Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum k AP

Marketingový výzkum k AP

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Máchová
Šetření:30. 01. 2012 - 06. 02. 2012
Počet respondentů:67
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.09
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj všem,

chtěla bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku potřebného k mé absolventské práci. Dělám marketingový výzkum k práci s názvem "Marketingové aktivity vybraného retailového řetězce v ČR". Předem děkuji za vyplnění a Váš strávený čas u vyplňování!! :-) S pozdravem, Jana Máchová

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5886,57 %86,57 %  
Muž913,43 %13,43 %  

Graf

2. Věková skupina

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bezdětní (18-65let)4871,64 %71,64 %  
Rodiče s dětmi (18-65let)1522,39 %22,39 %  
Teenageři (13-18let)34,48 %4,48 %  
Senioři (65 a více let)11,49 %1,49 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ - s maturitou3552,24 %52,24 %  
1826,87 %26,87 %  
VOŠ913,43 %13,43 %  
SOŠ22,99 %2,99 %  
22,99 %2,99 %  
SŠ - bez maturity11,49 %1,49 %  

Graf

4. Ve kterém typu obchodu nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Supermarket4364,18 %64,18 %  
Hypermarket2334,33 %34,33 %  
Smíšené zboží/malý krámek11,49 %1,49 %  

Graf

5. Znáte firmu Spar Česká obchodní společnost s.r.o. (obchodní řetězec Spar)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6191,04 %91,04 %  
Ne68,96 %8,96 %  

Graf

6. Navštívili jste v poslední době obchodní řetězec Spar?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3653,73 %53,73 %  
Ne3146,27 %46,27 %  

Graf

7. Pokud ANO k otázce č.6 - Jak často?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za měsíc2555,56 %37,31 %  
1 týdně920 %13,43 %  
jednou za měsíc=148,89 %5,97 %  
2-3 týdně48,89 %5,97 %  
2-3 týdně=236,67 %4,48 %  
vícekrát týdně=336,67 %4,48 %  
jednou za měsíc=436,67 %4,48 %  
2-3 týdně=336,67 %4,48 %  
1 týdně=124,44 %2,99 %  
1 týdně=224,44 %2,99 %  
1 týdně=424,44 %2,99 %  
vícekrát týdně=224,44 %2,99 %  
vícekrát týdně=424,44 %2,99 %  
2-3 týdně=112,22 %1,49 %  
1 týdně=312,22 %1,49 %  

Graf

8. Jaký způsob propagace obchodního řetězce Spar se Vám líbí nejvíce/zajímá Vás?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Letáky5176,12 %76,12 %  
TV spoty710,45 %10,45 %  
Rádio57,46 %7,46 %  
Internet45,97 %5,97 %  

Graf

9. Navštívili jste někdy internetové stránky řetězce Spar na www.interspar.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4871,64 %71,64 %  
Ano1928,36 %28,36 %  

Graf

10. Znáte profil Interspar na sociální síti Facebook?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6394,03 %94,03 %  
Ano45,97 %5,97 %  

Graf

11. Uvítali byste možnost vytvoření samostatného slevového serveru pro společnost Spar (popřípadě zařazení jeho výrobků na jiný stávající slevový server)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3653,73 %53,73 %  
Ne3146,27 %46,27 %  

Graf

12. Znáte z reklamy (TV, billboardů apod.) novou řadu výrobků Spar PREMIUM?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5379,1 %79,1 %  
Ano1420,9 %20,9 %  

Graf

13. Pokud ANO k otázce č.12 - Zaujaly Vás výrobky z této nové řady?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2980,56 %43,28 %  
Ano719,44 %10,45 %  

Graf

14. Víte o možnosti nabízených služeb prostřednictvím tzv. Hotelbox-ů (př. různé pobyty nebo dovolené v uceleném balíčku)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6089,55 %89,55 %  
Ano710,45 %10,45 %  

Graf

15. Pokud ANO k otázce č.14 - Líbil se Vám nějaký z nabízených produktů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2887,5 %41,79 %  
Ano412,5 %5,97 %  

Graf

16. Měli byste zájem o vytvoření katalogu s nabídkou zájezdů, pobytů, dovolených a jiných produktů prostřednictvím firmy Spar a Hotelbox-ů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5480,6 %80,6 %  
Ano1319,4 %19,4 %  

Graf

17. Pokud ANO k otázce č.16 - Jaky druh produktu by Vás zajímal?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádný622,22 %8,96 %  
ne27,41 %2,99 %  
nevim27,41 %2,99 %  
nic27,41 %2,99 %  
katalog13,7 %1,49 %  
dávám přednost CK13,7 %1,49 %  
Letní dovolená13,7 %1,49 %  
nezajímal by mě žádný13,7 %1,49 %  
lyžařské dovolené13,7 %1,49 %  
nemám zájem13,7 %1,49 %  
ostatní odpovědi v otázce č. 16. jsem odpověděla ne
ll
zájezdy, výlety, poznávací pobyty
? asi nezajímal, když jsem všude dala NE..
Ne k otázce 16
cokoli
pobytové zájezdy
poznávací zájezdy
jogurt
933,33 %13,43 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věková skupina

3. Nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Ve kterém typu obchodu nakupujete?

5. Znáte firmu Spar Česká obchodní společnost s.r.o. (obchodní řetězec Spar)?

6. Navštívili jste v poslední době obchodní řetězec Spar?

7. Pokud ANO k otázce č.6 - Jak často?

8. Jaký způsob propagace obchodního řetězce Spar se Vám líbí nejvíce/zajímá Vás?

9. Navštívili jste někdy internetové stránky řetězce Spar na www.interspar.cz?

10. Znáte profil Interspar na sociální síti Facebook?

11. Uvítali byste možnost vytvoření samostatného slevového serveru pro společnost Spar (popřípadě zařazení jeho výrobků na jiný stávající slevový server)?

12. Znáte z reklamy (TV, billboardů apod.) novou řadu výrobků Spar PREMIUM?

13. Pokud ANO k otázce č.12 - Zaujaly Vás výrobky z této nové řady?

14. Víte o možnosti nabízených služeb prostřednictvím tzv. Hotelbox-ů (př. různé pobyty nebo dovolené v uceleném balíčku)?

15. Pokud ANO k otázce č.14 - Líbil se Vám nějaký z nabízených produktů?

16. Měli byste zájem o vytvoření katalogu s nabídkou zájezdů, pobytů, dovolených a jiných produktů prostřednictvím firmy Spar a Hotelbox-ů?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věková skupina

3. Nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Ve kterém typu obchodu nakupujete?

5. Znáte firmu Spar Česká obchodní společnost s.r.o. (obchodní řetězec Spar)?

6. Navštívili jste v poslední době obchodní řetězec Spar?

7. Pokud ANO k otázce č.6 - Jak často?

8. Jaký způsob propagace obchodního řetězce Spar se Vám líbí nejvíce/zajímá Vás?

9. Navštívili jste někdy internetové stránky řetězce Spar na www.interspar.cz?

10. Znáte profil Interspar na sociální síti Facebook?

11. Uvítali byste možnost vytvoření samostatného slevového serveru pro společnost Spar (popřípadě zařazení jeho výrobků na jiný stávající slevový server)?

12. Znáte z reklamy (TV, billboardů apod.) novou řadu výrobků Spar PREMIUM?

13. Pokud ANO k otázce č.12 - Zaujaly Vás výrobky z této nové řady?

14. Víte o možnosti nabízených služeb prostřednictvím tzv. Hotelbox-ů (př. různé pobyty nebo dovolené v uceleném balíčku)?

15. Pokud ANO k otázce č.14 - Líbil se Vám nějaký z nabízených produktů?

16. Měli byste zájem o vytvoření katalogu s nabídkou zájezdů, pobytů, dovolených a jiných produktů prostřednictvím firmy Spar a Hotelbox-ů?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Máchová, J.Marketingový výzkum k AP (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-k-ap.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.