Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum k AP
Marketingový výzkum k AP
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jana Máchová |
---|---|
Šetření: | 30. 01. 2012 - 06. 02. 2012 |
Počet respondentů: | 67 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 15.09 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 63 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:51 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Ahoj všem,
chtěla bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku potřebného k mé absolventské práci. Dělám marketingový výzkum k práci s názvem "Marketingové aktivity vybraného retailového řetězce v ČR". Předem děkuji za vyplnění a Váš strávený čas u vyplňování!! :-) S pozdravem, Jana Máchová
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 58 | 86,57 % | 86,57 % |
Muž | 9 | 13,43 % | 13,43 % |
2. Věková skupina
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Bezdětní (18-65let) | 48 | 71,64 % | 71,64 % |
Rodiče s dětmi (18-65let) | 15 | 22,39 % | 22,39 % |
Teenageři (13-18let) | 3 | 4,48 % | 4,48 % |
Senioři (65 a více let) | 1 | 1,49 % | 1,49 % |
3. Nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SŠ - s maturitou | 35 | 52,24 % | 52,24 % |
VŠ | 18 | 26,87 % | 26,87 % |
VOŠ | 9 | 13,43 % | 13,43 % |
SOŠ | 2 | 2,99 % | 2,99 % |
ZŠ | 2 | 2,99 % | 2,99 % |
SŠ - bez maturity | 1 | 1,49 % | 1,49 % |
4. Ve kterém typu obchodu nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Supermarket | 43 | 64,18 % | 64,18 % |
Hypermarket | 23 | 34,33 % | 34,33 % |
Smíšené zboží/malý krámek | 1 | 1,49 % | 1,49 % |
5. Znáte firmu Spar Česká obchodní společnost s.r.o. (obchodní řetězec Spar)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 61 | 91,04 % | 91,04 % |
Ne | 6 | 8,96 % | 8,96 % |
6. Navštívili jste v poslední době obchodní řetězec Spar?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 36 | 53,73 % | 53,73 % |
Ne | 31 | 46,27 % | 46,27 % |
7. Pokud ANO k otázce č.6 - Jak často?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jednou za měsíc | 25 | 55,56 % | 37,31 % |
1 týdně | 9 | 20 % | 13,43 % |
jednou za měsíc=1 | 4 | 8,89 % | 5,97 % |
2-3 týdně | 4 | 8,89 % | 5,97 % |
2-3 týdně=2 | 3 | 6,67 % | 4,48 % |
vícekrát týdně=3 | 3 | 6,67 % | 4,48 % |
jednou za měsíc=4 | 3 | 6,67 % | 4,48 % |
2-3 týdně=3 | 3 | 6,67 % | 4,48 % |
1 týdně=1 | 2 | 4,44 % | 2,99 % |
1 týdně=2 | 2 | 4,44 % | 2,99 % |
1 týdně=4 | 2 | 4,44 % | 2,99 % |
vícekrát týdně=2 | 2 | 4,44 % | 2,99 % |
vícekrát týdně=4 | 2 | 4,44 % | 2,99 % |
2-3 týdně=1 | 1 | 2,22 % | 1,49 % |
1 týdně=3 | 1 | 2,22 % | 1,49 % |
8. Jaký způsob propagace obchodního řetězce Spar se Vám líbí nejvíce/zajímá Vás?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Letáky | 51 | 76,12 % | 76,12 % |
TV spoty | 7 | 10,45 % | 10,45 % |
Rádio | 5 | 7,46 % | 7,46 % |
Internet | 4 | 5,97 % | 5,97 % |
9. Navštívili jste někdy internetové stránky řetězce Spar na www.interspar.cz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 48 | 71,64 % | 71,64 % |
Ano | 19 | 28,36 % | 28,36 % |
10. Znáte profil Interspar na sociální síti Facebook?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 63 | 94,03 % | 94,03 % |
Ano | 4 | 5,97 % | 5,97 % |
11. Uvítali byste možnost vytvoření samostatného slevového serveru pro společnost Spar (popřípadě zařazení jeho výrobků na jiný stávající slevový server)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 36 | 53,73 % | 53,73 % |
Ne | 31 | 46,27 % | 46,27 % |
12. Znáte z reklamy (TV, billboardů apod.) novou řadu výrobků Spar PREMIUM?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 53 | 79,1 % | 79,1 % |
Ano | 14 | 20,9 % | 20,9 % |
13. Pokud ANO k otázce č.12 - Zaujaly Vás výrobky z této nové řady?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 29 | 80,56 % | 43,28 % |
Ano | 7 | 19,44 % | 10,45 % |
14. Víte o možnosti nabízených služeb prostřednictvím tzv. Hotelbox-ů (př. různé pobyty nebo dovolené v uceleném balíčku)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 60 | 89,55 % | 89,55 % |
Ano | 7 | 10,45 % | 10,45 % |
15. Pokud ANO k otázce č.14 - Líbil se Vám nějaký z nabízených produktů?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 28 | 87,5 % | 41,79 % |
Ano | 4 | 12,5 % | 5,97 % |
16. Měli byste zájem o vytvoření katalogu s nabídkou zájezdů, pobytů, dovolených a jiných produktů prostřednictvím firmy Spar a Hotelbox-ů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 54 | 80,6 % | 80,6 % |
Ano | 13 | 19,4 % | 19,4 % |
17. Pokud ANO k otázce č.16 - Jaky druh produktu by Vás zajímal?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádný | 6 | 22,22 % | 8,96 % |
ne | 2 | 7,41 % | 2,99 % |
nevim | 2 | 7,41 % | 2,99 % |
nic | 2 | 7,41 % | 2,99 % |
katalog | 1 | 3,7 % | 1,49 % |
dávám přednost CK | 1 | 3,7 % | 1,49 % |
Letní dovolená | 1 | 3,7 % | 1,49 % |
nezajímal by mě žádný | 1 | 3,7 % | 1,49 % |
lyžařské dovolené | 1 | 3,7 % | 1,49 % |
nemám zájem | 1 | 3,7 % | 1,49 % |
ostatní odpovědi | 9 | 33,33 % | 13,43 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.