Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum trhu BIO potravin - DIPLOMKA

Marketingový výzkum trhu BIO potravin - DIPLOMKA

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marta Jindrova
Šetření:12. 04. 2010 - 06. 05. 2010
Počet respondentů:78
Počet otázek (max/průměr):19 / 19.72
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:49,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Trh BIO potravin v ČR je zatím poměrně málo rozvinut, ovšem má velký potunciál růstu, jako přirozený následek rostoucí obliby těchto výrobků po celém světě. Cílem dotazníku je zmapovat povědomí českých spotřebitelů o BIO výrobcích a následně vyvodit závěry a rady, jak trh podpořit v růstu.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4555,56 %57,69 %  
Muž3644,44 %46,15 %  

Graf

2. Věková skupina:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let 5770,37 %73,08 %  
27 - 35 let 1822,22 %23,08 %  
36 - 45 let 33,7 %3,85 %  
46 - 55 let 22,47 %2,56 %  
méně než let11,23 %1,28 %  

Graf

3. Socioekonomické zařazení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
důchodce, vdova (vdovec), občasný pracovník, nezaměstnaný, student 4251,85 %53,85 %  
střední manažerský, administrativní nebo profesionální stupeň1720,99 %21,79 %  
kontrolní, úřední, nižší administrativní nebo profesionální stupeň89,88 %10,26 %  
kvalifikovaný pracovník89,88 %10,26 %  
vyšší manažerský, administrativní nebo profesionální stupeň56,17 %6,41 %  
částečně kvalifikovaný nebo nekvalifikovaný pracovník11,23 %1,28 %  

Graf

4. Kde nejčastěji nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Supermarket 6175,31 %78,21 %  
Lokální malá prodejna potravin 1822,22 %23,08 %  
Trhy 11,23 %1,28 %  
všechno kromě internetu11,23 %1,28 %  

Graf

5. Nakupujete BIO potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4353,09 %55,13 %  
Ne3846,91 %48,72 %  

Graf

6. Pokud ano, jak často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často než měsíčně5770,37 %73,08 %  
Několikrát měsíčně2227,16 %28,21 %  
Denně11,23 %1,28 %  
Několikrát týdně11,23 %1,28 %  

Graf

7. Jak jste se o BIO produktech dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V obchodě4353,09 %55,13 %  
Internet3340,74 %42,31 %  
Televize2632,1 %33,33 %  
Noviny/Časopisy 2125,93 %26,92 %  
Jiná odpověď1822,22 %23,08 %  
Letáky/Plakáty1518,52 %19,23 %  

Graf

8. Která oblast BIO sortimentu Vás nejvíce zajímá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zelenina4353,09 %55,13 %  
Maso3239,51 %41,03 %  
Ovoce3239,51 %41,03 %  
Mléčné výrobky3037,04 %38,46 %  
Cereálie2024,69 %25,64 %  
Vejce1113,58 %14,1 %  

Graf

9. Které z důvodů Vás přimějí ke koupi, nebo naopak odradí od koupě BIO potravin? ( možnost zaškrtnout více řádků, známkování dle škály 1 - určitě přiměje ke koupi po 5 - určitě odradí od koupě )

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Dostupnost BIO potravin2.5061.361
Možnost výběru ze sortimentu BIO potravin2.3951.153
Cena3.162.752
Ochrana zdraví spotřebitelů2.421.528
Ochrana životního prostředí2.3951.622
Chuť1.8151.015
Dostupnost informací o BIO produktech2.9141.412

Graf

10. Jaké znáte BIO výrobce?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

.

0

Amálka

aromatis

Babičiny nudle, Emco, Olma

BIO ALBERT, BIOPEKÁRNA HANA ZEMANOVÁ,

bio bio

bio farmy

BIO Tesco

BIO v Tescu

biofarma Sasov, Olma

biopekárna Zemanka, bio nebio, bio natura

boihovezi.cz

Botanicus polévky Hopi lokální - farma Sasov Vital

Country Life

Country Life s.r.o.

COUNTRY LIFE s.r.o., MASNÉ KRÁMY s.r.o., MORAVAN - masná výroba s.r.o.

Dalibor Vacek

dannone

Hamánek, Tany, Penny

Ikea Food, na další si nevzpomenu.

Konkrétního neznám

life food, country life

Lifefood

malé farmy

McDonalds

moc si nemohu vzpomenout, ale např. Hopi polévky, Natura

Nase BIO ( síť supermarketů BILLA)

natura

názvy si nepamatuji :-)

ne

ne znam

neoivm

nevim

nevim

neznám

neznam

neznám

neznám

neznám

neznam

neznam

neznám

Neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

neznam

Neznám konkrétní

neznám žádného určitého

Neznám, ale v Brněnce si občas koupím bio mléko.

nikoho konkrétního

Olma

Olma, Biopekárna Zemanka, Sonnentor, Soloos, Mlékárna Lacrum-Amálka

Olma, Penam, Krahulík

Organic (UK)

přímo výrobce žádného

pur natur

ted nevim

TopBio

ty ze supermarketů, kde každý superarket ž má svou bioznačku

Vitaminátor

z hlavy mě napadá asi jen Tesco :-)

z hlavy žádného

zadne

Zemanka, Country life, fairtrade

Znám pouze prodejce. Vždy jsem měla za to, že výrobci jsou zemědělci, kteří své produkty prodávají podniku, který teprve potřebuje používat jméno pro prodej.

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

11. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Jablka (1Kg)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
302227,16 %28,21 %  
351518,52 %19,23 %  
401113,58 %14,1 %  
201113,58 %14,1 %  
1578,64 %8,97 %  
2567,41 %7,69 %  
4556,17 %6,41 %  
5522,47 %2,56 %  
5022,47 %2,56 %  

Graf

12. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Brambory (1 Kg)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
222024,69 %25,64 %  
251518,52 %19,23 %  
161113,58 %14,1 %  
101012,35 %12,82 %  
19911,11 %11,54 %  
767,41 %7,69 %  
1356,17 %6,41 %  
2833,7 %3,85 %  
3122,47 %2,56 %  

Graf

13. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Mrkev 1 Kg

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
211518,52 %19,23 %  
181417,28 %17,95 %  
241113,58 %14,1 %  
151113,58 %14,1 %  
271113,58 %14,1 %  
121012,35 %12,82 %  
3078,64 %8,97 %  
3311,23 %1,28 %  
3611,23 %1,28 %  

Graf

14. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Mléko polotučné (1 L)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
192125,93 %26,92 %  
251316,05 %16,67 %  
161316,05 %16,67 %  
22911,11 %11,54 %  
13911,11 %11,54 %  
767,41 %7,69 %  
3156,17 %6,41 %  
2833,7 %3,85 %  
1022,47 %2,56 %  

Graf

15. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Jogurt bílý (cca 130 g)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102024,69 %25,64 %  
132024,69 %25,64 %  
161619,75 %20,51 %  
71012,35 %12,82 %  
456,17 %6,41 %  
1944,94 %5,13 %  
2233,7 %3,85 %  
2522,47 %2,56 %  
2811,23 %1,28 %  

Graf

16. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Vejce (10 ks)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
311923,46 %24,36 %  
221214,81 %15,38 %  
281113,58 %14,1 %  
401113,58 %14,1 %  
371012,35 %12,82 %  
2589,88 %10,26 %  
3478,64 %8,97 %  
4633,7 %3,85 %  

Graf

17. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Vepřová pečeně s kostí (1 Kg)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1502227,16 %28,21 %  
1201619,75 %20,51 %  
901214,81 %15,38 %  
21089,88 %10,26 %  
18078,64 %8,97 %  
24067,41 %7,69 %  
33044,94 %5,13 %  
27044,94 %5,13 %  
30022,47 %2,56 %  

Graf

18. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Rajská jablka (1 Kg)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
402227,16 %28,21 %  
301822,22 %23,08 %  
351214,81 %15,38 %  
451012,35 %12,82 %  
25911,11 %11,54 %  
5078,64 %8,97 %  
6522,47 %2,56 %  
6011,23 %1,28 %  

Graf

19. Pokud by ceny BIO potravin byly stejné jako ceny ostatních potravin, jaký poměr nákupu by obě skupiny zaujímaly? ( BIO:Ostatní )

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100:02834,57 %35,9 %  
50:501316,05 %16,67 %  
80:201012,35 %12,82 %  
70:3078,64 %8,97 %  
90:1056,17 %6,41 %  
0:10056,17 %6,41 %  
60:4044,94 %5,13 %  
40:6044,94 %5,13 %  
20:8022,47 %2,56 %  
30:7022,47 %2,56 %  
10:9011,23 %1,28 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Nakupujete BIO potraviny?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát měsíčně na otázku 6. Pokud ano, jak často?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=4 na otázku 9. Které z důvodů Vás přimějí ke koupi, nebo naopak odradí od koupě BIO potravin? ( možnost zaškrtnout více řádků, známkování dle škály 1 - určitě přiměje ke koupi po 5 - určitě odradí od koupě )
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochrana životního prostředí=1 na otázku 9. Které z důvodů Vás přimějí ke koupi, nebo naopak odradí od koupě BIO potravin? ( možnost zaškrtnout více řádků, známkování dle škály 1 - určitě přiměje ke koupi po 5 - určitě odradí od koupě )
  • odpověď Ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochrana zdraví spotřebitelů=5 na otázku 9. Které z důvodů Vás přimějí ke koupi, nebo naopak odradí od koupě BIO potravin? ( možnost zaškrtnout více řádků, známkování dle škály 1 - určitě přiměje ke koupi po 5 - určitě odradí od koupě )
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochrana životního prostředí=5 na otázku 9. Které z důvodů Vás přimějí ke koupi, nebo naopak odradí od koupě BIO potravin? ( možnost zaškrtnout více řádků, známkování dle škály 1 - určitě přiměje ke koupi po 5 - určitě odradí od koupě )
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50:50 na otázku 19. Pokud by ceny BIO potravin byly stejné jako ceny ostatních potravin, jaký poměr nákupu by obě skupiny zaujímaly? ( BIO:Ostatní )
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost informací o BIO produktech=5 na otázku 9. Které z důvodů Vás přimějí ke koupi, nebo naopak odradí od koupě BIO potravin? ( možnost zaškrtnout více řádků, známkování dle škály 1 - určitě přiměje ke koupi po 5 - určitě odradí od koupě )

8. Která oblast BIO sortimentu Vás nejvíce zajímá?

  • odpověď Zelenina:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ovoce na otázku 8. Která oblast BIO sortimentu Vás nejvíce zajímá?

9. Které z důvodů Vás přimějí ke koupi, nebo naopak odradí od koupě BIO potravin? ( možnost zaškrtnout více řádků, známkování dle škály 1 - určitě přiměje ke koupi po 5 - určitě odradí od koupě )

  • odpověď Ochrana zdraví spotřebitelů=5:
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochrana životního prostředí=5 na otázku 9. Které z důvodů Vás přimějí ke koupi, nebo naopak odradí od koupě BIO potravin? ( možnost zaškrtnout více řádků, známkování dle škály 1 - určitě přiměje ke koupi po 5 - určitě odradí od koupě )
  • odpověď Ochrana životního prostředí=5:
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochrana zdraví spotřebitelů=5 na otázku 9. Které z důvodů Vás přimějí ke koupi, nebo naopak odradí od koupě BIO potravin? ( možnost zaškrtnout více řádků, známkování dle škály 1 - určitě přiměje ke koupi po 5 - určitě odradí od koupě )

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věková skupina:

3. Socioekonomické zařazení:

4. Kde nejčastěji nakupujete potraviny?

5. Nakupujete BIO potraviny?

6. Pokud ano, jak často?

7. Jak jste se o BIO produktech dozvěděli?

8. Která oblast BIO sortimentu Vás nejvíce zajímá?

9. Které z důvodů Vás přimějí ke koupi, nebo naopak odradí od koupě BIO potravin? ( možnost zaškrtnout více řádků, známkování dle škály 1 - určitě přiměje ke koupi po 5 - určitě odradí od koupě )

10. Jaké znáte BIO výrobce?

11. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Jablka (1Kg)

12. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Brambory (1 Kg)

13. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Mrkev 1 Kg

14. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Mléko polotučné (1 L)

15. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Jogurt bílý (cca 130 g)

16. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Vejce (10 ks)

17. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Vepřová pečeně s kostí (1 Kg)

18. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Rajská jablka (1 Kg)

19. Pokud by ceny BIO potravin byly stejné jako ceny ostatních potravin, jaký poměr nákupu by obě skupiny zaujímaly? ( BIO:Ostatní )

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věková skupina:

3. Socioekonomické zařazení:

4. Kde nejčastěji nakupujete potraviny?

5. Nakupujete BIO potraviny?

6. Pokud ano, jak často?

7. Jak jste se o BIO produktech dozvěděli?

8. Která oblast BIO sortimentu Vás nejvíce zajímá?

9. Které z důvodů Vás přimějí ke koupi, nebo naopak odradí od koupě BIO potravin? ( možnost zaškrtnout více řádků, známkování dle škály 1 - určitě přiměje ke koupi po 5 - určitě odradí od koupě )

10. Jaké znáte BIO výrobce?

11. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Jablka (1Kg)

12. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Brambory (1 Kg)

13. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Mrkev 1 Kg

14. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Mléko polotučné (1 L)

15. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Jogurt bílý (cca 130 g)

16. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Vejce (10 ks)

17. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Vepřová pečeně s kostí (1 Kg)

18. Jakou nejvyšší cenu byste byli ochotni zaplatit za potraviny v BIO kvalitě? Rajská jablka (1 Kg)

19. Pokud by ceny BIO potravin byly stejné jako ceny ostatních potravin, jaký poměr nákupu by obě skupiny zaujímaly? ( BIO:Ostatní )

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jindrova, M.Marketingový výzkum trhu BIO potravin - DIPLOMKA (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-trhu-bio-potravin.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.