Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Obchodní řetězec Kaufland

Obchodní řetězec Kaufland

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Vaňharová
Šetření:13. 05. 2011 - 20. 05. 2011
Počet respondentů:69
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente, 
dovolujeme si Vás požádat o vyplnění dotazníku marketingového výzkumu obchodního řetězce Kaufland. Na základě jehož výsledků bude vypracována naše seminární práce. 
Předem Vám děkujeme za spolupráci a Váš čas.
studentky VOŠ Havířov

Odpovědi respondentů

1. Navštěvujete obchodní řetězec Kaufland?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6492,75 %92,75 %  
ne45,8 %5,8 %  
od té doby, co ho přestavěli ne11,45 %1,45 %  

Graf

2. Jak často nakupujete o OŘ Kaufland?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas2536,23 %36,23 %  
1 - 2 x za týden1623,19 %23,19 %  
1 x za měsíc1014,49 %14,49 %  
jinak913,04 %13,04 %  
2 - 3 x za měsíc913,04 %13,04 %  

Graf

3. Odebíráte inzertní noviny OŘ Kaufland?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3347,83 %47,83 %  
ne3246,38 %46,38 %  
nevím45,8 %5,8 %  

Graf

4. Využíváte slevy OŘ Kaufland?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas2739,13 %39,13 %  
ano2536,23 %36,23 %  
ne1724,64 %24,64 %  

Graf

5. Kolik měsíčně utratíte za potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1000 - 3000 kč3043,48 %43,48 %  
3000 - 5000 Kč2434,78 %34,78 %  
nevím710,14 %10,14 %  
5000 - 8000 Kč57,25 %7,25 %  
8000 Kč a více34,35 %4,35 %  

Graf

6. Jaký máte názor na potraviny značky Kaufland?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cenově výhodné3347,83 %47,83 %  
nejsou příliš kvalitní1115,94 %15,94 %  
jsou kvalitní1014,49 %14,49 %  
nevím 913,04 %13,04 %  
nekupuji je 68,7 %8,7 %  

Graf

7. Jste spokojeni s obsluhou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrně3956,52 %56,52 %  
ano2333,33 %33,33 %  
nevím57,25 %7,25 %  
ne22,9 %2,9 %  

Graf

8. Nakupujete bio potraviny v OŘ Kaufland?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4869,57 %69,57 %  
občas1217,39 %17,39 %  
nejsem informovaná o bio potravinách811,59 %11,59 %  
ano 11,45 %1,45 %  

Graf

9. Jaký sortiment upřednostňujete v OŘ Kaufland?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pečivo3347,83 %47,83 %  
zelenina3347,83 %47,83 %  
mléčné výrobky2739,13 %39,13 %  
maso a uzeniny1724,64 %24,64 %  
jiné1623,19 %23,19 %  
mražené výrobky1217,39 %17,39 %  
špatně udělaný dotazník !!!!11,45 %1,45 %  
těstoviny, rýže11,45 %1,45 %  
Nenakupuji zde11,45 %1,45 %  

Graf

10. Co jiného nakupujete v řetězci Kaufland kromě potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kosmetika3347,83 %47,83 %  
tisk1724,64 %24,64 %  
jiné1318,84 %18,84 %  
oblečení45,8 %5,8 %  
nic45,8 %5,8 %  
zahradnictví22,9 %2,9 %  
sméšené zboží z nabídky v regálech11,45 %1,45 %  
špatně udělaný dotazník !!!!11,45 %1,45 %  
potraviny pro zvířata, drogerie11,45 %1,45 %  
vše co mě zaujme11,45 %1,45 %  
nenakupuji zde11,45 %1,45 %  
věci v akci11,45 %1,45 %  

Graf

11. Jste spokojeni s parkovací plochou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojeni4362,32 %62,32 %  
velmi spokojeni1217,39 %17,39 %  
spokojeni s výhradami913,04 %13,04 %  
velmi nespokojeni57,25 %7,25 %  

Graf

12. Kdy nakupujete raději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v odpoledních hoinách2536,23 %36,23 %  
večer2130,43 %30,43 %  
v dopoledních hodinách913,04 %13,04 %  
nevím710,14 %10,14 %  
brzo ráno710,14 %10,14 %  

Graf

13. Co Vám chybí v obchodním řetězci Kaufland?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3652,17 %52,17 %  
nic jsem spokojena2637,68 %37,68 %  
normální pečivo11,45 %1,45 %  
Vadí mi Romové, kradou zboží a okrádají zákazníky11,45 %1,45 %  
2x mi ukradli peněženku, proto už tam nechodíme11,45 %1,45 %  
špatně udělaný dotazník !!!!11,45 %1,45 %  
Více volnosti. 11,45 %1,45 %  
vetsi sortiment pletove kosmetiky11,45 %1,45 %  
vyber balenych syru11,45 %1,45 %  
vetsi vyber jogurtu11,45 %1,45 %  
zelenina a ovoce - omezeny vyber!11,45 %1,45 %  
nenakupuji zde11,45 %1,45 %  
kvalita11,45 %1,45 %  

Graf

14. Nakupujete rádi v OŘ Kaufland?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3855,07 %55,07 %  
nevím1927,54 %27,54 %  
ne1217,39 %17,39 %  

Graf

15. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5579,71 %79,71 %  
muž1420,29 %20,29 %  

Graf

16. Váš věk se pohybuje v rozmezí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 30 let5072,46 %72,46 %  
30 - 45 let1014,49 %14,49 %  
do 18 let57,25 %7,25 %  
45 - 60 let45,8 %5,8 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Jaký sortiment upřednostňujete v OŘ Kaufland?

  • odpověď mléčné výrobky:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojeni na otázku 11. Jste spokojeni s parkovací plochou?
  • odpověď pečivo:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nejsou příliš kvalitní na otázku 6. Jaký máte názor na potraviny značky Kaufland?

14. Nakupujete rádi v OŘ Kaufland?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsou kvalitní na otázku 6. Jaký máte názor na potraviny značky Kaufland?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštěvujete obchodní řetězec Kaufland?

2. Jak často nakupujete o OŘ Kaufland?

3. Odebíráte inzertní noviny OŘ Kaufland?

4. Využíváte slevy OŘ Kaufland?

5. Kolik měsíčně utratíte za potraviny?

6. Jaký máte názor na potraviny značky Kaufland?

7. Jste spokojeni s obsluhou?

8. Nakupujete bio potraviny v OŘ Kaufland?

9. Jaký sortiment upřednostňujete v OŘ Kaufland?

10. Co jiného nakupujete v řetězci Kaufland kromě potravin?

11. Jste spokojeni s parkovací plochou?

12. Kdy nakupujete raději?

13. Co Vám chybí v obchodním řetězci Kaufland?

14. Nakupujete rádi v OŘ Kaufland?

15. Vaše pohlaví:

16. Váš věk se pohybuje v rozmezí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštěvujete obchodní řetězec Kaufland?

2. Jak často nakupujete o OŘ Kaufland?

3. Odebíráte inzertní noviny OŘ Kaufland?

4. Využíváte slevy OŘ Kaufland?

5. Kolik měsíčně utratíte za potraviny?

6. Jaký máte názor na potraviny značky Kaufland?

7. Jste spokojeni s obsluhou?

8. Nakupujete bio potraviny v OŘ Kaufland?

9. Jaký sortiment upřednostňujete v OŘ Kaufland?

10. Co jiného nakupujete v řetězci Kaufland kromě potravin?

11. Jste spokojeni s parkovací plochou?

12. Kdy nakupujete raději?

13. Co Vám chybí v obchodním řetězci Kaufland?

14. Nakupujete rádi v OŘ Kaufland?

15. Vaše pohlaví:

16. Váš věk se pohybuje v rozmezí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vaňharová, T.Obchodní řetězec Kaufland (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-obchodni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.