Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum nealkoholického piva Radegast Birell

Marketingový výzkum nealkoholického piva Radegast Birell

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Jindrová
Šetření:27. 11. 2009 - 01. 12. 2009
Počet respondentů:26
Počet otázek (max/průměr):16 / 10.73
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, prosím o vyplnění dotazníku. Zabývám se se spolužáky postavením nealkoholického piva Radegast Birell na trhu. Děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1661,54 %61,54 %  
Muž1038,46 %38,46 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 292492,31 %92,31 %  
30-3913,85 %3,85 %  
40-4913,85 %3,85 %  

Graf

3. Pijete pivo Radegast?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1350 %50 %  
ano1350 %50 %  

Graf

4. Jaký druh piva Radegast preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nealkoholické pivo Birell1350 %50 %  
Original934,62 %34,62 %  
Premium415,38 %15,38 %  

Graf

5. Pijete nealkoholické pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1557,69 %57,69 %  
ne1142,31 %42,31 %  

Graf

6. V případě, že ano, důvodeme je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nutí Vás k tomu předpisy (řídíte vůz)1173,33 %42,31 %  
Chutná Vám213,33 %7,69 %  
Piji ho jen když není Stella N/A16,67 %3,85 %  
Po alkoholickém moc vyvádím16,67 %3,85 %  

Graf

7. Při jaké příležitosti pijete nealkoholické pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
při setkání s přáteli533,33 %19,23 %  
společenské akce320 %11,54 %  
nepotřebuji důvod213,33 %7,69 %  
když musím řídit213,33 %7,69 %  
když budu řídit16,67 %3,85 %  
Před sexem16,67 %3,85 %  
řídím16,67 %3,85 %  

Graf

8. Pijete nealkoholické pivo značky Radegast Birell?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15100 %57,69 %  

Graf

9. V případě, že ne, jaké jiné nealkoholické pivo pijete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

10. V případě, že ano, proč ho preferujete? (pivo Radegast Birell)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chutná lépe než jiná nealkoholická piva1071,43 %38,46 %  
častý v nabídce17,14 %3,85 %  
je nejrozšířenější17,14 %3,85 %  
často jediná nabídka17,14 %3,85 %  
doporučení známých17,14 %3,85 %  

Graf

11. Myslíte si, že je nealkoholické pivo Birell dostatečně propagované?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne853,33 %30,77 %  
ano746,67 %26,92 %  

Graf

12. V případě, že ne, postrádáte informovanost o tomto produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1173,33 %42,31 %  
ano426,67 %15,38 %  

Graf

13. Jaké vidíte klady pití nealkoholického piva Radegast Birell?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neobsahuje alkohol1066,67 %38,46 %  
je chutnější426,67 %15,38 %  
Má účinky jako viagra16,67 %3,85 %  

Graf

14. Kupujete si Radegast Birell také pro "domácí potřebu"?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1280 %46,15 %  
ano320 %11,54 %  

Graf

15. Je tento produkt v obchodech snadno dostupný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1173,33 %42,31 %  
netuším320 %11,54 %  
občas na něj narazím16,67 %3,85 %  

Graf

16. Jste spokojeni s cenou tohoto piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena je v normě960 %34,62 %  
spíše ano533,33 %19,23 %  
spíše ne16,67 %3,85 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jindrová, Š.Marketingový výzkum nealkoholického piva Radegast Birell (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-nealkoholickeho-piva-radegast-birell.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.