Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum hodnoty sportovní značky AND1
Marketingový výzkum hodnoty sportovní značky AND1
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Miroslav Maršál |
---|---|
Šetření: | 18. 07. 2011 - 01. 08. 2011 |
Počet respondentů: | 10 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 13 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 40,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:26 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
touto cestou bych Vás chtěl požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který mi pomůže při vypracování bakalářské práce na téma marketingový výzkum hodnoty sportovní značky. Pro výzkum jsem si vybral značku AND 1.
Tento dotazník je anonymní. Jeho data nebudou zneužita v souladu se zákonem 101/2000 Sb. ze dne 4. dubna 2000 o ochraně osobních údajů usnesené parlamentem ČR.
V případě vašeho zájmu Vám bude poskytnuto výsledné zpracování.
Děkuji
Odpovědi respondentů
1. Hrajete basketbal
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Rekreačně | 7 | 70 % | 70 % |
Amatérsky | 2 | 20 % | 20 % |
Profesionálně | 1 | 10 % | 10 % |
2. Jak často hrajete basketbal
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jedenkrát do měsíce | 6 | 60 % | 60 % |
Dvakrát týdně | 2 | 20 % | 20 % |
Vícekrát týdně | 2 | 20 % | 20 % |
3. Zaškrtněte sportovní značku, která podle Vás nejvíce souvisí s basketbalem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
AND1 | 4 | 40 % | 40 % |
Nike | 4 | 40 % | 40 % |
Adidas | 2 | 20 % | 20 % |
4. Víte, kdy a kde přibližně vznikla značka AND1?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 5 | 50 % | 50 % |
V roce 1993 ve státu Pensylvánie v USA | 5 | 50 % | 50 % |
5. Jakým způsobem nakupujete basketbalové zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [po internetu → otázka č. 6, v kamenných obchodech → otázka č. 6, jak v kamenných obchodech, tak po internetu → otázka č. 6, nenakupuji → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nenakupuji | 5 | 50 % | 50 % |
jak v kamenných obchodech, tak po internetu | 4 | 40 % | 40 % |
v kamenných obchodech | 1 | 10 % | 10 % |
6. Jak často nakupujete basketbalové produkty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jednou za rok | 4 | 80 % | 40 % |
Méně často | 1 | 20 % | 10 % |
7. Jak hodnotíte dostupnost produktů AND1 na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středně dostupné | 3 | 60 % | 30 % |
Velmi dostupné | 2 | 40 % | 20 % |
8. Jak hodnotíte dostupnost produktů AND1 v kamenných obchodech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše nedostupné | 3 | 60 % | 30 % |
Nedokážu posoudit | 1 | 20 % | 10 % |
Středně dostupné | 1 | 20 % | 10 % |
9. Ocenili byste více kamenných obchodů se značkou AND1 v České republice?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 4 | 80 % | 40 % |
ne | 1 | 20 % | 10 % |
10. Jak jste spokojeni s těmito produkty značky AND1: (na stupnici 5-1, kde 5=nejvíce spokojen a 1=nejméně spokojen).
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Mikiny | 3 | 1.4 |
Trička | 2.9 | 1.49 |
Dresy | 2.8 | 1.36 |
Tepláky | 3.1 | 1.09 |
Kraťasy | 2.8 | 1.36 |
Obuv | 2.6 | 1.24 |
Míče | 3.2 | 0.96 |
Doplňky (potítka, čelenky, ponožky atd.) | 2.9 | 1.69 |
11. Jak se Vám zdají produkty značky AND1 kvalitní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nedokážu posoudit | 3 | 30 % | 30 % |
Nadprůměrně kvalitní | 3 | 30 % | 30 % |
Průměrně kvalitní | 2 | 20 % | 20 % |
Velice kvalitní | 2 | 20 % | 20 % |
12. Doporučil/a byste značku AND1 svým přátelům, kteří ji zatím neznají?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 5 | 50 % | 50 % |
Určitě ano | 3 | 30 % | 30 % |
Spíše ano | 2 | 20 % | 20 % |
13. V porovnání s konkurenčními značkami na trhu se mi cena AND1 zdá:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nedokážu posoudit | 3 | 30 % | 30 % |
srovnatelná | 3 | 30 % | 30 % |
O něco málo levnější | 3 | 30 % | 30 % |
O něco málo dražší | 1 | 10 % | 10 % |
14. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16 – 25 let včetně | 6 | 60 % | 60 % |
26 a více let | 4 | 40 % | 40 % |
15. Jaké je vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 10 | 100 % | 100 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.