Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum hodnoty sportovní značky AND1

Marketingový výzkum hodnoty sportovní značky AND1

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Miroslav Maršál
Šetření:18. 07. 2011 - 01. 08. 2011
Počet respondentů:10
Počet otázek (max/průměr):15 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:40,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

touto cestou bych Vás chtěl požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který mi pomůže při vypracování bakalářské práce na téma marketingový výzkum hodnoty sportovní značky. Pro výzkum jsem si vybral značku AND 1.

Tento dotazník je anonymní. Jeho data nebudou zneužita v souladu se zákonem 101/2000 Sb. ze dne 4. dubna 2000 o ochraně osobních údajů usnesené parlamentem ČR.
V případě vašeho zájmu Vám bude poskytnuto výsledné zpracování.

Děkuji

 

Odpovědi respondentů

1. Hrajete basketbal

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rekreačně770 %70 %  
Amatérsky220 %20 %  
Profesionálně110 %10 %  

Graf

2. Jak často hrajete basketbal

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jedenkrát do měsíce660 %60 %  
Dvakrát týdně220 %20 %  
Vícekrát týdně220 %20 %  

Graf

3. Zaškrtněte sportovní značku, která podle Vás nejvíce souvisí s basketbalem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
AND1440 %40 %  
Nike440 %40 %  
Adidas220 %20 %  

Graf

4. Víte, kdy a kde přibližně vznikla značka AND1?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím550 %50 %  
V roce 1993 ve státu Pensylvánie v USA550 %50 %  

Graf

5. Jakým způsobem nakupujete basketbalové zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [po internetuotázka č. 6, v kamenných obchodechotázka č. 6, jak v kamenných obchodech, tak po internetuotázka č. 6, nenakupujiotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenakupuji550 %50 %  
jak v kamenných obchodech, tak po internetu440 %40 %  
v kamenných obchodech110 %10 %  

Graf

6. Jak často nakupujete basketbalové produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za rok480 %40 %  
Méně často120 %10 %  

Graf

7. Jak hodnotíte dostupnost produktů AND1 na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středně dostupné360 %30 %  
Velmi dostupné240 %20 %  

Graf

8. Jak hodnotíte dostupnost produktů AND1 v kamenných obchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše nedostupné360 %30 %  
Nedokážu posoudit120 %10 %  
Středně dostupné120 %10 %  

Graf

9. Ocenili byste více kamenných obchodů se značkou AND1 v České republice?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano480 %40 %  
ne120 %10 %  

Graf

10. Jak jste spokojeni s těmito produkty značky AND1: (na stupnici 5-1, kde 5=nejvíce spokojen a 1=nejméně spokojen).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Mikiny31.4
Trička2.91.49
Dresy2.81.36
Tepláky3.11.09
Kraťasy2.81.36
Obuv2.61.24
Míče3.20.96
Doplňky (potítka, čelenky, ponožky atd.)2.91.69

Graf

11. Jak se Vám zdají produkty značky AND1 kvalitní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedokážu posoudit 330 %30 %  
Nadprůměrně kvalitní330 %30 %  
Průměrně kvalitní220 %20 %  
Velice kvalitní220 %20 %  

Graf

12. Doporučil/a byste značku AND1 svým přátelům, kteří ji zatím neznají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím550 %50 %  
Určitě ano330 %30 %  
Spíše ano220 %20 %  

Graf

13. V porovnání s konkurenčními značkami na trhu se mi cena AND1 zdá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedokážu posoudit330 %30 %  
srovnatelná 330 %30 %  
O něco málo levnější330 %30 %  
O něco málo dražší110 %10 %  

Graf

14. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 – 25 let včetně660 %60 %  
26 a více let440 %40 %  

Graf

15. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž10100 %100 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Maršál, M.Marketingový výzkum hodnoty sportovní značky AND1 (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-hodnoty.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.