Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum - Strážnické brambůrky

Marketingový výzkum - Strážnické brambůrky

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Pacner
Šetření:05. 11. 2013 - 12. 11. 2013
Počet respondentů:184
Počet otázek (max/průměr):12 / 9.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:87,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím Vás o vyplnění, krátkého dotazníku.

Dotazník sloužík k vyhodnocení seminární práce z předmětu Marketingový výzkum na PEF.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12266,3 %66,3 %  
Muž6233,7 %33,7 %  

Graf

2. Do jaké věkové skupiny patřite?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-2614076,09 %76,09 %  
27-35179,24 %9,24 %  
0-18115,98 %5,98 %  
36-50115,98 %5,98 %  
51 a více52,72 %2,72 %  

Graf

3. V jak velkém městě bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100001 a více7842,39 %42,39 %  
10001-500003720,11 %20,11 %  
1001-100003016,3 %16,3 %  
1-10002010,87 %10,87 %  
50001-1000001910,33 %10,33 %  

Graf

4. Patří k potravinám, které máte v oblibě brambůrky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Spíše ANOotázka č. 5, Spíše NEotázka č. 5, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ANO7741,85 %41,85 %  
Ano6032,61 %32,61 %  
Spíše NE3016,3 %16,3 %  
Ne179,24 %9,24 %  

Graf

5. Jak často kupujete brambůrky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát měsíčně5935,33 %32,07 %  
Jednou měsíčně4728,14 %25,54 %  
Méněkrát3520,96 %19,02 %  
Jednou týdně1911,38 %10,33 %  
Několikrát týdně74,19 %3,8 %  

Graf

6. Víte jaký je rozdíl mezi chipsy a brambůrky

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

?

ano

ano

ano

Ano

ano

Ano

ano

ano

Ano

ano

Ano vím jaký je rozdíl.

Ano, blanšírování

ano, vím

Asi moc velký ne přesně nevím

asi nevím

Brambůrky je české slovo :-) a jsou jinak smažené než chipsy

brambůrky jsou česky

Bramburky jsou asi opravdove platky brambor osmahnute na oleji a chipsy jsou smes brambor a mouky (no idea :D).

brambůrky jsou české

brambůrky jsou lepší, ale technologický postup neznám

brambůrky jsou smažené plítky, chipsy by měly být připravovány ze směsi (tedy převážně bramborového těsta). Ale technicky lze sehnat chipsy stejného složení jako brambůrky...

bramburky jsou tensi a mastnejsi

bramburky jsou vic bramborove?:D

brambůrky jsou více mastné

Bramburky maji vyssi podil bramborove slozky.

brambůrky znějí česky, byly tu i když jsem byla malá, čipsy jsou cool a já jsem spíš pro tradici

chips je cokoliv z brambor (např. hranolky), brambůrky jsou smažené plátky

chips je z kaše

chips zbaven škrobu teplou vodou,bramburek ma chut brambor

chipsy jsiu anglicky

Chipsy je anglický výraz pro brambůrky

chipsy jsou pečené, brambůrky smažené

chipsy jsou propláchnuty ve vlažné vode a strácejí bramborovou chuť a brambůrky jsou jenom ostředěné od vody a proto si zachovají svou bramborovou chuť

chipsy jsou před smažením zbaveny škrobů a cukrů, takže po smažení mají světlou barvu a chuťově stojí pak za hovno. Kdežto brambůrky by se měly jen máčet ve vodě a po smažení mají typickou tmavší barvu

chipsy jsou tenčí

chipsy jsou z brambor, brambůrky z bramborového prášku s přísadami

Chipsy jsou z hmoty vytvořené z brambor, brambůrky jsou brambory nakrájené na plátky. Nebo si to aspoň myslim

chipsy možná nemusí být z brambor?

Chipsy nejsou tak mastné.

CHipsy se máčí ve vodě a brambůrky ne.

chipsy smažené, brambůrky pečené?

chipsy směs čehosi - brambůrky z brambor? :)

chuťově ano; v technologii nejspíše ve smažení

Je to dotazník nebo slohová práce? Brambůrky nakupuji méně než jednou měsíčně, ale výhradně v akcích a nakoupím si jich takovou hromadu, aby mi vydržely několik měsíců při spotřebě asi 2 pytlíky denně! Chipsy mají pytlík popsaný anglicky a brambůrky jsou mastné až ven a popsané česky!

Jeden název je převzatý ze zahraničí, druhý je český.

jo

Marketingový ?

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

NE

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Nejsem si jista. Bramburky musi byt ciste z brambor. V chipsech muze byt pridana mouka.

Nejsem si jistá. Ve způsobu smažení a směsi. Chipsy nejsou z brambor ale ze směsi bramborové?

nejsme chipsy, jsme brambůrky

netuším

Netušim

netuším

Netuším a neřeším to

Netuším..

neviem

nevím

Nevim

nevím

nevím

Nevím

Nevím

Nevím

nevim, ale snim oboji bez rozdilu

nevím, asi jen minimální

nevím, asi žádný

Nevím.

Nevím.

Nevím.

nevím. myslím, že žádný.

Nic mě nenapadá.

pouze jiný výrobce

Rozdíl je v odstředění vod před smažením

synonimum

tlouštka bramborových lupínků a příprava

to je to samé, ne? :)

to opravdu nevím :D

to samý, jedno je anglicky, druhý česky

Tuším

v blančýrování

v názvu

V technologii vyroby (vypirka bramborovych polotovaru)

ve výrobním procesu

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný , popřípadě brambůrky se mi zdají více mastné

žádný jednou řečeno anglicky a podruhé česky

žádný; resp. v Anglii při objednání "chips" dostane člověk spíš kousky osmahnutých brambor

Žádný.

Žádný.

7. Znáte Strážnické brambůrky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano a chutnají miotázka č. 8, Ano, ale nechutnají miotázka č. 8, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano a chutnají mi11166,47 %60,33 %  
Ne3722,16 %20,11 %  
Ano, ale nechutnají mi1911,38 %10,33 %  

Graf

8. Jaká Vám připadá cena Strážnických brambůrků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přiměřená8666,15 %46,74 %  
Levná2216,92 %11,96 %  
Nevím, neznám jejich cenu129,23 %6,52 %  
Drahá107,69 %5,43 %  

Graf

9. Odkud o Strážnických brambůrkách víte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z obchodu8162,31 %44,02 %  
Z hospody / Baru2720,77 %14,67 %  
Od známých1310 %7,07 %  
nevim10,77 %0,54 %  
poprvé jsem je jedl v hospodě, poprvé jsem si jich všiml v obchodě10,77 %0,54 %  
odjakživa:-)10,77 %0,54 %  
rodina10,77 %0,54 %  
co?10,77 %0,54 %  
Už nevím10,77 %0,54 %  
byly na stole při pohoštění a ... dobré10,77 %0,54 %  
Z reklamy10,77 %0,54 %  
z automatu na potraviny10,77 %0,54 %  

Graf

10. Znáte nějakou reklamu na Strážnické brambůrky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12495,38 %67,39 %  
Ano64,62 %3,26 %  

Graf

11. Pokud ano, odkud?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Časopisy233,33 %1,09 %  
Ochutnávky233,33 %1,09 %  
tv233,33 %1,09 %  

Graf

12. Dáváte přednost výrobkům s označením Klasa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy9551,63 %51,63 %  
Ne5127,72 %27,72 %  
Ano3418,48 %18,48 %  
Neznám značku Klasa42,17 %2,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Znáte Strážnické brambůrky?

  • odpověď Ano a chutnají mi:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-18 na otázku 2. Do jaké věkové skupiny patřite?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levná na otázku 8. Jaká Vám připadá cena Strážnických brambůrků?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Do jaké věkové skupiny patřite?

3. V jak velkém městě bydlíte?

4. Patří k potravinám, které máte v oblibě brambůrky?

5. Jak často kupujete brambůrky?

6. Víte jaký je rozdíl mezi chipsy a brambůrky

7. Znáte Strážnické brambůrky?

8. Jaká Vám připadá cena Strážnických brambůrků?

9. Odkud o Strážnických brambůrkách víte?

10. Znáte nějakou reklamu na Strážnické brambůrky?

12. Dáváte přednost výrobkům s označením Klasa?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Do jaké věkové skupiny patřite?

3. V jak velkém městě bydlíte?

4. Patří k potravinám, které máte v oblibě brambůrky?

5. Jak často kupujete brambůrky?

6. Víte jaký je rozdíl mezi chipsy a brambůrky

7. Znáte Strážnické brambůrky?

8. Jaká Vám připadá cena Strážnických brambůrků?

9. Odkud o Strážnických brambůrkách víte?

10. Znáte nějakou reklamu na Strážnické brambůrky?

12. Dáváte přednost výrobkům s označením Klasa?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pacner, J.Marketingový výzkum - Strážnické brambůrky (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-strazick.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.