Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Vážená paní, vážený pane, v rámci semestrálního projektu do předmětu Marketingový výzkum A Vás prosíme o vyplnění krátkého dotazníku, kterým budeme zjišťovat využívání internetových portálů a znalost portálu s21.cz. Cílem výzkumu je zjistit typy vyhledávaných informací a zájem o portál s21.cz.
Dotazník je anonymní a vyplnění Vám zabere pouze pár minut a je velice důležité zodpovědět všechny otázky.
Není-li uvedeno jinak, zakroužkujte pouze jednu variantu.
Velice Vám děkujeme. Tým studentů VŠB-TUO, EkF
Odpovědi respondentů
1. Odkud získáváte informace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1.1. Internet
89
98,89 %
98,89 %
1.2. Média (TV, Rádio)
52
57,78 %
57,78 %
1.3. Tištěná média (noviny, časopisy, měsíčníky)
40
44,44 %
44,44 %
1.4. Informační centra
6
6,67 %
6,67 %
1.5 Jiná
3
3,33 %
3,33 %
2. Využíváte internet k vyhledávání informací?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [2.1. Ano → otázka č. 3, 2.2. Ne → otázka č. 20].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2.1. Ano
90
100 %
100 %
3. Kolik hodin průměrně denně strávíte na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3.2. 3-5 hodin
54
60 %
60 %
3.3. 6-8 hodin
19
21,11 %
21,11 %
3.1. 0-2 hodiny
15
16,67 %
16,67 %
3.4. 9 a více hodin
2
2,22 %
2,22 %
4. Jaké informace nejčastěji hledáte na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4.2. E-mail
80
88,89 %
88,89 %
4.10. Zprávy
68
75,56 %
75,56 %
4.3. Jízdní řády (MHD, dálkové, ČD)
62
68,89 %
68,89 %
4.6. Počasí
54
60 %
60 %
4.9. Vyhledávání produktů (e-shopy, aukce)
46
51,11 %
51,11 %
4.5. Mapy
45
50 %
50 %
4.4. Kultura
32
35,56 %
35,56 %
4.8. Sport
29
32,22 %
32,22 %
4.1. Bulvár
28
31,11 %
31,11 %
4.7. Práce
26
28,89 %
28,89 %
4.11. Jiné
4
4,44 %
4,44 %
do školy
1
1,11 %
1,11 %
nákupy po internetu
1
1,11 %
1,11 %
porno
1
1,11 %
1,11 %
statistiku vyhledávání si nevedu, nevím
1
1,11 %
1,11 %
informace do školy
1
1,11 %
1,11 %
5. Ověřujete si informace vyhledané na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
5.2. Ne
54
60 %
60 %
5.1. Ano
36
40 %
40 %
6. Seřaďte vyhledávané informace dle Vašeho zájmu? (1-nejvíce se zajímám, 3-nejméně se zajímám)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
6.1 Svět
2.022
0.644
6.2 ČR
1.633
0.432
6.3 Kraj
2.344
0.67
7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
7.1 Aktuálnost
2.9
5.89
7.2 Jednoduchost ovládání
3.356
3.562
7.3 Pravidlenost
3.378
2.968
7.4 Vzhled
3.556
2.736
7.5 Přehlednost
2.967
4.499
8. Jakou formou sdělujete (známým, rodině nebo i cizím lidem) své zkušenosti s internetovými portály?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
8.1. Ústní formou (Osobně, telefonicky)
61
67,78 %
67,78 %
8.3. Prostřednictvím sociálních sítí (Facebook)
18
20 %
20 %
8.4. Online komunikace (e-mail, Skype, ICQ)
5
5,56 %
5,56 %
Nesděluji
2
2,22 %
2,22 %
8.2. Na diskusních fórech na internetu
1
1,11 %
1,11 %
nesděluju
1
1,11 %
1,11 %
asi jsem nikdy nikomu své zkušenosti nezdělovala
1
1,11 %
1,11 %
odpověď viz. ot. 4
1
1,11 %
1,11 %
9. Ohodnoťte jednotlivá kritéria, která Vás nejvíce motivují stránku navštěvovat pravidelně.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
9.1 Aktuálnost
2.878
5.974
9.2 Jednoduchost ovládání
3.511
3.139
9.3 Pravidelnost
3.411
3.375
9.4 Vzhled stránky
3.633
3.232
9.5 Přehlednost
3.044
4.198
10. Chybí Vám informace z Moravskoslezského kraje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [10.1. Ano → otázka č. 11, 10.2. Ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10.2. Ne
64
71,11 %
71,11 %
10.1. Ano
26
28,89 %
28,89 %
11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
11.4. Kultura
14
53,85 %
15,56 %
11.7. Práce
13
50 %
14,44 %
11.10. Zprávy
13
50 %
14,44 %
11.8. Sport
9
34,62 %
10 %
11.6. Počasí
5
19,23 %
5,56 %
11.9. Vyhledávání produktů (e-shopy, aukce)
5
19,23 %
5,56 %
11.1. Bulvár
4
15,38 %
4,44 %
11.11. Jiné
3
11,54 %
3,33 %
11.5. Mapy
2
7,69 %
2,22 %
11.2. E-mail
1
3,85 %
1,11 %
11.3. Jízdní řády (MHD, dálkové, ČD)
1
3,85 %
1,11 %
12. Uvítali byste nový informační portál o Moravskoslezském kraji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
12.1. Ano
58
64,44 %
64,44 %
12.2. Ne
32
35,56 %
35,56 %
13. Chtěli byste být informováni o novinkách z prostředí Moravskoslezského kraje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [13.1 Ano → otázka č. 14, 13.2 Ne → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
13.1 Ano
58
64,44 %
64,44 %
13.2 Ne
32
35,56 %
35,56 %
14. Jakou formou byste chtěli být informování o novinkách z Moravskoslezského kraje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
14.2 E-mail
30
51,72 %
33,33 %
14.3 Tištěnou formou (přílohy v novinách atd.)
22
37,93 %
24,44 %
internet
2
3,45 %
2,22 %
máme noviny a televizní informační kanál ve městě
1
1,72 %
1,11 %
server nebo příloha v elektronické podobě
1
1,72 %
1,11 %
Internetová stránka
1
1,72 %
1,11 %
zprávy na internetu
1
1,72 %
1,11 %
15. Znáte portál S21.cz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [16.1. Ano → otázka č. 16, 16.2. Ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
16.2. Ne
48
53,33 %
53,33 %
16.1. Ano
42
46,67 %
46,67 %
16. Jak jste se o s21.cz dozvěděli?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
škola
16
40 %
17,78 %
ve škole
7
17,5 %
7,78 %
ze školy
5
12,5 %
5,56 %
17.3. Rodina, přátelé
2
5 %
2,22 %
17.2. Sociální sítě
2
5 %
2,22 %
17.1. Internetový vyhledávač
2
5 %
2,22 %
ze skoly
1
2,5 %
1,11 %
školní projekt
1
2,5 %
1,11 %
předmět MVA
1
2,5 %
1,11 %
vš
1
2,5 %
1,11 %
MVA
1
2,5 %
1,11 %
Studijní důvody
1
2,5 %
1,11 %
17. Seřaďte, prosím, jednotlivé sekce podle zajímavosti. (1-nejzajímavější, 7-nejméně zajímavá)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
18.1. Kalendář akcí
2.822
3.08
18.2. Nákupy
3.533
3.071
18.3. Práce
3.044
3.087
18.4. Sport
3.867
4.138
18.5. Volný čas
2.667
2.6
18.6. Zajímavosti kraje
3.5
3.428
18.7. Zdraví a krása
4.122
3.552
18. Jaký je Váš vztah k Moravskoslezskému kraji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19.2. Spíše kladný
61
67,78 %
67,78 %
19.1. Velmi kladný
21
23,33 %
23,33 %
19.3. Spíše negativní
8
8,89 %
8,89 %
19. Zaujala by Vás nabídka různých poukázek zdarma při založení účtu na portále s21.cz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20.1. Ano
39
43,33 %
43,33 %
20.2. Ne
26
28,89 %
28,89 %
20.1.3 Poukázka na první hodinu jakéhokoliv kurzu (zumba, tai-chi, jazykový kurz, kurz pletení, fit centrum)
22
24,44 %
24,44 %
20.1.4 Poukázka na sportovní zápas
17
18,89 %
18,89 %
20.1.1 Poukázka na nápoj
15
16,67 %
16,67 %
20.1.2 Poukázka na kosmetickou konzultaci
10
11,11 %
11,11 %
20.1.5 Jiné
6
6,67 %
6,67 %
20. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21.1. Žena
57
63,33 %
63,33 %
21.2. Muž
33
36,67 %
36,67 %
21. Věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
22.1. 18-29
88
97,78 %
97,78 %
22.2. 30-39
2
2,22 %
2,22 %
22. Vaše dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
23.4. Středoškolské
79
87,78 %
87,78 %
23.5. Vysokoškolské
8
8,89 %
8,89 %
23.3. Vyučen s maturitou
2
2,22 %
2,22 %
23.1. Základní
1
1,11 %
1,11 %
23. Pohybujete se v Moravskoslezském kraji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
24.1. Ano
87
96,67 %
96,67 %
24.2. Ne
3
3,33 %
3,33 %
24. Pokud jste studentem/studentkou oboru Management, uveďte Vaše jméno a příjmení, prosím.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Anna Foltová
Beáta Humplíková
Dušan Tkadlec
Eunika Zmudová
Hana Dorňáková
Hrazdira Lukáš
Ines Hellali
Iva Barglová
Ivona Čerevková
Jakub Jambor
Jan Soukup
Jana Mohylová
Jiří Jambor
Kateřina Svobodová
Kateřina Veselá EB3MAN03
Katka Mašová
Klára Farkasová
Komárková Agnes
Koňakovská Eva (KON0061)
Lenka Opichalová
Lenka Opichalová
Lucie Nedomová
Lucie Tomečková
Marek Feikus
Markéta Indyková
Martin Balhar
Martin Ševčík
Michael Beneš
Michaela Brandysová
Michal Richter
Patrik Koco
Pavel Jankulár
Petr Štěpán
Radka Rybičková
Rut Hrachovcová (btw u otázky č. 7 nemáte uvedeno, co je myšleno 1 a co 7)
Šárka Kaplová - KAP0026
Tereza Ryglová
Veronika Kosňovská
Veronika Kožíšková
Vojtěch Kasper
Zapletalová Markéta
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3. Kolik hodin průměrně denně strávíte na internetu?
odpověď 3.2. 3-5 hodin:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.2 Jednoduchost ovládání=6 na otázku 7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.3 Pravidlenost=5 na otázku 7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.
4. Jaké informace nejčastěji hledáte na internetu?
odpověď 4.6. Počasí:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11.4. Kultura na otázku 11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?
7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.
odpověď 7.1 Aktuálnost=1:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.2 Jednoduchost ovládání=1 na otázku 7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.3 Pravidlenost=1 na otázku 7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.4 Vzhled stránky=1 na otázku 9. Ohodnoťte jednotlivá kritéria, která Vás nejvíce motivují stránku navštěvovat pravidelně.
9. Ohodnoťte jednotlivá kritéria, která Vás nejvíce motivují stránku navštěvovat pravidelně.
odpověď 9.1 Aktuálnost=1:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.2 Jednoduchost ovládání=1 na otázku 9. Ohodnoťte jednotlivá kritéria, která Vás nejvíce motivují stránku navštěvovat pravidelně.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.3 Pravidelnost=1 na otázku 9. Ohodnoťte jednotlivá kritéria, která Vás nejvíce motivují stránku navštěvovat pravidelně.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.3 Pravidlenost=1 na otázku 7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.4 Vzhled stránky=1 na otázku 9. Ohodnoťte jednotlivá kritéria, která Vás nejvíce motivují stránku navštěvovat pravidelně.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.5 Přehlednost=1 na otázku 7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.
10. Chybí Vám informace z Moravskoslezského kraje?
odpověď 10.1. Ano:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11.10. Zprávy na otázku 11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11.4. Kultura na otázku 11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11.7. Práce na otázku 11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?
12. Uvítali byste nový informační portál o Moravskoslezském kraji?
odpověď 12.1. Ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11.10. Zprávy na otázku 11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11.4. Kultura na otázku 11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?
13. Chtěli byste být informováni o novinkách z prostředí Moravskoslezského kraje?
odpověď 13.1 Ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11.10. Zprávy na otázku 11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20.1.2 Poukázka na kosmetickou konzultaci na otázku 19. Zaujala by Vás nabídka různých poukázek zdarma při založení účtu na portále s21.cz?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 14.2 E-mail na otázku 14. Jakou formou byste chtěli být informování o novinkách z Moravskoslezského kraje?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 14.3 Tištěnou formou (přílohy v novinách atd.) na otázku 14. Jakou formou byste chtěli být informování o novinkách z Moravskoslezského kraje?
15. Znáte portál S21.cz?
odpověď 16.1. Ano:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi škola na otázku 16. Jak jste se o s21.cz dozvěděli?
20. Pohlaví?
odpověď 21.1. Žena:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20.1.2 Poukázka na kosmetickou konzultaci na otázku 19. Zaujala by Vás nabídka různých poukázek zdarma při založení účtu na portále s21.cz?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Odkud získáváte informace?
2. Využíváte internet k vyhledávání informací?
3. Kolik hodin průměrně denně strávíte na internetu?
4. Jaké informace nejčastěji hledáte na internetu?
5. Ověřujete si informace vyhledané na internetu?
6. Seřaďte vyhledávané informace dle Vašeho zájmu? (1-nejvíce se zajímám, 3-nejméně se zajímám)
7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.
8. Jakou formou sdělujete (známým, rodině nebo i cizím lidem) své zkušenosti s internetovými portály?
9. Ohodnoťte jednotlivá kritéria, která Vás nejvíce motivují stránku navštěvovat pravidelně.
10. Chybí Vám informace z Moravskoslezského kraje?
11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?
12. Uvítali byste nový informační portál o Moravskoslezském kraji?
13. Chtěli byste být informováni o novinkách z prostředí Moravskoslezského kraje?
14. Jakou formou byste chtěli být informování o novinkách z Moravskoslezského kraje?
15. Znáte portál S21.cz?
16. Jak jste se o s21.cz dozvěděli?
17. Seřaďte, prosím, jednotlivé sekce podle zajímavosti. (1-nejzajímavější, 7-nejméně zajímavá)
18. Jaký je Váš vztah k Moravskoslezskému kraji?
19. Zaujala by Vás nabídka různých poukázek zdarma při založení účtu na portále s21.cz?
20. Pohlaví?
21. Věk?
22. Vaše dosažené vzdělání?
23. Pohybujete se v Moravskoslezském kraji?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Odkud získáváte informace?
2. Využíváte internet k vyhledávání informací?
3. Kolik hodin průměrně denně strávíte na internetu?
4. Jaké informace nejčastěji hledáte na internetu?
5. Ověřujete si informace vyhledané na internetu?
6. Seřaďte vyhledávané informace dle Vašeho zájmu? (1-nejvíce se zajímám, 3-nejméně se zajímám)
7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.
8. Jakou formou sdělujete (známým, rodině nebo i cizím lidem) své zkušenosti s internetovými portály?
9. Ohodnoťte jednotlivá kritéria, která Vás nejvíce motivují stránku navštěvovat pravidelně.
10. Chybí Vám informace z Moravskoslezského kraje?
11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?
12. Uvítali byste nový informační portál o Moravskoslezském kraji?
13. Chtěli byste být informováni o novinkách z prostředí Moravskoslezského kraje?
14. Jakou formou byste chtěli být informování o novinkách z Moravskoslezského kraje?
15. Znáte portál S21.cz?
16. Jak jste se o s21.cz dozvěděli?
17. Seřaďte, prosím, jednotlivé sekce podle zajímavosti. (1-nejzajímavější, 7-nejméně zajímavá)
18. Jaký je Váš vztah k Moravskoslezskému kraji?
19. Zaujala by Vás nabídka různých poukázek zdarma při založení účtu na portále s21.cz?
20. Pohlaví?
21. Věk?
22. Vaše dosažené vzdělání?
23. Pohybujete se v Moravskoslezském kraji?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.