Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový význam Body image

Marketingový význam Body image

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Kusnir
Šetření:27. 12. 2010 - 03. 01. 2011
Počet respondentů:20
Počet otázek (max/průměr):25 / 24.95
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:35,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Chcel by som vás poprosiť aby ste mi vyplnili dotazník k predmetu Marketing 2, ktorý potrebujem na vypracovanie seminárnej práce. Tento dotazník sa zaoberá vzťahom respondenta k  vzhľadu tela a jeho zdobeniu formou piercingu alebo tetovania.

Odpovědi respondentů

1. Pokuste se uvést, které herečky, zpěvačky nebo jiné známé ženy jsou podle Vašeho názoru nejvíce atraktivní, nejhezčí:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pestova210 %10 %  
Angelina Jolie210 %10 %  
Vilhelmová, Geislerová, 15 %5 %  
Salma Hayek, Natalia Oreiro 15 %5 %  
zooey deschanel15 %5 %  
Aniston, Pink15 %5 %  
Eva Mendes, Cheryl Cole, Angelina Jolie15 %5 %  
Helena Vondráčková15 %5 %  
Monica Belucci15 %5 %  
Keira Knightley, Sandra Bullock, Rosamund Pike15 %5 %  
Eva Mendes15 %5 %  
štíhlé15 %5 %  
Cate Blanchett15 %5 %  
sebavedome 15 %5 %  
Charles Bronson, Uma Thurman15 %5 %  
Taťána Kuchařová15 %5 %  
Vilhelmová15 %5 %  
beonce, karolina kurkova, jenifer anniston, 15 %5 %  

Graf

2. Stejně jako v předchozí otázce uveďte, kteří herci, zpěváci nebo jiní známí muži jsou podle Vašeho názoru nejvíce atraktivní, nejhezčí:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cekovsky210 %10 %  
Brad Pitt210 %10 %  
Roden15 %5 %  
Michael Nyqvist15 %5 %  
johny depp15 %5 %  
Pitt, Clooney15 %5 %  
Channing Tatum, Johny Depp, Denzel Washington15 %5 %  
Jake Gylenhaal15 %5 %  
Hugh Jackman, Jiří Bartoška15 %5 %  
Billy Boyd, Colin Firth, Matthew Macfadyen15 %5 %  
Ewan McGregor15 %5 %  
štíhlí15 %5 %  
Jason Statham15 %5 %  
nedostupni15 %5 %  
Charles Bronson, Uma Thurman15 %5 %  
Momodou Ceasey15 %5 %  
Vojtěch Dyk15 %5 %  
Beckham15 %5 %  

Graf

3. Jaká postava se Vám líbí u žen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
štíhlá735 %35 %  
štíhlá s vyvinutými proporcemi735 %35 %  
velmi štíhlá315 %15 %  
plnejší tvary210 %10 %  
sportovní15 %5 %  

Graf

4. Jaká postava se Vám líbí u mužů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
atletická1155 %55 %  
plnoštíhlá420 %20 %  
štíhlá210 %10 %  
plnejší tvary210 %10 %  
s propracovanými svaly (kulturistická)15 %5 %  

Graf

5. Označte, prosím, co platí ve Vašem případě: „Chci dobře vypadat, proto:“

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sportuji945 %45 %  
chtěl/a bych pro to časem něco udělat840 %40 %  
držím občas dietu630 %30 %  
zdravě jím630 %30 %  
nic pro to ale dělat nehodlám315 %15 %  
navštěvuji fitcentra315 %15 %  
nic pro to ale dělat nemusím210 %10 %  
bikram yoga takes care of it15 %5 %  
zažívám pohodu15 %5 %  
zvažuji možnosti plastické chirurgie15 %5 %  
chodím do solária15 %5 %  

Graf

6. Domníváte se, že lidem sluší pleť:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na tónu pleti nezáleží840 %40 %  
spíše světlá525 %25 %  
spíše opálená525 %25 %  
ne tónu pleti nezáleží210 %10 %  

Graf

7. Jaký je Váš názor na plastickou chirurgii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je nutná pouze ve výjimečných zdravotních případech1050 %50 %  
Pomáhá lidem735 %35 %  
Jde proti přírodě315 %15 %  
Patří do moderního života 210 %10 %  
Její využívání je spíše módní záležitostí210 %10 %  
niekedy je to hezke, ale nie uplne bezpecne15 %5 %  
Nevadí mi. Ať si kdo chce dělá co chce.15 %5 %  

Graf

8. Jak se stavíte k tetování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nelíbí se mi1050 %50 %  
Neuvažuji, ale u jiných mi nevadí630 %30 %  
Již mám tetování315 %15 %  
Neuvažuji, ale u jiných se mi líbí15 %5 %  

Graf

9. Jak se stavíte k piercingu (ozdobnému propichování)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nelíbí se mi945 %45 %  
Neuvažuji, ale u jiných mi nevadí735 %35 %  
Již mám piercing315 %15 %  
Neuvažuji, ale u jiných se mi líbí15 %5 %  

Graf

10. Jak byste stručně popsal(a) Váš vztah k jídlu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
miluji jídlo210 %10 %  
Milujem jedlo210 %10 %  
jem striedmo210 %10 %  
jem rad a doprajem si15 %5 %  
Jím rád, ale snažím se to nepřehánět. Nepravidelně15 %5 %  
Mám jídlo ráda15 %5 %  
miluji15 %5 %  
velmi pozitivní :-)15 %5 %  
dobrý - hodně ovoce a zeleniny15 %5 %  
jím proto abych žila15 %5 %  
dobrý15 %5 %  
kladný15 %5 %  
žiji abych jedl15 %5 %  
Jem rada ale zdravo15 %5 %  
chutná mi15 %5 %  
ráda ho připravuji15 %5 %  
velmi dobrý vztah, moc ráda jím15 %5 %  

Graf

11. Jaká je Vaše oblíbená značka oblečení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemam315 %15 %  
Nemám oblíbenou značku210 %10 %  
Zara15 %5 %  
Guess by Marciano, Giorgio Armani, Pietro Filipi15 %5 %  
Nezáleží na značce. Spokojen sem s Umbro, Joma15 %5 %  
výprodej15 %5 %  
Benetton15 %5 %  
nezáleží na značce ale na tom jak vypaá a působí15 %5 %  
Nww Yorker15 %5 %  
kenzo15 %5 %  
chantall15 %5 %  
pierre cardin15 %5 %  
next15 %5 %  
na značce nezáleží15 %5 %  
nezaleží mi na tom15 %5 %  
moira15 %5 %  
Vuitton15 %5 %  

Graf

12. Jaká značka automobilu se Vám líbí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
audi420 %20 %  
BMW210 %10 %  
bmw, vw210 %10 %  
Jaguar15 %5 %  
To je mi jedno15 %5 %  
Více 15 %5 %  
škoda15 %5 %  
Toyota15 %5 %  
Hyundai Santa Fe15 %5 %  
saab15 %5 %  
bentley15 %5 %  
kia15 %5 %  
na značce nezáleží15 %5 %  
Nezáleží mi na tom15 %5 %  
mini cooper15 %5 %  

Graf

13. Domníváte se, že ženy v reklamách jsou obvykle:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hezky štíhlé947,37 %45 %  
příliš štíhlé631,58 %30 %  
nezdravě štíhlé315,79 %15 %  
normálně štíhlé15,26 %5 %  

Graf

14. Máte pocit, že ženám spíše sluší postava:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední1470 %70 %  
drobnější315 %15 %  
vyšší315 %15 %  

Graf

15. Máte pocit, že mužům spíše sluší postava:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyšší1680 %80 %  
střední420 %20 %  

Graf

16. Myslíte si, že postavy v reklamách jsou obvykle příliš vzdálené dosažitelnému vzhledu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano840 %40 %  
Spíše ano735 %35 %  
Spíše ne525 %25 %  

Graf

17. Vybavíte si nějakou reklamu, která by Vás zaujala pro vzhled vystupujících postav (jakou) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1890 %90 %  
Chanel15 %5 %  
nic15 %5 %  

Graf

18. Chtěl/a byste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zhubnout1155 %55 %  
ani jedno840 %40 %  
přibrat15 %5 %  

Graf

19. Jak je pro Vás důležité dobře vypadat, být atraktivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše důležité1155 %55 %  
velmi důležité630 %30 %  
spíše nedůležité210 %10 %  
velmi nedůležité15 %5 %  

Graf

20. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1365 %65 %  
muž735 %35 %  

Graf

21. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 29 let1680 %80 %  
30-49 let315 %15 %  
50 a více let15 %5 %  

Graf

22. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1470 %70 %  
SŠ s maturitou525 %25 %  
základní15 %5 %  

Graf

23. Stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný/á1680 %80 %  
ženatý/ vdaná210 %10 %  
rozvedený/á210 %10 %  

Graf

24. Velikost místa bydliště (počet obyvatel):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100000 a více945 %45 %  
1000 - 4999315 %15 %  
20000 - 99999315 %15 %  
do 1000315 %15 %  
5000 - 19999210 %10 %  

Graf

25. Kraj:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slovensko525 %25 %  
Praha420 %20 %  
Středočeský210 %10 %  
Zlínský210 %10 %  
Stredocesky, SR pokial ide o trvale bydliste ;)15 %5 %  
Karlovarský15 %5 %  
Pardubický15 %5 %  
Jihočeský15 %5 %  
Vysočina15 %5 %  
Ústecký15 %5 %  
Liberecký15 %5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kusnir, M.Marketingový význam Body image (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingovy-vyznam-.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.