Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum pro společnost s21.cz

Marketingový výzkum pro společnost s21.cz

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Snopková
Šetření:09. 11. 2012 - 12. 11. 2012
Počet respondentů:90
Počet otázek (max/průměr):24 / 21.83
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážená paní, vážený pane,
v rámci semestrálního projektu do předmětu Marketingový výzkum A Vás prosíme o vyplnění krátkého dotazníku, kterým budeme zjišťovat využívání internetových portálů a znalost portálu s21.cz. Cílem výzkumu je zjistit typy vyhledávaných informací a zájem o portál s21.cz.

Dotazník je anonymní a vyplnění Vám zabere pouze pár minut a je velice důležité zodpovědět všechny otázky.

Není-li uvedeno jinak, zakroužkujte pouze jednu variantu.

Velice Vám děkujeme.
Tým studentů VŠB-TUO, EkF

Odpovědi respondentů

1. Odkud získáváte informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1.1. Internet8998,89 %98,89 %  
1.2. Média (TV, Rádio)5257,78 %57,78 %  
1.3. Tištěná média (noviny, časopisy, měsíčníky)4044,44 %44,44 %  
1.4. Informační centra66,67 %6,67 %  
1.5 Jiná33,33 %3,33 %  

Graf

2. Využíváte internet k vyhledávání informací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [2.1. Anootázka č. 3, 2.2. Neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2.1. Ano90100 %100 %  

Graf

3. Kolik hodin průměrně denně strávíte na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3.2. 3-5 hodin5460 %60 %  
3.3. 6-8 hodin1921,11 %21,11 %  
3.1. 0-2 hodiny1516,67 %16,67 %  
3.4. 9 a více hodin22,22 %2,22 %  

Graf

4. Jaké informace nejčastěji hledáte na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4.2. E-mail8088,89 %88,89 %  
4.10. Zprávy6875,56 %75,56 %  
4.3. Jízdní řády (MHD, dálkové, ČD)6268,89 %68,89 %  
4.6. Počasí5460 %60 %  
4.9. Vyhledávání produktů (e-shopy, aukce)4651,11 %51,11 %  
4.5. Mapy4550 %50 %  
4.4. Kultura3235,56 %35,56 %  
4.8. Sport2932,22 %32,22 %  
4.1. Bulvár2831,11 %31,11 %  
4.7. Práce2628,89 %28,89 %  
4.11. Jiné44,44 %4,44 %  
do školy11,11 %1,11 %  
nákupy po internetu11,11 %1,11 %  
porno11,11 %1,11 %  
statistiku vyhledávání si nevedu, nevím11,11 %1,11 %  
informace do školy11,11 %1,11 %  

Graf

5. Ověřujete si informace vyhledané na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5.2. Ne5460 %60 %  
5.1. Ano3640 %40 %  

Graf

6. Seřaďte vyhledávané informace dle Vašeho zájmu? (1-nejvíce se zajímám, 3-nejméně se zajímám)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
6.1 Svět2.0220.644
6.2 ČR1.6330.432
6.3 Kraj2.3440.67

Graf

7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
7.1 Aktuálnost2.95.89
7.2 Jednoduchost ovládání3.3563.562
7.3 Pravidlenost3.3782.968
7.4 Vzhled3.5562.736
7.5 Přehlednost2.9674.499

Graf

8. Jakou formou sdělujete (známým, rodině nebo i cizím lidem) své zkušenosti s internetovými portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8.1. Ústní formou (Osobně, telefonicky)6167,78 %67,78 %  
8.3. Prostřednictvím sociálních sítí (Facebook)1820 %20 %  
8.4. Online komunikace (e-mail, Skype, ICQ)55,56 %5,56 %  
Nesděluji22,22 %2,22 %  
8.2. Na diskusních fórech na internetu11,11 %1,11 %  
nesděluju11,11 %1,11 %  
asi jsem nikdy nikomu své zkušenosti nezdělovala11,11 %1,11 %  
odpověď viz. ot. 411,11 %1,11 %  

Graf

9. Ohodnoťte jednotlivá kritéria, která Vás nejvíce motivují stránku navštěvovat pravidelně.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
9.1 Aktuálnost2.8785.974
9.2 Jednoduchost ovládání3.5113.139
9.3 Pravidelnost3.4113.375
9.4 Vzhled stránky3.6333.232
9.5 Přehlednost3.0444.198

Graf

10. Chybí Vám informace z Moravskoslezského kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [10.1. Anootázka č. 11, 10.2. Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10.2. Ne6471,11 %71,11 %  
10.1. Ano2628,89 %28,89 %  

Graf

11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11.4. Kultura1453,85 %15,56 %  
11.7. Práce1350 %14,44 %  
11.10. Zprávy1350 %14,44 %  
11.8. Sport934,62 %10 %  
11.6. Počasí519,23 %5,56 %  
11.9. Vyhledávání produktů (e-shopy, aukce)519,23 %5,56 %  
11.1. Bulvár415,38 %4,44 %  
11.11. Jiné311,54 %3,33 %  
11.5. Mapy27,69 %2,22 %  
11.2. E-mail13,85 %1,11 %  
11.3. Jízdní řády (MHD, dálkové, ČD)13,85 %1,11 %  

Graf

12. Uvítali byste nový informační portál o Moravskoslezském kraji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12.1. Ano5864,44 %64,44 %  
12.2. Ne3235,56 %35,56 %  

Graf

13. Chtěli byste být informováni o novinkách z prostředí Moravskoslezského kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [13.1 Anootázka č. 14, 13.2 Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13.1 Ano5864,44 %64,44 %  
13.2 Ne3235,56 %35,56 %  

Graf

14. Jakou formou byste chtěli být informování o novinkách z Moravskoslezského kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14.2 E-mail3051,72 %33,33 %  
14.3 Tištěnou formou (přílohy v novinách atd.)2237,93 %24,44 %  
internet23,45 %2,22 %  
máme noviny a televizní informační kanál ve městě11,72 %1,11 %  
server nebo příloha v elektronické podobě11,72 %1,11 %  
Internetová stránka11,72 %1,11 %  
zprávy na internetu11,72 %1,11 %  

Graf

15. Znáte portál S21.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [16.1. Anootázka č. 16, 16.2. Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16.2. Ne4853,33 %53,33 %  
16.1. Ano4246,67 %46,67 %  

Graf

16. Jak jste se o s21.cz dozvěděli?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
škola1640 %17,78 %  
ve škole717,5 %7,78 %  
ze školy512,5 %5,56 %  
17.3. Rodina, přátelé25 %2,22 %  
17.2. Sociální sítě25 %2,22 %  
17.1. Internetový vyhledávač25 %2,22 %  
ze skoly12,5 %1,11 %  
školní projekt12,5 %1,11 %  
předmět MVA12,5 %1,11 %  
12,5 %1,11 %  
MVA12,5 %1,11 %  
Studijní důvody12,5 %1,11 %  

Graf

17. Seřaďte, prosím, jednotlivé sekce podle zajímavosti. (1-nejzajímavější, 7-nejméně zajímavá)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
18.1. Kalendář akcí2.8223.08
18.2. Nákupy3.5333.071
18.3. Práce3.0443.087
18.4. Sport3.8674.138
18.5. Volný čas2.6672.6
18.6. Zajímavosti kraje3.53.428
18.7. Zdraví a krása4.1223.552

Graf

18. Jaký je Váš vztah k Moravskoslezskému kraji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19.2. Spíše kladný6167,78 %67,78 %  
19.1. Velmi kladný2123,33 %23,33 %  
19.3. Spíše negativní88,89 %8,89 %  

Graf

19. Zaujala by Vás nabídka různých poukázek zdarma při založení účtu na portále s21.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20.1. Ano3943,33 %43,33 %  
20.2. Ne2628,89 %28,89 %  
20.1.3 Poukázka na první hodinu jakéhokoliv kurzu (zumba, tai-chi, jazykový kurz, kurz pletení, fit centrum)2224,44 %24,44 %  
20.1.4 Poukázka na sportovní zápas1718,89 %18,89 %  
20.1.1 Poukázka na nápoj1516,67 %16,67 %  
20.1.2 Poukázka na kosmetickou konzultaci1011,11 %11,11 %  
20.1.5 Jiné66,67 %6,67 %  

Graf

20. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21.1. Žena5763,33 %63,33 %  
21.2. Muž3336,67 %36,67 %  

Graf

21. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22.1. 18-298897,78 %97,78 %  
22.2. 30-3922,22 %2,22 %  

Graf

22. Vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23.4. Středoškolské7987,78 %87,78 %  
23.5. Vysokoškolské88,89 %8,89 %  
23.3. Vyučen s maturitou22,22 %2,22 %  
23.1. Základní11,11 %1,11 %  

Graf

23. Pohybujete se v Moravskoslezském kraji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24.1. Ano8796,67 %96,67 %  
24.2. Ne33,33 %3,33 %  

Graf

24. Pokud jste studentem/studentkou oboru Management, uveďte Vaše jméno a příjmení, prosím.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Anna Foltová

Beáta Humplíková

Dušan Tkadlec

Eunika Zmudová

Hana Dorňáková

Hrazdira Lukáš

Ines Hellali

Iva Barglová

Ivona Čerevková

Jakub Jambor

Jan Soukup

Jana Mohylová

Jiří Jambor

Kateřina Svobodová

Kateřina Veselá EB3MAN03

Katka Mašová

Klára Farkasová

Komárková Agnes

Koňakovská Eva (KON0061)

Lenka Opichalová

Lenka Opichalová

Lucie Nedomová

Lucie Tomečková

Marek Feikus

Markéta Indyková

Martin Balhar

Martin Ševčík

Michael Beneš

Michaela Brandysová

Michal Richter

Patrik Koco

Pavel Jankulár

Petr Štěpán

Radka Rybičková

Rut Hrachovcová (btw u otázky č. 7 nemáte uvedeno, co je myšleno 1 a co 7)

Šárka Kaplová - KAP0026

Tereza Ryglová

Veronika Kosňovská

Veronika Kožíšková

Vojtěch Kasper

Zapletalová Markéta


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Kolik hodin průměrně denně strávíte na internetu?

  • odpověď 3.2. 3-5 hodin:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.2 Jednoduchost ovládání=6 na otázku 7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.3 Pravidlenost=5 na otázku 7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.

4. Jaké informace nejčastěji hledáte na internetu?

  • odpověď 4.6. Počasí:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11.4. Kultura na otázku 11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?

7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.

  • odpověď 7.1 Aktuálnost=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.2 Jednoduchost ovládání=1 na otázku 7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.3 Pravidlenost=1 na otázku 7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.4 Vzhled stránky=1 na otázku 9. Ohodnoťte jednotlivá kritéria, která Vás nejvíce motivují stránku navštěvovat pravidelně.

9. Ohodnoťte jednotlivá kritéria, která Vás nejvíce motivují stránku navštěvovat pravidelně.

  • odpověď 9.1 Aktuálnost=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.2 Jednoduchost ovládání=1 na otázku 9. Ohodnoťte jednotlivá kritéria, která Vás nejvíce motivují stránku navštěvovat pravidelně.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.3 Pravidelnost=1 na otázku 9. Ohodnoťte jednotlivá kritéria, která Vás nejvíce motivují stránku navštěvovat pravidelně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.3 Pravidlenost=1 na otázku 7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.4 Vzhled stránky=1 na otázku 9. Ohodnoťte jednotlivá kritéria, která Vás nejvíce motivují stránku navštěvovat pravidelně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.5 Přehlednost=1 na otázku 7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.

10. Chybí Vám informace z Moravskoslezského kraje?

  • odpověď 10.1. Ano:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11.10. Zprávy na otázku 11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11.4. Kultura na otázku 11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11.7. Práce na otázku 11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?

12. Uvítali byste nový informační portál o Moravskoslezském kraji?

  • odpověď 12.1. Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11.10. Zprávy na otázku 11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11.4. Kultura na otázku 11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?

13. Chtěli byste být informováni o novinkách z prostředí Moravskoslezského kraje?

  • odpověď 13.1 Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11.10. Zprávy na otázku 11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20.1.2 Poukázka na kosmetickou konzultaci na otázku 19. Zaujala by Vás nabídka různých poukázek zdarma při založení účtu na portále s21.cz?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 14.2 E-mail na otázku 14. Jakou formou byste chtěli být informování o novinkách z Moravskoslezského kraje?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 14.3 Tištěnou formou (přílohy v novinách atd.) na otázku 14. Jakou formou byste chtěli být informování o novinkách z Moravskoslezského kraje?

15. Znáte portál S21.cz?

  • odpověď 16.1. Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi škola na otázku 16. Jak jste se o s21.cz dozvěděli?

20. Pohlaví?

  • odpověď 21.1. Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20.1.2 Poukázka na kosmetickou konzultaci na otázku 19. Zaujala by Vás nabídka různých poukázek zdarma při založení účtu na portále s21.cz?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Odkud získáváte informace?

2. Využíváte internet k vyhledávání informací?

3. Kolik hodin průměrně denně strávíte na internetu?

4. Jaké informace nejčastěji hledáte na internetu?

5. Ověřujete si informace vyhledané na internetu?

6. Seřaďte vyhledávané informace dle Vašeho zájmu? (1-nejvíce se zajímám, 3-nejméně se zajímám)

7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.

8. Jakou formou sdělujete (známým, rodině nebo i cizím lidem) své zkušenosti s internetovými portály?

9. Ohodnoťte jednotlivá kritéria, která Vás nejvíce motivují stránku navštěvovat pravidelně.

10. Chybí Vám informace z Moravskoslezského kraje?

11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?

12. Uvítali byste nový informační portál o Moravskoslezském kraji?

13. Chtěli byste být informováni o novinkách z prostředí Moravskoslezského kraje?

14. Jakou formou byste chtěli být informování o novinkách z Moravskoslezského kraje?

15. Znáte portál S21.cz?

16. Jak jste se o s21.cz dozvěděli?

17. Seřaďte, prosím, jednotlivé sekce podle zajímavosti. (1-nejzajímavější, 7-nejméně zajímavá)

18. Jaký je Váš vztah k Moravskoslezskému kraji?

19. Zaujala by Vás nabídka různých poukázek zdarma při založení účtu na portále s21.cz?

20. Pohlaví?

21. Věk?

22. Vaše dosažené vzdělání?

23. Pohybujete se v Moravskoslezském kraji?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Odkud získáváte informace?

2. Využíváte internet k vyhledávání informací?

3. Kolik hodin průměrně denně strávíte na internetu?

4. Jaké informace nejčastěji hledáte na internetu?

5. Ověřujete si informace vyhledané na internetu?

6. Seřaďte vyhledávané informace dle Vašeho zájmu? (1-nejvíce se zajímám, 3-nejméně se zajímám)

7. Ohodnoťte dané faktory dle důležitosti u Vámi používaného vyhledavače.

8. Jakou formou sdělujete (známým, rodině nebo i cizím lidem) své zkušenosti s internetovými portály?

9. Ohodnoťte jednotlivá kritéria, která Vás nejvíce motivují stránku navštěvovat pravidelně.

10. Chybí Vám informace z Moravskoslezského kraje?

11. Z jaké oblasti Vám chybí informace?

12. Uvítali byste nový informační portál o Moravskoslezském kraji?

13. Chtěli byste být informováni o novinkách z prostředí Moravskoslezského kraje?

14. Jakou formou byste chtěli být informování o novinkách z Moravskoslezského kraje?

15. Znáte portál S21.cz?

16. Jak jste se o s21.cz dozvěděli?

17. Seřaďte, prosím, jednotlivé sekce podle zajímavosti. (1-nejzajímavější, 7-nejméně zajímavá)

18. Jaký je Váš vztah k Moravskoslezskému kraji?

19. Zaujala by Vás nabídka různých poukázek zdarma při založení účtu na portále s21.cz?

20. Pohlaví?

21. Věk?

22. Vaše dosažené vzdělání?

23. Pohybujete se v Moravskoslezském kraji?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Snopková, V.Marketingový výzkum pro společnost s21.cz (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-pro-spol.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.