Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum - jogurty, mobilní telefony, demografické údaje

Marketingový výzkum - jogurty, mobilní telefony, demografické údaje

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Novotná
Šetření:28. 10. 2011 - 12. 11. 2011
Počet respondentů:81
Počet otázek (max/průměr):32 / 30.51
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Dobrý den, jsem studentkou Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Tento výzkum potřebuji pro vypracování mé seminární práce. Dotazník je zcela anonymní.

Děkuji za Váš čas a ochotu.

Odpovědi respondentů

1. I. část - Jogurty: Jak často jíte jogurty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas2530,86 %30,86 %  
1x týdně2429,63 %29,63 %  
3x týdně1923,46 %23,46 %  
denně1012,35 %12,35 %  
několikrát za den22,47 %2,47 %  
nejím je11,23 %1,23 %  

Graf

2. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska ochucenosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s kousky ovoce2632,1 %32,1 %  
ochucený2125,93 %25,93 %  
bílý2125,93 %25,93 %  
nerozlišuji 1316,05 %16,05 %  

Graf

3. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska obsahu tuku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
smetanový3745,68 %45,68 %  
nerozlišuji2834,57 %34,57 %  
nízkotučný 1417,28 %17,28 %  
bez tuku22,47 %2,47 %  

Graf

4. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska obsahu cukru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ostatní4150,62 %50,62 %  
nerozlišuji3948,15 %48,15 %  
dia produkty11,23 %1,23 %  

Graf

5. Dáváte přednost českým výrobkům jogurtu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4960,49 %60,49 %  
ne3239,51 %39,51 %  

Graf

6. Jak preferujete jednotlivé značky jogurtu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kupuji více značek3543,21 %43,21 %  
značky střídám1923,46 %23,46 %  
značky nerozlišuji1113,58 %13,58 %  
Hollandia33,7 %3,7 %  
Olma33,7 %3,7 %  
activia11,23 %1,23 %  
zott, choceňský, jogobella11,23 %1,23 %  
kupuji 2-3 vybranné značky11,23 %1,23 %  
nejčastěji kupuji značku.... (viz jiná odpověď - vyberte možnost jjiná odpověď a napiště značku)11,23 %1,23 %  
OLMA, Danonne11,23 %1,23 %  
Jogobela11,23 %1,23 %  
holandia11,23 %1,23 %  
Florian11,23 %1,23 %  
smetanový choceňský bílý,muller11,23 %1,23 %  
Mlékárna Kunín11,23 %1,23 %  

Graf

7. Jak Vás ovlivňuje cena při koupi jogurtu? (1- nejmenší význam, 5 největší význam)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33644,44 %44,44 %  
42024,69 %24,69 %  
21417,28 %17,28 %  
189,88 %9,88 %  
533,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.96
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.68
Směrodatná odchylka:0.82
Medián:3
Modus:3

Graf

8. Jak Vás ovlivňuje chuť při koupi jogurtu? (1-nejmenší význam, 5 největší význam)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55365,43 %65,43 %  
41619,75 %19,75 %  
167,41 %7,41 %  
233,7 %3,7 %  
333,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.47
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.92
Směrodatná odchylka:0.96
Medián:5
Modus:5

Graf

9. Jak Vás ovlivňuje složení při koupi jogurtu? (1-nejmenší význam, 5 - největší význam)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32125,93 %25,93 %  
22125,93 %25,93 %  
51619,75 %19,75 %  
41316,05 %16,05 %  
11012,35 %12,35 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.05
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.47
Směrodatná odchylka:1.21
Medián:3
Modus:3

Graf

10. Jak Vás ovlivňuje zvyk při koupi jogurtu? (1-nejmenší význam, 5 - největší význam)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42935,8 %35,8 %  
32227,16 %27,16 %  
51214,81 %14,81 %  
1911,11 %11,11 %  
2911,11 %11,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.36
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.12
Směrodatná odchylka:1.06
Medián:4
Modus:4

Graf

11. Jak Vás ovlivňuje reklama při koupi jogurtu? (1-nejmenší význam, 5-největší význam)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13441,98 %41,98 %  
22227,16 %27,16 %  
31214,81 %14,81 %  
4911,11 %11,11 %  
544,94 %4,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.08
Směrodatná odchylka:1.04
Medián:2
Modus:1

Graf

12. Ovlivňuje Vás ještě něco jiného při koupi jogurtu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ad reklama (ot. č.11) - některé reklamy mě ovlivňují v negativním smyslu

Doporučení známých

doporučení známých, ochutnávky

dostupnost

kupuji jogurty místních mékáren

Kvalita, doporučení

Ne

NE

někdy obal

obsah živých jogurtových kultur/probiotik

předchozí dobrá zkušenost

reference kamarádky, novinky, reklama

rozhodnutí dětí

školní test na obsah probiotických bakterií

Velikost balení.. Nemám rád ty úplně malé...

vzhled :)

Vzhled :D

vzhled obalu

13. II. část - mobilní telefony: Vlastníte mobilní telefon?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano81100 %100 %  

Graf

14. Počet mobilních telefonů, které vlastníte:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15972,84 %72,84 %  
21923,46 %23,46 %  
333,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.25
Minimum:1
Maximum:2
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.19
Směrodatná odchylka:0.43
Medián:1
Modus:1

Graf

15. Jakou značku mobilního telefonu vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nokia3340,74 %40,74 %  
Samsung1417,28 %17,28 %  
LG1012,35 %12,35 %  
Sony Ericsson89,88 %9,88 %  
nic22,47 %2,47 %  
iphone22,47 %2,47 %  
Apple22,47 %2,47 %  
Sony-Ericsson11,23 %1,23 %  
Sony11,23 %1,23 %  
Fly (Ruský dotykový mobil) a Nokii11,23 %1,23 %  
sony erikson11,23 %1,23 %  
SonEricson11,23 %1,23 %  
Nokia a Siemens11,23 %1,23 %  
Siemens11,23 %1,23 %  
blackberry11,23 %1,23 %  
nokia a samsung11,23 %1,23 %  
Sony Ericson11,23 %1,23 %  

Graf

16. Jakého operátora mobilního telefonu využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O22935,8 %35,8 %  
T-mobil2935,8 %35,8 %  
Vodafon2125,93 %25,93 %  
Vodafone a T-Mobile22,47 %2,47 %  

Graf

17. Zrušili jste při zakoupení mobilního telefonu pevnou linku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3441,98 %41,98 %  
neměli jsme ji 2530,86 %30,86 %  
ne2227,16 %27,16 %  

Graf

18. Mobilní telefon nejčastěji používáte k

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
posílání a příjmů SMS3441,98 %41,98 %  
hovorům s rodinou a přáteli3441,98 %41,98 %  
získání různých informací33,7 %3,7 %  
pracovním pohovorům33,7 %3,7 %  
Obrázky, hudba11,23 %1,23 %  
hovorum s rodinou a posilani a prijmu SMS11,23 %1,23 %  
surfování na internetu11,23 %1,23 %  
pracovní 11,23 %1,23 %  
pracovním pohovorům a hovorům s rodinou a přáteli11,23 %1,23 %  
vyřizování náhlých problémů11,23 %1,23 %  
volání+sms11,23 %1,23 %  

Graf

19. Jak Vás ovlivnila cena při nákupu mobilního telefonu? (1 nejmenší vliv)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42935,8 %35,8 %  
32530,86 %30,86 %  
51316,05 %16,05 %  
189,88 %9,88 %  
267,41 %7,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.45
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1
Směrodatná odchylka:1
Medián:4
Modus:4

Graf

20. Jak Vás ovlivnila nabídka operátora při nákupu mobilního telefonu? (1 nejmenší vliv)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13138,27 %38,27 %  
31720,99 %20,99 %  
21417,28 %17,28 %  
51012,35 %12,35 %  
4911,11 %11,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.36
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.73
Směrodatná odchylka:1.32
Medián:2
Modus:1

Graf

21. Jak Vás ovlivnila reklama při nákupu mobilního telefonu? (1 nejmenší vliv)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14758,02 %58,02 %  
21720,99 %20,99 %  
31012,35 %12,35 %  
567,41 %7,41 %  
411,23 %1,23 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.66
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.92
Směrodatná odchylka:0.96
Medián:1
Modus:1

Graf

22. Jak Vás ovlivnila potřeba kontaktu s rodinou při nákupu mobilního telefonu (1 nejmenší vliv)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53037,04 %37,04 %  
12024,69 %24,69 %  
31316,05 %16,05 %  
41214,81 %14,81 %  
267,41 %7,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.36
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.45
Směrodatná odchylka:1.57
Medián:4
Modus:5

Graf

23. Ovlivnilo Vás ještě něco při nákupu mobilního telefonu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

byl mi koupen, přidělen

design

Dlouholeté, dobré zkušenosti se značkou Sony-Ericsson (již přes 10 let nepoužívám jiné telefony - prakticky od doby, co tato značka vznikla)

Firma vyžaduje Blackberry (bezpečnost datových přenosů).

jednoduchost a nepřeplácanost funkcemi

jeho parametry a funkce

kvalita foťáku/Mgp/

multifunkčnost mobilního telefonu

ne

NE

ne, mobilní telefon mám od zaměstnavatele

parametry a hardware telefonu

Především vzhled.

recenze na spolehlivost telefonu, a vyplatilo se, slouží mi už 4 roky

Reference, vlastní zkušenosti

uživatelsky příjemné ovládání přístroje

Vlastnosti telefonu

vlastnosti telefonu (paměť, možnost wifi, GPS, atd.)

vzhled

vzhled

vzhled a funkce

vzhled mobilního telefonu

vzhled, k nákupu 2.telefonu možnost ušetřit na poplatcích za hovory

24. Kolik tis. Kč jste ochotni investovat při koupení nového mobilního telefonu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-43644,44 %44,44 %  
4-62125,93 %25,93 %  
do 21316,05 %16,05 %  
6-856,17 %6,17 %  
8-1044,94 %4,94 %  
nad 1022,47 %2,47 %  

Graf

25. III. část - Demografické údaje respondenta: pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6883,95 %83,95 %  
muž1316,05 %16,05 %  

Graf

26. Okres bydliště

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1923,46 %23,46 %  
Karviná44,94 %4,94 %  
Zlín44,94 %4,94 %  
brno33,7 %3,7 %  
Pelhřimov22,47 %2,47 %  
Vyškov22,47 %2,47 %  
Jihlava22,47 %2,47 %  
Brno-venkov22,47 %2,47 %  
Kroměříž22,47 %2,47 %  
Chomutov22,47 %2,47 %  
ostatní odpovědi Ostrava
Brno - město
Mělník
Benešov
Jihomoravský kraj
Karlovy Vary
Karlovy Vary / Praha
děčín
Třebíč
břeclav
Kolín
Svitavy
Prostějov
Louny
Bruntál
Chrudim
opava
Olomoucký
Litoměřice
Ostrava-Poruba
Nový jičín
Frýdek- Místek
Frýdek-Místek
Praha 3
Praha 4
Pardubice
Uherské Hradiště
Ústecký
Beroun
Olomouc
Tachov
Novojičínský
Vsetín
Náchod
Příbram
3948,15 %48,15 % 

Graf

27. Velikost bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha2125,93 %25,93 %  
5001 - 20 0001518,52 %18,52 %  
20 001 - 50 0001417,28 %17,28 %  
do 10001012,35 %12,35 %  
nad 100 000911,11 %11,11 %  
1001 - 500078,64 %8,64 %  
50 001 - 100 00033,7 %3,7 %  
5001 - 20 000              5001 - 20 000      end_of_the_skype_highlighting22,47 %2,47 %  

Graf

28. Zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student5466,67 %66,67 %  
zaměstnanec1822,22 %22,22 %  
nezaměstnaný 67,41 %7,41 %  
v domácnosti22,47 %2,47 %  
v důchodu11,23 %1,23 %  

Graf

29. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské4150,62 %50,62 %  
vysokoškolské bakalářské3138,27 %38,27 %  
vysokoškolské magisterské (inženýrské)67,41 %7,41 %  
základní33,7 %3,7 %  

Graf

30. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-305466,67 %66,67 %  
do 201720,99 %20,99 %  
31-4067,41 %7,41 %  
41-5044,94 %4,94 %  

Graf

31. Počet členů domácnosti

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42429,63 %29,63 %  
22429,63 %29,63 %  
32125,93 %25,93 %  
578,64 %8,64 %  
133,7 %3,7 %  
611,23 %1,23 %  
811,23 %1,23 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.15
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.91
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:3
Modus:4

Graf

32. Příjem domácnosti v Kč

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odmítám odpovědět2125,93 %25,93 %  
26-301316,05 %16,05 %  
nad 40911,11 %11,11 %  
21-25911,11 %11,11 %  
36-4089,88 %9,88 %  
16-2089,88 %9,88 %  
31-3578,64 %8,64 %  
do 1033,7 %3,7 %  
10-1533,7 %3,7 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Dáváte přednost českým výrobkům jogurtu?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 21. Jak Vás ovlivnila reklama při nákupu mobilního telefonu? (1 nejmenší vliv)

21. Jak Vás ovlivnila reklama při nákupu mobilního telefonu? (1 nejmenší vliv)

  • odpověď 1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi značky nerozlišuji na otázku 6. Jak preferujete jednotlivé značky jogurtu?

27. Velikost bydliště

  • odpověď Praha:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 26. Okres bydliště

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. I. část - Jogurty: Jak často jíte jogurty?

2. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska ochucenosti?

3. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska obsahu tuku?

4. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska obsahu cukru?

5. Dáváte přednost českým výrobkům jogurtu?

6. Jak preferujete jednotlivé značky jogurtu?

7. Jak Vás ovlivňuje cena při koupi jogurtu? (1- nejmenší význam, 5 největší význam)

8. Jak Vás ovlivňuje chuť při koupi jogurtu? (1-nejmenší význam, 5 největší význam)

9. Jak Vás ovlivňuje složení při koupi jogurtu? (1-nejmenší význam, 5 - největší význam)

10. Jak Vás ovlivňuje zvyk při koupi jogurtu? (1-nejmenší význam, 5 - největší význam)

11. Jak Vás ovlivňuje reklama při koupi jogurtu? (1-nejmenší význam, 5-největší význam)

13. II. část - mobilní telefony: Vlastníte mobilní telefon?

14. Počet mobilních telefonů, které vlastníte:

15. Jakou značku mobilního telefonu vlastníte?

16. Jakého operátora mobilního telefonu využíváte?

17. Zrušili jste při zakoupení mobilního telefonu pevnou linku?

18. Mobilní telefon nejčastěji používáte k

19. Jak Vás ovlivnila cena při nákupu mobilního telefonu? (1 nejmenší vliv)

20. Jak Vás ovlivnila nabídka operátora při nákupu mobilního telefonu? (1 nejmenší vliv)

21. Jak Vás ovlivnila reklama při nákupu mobilního telefonu? (1 nejmenší vliv)

22. Jak Vás ovlivnila potřeba kontaktu s rodinou při nákupu mobilního telefonu (1 nejmenší vliv)

24. Kolik tis. Kč jste ochotni investovat při koupení nového mobilního telefonu?

25. III. část - Demografické údaje respondenta: pohlaví

26. Okres bydliště

27. Velikost bydliště

28. Zaměstnání

29. Vzdělání

30. Věk

31. Počet členů domácnosti

32. Příjem domácnosti v Kč

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. I. část - Jogurty: Jak často jíte jogurty?

2. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska ochucenosti?

3. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska obsahu tuku?

4. Jaký druh jogurtu preferujete z hlediska obsahu cukru?

5. Dáváte přednost českým výrobkům jogurtu?

6. Jak preferujete jednotlivé značky jogurtu?

7. Jak Vás ovlivňuje cena při koupi jogurtu? (1- nejmenší význam, 5 největší význam)

8. Jak Vás ovlivňuje chuť při koupi jogurtu? (1-nejmenší význam, 5 největší význam)

9. Jak Vás ovlivňuje složení při koupi jogurtu? (1-nejmenší význam, 5 - největší význam)

10. Jak Vás ovlivňuje zvyk při koupi jogurtu? (1-nejmenší význam, 5 - největší význam)

11. Jak Vás ovlivňuje reklama při koupi jogurtu? (1-nejmenší význam, 5-největší význam)

13. II. část - mobilní telefony: Vlastníte mobilní telefon?

14. Počet mobilních telefonů, které vlastníte:

15. Jakou značku mobilního telefonu vlastníte?

16. Jakého operátora mobilního telefonu využíváte?

17. Zrušili jste při zakoupení mobilního telefonu pevnou linku?

18. Mobilní telefon nejčastěji používáte k

19. Jak Vás ovlivnila cena při nákupu mobilního telefonu? (1 nejmenší vliv)

20. Jak Vás ovlivnila nabídka operátora při nákupu mobilního telefonu? (1 nejmenší vliv)

21. Jak Vás ovlivnila reklama při nákupu mobilního telefonu? (1 nejmenší vliv)

22. Jak Vás ovlivnila potřeba kontaktu s rodinou při nákupu mobilního telefonu (1 nejmenší vliv)

24. Kolik tis. Kč jste ochotni investovat při koupení nového mobilního telefonu?

25. III. část - Demografické údaje respondenta: pohlaví

26. Okres bydliště

27. Velikost bydliště

28. Zaměstnání

29. Vzdělání

30. Věk

31. Počet členů domácnosti

32. Příjem domácnosti v Kč

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Novotná, L.Marketingový výzkum - jogurty, mobilní telefony, demografické údaje (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-jogurty.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.