Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum kvality značky Kalenji

Marketingový výzkum kvality značky Kalenji

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Žďárská
Šetření:19. 12. 2015 - 20. 12. 2015
Počet respondentů:30
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych Vás touto cestou požádat o vyplnění krátkého anonymního dotazníku, který se zabývá známostí a spokojeností se značkou Kalenji. Výsledky mi poslouží k vypracování seminární práce z marketingu.

 

Předem děkuji za spolupráci,

Tereza Žďárská

Odpovědi respondentů

1. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-251343,33 %43,33 %  
26-30930 %30 %  
31 a více516,67 %16,67 %  
15-20310 %10 %  

Graf

2. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2170 %70 %  
muž930 %30 %  

Graf

3. Jak často sportujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2 týdně1136,67 %36,67 %  
3-4 týdně723,33 %23,33 %  
párkrát do měsíce723,33 %23,33 %  
5-6 týdně26,67 %6,67 %  
vůbec26,67 %6,67 %  
7 a více13,33 %3,33 %  

Graf

4. Nosíte sportovní oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen na sport1963,33 %63,33 %  
ano, pořád723,33 %23,33 %  
vyjímečně413,33 %13,33 %  

Graf

5. Jakou značku sportovního oblečení nejraději nosíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

adidas

adidas

adidas

Adidas, Nike

Asics, Nike, Reebok

Kalenji

Kalenji

mizuno

Mizuno, adidas

Moira

nemám oblíbenou značku

nemám vyhraněnou značku - upřednostňuji pohodlí

Nezáleží

Nike

nike

Nike

nike

nike

nike

nike

nike

Nike

Nike

nike

nike

Nike

nike, adidas

nike, reebok, underamour, adidas

Progress

žádnou

6. Znáte značku Kalenji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1653,33 %53,33 %  
ne620 %20 %  
spíše ano620 %20 %  
spíše ne26,67 %6,67 %  

Graf

7. Víte, kde se dá sportovní oblečení značky Kalenji koupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2066,67 %66,67 %  
ne1033,33 %33,33 %  

Graf

8. Pokud ano, napište kde.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Decathlon1785 %56,67 %  
Sportissimo15 %3,33 %  
intersport15 %3,33 %  
Decatlon15 %3,33 %  

Graf

9. S jakým sportem si tuto značku spojujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
běh930 %30 %  
lyžování26,67 %6,67 %  
volejbal26,67 %6,67 %  
atletika26,67 %6,67 %  
beh a fitness13,33 %3,33 %  
Se všemi13,33 %3,33 %  
plavání13,33 %3,33 %  
in line 13,33 %3,33 %  
aerobic13,33 %3,33 %  
Běh, volejbal 13,33 %3,33 %  
ostatní odpovědi S každým sportem
žádným
Fitness, běh
nevím
Běhání, turistika
netuším
tuto značku neznám - původně jsem si myslel je je to nějaká kosmetika ;-))
lyžovanie
Kalanetika
930 %30 % 

Graf

10. Jaké slovo vás napadne, když se řekne Kalenji?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sport723,33 %23,33 %  
Kraťasy26,67 %6,67 %  
cena26,67 %6,67 %  
kalanetika26,67 %6,67 %  
rozmanitost13,33 %3,33 %  
nic13,33 %3,33 %  
bunda13,33 %3,33 %  
levne 13,33 %3,33 %  
levný13,33 %3,33 %  
decathlon13,33 %3,33 %  
ostatní odpovědi Nejaké bojový tanec např. Capoeira
Sportovní oblečení
ocel
Pestré barvy, dobrá cena..
Oblečeni decathlon
marihuana
Afrika
neznámá značka
nic - původně jsem si myslel je je to nějaká kosmetika ;-))
Japonsko
tričko
1136,67 %36,67 % 

Graf

11. Máte doma alespoň jeden produkt značky Kalenji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2170 %70 %  
ne930 %30 %  

Graf

12. Jste spokojeni s produkty které vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1963,33 %63,33 %  
spíše ano620 %20 %  
ne310 %10 %  
spíše ne26,67 %6,67 %  

Graf

13. Nabízí značka Kalenji dostatečný výběr pro Vaši konkrétní činnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1860 %60 %  
ne1240 %40 %  

Graf

14. Myslíte si, že cena odpovídá kvalitě výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1240 %40 %  
spíše ano930 %30 %  
ne620 %20 %  
spíše ne310 %10 %  

Graf

15. Zaškrtněte, pokud souhlasíte s výrokem. Kalenji je...

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cenově dostupný1860 %60 %  
vzhledově atraktivní1343,33 %43,33 %  
kvalitní1343,33 %43,33 %  
nápaditý1033,33 %33,33 %  
žádná možnost723,33 %23,33 %  
stylový723,33 %23,33 %  

Graf

16. Líbí se Vám design značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1136,67 %36,67 %  
ano1136,67 %36,67 %  
ne516,67 %16,67 %  
spíše ne310 %10 %  

Graf

17. Vybavíte si logo značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1136,67 %36,67 %  
ne930 %30 %  
spíše ne826,67 %26,67 %  
spíše ano26,67 %6,67 %  

Graf

18. Myslíte si, že Kalenji dobře propaguje své produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne1240 %40 %  
spíše ano1136,67 %36,67 %  
ne516,67 %16,67 %  
ano26,67 %6,67 %  

Graf

19. Doporučili byste Kalenji svým kamarádům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2066,67 %66,67 %  
ne1033,33 %33,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Žďárská, T.Marketingový výzkum kvality značky Kalenji (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-kvality.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.