Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum potencionálních zákazníků destinace Jihočeský kraj

Marketingový výzkum potencionálních zákazníků destinace Jihočeský kraj

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Březinová
Šetření:15. 01. 2013 - 22. 01. 2013
Počet respondentů:26
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.62
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:53,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je určen potenciálním turistům destinace Jihočeský kraj - tj. těm, kteří destinaci dosud nenavštívili, ale mají o ní určité povědomí. Anketní otázky budou zapracovány do Strategického výzkumu spotřebního chování destinace Jihočeský kraj. Tento dokument vypracuje skupina studentů VŠO v Praze o.p.s.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1765,38 %65,38 %  
muž934,62 %34,62 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [méně než 15 → konec dotazníku, 15 - 25otázka č. 3, 26 - 35otázka č. 3, 36 - 45otázka č. 3, 46 - 60otázka č. 3, 61 a víceotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 251246,15 %46,15 %  
26 - 35726,92 %26,92 %  
36 - 45311,54 %11,54 %  
46 - 60311,54 %11,54 %  
méně než 1513,85 %3,85 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou1248 %46,15 %  
936 %34,62 %  
312 %11,54 %  
SŠ bez maturity14 %3,85 %  

Graf

4. Z jakého města pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha728 %26,92 %  
české budějovice28 %7,69 %  
Pardubice14 %3,85 %  
Brno14 %3,85 %  
PCE14 %3,85 %  
Jablonec nad Nisou14 %3,85 %  
Lovosice14 %3,85 %  
Plzeň14 %3,85 %  
Z Kladna14 %3,85 %  
Krompachy14 %3,85 %  
ostatní odpovědi ostrava
Hlučín
Uherské Hradiště
telc
Nachod
Hradec Králové
Lednice
Olomouc
832 %30,77 % 

Graf

5. Jak často jezdíte na dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x ročně1248 %46,15 %  
1x ročně1040 %38,46 %  
vícekrát28 %7,69 %  
jiné14 %3,85 %  

Graf

6. Jaká je délka trvání vaší dovolené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4 - 7 dní1456 %53,85 %  
8 dní a více936 %34,62 %  
1 - 3 dny28 %7,69 %  

Graf

7. Kolik peněz [Kč] jste ochoten průměrně vydat za dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7 001Kč - 12 000Kč1040 %38,46 %  
3 001Kč - 7 000Kč624 %23,08 %  
1 001Kč - 3 000Kč416 %15,38 %  
17 001 a více312 %11,54 %  
12 001Kč - 17 000Kč28 %7,69 %  

Graf

8. Motivem Vaší dovolené je nejčastěji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rekreace2184 %80,77 %  
kulturně poznávací dovolená1144 %42,31 %  
sport832 %30,77 %  
návštěvy příbuzných a známých520 %19,23 %  
vzdělávání28 %7,69 %  
obchodní motiv28 %7,69 %  
zdravotně orientovaná dovolená14 %3,85 %  

Graf

9. Co si spojujete s pojmem Jihočeský kraj?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Domov přátelé kapr pivo šumava kleť

Jihočeská města

jižní část Čech

Jižní Čechy a rybníky

kapr

krasna priroda - rybniky

Krásná příroda

krásné hrady a zámky, sjíždění Vltavy

Léto, voda, pěkné prostředí, přehrady, sportovní vyžití

Nádhera

Nevím

Nic moc, nikdy jsem tam nebyla.

Písek

priroda

rybníky

rybníky a vodní nádrže, velmi zajímavé památky k návštěvě

rybníky, lesy, vodáctví

rybníky, přároda, lesy, zeleň

Rybníky, zámky, hrady, "čistá" příroda, historie

ryby. rybníky, chatu. houbaření, mé prarodiče

tábor

trebon

víkendová chata, Český Krumlov, příroda na Šumavě, spoustu památek.

vltava

zamky a kulturni pamatky, oblast rybnikarska.

10. Vybrali byste si Jihočeský kraj pro svoji dovolenou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2184 %80,77 %  
ne416 %15,38 %  

Graf

11. V jakém ročním období byste navštívili Jihočeský kraj?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
léto2288 %84,62 %  
jaro14 %3,85 %  
zima14 %3,85 %  
podzim14 %3,85 %  

Graf

12. Jaká by byla vaše motivace k účasti na CR v Jihočeském kraji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
atraktivita destinace1144 %42,31 %  
cenová dostupnost1144 %42,31 %  
množství nabízených služeb728 %26,92 %  
návštěva příbuzných či známých624 %23,08 %  
dopravní dostupnost416 %15,38 %  
kvalita nabízených služeb312 %11,54 %  
jiné28 %7,69 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Březinová, H.Marketingový výzkum potencionálních zákazníků destinace Jihočeský kraj (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-potencio.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.