Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum - televizory

Marketingový výzkum - televizory

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lýdie Rousková
Šetření:07. 11. 2012 - 21. 11. 2012
Počet respondentů:110
Počet otázek (max/průměr):20 / 20
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosím o vyplnění dotazníku, který se týká televizorů, jejich výběru, požadavků a využívání. Výsledky budou zveřejněny na tomto webu a také je použiji do své seminární práce na vysoké škole.

 

Předem děkuji

Odpovědi respondentů

1. Umíte si představit život bez televize?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5852,73 %52,73 %  
ne5247,27 %47,27 %  

Graf

2. Vlastní vaše domácnost více než jeden televizor?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6256,36 %56,36 %  
ne4843,64 %43,64 %  

Graf

3. Máte televizi v místnosti, kde spíte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6559,09 %59,09 %  
ano4540,91 %40,91 %  

Graf

4. Zapínáte automaticky televizi, když přijdete domů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8476,36 %76,36 %  
ano2623,64 %23,64 %  

Graf

5. Kde sbíráte před nákupem televizoru rady?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu6962,73 %62,73 %  
v obchodě od prodávajícího2522,73 %22,73 %  
od známých1110 %10 %  
tištěná reklama21,82 %1,82 %  
nikde10,91 %0,91 %  
kombinace tištěné,netové,reference10,91 %0,91 %  
nekupuji10,91 %0,91 %  

Graf

6. Koupili jste si někdy televizor přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8072,73 %72,73 %  
ano2825,45 %25,45 %  
mám to v plánu21,82 %1,82 %  

Graf

7. Jaké faktory jsou pro vás důležité?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena2.2361.835
značka3.6911.814
velikost uhlopříčky3.0451.334
typ (LCD, LED, plazma, 3D)3.4451.665
kvalita obrazu2.5821.916

Graf

8. Kolik jste ochotni za televizor utratit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000 - 20 000 Kč5045,45 %45,45 %  
do 10 000 Kč4944,55 %44,55 %  
20 000 - 30 000 Kč76,36 %6,36 %  
nad 30 000 Kč43,64 %3,64 %  

Graf

9. Koupil(a) jste si někdy televizor na splátky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9889,09 %89,09 %  
ano1210,91 %10,91 %  

Graf

10. Rozhodujete se při nákupu televizoru podle značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5550 %50 %  
ne4137,27 %37,27 %  
nevím1412,73 %12,73 %  

Graf

11. S jakou značkou máte dobré zkušenosti, kterou byste doporučili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Samsung4137,27 %37,27 %  
Panasonic1715,45 %15,45 %  
LG1614,55 %14,55 %  
Sony1311,82 %11,82 %  
Philips87,27 %7,27 %  
Sencor32,73 %2,73 %  
nevím21,82 %1,82 %  
Toshiba21,82 %1,82 %  
nevybírám podle značek10,91 %0,91 %  
JVC10,91 %0,91 %  
Luxtronic10,91 %0,91 %  
Hyundai10,91 %0,91 %  
TESLA10,91 %0,91 %  
Grundig10,91 %0,91 %  
jakoukoliv10,91 %0,91 %  
Sharp10,91 %0,91 %  

Graf

12. Jakou značku jste museli reklamovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemusel(a) jsem raklamovat9485,45 %85,45 %  
LG32,73 %2,73 %  
Phipips32,73 %2,73 %  
Toshiba21,82 %1,82 %  
Hyundai21,82 %1,82 %  
Orava10,91 %0,91 %  
zatím nemusel10,91 %0,91 %  
Sencor10,91 %0,91 %  
Sharp10,91 %0,91 %  
Sony10,91 %0,91 %  
žádnou10,91 %0,91 %  

Graf

13. Jaká je pro vás ideální uhlopříčka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
70 - 100 cm3935,45 %35,45 %  
100 - 130 cm2724,55 %24,55 %  
záleží podle velikosti místnosti2320,91 %20,91 %  
40 - 70 cm1412,73 %12,73 %  
nad 130 cm54,55 %4,55 %  
do 40 cm21,82 %1,82 %  

Graf

14. Jak velkou uhlopříčku má váš televizor doma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
70 - 100 cm4339,09 %39,09 %  
40 - 70 cm2926,36 %26,36 %  
100 - 130 cm2926,36 %26,36 %  
do 40 cm76,36 %6,36 %  
nad 130 cm21,82 %1,82 %  

Graf

15. Jaký typ vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
LCD4944,55 %44,55 %  
plazma2018,18 %18,18 %  
starší typ1917,27 %17,27 %  
LED1917,27 %17,27 %  
3D32,73 %2,73 %  

Graf

16. Jaké pořady nejčastěji sledujete?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
zpravodajské3.1452.852
sportovní4.6822.453
hudební4.2731.962
dokumenty3.8552.052
filmy2.5181.795
seriály2.5272.231

Graf

17. Jaký využíváte přijímač?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
digitální vysílání6861,82 %61,82 %  
kabelová televize2421,82 %21,82 %  
satelit1816,36 %16,36 %  

Graf

18. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7770 %70 %  
muž3330 %30 %  

Graf

19. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
241614,55 %14,55 %  
221311,82 %11,82 %  
231311,82 %11,82 %  
191110 %10 %  
2887,27 %7,27 %  
2187,27 %7,27 %  
2565,45 %5,45 %  
2054,55 %4,55 %  
3332,73 %2,73 %  
2732,73 %2,73 %  
ostatní odpovědi 29
38
26
37
17
16
39
31
18
44
41
59
45
60
46
51
36
30
2421,82 %21,82 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:24.81
Minimum:19
Maximum:44
Variační rozpětí:25
Rozptyl:27.89
Směrodatná odchylka:5.28
Medián:23.5
Modus:24

Graf

20. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou4843,64 %43,64 %  
vysokoškolské4843,64 %43,64 %  
základní98,18 %8,18 %  
středoškolské bez maturity32,73 %2,73 %  
vyšší odborné21,82 %1,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Vlastní vaše domácnost více než jeden televizor?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 3. Máte televizi v místnosti, kde spíte?

3. Máte televizi v místnosti, kde spíte?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zpravodajské=2 na otázku 16. Jaké pořady nejčastěji sledujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Vlastní vaše domácnost více než jeden televizor?

20. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

  • odpověď vysokoškolské:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 23 - 24 > na otázku 19. Váš věk:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Umíte si představit život bez televize?

2. Vlastní vaše domácnost více než jeden televizor?

3. Máte televizi v místnosti, kde spíte?

4. Zapínáte automaticky televizi, když přijdete domů?

5. Kde sbíráte před nákupem televizoru rady?

6. Koupili jste si někdy televizor přes internet?

7. Jaké faktory jsou pro vás důležité?

8. Kolik jste ochotni za televizor utratit?

9. Koupil(a) jste si někdy televizor na splátky?

10. Rozhodujete se při nákupu televizoru podle značky?

11. S jakou značkou máte dobré zkušenosti, kterou byste doporučili?

12. Jakou značku jste museli reklamovat?

13. Jaká je pro vás ideální uhlopříčka?

14. Jak velkou uhlopříčku má váš televizor doma?

15. Jaký typ vlastníte?

16. Jaké pořady nejčastěji sledujete?

17. Jaký využíváte přijímač?

18. Jste:

19. Váš věk:

20. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Umíte si představit život bez televize?

2. Vlastní vaše domácnost více než jeden televizor?

3. Máte televizi v místnosti, kde spíte?

4. Zapínáte automaticky televizi, když přijdete domů?

5. Kde sbíráte před nákupem televizoru rady?

6. Koupili jste si někdy televizor přes internet?

7. Jaké faktory jsou pro vás důležité?

8. Kolik jste ochotni za televizor utratit?

9. Koupil(a) jste si někdy televizor na splátky?

10. Rozhodujete se při nákupu televizoru podle značky?

11. S jakou značkou máte dobré zkušenosti, kterou byste doporučili?

12. Jakou značku jste museli reklamovat?

13. Jaká je pro vás ideální uhlopříčka?

14. Jak velkou uhlopříčku má váš televizor doma?

15. Jaký typ vlastníte?

16. Jaké pořady nejčastěji sledujete?

17. Jaký využíváte přijímač?

18. Jste:

19. Váš věk:

20. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rousková, L.Marketingový výzkum - televizory (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-televizo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.