Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Masmédia a Vy.

Masmédia a Vy.

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Hanzlík
Šetření:29. 10. 2008 - 05. 11. 2008
Počet respondentů:175
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.23
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:17,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj všichni!

Žádám Vás o účast v průzkumu na téma "Masmédia a Vy". Dotazník je anonymní a bude použit pro studijní účely do předmětu ZSV.
Průzkum se zabývá:
- Vlivem Masmédií na běžný život.
- Zkoumá, která Masmédia Vás nejvíce ovlivnují, a která preferujete.
- Pusobení reklamy v masmediích.

Předem všem děkuji za spolupráci.

Martin Hanzlík, Marek Hofman, David Chytil, Jakub Baldessarri

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena.10358,52 %58,86 %  
Muž.7341,48 %41,71 %  

Graf

2. Jaké je Vaše ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola s maturitou7240,91 %41,14 %  
Zakladní škola6335,8 %36 %  
Vysoká škola3017,05 %17,14 %  
Vyšší odborná škola73,98 %4 %  
Střední škola bez maturity42,27 %2,29 %  

Graf

3. Věk.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 2513476,14 %76,57 %  
26 - 352111,93 %12 %  
36 - 4595,11 %5,14 %  
do 15 let 73,98 %4 %  
více jak 56 let42,27 %2,29 %  
46 - 5510,57 %0,57 %  

Graf

4. Které Masmédium nejvíce sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet13174,43 %74,86 %  
TV3721,02 %21,14 %  
Rozhlas31,7 %1,71 %  
Denní tisk31,7 %1,71 %  
Časopisy21,14 %1,14 %  

Graf

5. Jak často sledujete televizní zpravodajství?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát do týdne9352,84 %53,14 %  
1x týdně3218,18 %18,29 %  
Denně2715,34 %15,43 %  
1x měsíčně179,66 %9,71 %  
Nikdy73,98 %4 %  

Graf

6. Jaký druh televizního vysílání preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Veřejnoprávní (např ČT)9855,68 %56 %  
Komerční (Nova)7844,32 %44,57 %  

Graf

7. Vadí vám reklama v průběhu televizního vysílaní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14280,68 %81,14 %  
ne3419,32 %19,43 %  

Graf

8. Které pořady se Vám libí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zpravodajství11766,48 %66,86 %  
Hudební9252,27 %52,57 %  
Zábavné pořady8749,43 %49,71 %  
Sport6436,36 %36,57 %  
Pohádky4726,7 %26,86 %  
Reality show2413,64 %13,71 %  
Bulvár1910,8 %10,86 %  

Graf

9. Myslite si, že je zpravodajství vždy objektvní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13476,14 %76,57 %  
nevím3318,75 %18,86 %  
ano95,11 %5,14 %  

Graf

10. Vaše oblíbená česká TV stanice.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČT(1, 2, 4, 24)7743,75 %44 %  
Nova5028,41 %28,57 %  
Óčko1910,8 %10,86 %  
Prima126,82 %6,86 %  
žádná31,7 %1,71 %  
nova sport21,14 %1,14 %  
zadna21,14 %1,14 %  
Galexie (nikdy tomu nebudu říkat Nova Sport)10,57 %0,57 %  
freetv.cz10,57 %0,57 %  
asi žádná vyloženě oblíbená10,57 %0,57 %  
MTV10,57 %0,57 %  
nemam10,57 %0,57 %  
animax10,57 %0,57 %  
nemám oblíbenou10,57 %0,57 %  
ct2 (mezi ct1, 2, 4 a 24 je dost velky rozdil)10,57 %0,57 %  
nemám oblíbenou stanici10,57 %0,57 %  
Galaxie sport10,57 %0,57 %  
Podle pořadu10,57 %0,57 %  

Graf

11. Čtete denní tisk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10459,09 %59,43 %  
Ne7240,91 %41,14 %  

Graf

12. Pokud ano, tak napište jaký.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MF Dnes3129,81 %17,71 %  
Blesk65,77 %3,43 %  
Mladá Fronta Dnes65,77 %3,43 %  
Metro43,85 %2,29 %  
Právo43,85 %2,29 %  
MF32,88 %1,71 %  
Olomoucký deník21,92 %1,14 %  
Mladá fronta21,92 %1,14 %  
mfdnes21,92 %1,14 %  
Hospodářské noviny21,92 %1,14 %  
ostatní odpovědi Lidové noviny
Sport , Blesk , Gytool :-) - už dlouho nevyšel
24 hodin, MF Dnes
Dnes, Lidové noviny, Hospodářské noviny
LN, MF Dnes
Lidové noviny, E15
MFD, HN, 24hodin, metro
LN
Hospodářské noviny, Lidové noviny
HN, MF Dnes
e15 (spadá pod MF Dnes)
Blesk,Sport
idnes
MF Dnes, Olomoucký den,
LN, MFDNES, E15
E15, MF, HN
Mlada fronta dnes, Blesk
MF Dnes, Hospodářské noviny
Metro a někdy Právo
metro, mfd a blesk na netu
Obcas hospodarske noviny a obcas pravo
idnes.cz, ihned.cz
metro, 24
MF Dnes, Lidové noviny
24Hodin
Listy Jindřichohradecka
LN, E15
Deník
Slovácký deník
MF Dnes, Hospodářské noviny, Deníky Bohemia
MF DNES, HN
Moravskoslezský deník
Deník, Mladá fronta dnes
Deník, Blesk, Dnes
Horácké noviny, Právo, Blesk
Metro, Olomoucký večerník
tachovský deník
noviny, časopisy
Moravskoslezský den
Sport
24
4240,38 %24 % 

Graf

13. Pokud ne, napište proč.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

bo se mi nechce, ikdyž metro semtam hodím

Čtu denní tisk, ale nečtu ho denně, jen občas

Čtu jeho on line opisy

čtu zprávy na internetu

Čtu zprávy na internetu, jsou aktuálnější azdarma

denní tisk čtu na internetu, ale fyzicky žádné noviny nekupuji

inforamce z tisku jsou i na internetu. Denní tisk koupím tak 2x do týdne a to hlavně kvůli přílohám, nebo abych se dozvěděla něco konkrétního z regionu

Informace čerpám z internetu.

internet plně nahradí

Je to k hovnu

Jsou to všechno čuráci

Kolem 90% je tvořen balastem, škoda papíru, peněz, času.

málokdy ho čtu.noviny si nekupuju z důvodu, že je vše již na internetu a večer se kouknu na zprávy, to mi stačí.

Mam k dispozici Internet. Chovam se ekologicky a ekonomicky zaroven - denni tisk nekupuji.

Mám málo času. Proto mi vadí např. že musím vyplňovat tento debilní dotazník.

můžu si to přečíst na netu

na internetu je vše

Nebaví mě to

nebaví mě to, někdy si přečtu něco na internetu

Nebaví mě to.

Nebudu vyhazovat svůj čas čtením takových kokotin

nečtu noviny,raději se podivam v televizi nebo na internetu

Nedostatek času.

Nemám čas

Nemám čas

nemám čas

Nemám čas na čtení novin.Když si je koupím,tak mi leží minimálně den na stole,dokud si je nepřečtu.

Nemám chut ani čas číct něco v novinach.

Nemám na to čas

Nemám na to čas, stačí internet

Neni cas

není čas

není čas..

Není kdy

Neobjektivita, cenzura, nutná politická korektnost, mrzký obsah

nevidim duvod v dobe internetu a i tak na to na netu nekoukam, nemam duvod

Používám internet a to mi stačí. Příjde mi zbytečné kupovat si noviny,když je pak vyhodím. Škoda stromů,které na to padly:)

Preferuji Internet

Proč utrácet za něco, co je na netu zdarma? Proč kácet další lesy kvůli potištěnému blábolu?

protože Marys je piča

Raději čtu časopisy.

sleduji dění na internetu

stačí mi internet

vše najdu na internetu a stejně to nepovažuji za příliš důvěryhodné

Všechny informace čerpám na Internetu.

Znám lepší zábavu

zpravodajství online

Zpravodajství získávám z Internetu

14. Jaké čtete časopisy.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odborné6536,93 %37,14 %  
Společenské4626,14 %26,29 %  
Bulvár2212,5 %12,57 %  
žádné84,55 %4,57 %  
nečtu časopisy31,7 %1,71 %  
Hudební31,7 %1,71 %  
Sportovní21,14 %1,14 %  
zadne21,14 %1,14 %  
nečtu nic10,57 %0,57 %  
Leo,Maxim10,57 %0,57 %  
společenské a odborné10,57 %0,57 %  
žádné, občas Euro nebo Respekt10,57 %0,57 %  
To, co mi prijde pod ruku10,57 %0,57 %  
zadny10,57 %0,57 %  
kulturni10,57 %0,57 %  
Reflex, Respekt10,57 %0,57 %  
všechny typy - není nastaveno jako multiplerespons10,57 %0,57 %  
cestovatelske - Lide a země, Zeme sveta 10,57 %0,57 %  
Respekt10,57 %0,57 %  
tv program10,57 %0,57 %  
čtu noviny10,57 %0,57 %  
lifestyle10,57 %0,57 %  
Bulvár i odborné10,57 %0,57 %  
co zrovna jsou10,57 %0,57 %  
nový prostor10,57 %0,57 %  
Časopisy nečtu, jen noviny10,57 %0,57 %  
SERIÓZNÍ10,57 %0,57 %  
Harper´s Bazaar, ...10,57 %0,57 %  
max tak 24h10,57 %0,57 %  
Bravíčko - občas ...10,57 %0,57 %  
Maxim - zajímavé10,57 %0,57 %  
pubertální :)10,57 %0,57 %  
ČiliChilli10,57 %0,57 %  

Graf

15. Označtě číslicí, jak moc Vám vadí reklama v tisku. (10 - nejvíce vadí)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54626,14 %26,29 %  
32514,2 %14,29 %  
71810,23 %10,29 %  
11810,23 %10,29 %  
41810,23 %10,29 %  
2169,09 %9,14 %  
6137,39 %7,43 %  
895,11 %5,14 %  
1073,98 %4 %  
963,41 %3,43 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.63
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.06
Směrodatná odchylka:2.01
Medián:5
Modus:5

Graf

16. Používáte internet k získávání informaci (např. zpravodajské servery)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17096,59 %97,14 %  
ne63,41 %3,43 %  

Graf

17. Mate svůj oblibený zpravodajský server?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11062,5 %62,86 %  
Ne6637,5 %37,71 %  

Graf

18. Pokud ano, uveďte název.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
novinky.cz2222,22 %12,57 %  
idnes.cz1919,19 %10,86 %  
idnes1616,16 %9,14 %  
Aktualně.cz33,03 %1,71 %  
ihned.cz33,03 %1,71 %  
iDnes.cz, aktualne.cz22,02 %1,14 %  
Novinky22,02 %1,14 %  
Seznam22,02 %1,14 %  
www.novinky.cz22,02 %1,14 %  
idnes.cz, novinky.cz11,01 %0,57 %  
ostatní odpovědi novinky.cz , sport.cz
vpravo.blog
news.google.com; aktualne.cz
idnes.czz
tv zpravy
ihned, novinky, blisty
viz výše
www.aktualne.cz
blesk.cz
www.seznam.cz
tn.cz
Je jich kolem 20
MF Dnes
noviky.cz
www.ihned.cz
idnes.cz, zive.cz, ihned.cz
www.tn.cz
ihned.cz, ct24.cz, novinky.cz, tn.cz (v poradi)
bbc.co.u, seznam.cz, novinky.cz, tn.cz, finance,cz
idnes.cz,usatoday.com,aktualne.cz
pravednes.cz
iHned.cz, iDnes.cz
idnes.cz e15.cz news.bbc.co.uk
news.google.com
blisty.cz
přehled zpráv, deník.cz
Music server
2727,27 %15,43 % 

Graf

19. Vadí Vám internetová reklama?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8751,79 %49,71 %  
ne8148,21 %46,29 %  

Graf

20. Posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 21, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13174,43 %74,86 %  
Ne4525,57 %25,71 %  

Graf

21. Pokud ano, jakou stanici?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Evropa 21712,98 %9,71 %  
Rock Max43,05 %2,29 %  
Frekvence 143,05 %2,29 %  
Evropa243,05 %2,29 %  
Impuls32,29 %1,71 %  
rádio 132,29 %1,71 %  
radio132,29 %1,71 %  
city32,29 %1,71 %  
Fajn radio hity21,53 %1,14 %  
Radiožurnál21,53 %1,14 %  
ostatní odpovědi Rock Zone
Relax
helax
hity
kiss morava
Kiss Hady
blaník
Radio Čas
Kiss
Rubi
Evropa 2, Hity
Radio City
Hity :-D
Fajn radio hity, Evropu 2
akropole, radio 1, rockzone, wave
Orion, Cesky rozhlas
Haná, Ruby
fajn, E2, bonton
country radio
ČRO
Evropa 2, City, Kiss
city, radio1
Proglas, Radiožurnál, občas rádio čas
e2
Radio Rubi
RockMax
Haná, Rubi, evropa2
hana
fajn radio hyty
Frekvenci 1, rádio Apollo
City, Evropa2
Kiss,Hity,Evropa 2,Ruby
bayern 3
Beat
Jemné melodie
radiozurnal doma, city v praci
Ëvropa 2, Impuls
RADIO BEAT, HEY BRNO
crystal
Evropa
Radio PO
to nevím :) Jen v autě nebo ráno v koupelně
Danceradio
E2, ČH
praha
Evropa 2 a Fajn rádio life
Radio Beat
Rock Jam Radio
Orion
Vltava ČRo
Evropa 2, Impuls, Frekvence 1
Evropa2, Impuls
beat, rockzone
FM
Rockzone
Černá Hora, Radiožurnál
radio 1, expres, city
rockzone.cz
černá hora,evropa 2.Ale rádio pouštím jen občas
FM Plus, Blaník
Evropa 2, BBC
f1
Radio Cas
Evropa 2, Kiss
hey
Radiožurnál, internetová rádia
RCL
F1; Impuls, E2
černá hora
E2 hellax 93,7
Egrensis, Kiss proton
různé
Impuls, Hey
nemam urcitou stanici
ČR 1
Last.fm
fajn radio
8665,65 %49,14 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Pohlaví.

  • odpověď Žena.:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bulvár na otázku 8. Které pořady se Vám libí?

6. Jaký druh televizního vysílání preferujete?

  • odpověď Komerční (Nova):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bulvár na otázku 14. Jaké čtete časopisy.
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nova na otázku 10. Vaše oblíbená česká TV stanice.
  • odpověď Veřejnoprávní (např ČT):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ČT(1, 2, 4, 24) na otázku 10. Vaše oblíbená česká TV stanice.

11. Čtete denní tisk?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi MF Dnes na otázku 12. Pokud ano, tak napište jaký.

17. Mate svůj oblibený zpravodajský server?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi idnes na otázku 18. Pokud ano, uveďte název.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi idnes.cz na otázku 18. Pokud ano, uveďte název.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi novinky.cz na otázku 18. Pokud ano, uveďte název.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví.

2. Jaké je Vaše ukončené vzdělání?

3. Věk.

4. Které Masmédium nejvíce sledujete?

5. Jak často sledujete televizní zpravodajství?

6. Jaký druh televizního vysílání preferujete?

7. Vadí vám reklama v průběhu televizního vysílaní?

8. Které pořady se Vám libí?

9. Myslite si, že je zpravodajství vždy objektvní?

10. Vaše oblíbená česká TV stanice.

11. Čtete denní tisk?

12. Pokud ano, tak napište jaký.

14. Jaké čtete časopisy.

15. Označtě číslicí, jak moc Vám vadí reklama v tisku. (10 - nejvíce vadí)

16. Používáte internet k získávání informaci (např. zpravodajské servery)

17. Mate svůj oblibený zpravodajský server?

18. Pokud ano, uveďte název.

19. Vadí Vám internetová reklama?

20. Posloucháte rádio?

21. Pokud ano, jakou stanici?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví.

2. Jaké je Vaše ukončené vzdělání?

3. Věk.

4. Které Masmédium nejvíce sledujete?

5. Jak často sledujete televizní zpravodajství?

6. Jaký druh televizního vysílání preferujete?

7. Vadí vám reklama v průběhu televizního vysílaní?

8. Které pořady se Vám libí?

9. Myslite si, že je zpravodajství vždy objektvní?

10. Vaše oblíbená česká TV stanice.

11. Čtete denní tisk?

12. Pokud ano, tak napište jaký.

14. Jaké čtete časopisy.

15. Označtě číslicí, jak moc Vám vadí reklama v tisku. (10 - nejvíce vadí)

16. Používáte internet k získávání informaci (např. zpravodajské servery)

17. Mate svůj oblibený zpravodajský server?

18. Pokud ano, uveďte název.

19. Vadí Vám internetová reklama?

20. Posloucháte rádio?

21. Pokud ano, jakou stanici?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hanzlík, M.Masmédia a Vy. (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://mass-media-a-vy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.