Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum návštěvníků města Znojma

Marketingový výzkum návštěvníků města Znojma

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Křikavová
Šetření:02. 01. 2012 - 04. 01. 2012
Počet respondentů:52
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.77
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

ráda bych Vás poprosila o vyplnění dotazníku k seminární práci o městě Znojmo. 

 

Díky Andrea Křikavová

Odpovědi respondentů

1. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha2650 %50 %  
Středočeský kraj1223,08 %23,08 %  
Plezeňský kraj917,31 %17,31 %  
Olomoucký kraj23,85 %3,85 %  
Pardubický kraj11,92 %1,92 %  
Jihomoravský kraj11,92 %1,92 %  
Ústecký kraj11,92 %1,92 %  

Graf

2. Slyšeli jste někdy o městě Znojmě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5198,08 %98,08 %  
ne11,92 %1,92 %  

Graf

3. Byli jste někdy ve městě Znojmě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2955,77 %55,77 %  
ano2344,23 %44,23 %  

Graf

4. Navštívili jste v posledních 12ti měsících město Znojmo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4994,23 %94,23 %  
ano35,77 %5,77 %  

Graf

5. Jestliže ne, tak proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je to daleko410 %7,69 %  
neměl jsem důvod25 %3,85 %  
Nebyl důvod25 %3,85 %  
neměla jsem tam cestu25 %3,85 %  
nevim25 %3,85 %  
Měli jsme tam rodinu, teď už není proč.12,5 %1,92 %  
malo casu12,5 %1,92 %  
To co bych chtěl napsat se mi do tohodle boxu neve12,5 %1,92 %  
Neni duvod12,5 %1,92 %  
nemel jsen důvod12,5 %1,92 %  
ostatní odpovědi Nebyl důvod k návštěvě.
Neměl jsem cestu kolem
Není to pro mne atraktivní turistický cíl
nebyla příležitost
protože jsem neměla čas. :)
je to z ruky
neměla jsem důvod a ani čas
Daleko
...
je to daleko a nebyla příležitost
nebyl čas
Protože, to není město ,které bych chtěla navštívi
Nebyl důvod tam jet.
byla jsem tam pred 2 lety
Není čas
Protože jsem navštívila jiná města.
nezajem ho navstivit
Neznam jediny duvod, proc bych mel chtit jet do Zn
je moc daleko
je moc daleko a bez výrazných atraktivit
velká vzdálenost
nebyl čas ani příležitost
Na výlet jen tak bez důvodu je to pro mě daleko
2357,5 %44,23 % 

Graf

6. Jaký dopravní prostředek byste upřednostili při cestě do města Znojmo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
automobil4790,38 %90,38 %  
vlak35,77 %5,77 %  
autobus23,85 %3,85 %  

Graf

7. Co se Vám vybaví, když se řekne Znojmo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
okurky2140,38 %40,38 %  
víno713,46 %13,46 %  
Okurky, víno47,69 %7,69 %  
Morava11,92 %1,92 %  
vidim ho dvojmo11,92 %1,92 %  
okurky a vino11,92 %1,92 %  
Víno, Soukromá vysoká škola ekonomická,Pavel Stohl11,92 %1,92 %  
aquapark, vinobrani, hate, zmrzlina 11,92 %1,92 %  
Víno, okurky, zámek11,92 %1,92 %  
okurky, vidím tě dvojmo 11,92 %1,92 %  
ostatní odpovědi Víno, památky, historie
okurky :-)
mamka (pochází odtud)
podzemí
okurky, pivovar, rotunda,
město vína
nevím
Zavařovaná zelenina (Znojmia)
znojemské okurky
okourky, freeport
víno, jeskyně
rotunda svaté Kateřiny, okurky
okurka
1325 %25 % 

Graf

8. Zaznamenali jste někdy reklamu, která zve k návštěvě města Znojmo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4892,31 %92,31 %  
ano47,69 %7,69 %  

Graf

9. Důvody k návštěvě města Znojma v rámci volného času:

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
památky3.2125.59
historie4.1544.669
kultura4.4813.134
nákupy6.5384.979
výlet3.4234.975
zábava4.8853.756
příroda4.7313.658
turistika4.5773.936

Graf

10. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské 3159,62 %59,62 %  
středoškolské2038,46 %38,46 %  
základní11,92 %1,92 %  

Graf

11. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 254484,62 %84,62 %  
26 - 40815,38 %15,38 %  

Graf

12. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3669,23 %69,23 %  
muž1630,77 %30,77 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Důvody k návštěvě města Znojma v rámci volného času:

  • odpověď nákupy=8:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zábava=7 na otázku 9. Důvody k návštěvě města Znojma v rámci volného času:
  • odpověď památky=1:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi historie=2 na otázku 9. Důvody k návštěvě města Znojma v rámci volného času:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V jakém kraji bydlíte?

2. Slyšeli jste někdy o městě Znojmě?

3. Byli jste někdy ve městě Znojmě?

4. Navštívili jste v posledních 12ti měsících město Znojmo?

6. Jaký dopravní prostředek byste upřednostili při cestě do města Znojmo?

7. Co se Vám vybaví, když se řekne Znojmo?

8. Zaznamenali jste někdy reklamu, která zve k návštěvě města Znojmo?

9. Důvody k návštěvě města Znojma v rámci volného času:

10. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

11. Váš věk?

12. Pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V jakém kraji bydlíte?

2. Slyšeli jste někdy o městě Znojmě?

3. Byli jste někdy ve městě Znojmě?

4. Navštívili jste v posledních 12ti měsících město Znojmo?

6. Jaký dopravní prostředek byste upřednostili při cestě do města Znojmo?

7. Co se Vám vybaví, když se řekne Znojmo?

8. Zaznamenali jste někdy reklamu, která zve k návštěvě města Znojmo?

9. Důvody k návštěvě města Znojma v rámci volného času:

10. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

11. Váš věk?

12. Pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Křikavová, A.Marketingový výzkum návštěvníků města Znojma (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-navstevn.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.