Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum - Plzeńský Prazdroj

Marketingový výzkum - Plzeńský Prazdroj

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Uhlíř
Šetření:25. 11. 2009 - 29. 11. 2009
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):19 / 16.6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,dovolujeme si Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který má sloužit ke zjištění znalosti a oblíbenosti společnosti Plzeňský Prazdroj a. s. v podvědomí široké veřejnosti. Děkujeme Vám za pomoc a Váš čas strávený vyplněním tohoto dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9591,35 %91,35 %  
ne98,65 %8,65 %  

Graf

2. Pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pivo 10°5557,89 %52,88 %  
Pivo 12°4951,58 %47,12 %  
Pivo 11°1920 %18,27 %  
jiné1414,74 %13,46 %  

Graf

3. Jakému podávání piva dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
točené 0,5 l5861,05 %55,77 %  
točené 0,3 l2223,16 %21,15 %  
lahvové 0,5 l1111,58 %10,58 %  
plechovka22,11 %1,92 %  
lahvové 0,3 l22,11 %1,92 %  

Graf

4. Ovlivné Váš výběr design obalu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5557,89 %52,88 %  
ano2627,37 %25 %  
nevím1414,74 %13,46 %  

Graf

5. Jaké značky znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell9195,79 %87,5 %  
Staropramen7680 %73,08 %  
Gambrinus6972,63 %66,35 %  
Velkopopovický Kozel5962,11 %56,73 %  
Radegast4749,47 %45,19 %  
Budějovický Budvar4143,16 %39,42 %  
Frisco3941,05 %37,5 %  
Braník3738,95 %35,58 %  
Stella Artois3536,84 %33,65 %  
Zlatopramen3435,79 %32,69 %  
Pardál3435,79 %32,69 %  
Heineken2425,26 %23,08 %  
Master2324,21 %22,12 %  
Velvet2324,21 %22,12 %  

Graf

6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell8185,26 %77,88 %  
Gambrinus7983,16 %75,96 %  
Velkopopovický Kozel4244,21 %40,38 %  
Radegast3334,74 %31,73 %  
Frisco2930,53 %27,88 %  
Birell2122,11 %20,19 %  
Master1111,58 %10,58 %  

Graf

7. Co sponzoruje Pilsner Urquell

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Český olympijský tým8286,32 %78,85 %  
Miss ČR88,42 %7,69 %  
Český Slavík55,26 %4,81 %  

Graf

8. Pijete piva Plzeňského Prazdroje

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8690,53 %82,69 %  
ne99,47 %8,65 %  

Graf

9. Jaký druh piva Plzeňského Prazdroje pijete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell4754,65 %45,19 %  
Gambrinus2933,72 %27,88 %  
Velkopopovický Kozel33,49 %2,88 %  
Frisco22,33 %1,92 %  
Radegast22,33 %1,92 %  
Master11,16 %0,96 %  
gambrinus i pilsner urquell11,16 %0,96 %  
Kozel11,16 %0,96 %  

Graf

10. Jak často pijete pivo Plzeňského Prazdroje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x týdně4046,51 %38,46 %  
1x měsíčně3439,53 %32,69 %  
každý den78,14 %6,73 %  
méně než 1x měsíčně55,81 %4,81 %  

Graf

11. Kde konzumujete piva Plzeňského Prazdroje nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v restauraci5968,6 %56,73 %  
doma2023,26 %19,23 %  
ve sportovním baru66,98 %5,77 %  
v práci11,16 %0,96 %  

Graf

12. Ohodnoťte známkou 1-5 (jako ve škole) následující charakteristiky piva Pilsner Urquell:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť1.5230.645
Cena3.071.367
Design obalu1.8020.6
Dostupnost piva ve Vašem okolí1.6280.652

Graf

13. Ohodnoťte známkou 1-5 (jako ve škole) následující charakteristiky piva Gambrinus

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť2.571.524
Cena2.0581.101
Design obalu2.2440.812
Dostupnost piva ve Vašem okolí1.50.669

Graf

14. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5451,92 %51,92 %  
muž5048,08 %48,08 %  

Graf

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5754,81 %54,81 %  
SOU s maturitou1413,46 %13,46 %  
1413,46 %13,46 %  
Základní98,65 %8,65 %  
SOU65,77 %5,77 %  
VOŠ43,85 %3,85 %  

Graf

16. Bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město7269,23 %69,23 %  
vesnice3230,77 %30,77 %  

Graf

17. Do které věkové kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-29 let5451,92 %51,92 %  
30-45 let2927,88 %27,88 %  
46-60 let1413,46 %13,46 %  
60 a více let76,73 %6,73 %  

Graf

18. Jaký je Váš měsíční příjem

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 18 tisíc Kč6361,76 %60,58 %  
19-30 tisíc Kč2726,47 %25,96 %  
31-45 tisíc Kč87,84 %7,69 %  
nad 45 tisíc Kč43,92 %3,85 %  

Graf

19. Chtěli byste ještě něco k výše uvedené problematice dodat?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

G hnus nepiji, Pilsner jen obcas z tanku, jinak nevidím rozdíl mezi G a Pilsnerem.... nebo už Pilsner spadl tam kde si pamatuji G hnus? a G hnus je jeste vetsi hnus ?

Méně je více

ne

ne

NE

NE =o)

Pivo Prazroj je OK!

Plzeň je pivo a když ji nemají piju kolu!

plzeňské pivo je nejlepší!!!

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jaké značky znáte?

  • odpověď Braník:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Master na otázku 6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell na otázku 6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?
  • odpověď Budějovický Budvar:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stella Artois na otázku 5. Jaké značky znáte?
  • odpověď Heineken:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velvet na otázku 5. Jaké značky znáte?
  • odpověď Master:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Master na otázku 6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?
  • odpověď Pardál:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Master na otázku 6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell na otázku 6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?
  • odpověď Radegast:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Braník na otázku 5. Jaké značky znáte?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Master na otázku 5. Jaké značky znáte?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Master na otázku 6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell na otázku 6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?
  • odpověď Stella Artois:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Heineken na otázku 5. Jaké značky znáte?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velvet na otázku 5. Jaké značky znáte?
  • odpověď Velkopopovický Kozel:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Master na otázku 5. Jaké značky znáte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Master na otázku 6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Braník na otázku 5. Jaké značky znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell na otázku 6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frisco na otázku 5. Jaké značky znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pardál na otázku 5. Jaké značky znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlatopramen na otázku 5. Jaké značky znáte?

6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?

  • odpověď Birell:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Master na otázku 6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?
  • odpověď Radegast:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Master na otázku 6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell na otázku 6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?
  • odpověď Velkopopovický Kozel:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Master na otázku 6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell na otázku 6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?

12. Ohodnoťte známkou 1-5 (jako ve škole) následující charakteristiky piva Pilsner Urquell:

  • odpověď Dostupnost piva ve Vašem okolí=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Master na otázku 6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete pivo?

2. Pijete?

3. Jakému podávání piva dáváte přednost?

4. Ovlivné Váš výběr design obalu?

5. Jaké značky znáte?

6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?

7. Co sponzoruje Pilsner Urquell

8. Pijete piva Plzeňského Prazdroje

9. Jaký druh piva Plzeňského Prazdroje pijete nejčastěji?

10. Jak často pijete pivo Plzeňského Prazdroje?

11. Kde konzumujete piva Plzeňského Prazdroje nejčastěji?

12. Ohodnoťte známkou 1-5 (jako ve škole) následující charakteristiky piva Pilsner Urquell:

13. Ohodnoťte známkou 1-5 (jako ve škole) následující charakteristiky piva Gambrinus

14. Jaké je Vaše pohlaví?

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Bydlíte?

17. Do které věkové kategorie spadáte?

18. Jaký je Váš měsíční příjem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete pivo?

2. Pijete?

3. Jakému podávání piva dáváte přednost?

4. Ovlivné Váš výběr design obalu?

5. Jaké značky znáte?

6. Jaké znáte značky piva společnosti Plzeňský Prazdroj?

7. Co sponzoruje Pilsner Urquell

8. Pijete piva Plzeňského Prazdroje

9. Jaký druh piva Plzeňského Prazdroje pijete nejčastěji?

10. Jak často pijete pivo Plzeňského Prazdroje?

11. Kde konzumujete piva Plzeňského Prazdroje nejčastěji?

12. Ohodnoťte známkou 1-5 (jako ve škole) následující charakteristiky piva Pilsner Urquell:

13. Ohodnoťte známkou 1-5 (jako ve škole) následující charakteristiky piva Gambrinus

14. Jaké je Vaše pohlaví?

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Bydlíte?

17. Do které věkové kategorie spadáte?

18. Jaký je Váš měsíční příjem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Uhlíř, O.Marketingový výzkum - Plzeńský Prazdroj (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-plze-sky-prazdroj.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.