena3825,5 %25,5 %  
propagace a reklamy v okolí2919,46 %19,46 %  
diskuze s rodinou1610,74 %10,74 %  
nic, neřeším to1610,74 %10,74 %  
informace na internetu1510,07 %10,07 %  
kvalita10,67 %0,67 %  

Graf

12. Nakupujete čokoládové výrobky přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, ani o tom neuvažuji13288,59 %88,59 %  
ne, ale o této variantě uvažuji117,38 %7,38 %  
ano, ale jen výjimečně42,68 %2,68 %  
ano, běžně nakupuji čokoládové výrobky na internetu21,34 %1,34 %  

Graf

13. Jak jsou pro Vás důležité uvedené faktory při výběru čokoládovny či jiného podniku (např. kavárny, čajovny apod.)? (1=nejvíce, 5=nejméně)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena výrobků2.2351.025
kvalita výrobků1.4630.745
široký sortiment nabízených výrobků2.1140.88
zařízení provozovny (nábytek, barvy…)2.3830.934
vybavení provozovny (TV, wifi…)3.2551.291
čistota prostředí1.5770.888
personál (rychlost, přístup…)1.6910.791
odborná způsobilost personálu v oblasti čokolád2.3041.347
umístění čokoládovny2.4461.207
reklama3.3381.399
doporučení přátel1.9660.789

Graf

14. Které z uvedených výrobců čokolády znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lindt & Sprüngli9664,43 %64,43 %  
Neznám žádného z těchto výrobců3825,5 %25,5 %  
Fikar2919,46 %19,46 %  
Amadei106,71 %6,71 %  
Dolfin106,71 %6,71 %  
Carletti106,71 %6,71 %  
Klingele chocolade96,04 %6,04 %  
Francois Pralus85,37 %5,37 %  
Belvas53,36 %3,36 %  
Stainer53,36 %3,36 %  
Michel Cluizel32,01 %2,01 %  
Bonnat32,01 %2,01 %  
Venchi21,34 %1,34 %  

Graf

15. Znáte nějakou čokoládovnu v Brně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10268,46 %68,46 %  
ano4731,54 %31,54 %  

Graf

16. Kolik znáte čokoládoven v Brně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 23982,98 %26,17 %  
3 - 5817,02 %5,37 %  

Graf

17. Jakou barvu interiéru čokoládovny byste zvolili/ uvítali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hnědou1510,07 %10,07 %  
béžová85,37 %5,37 %  
hnědá74,7 %4,7 %  
bílá64,03 %4,03 %  
oranžová53,36 %3,36 %  
žlutá42,68 %2,68 %  
fialovou42,68 %2,68 %  
červená42,68 %2,68 %  
béžovou42,68 %2,68 %  
červenou42,68 %2,68 %  
ostatní odpovědi krémovou
zelenou
čokoládovou
bilou
vínová
fialová
krémová
zelená
růžovou
žlutou
Světlou
teplá, útulná
hnědo-smetanovou
hnědo-bílá
krémové, hnědé - přírodní tony
Béžová x hnědá
hnědá, bílá, červená
Temně červenou
hnědá, smetanová, červená, bílá, modrá
hnědá, bíla, cappuccino
je mi to jedno
čokoládová :-)
tmavě béžovou
čokoládovou :)
lososovou
teplé barvy
sytě fialová
světle hnědou
hnědou v různých odstínech
tmavě hnědou
béžovou, hnědou
bílo hnědou
smetanová, hnědá
temné tóny
světle žlutá
odstíny hnědé - světlá a tmavá
růžovoučkou
světlá barva
Hnědo-černý
karamelovo béžovou
pískovo-okrová
žluto hnědá
pestrá
béžová, hnědá, zlatá
sytě zelená
nemám tušení
béžovou-hnědou
smetanovou, hnědoou
bíločerná
béžová, okr, hnědá
světlé, uklidňující barvy
krémově bílou
čokoládová, kávová, béžévá
hnědá, béžová, bílá,
kapučíno
hbědo - oranžovou
oranžovou
okrovou
starorůžovou v kombinaci s krémovou a hnědou
modrou
hnědou nebo červenou
žluto- zelenou
béžová, do hněda
hnědou, béžovou, bílou
hnědá, tmavě fialová
lila
různé odstíny hnědé
smetanovo-tmavě hnědá
Kombinaci hnědé s krémovou.
přírodní barvy - hnědou a bílou
odstíny hnědé
Určitě tmavší barvu interieru
Hnědo-zlatá
8859,06 %59,06 % 

Graf

18. Uvítali byste provozovnu nabízející luxusní horkou čokoládu a jiné čokoládové výrobky v Galerii Vaňkovka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10268,46 %68,46 %  
ne4731,54 %31,54 %  

Graf

19. Jak často navštěvujete město Brno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1x za týden5838,93 %38,93 %  
denně4832,21 %32,21 %  
6x - 4x za týden3120,81 %20,81 %  
3x - 1x za týden128,05 %8,05 %  

Graf

20. Jak často navštěvujete Galerii Vaňkovka v Brně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1x za týden10570,47 %70,47 %  
3x - 1x za týden3221,48 %21,48 %  
6x - 4x za týden64,03 %4,03 %  
denně64,03 %4,03 %  

Graf

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské5536,91 %36,91 %  
úplné střední5536,91 %36,91 %  
vyučen bez maturity149,4 %9,4 %  
vyšší odborné96,04 %6,04 %  
vyučen s maturitou74,7 %4,7 %  
základní64,03 %4,03 %  
bez vzdělání32,01 %2,01 %  

Graf

22. Jaký je Váš průměrný měsíční čistý příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001 - 20 000 Kč5033,56 %33,56 %  
méně než 5 000 Kč4932,89 %32,89 %  
5 001 - 10 000 Kč3120,81 %20,81 %  
30 001 - 40 000 Kč117,38 %7,38 %  
více než 50 000 Kč64,03 %4,03 %  
40 001 - 50 000 Kč21,34 %1,34 %  

Graf

23. Kolik členů domácností je závislých na Vašem příjmu (včetně Vás)?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16644,3 %44,3 %  
04630,87 %30,87 %  
21912,75 %12,75 %  
396,04 %6,04 %  
474,7 %4,7 %  
1310,67 %0,67 %  
1010,67 %0,67 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.03
Minimum:0
Maximum:4
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.83
Směrodatná odchylka:0.91
Medián:1
Modus:1

Graf

24. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10771,81 %71,81 %  
muž4228,19 %28,19 %  

Graf

25. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let10469,8 %69,8 %  
31 - 50 let2214,77 %14,77 %  
16 - 20 let138,72 %8,72 %  
více než 50 let74,7 %4,7 %  
méně než 15 let32,01 %2,01 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Kupujete si někdy horkou čokoládu?

  • odpověď ne, vůbec:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nechutná mi na otázku 5. Pokud horkou čokoládu nekonzumujete, proč tomu tak je?

6. Kde si horkou čokoládu kupujete nejčastěji?

  • odpověď v automatu:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 25 Kč na otázku 7. Jakou částku jste ochotni utratit za šálek (0,2 dl) kvalitní horké čokolády?

8. Navštívil/a jste někdy specializovanou prodejnu na horkou čokoládu?

  • odpověď ano:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi posezení s přáteli na otázku 9. Z jakého důvodu jste čokoládovnu navštívil/a?

10. Které nápoje preferujete?

  • odpověď horké ovocné nápoje (např. hot apple aj.)=4:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Amadei na otázku 14. Které z uvedených výrobců čokolády znáte?

15. Znáte nějakou čokoládovnu v Brně?

  • odpověď ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 2 na otázku 16. Kolik znáte čokoládoven v Brně?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jíte rádi čokoládové výrobky?

3. Jaký druh čokolády upřednostňujete?

4. Kupujete si někdy horkou čokoládu?

5. Pokud horkou čokoládu nekonzumujete, proč tomu tak je?

6. Kde si horkou čokoládu kupujete nejčastěji?

7. Jakou částku jste ochotni utratit za šálek (0,2 dl) kvalitní horké čokolády?

8. Navštívil/a jste někdy specializovanou prodejnu na horkou čokoládu?

9. Z jakého důvodu jste čokoládovnu navštívil/a?

10. Které nápoje preferujete?

11. Na základě čeho se rozhodujete, případně co by Vás přimělo, k návštěvě čokoládovny?

12. Nakupujete čokoládové výrobky přes internet?

13. Jak jsou pro Vás důležité uvedené faktory při výběru čokoládovny či jiného podniku (např. kavárny, čajovny apod.)? (1=nejvíce, 5=nejméně)

14. Které z uvedených výrobců čokolády znáte?

15. Znáte nějakou čokoládovnu v Brně?

16. Kolik znáte čokoládoven v Brně?

17. Jakou barvu interiéru čokoládovny byste zvolili/ uvítali?

18. Uvítali byste provozovnu nabízející luxusní horkou čokoládu a jiné čokoládové výrobky v Galerii Vaňkovka?

19. Jak často navštěvujete město Brno?

20. Jak často navštěvujete Galerii Vaňkovka v Brně?

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

22. Jaký je Váš průměrný měsíční čistý příjem?

23. Kolik členů domácností je závislých na Vašem příjmu (včetně Vás)?

24. Pohlaví:

25. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jíte rádi čokoládové výrobky?

3. Jaký druh čokolády upřednostňujete?

4. Kupujete si někdy horkou čokoládu?

5. Pokud horkou čokoládu nekonzumujete, proč tomu tak je?

6. Kde si horkou čokoládu kupujete nejčastěji?

7. Jakou částku jste ochotni utratit za šálek (0,2 dl) kvalitní horké čokolády?

8. Navštívil/a jste někdy specializovanou prodejnu na horkou čokoládu?

9. Z jakého důvodu jste čokoládovnu navštívil/a?

10. Které nápoje preferujete?

11. Na základě čeho se rozhodujete, případně co by Vás přimělo, k návštěvě čokoládovny?

12. Nakupujete čokoládové výrobky přes internet?

13. Jak jsou pro Vás důležité uvedené faktory při výběru čokoládovny či jiného podniku (např. kavárny, čajovny apod.)? (1=nejvíce, 5=nejméně)

14. Které z uvedených výrobců čokolády znáte?

15. Znáte nějakou čokoládovnu v Brně?

16. Kolik znáte čokoládoven v Brně?

17. Jakou barvu interiéru čokoládovny byste zvolili/ uvítali?

18. Uvítali byste provozovnu nabízející luxusní horkou čokoládu a jiné čokoládové výrobky v Galerii Vaňkovka?

19. Jak často navštěvujete město Brno?

20. Jak často navštěvujete Galerii Vaňkovka v Brně?

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

22. Jaký je Váš průměrný měsíční čistý příjem?

23. Kolik členů domácností je závislých na Vašem příjmu (včetně Vás)?

24. Pohlaví:

25. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Moravčíková, E.Marketingový výzkum - čokoládovna Darling (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-cokolado.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.