Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dotazník je anonymní, proto prosím o upřímné odpovědi. Předem děkuji za věnovaný čas.
S pozdravem,
Tereza Spremová
Odpovědi respondentů
1. Znáte společnost Inditex (skupina značek Zara, Bershka, Massimo Dutti…)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
46
76,67 %
76,67 %
ne
14
23,33 %
23,33 %
2. Znáte značku Massimo Dutti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
32
53,33 %
53,33 %
ano
28
46,67 %
46,67 %
3. Vlastníte nějaký výrobek Massimo Dutti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
47
78,33 %
78,33 %
ano, oblečení
12
20 %
20 %
ano, obuv
6
10 %
10 %
ano, doplněk (kabelka / brýle / šátek ...)
5
8,33 %
8,33 %
ano, doplněk (kabelka / brýle / šálek ...)
1
1,67 %
1,67 %
4. Pokud vlastníte nějaký výrobek Massimo Dutti, odkud jste ho dostal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nemám žádný produkt Masismo Dutti
46
76,67 %
76,67 %
nákup na kamenné pobočce Massimo Dutti
12
20 %
20 %
nákup v e-shopu Massimo Dutti
6
10 %
10 %
nevím
2
3,33 %
3,33 %
dárek
2
3,33 %
3,33 %
5. Chtěl(a) byste vlastnit nějaký nový výrobek Massimo Dutti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
27
45 %
45 %
souhlasím
15
25 %
25 %
nesouhlasím
9
15 %
15 %
spíše nesouhlasím
5
8,33 %
8,33 %
spíše souhlasím
4
6,67 %
6,67 %
6. Svoji odpověď‘ u předchozí otázky odůvodníte
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Ano, značka je kvalitní
Je to prestižní značka
líbí se mi styl MD
Líbí se mi vaše produkty
Má značkách mi nezáleží, takže mi to je fuk.
Mám rád kvalitu MD a vyhovuje mi styl
Miluju Massimo Dutti
Moc se mi nelíbí ten styl
naznám výrobky, takže nevím, jestli o ně mám mít zájem
Nevím co je v jejich sortimentu.
Nevím neznám
Nevím o co se vlastně jedná
Neznám jejich výrobky...
Neznám výrobky Massimo Dutti
Neznám značku
neznám, nemám důvod proč to chtít
Neznámá značka
Nvim
Pokud by ta věc byla pěkná, tak ano
proč ?
Proč bych měla chtít? Padají z toho každej týden peníze nebo co?
Tuto značku vůbec neznám, nevím tedy, co bych mohla chtít.
Značku jsem si prohlédl a oblečení na mě nepůsobí příliš unikátním dojmem, je dost jednoduché. Líbilo se mi semišové sako.
značku neznám
značku neznám, tudíž nevím jak jejich produkty vypadají
7. Používáte Facebook?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
47
78,33 %
78,33 %
ne
13
21,67 %
21,67 %
8. Používáte Instagram?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
40
66,67 %
66,67 %
ne
20
33,33 %
33,33 %
9. Kolik času věnujete sociálním sítím (v průměru)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2-3 hodiny denně
17
28,33 %
28,33 %
cca hodinu denně
14
23,33 %
23,33 %
cca 15 minut denně nebo méně
10
16,67 %
16,67 %
cca půlhodiny denně
6
10 %
10 %
nepoužívám sociální sítě
6
10 %
10 %
více než 2-3 hodiny denně
6
10 %
10 %
nevím
1
1,67 %
1,67 %
10. Označte hlavní důvody, proč používáte sociální sítě
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
komunikace se známými
47
78,33 %
78,33 %
sledování novin
31
51,67 %
51,67 %
vyhledávání zábavního obsahu
25
41,67 %
41,67 %
vyhledávání vzdělávacího obsahu
23
38,33 %
38,33 %
sledování známých osobností (herce, politiky…)
21
35 %
35 %
sdílení vlastního obsahu (příspěvky, foto, videa…)
18
30 %
30 %
vyhledávání nebo sledování produktů / značek
15
25 %
25 %
vyhledávání recenzí zákazníků
10
16,67 %
16,67 %
seznámení s novými lidmi
6
10 %
10 %
pracovní motivy (vlastní reklama, profesní kontakty, prodej…)
4
6,67 %
6,67 %
sledování bloggerů
4
6,67 %
6,67 %
nepoužívám
2
3,33 %
3,33 %
už nepoužívám, plýtvání časem
1
1,67 %
1,67 %
nemám žádné soc. sítě
1
1,67 %
1,67 %
11. Pokud byste sledoval(a) nějakou značku na sociálních sítích, jaké informace byste nejvíce žádal(a) / uvítal(a) …?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
informace o výrobkách / službách značky
39
65 %
65 %
informace o cenách
34
56,67 %
56,67 %
aktuality, novinky
33
55 %
55 %
recenze zákazníků
27
45 %
45 %
krásné fotografie a obrázky, inspirativní obsah
24
40 %
40 %
možnosti komunikace se značkou, pracovníky, zákaznickým servisem
15
25 %
25 %
informace o programu loajality, výhodách pro věrní zákazníky
14
23,33 %
23,33 %
soutěže
11
18,33 %
18,33 %
zábavní informace, vtipy
10
16,67 %
16,67 %
informace o firmě, pracovnících, příběhy, historii…
8
13,33 %
13,33 %
nepoužívám sociální sítě
7
11,67 %
11,67 %
možnosti komunikace s ostatními zákazníky
4
6,67 %
6,67 %
nedokážu představit
3
5 %
5 %
zmínky o známých osobnostech ve spojení se značkou
1
1,67 %
1,67 %
12. Pokud byste sledoval(a) nějakou značku na sociálních sítích, vadilo by Vám, že její profily jsou vedeny pouze v anglickém jazyce?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nesouhlasím
21
35 %
35 %
souhlasím
14
23,33 %
23,33 %
spíše nesouhlasím
10
16,67 %
16,67 %
spíše souhlasím
10
16,67 %
16,67 %
nevím
5
8,33 %
8,33 %
13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
Použijte škálu 1-5 b., kde 5 b. znamená rozhodný souhlas, 1 b. - rozhodný nesouhlas. Nebo si můžete zvolit "0" = „nevím“.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Je módní
2.033
4.399
Je prestižní
1.983
3.883
Je odlišitelná
1.8
3.593
Je inovativní
1.733
3.329
Je stylová
2.05
4.048
Je kvalitní
1.933
4.162
Nabízí rozumnou cenu
1.683
3.183
Je etická a odpovědná
1.7
3.277
Nabízí kvalitní zákaznický servis
1.917
4.21
14. Zaznamenal(a) jste někdy propagaci značky Massimo Dutti v následujících médiích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
reklama na Internetu (bannery, reklama v Google…)
13
21,67 %
21,67 %
Ne
10
16,67 %
16,67 %
módní časopisy
9
15 %
15 %
reklama na Facebooku
7
11,67 %
11,67 %
reklama na Instagramu
6
10 %
10 %
Nikde
4
6,67 %
6,67 %
Nezaznamenala
4
6,67 %
6,67 %
venkovní reklama
4
6,67 %
6,67 %
reklama značky u bloggeru
3
5 %
5 %
e-mail
3
5 %
5 %
reklama na YouTube
3
5 %
5 %
Nezaznamenal
2
3,33 %
3,33 %
nezaznamenal vůbec
1
1,67 %
1,67 %
Vůbec jsem o ní neslyšela
1
1,67 %
1,67 %
Vůbec nezaznamenal!
1
1,67 %
1,67 %
Nikdy jsem o znacce neslysel
1
1,67 %
1,67 %
Nikdy na žádném médiu
1
1,67 %
1,67 %
poprvé v rámci dotazníku
1
1,67 %
1,67 %
Nejsem si jistá, zda jsem nějakou propagace zaznamenala.
1
1,67 %
1,67 %
nikdy jsem o ní neslyšela
1
1,67 %
1,67 %
ne, o značce jsem slyšel poprvé ve spojitosti s přesunem značek společnosti Inditex z kamenných prodejen do online prostředí. Informaci mám z web médií (nejednalo se ale o reklamu)
1
1,67 %
1,67 %
nikde jsem to neviděl
1
1,67 %
1,67 %
Nevím
1
1,67 %
1,67 %
Neznám ji
1
1,67 %
1,67 %
15. Navštívil(a) jste někdy v minulosti profil značky Massimo Dutti na následujících sociálních sítích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
neznám značku Massimo Dutti
29
48,33 %
48,33 %
nevím
14
23,33 %
23,33 %
na Instagram
10
16,67 %
16,67 %
nepoužívám sociální sítě
7
11,67 %
11,67 %
na Facebooku
4
6,67 %
6,67 %
na YouTube
4
6,67 %
6,67 %
na Twitteru
1
1,67 %
1,67 %
na Pinterest
1
1,67 %
1,67 %
Podívejte se na ukázku profilu značky na Instagramu:
16. Do jaké míry souhlasíte s následujícími charakteristikami výše uvedeného profilu značky?
Použijte škálu 1-5 b., kde 5 b. znamená rozhodný souhlas, 1 b. - rozhodný nesouhlas.
0 b. = "nevím".
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Hezký
2.9
2.29
Informativní
2.45
2.114
Zapamatovatelný
2.567
2.446
Odlišitelný
2.55
2.181
Inspirující
2.517
2.283
17. Vlastní odpověď:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Hezké oblečení, zaujme
mám ráda, když je na obrázku uveden stručný text, takže nemusím klikat na každý obrázek zvlášt'
Nudný
18. Chtěl(a) byste zúčastnit následujících soutěží značky Massimo Dutti, prováděných na sociálních sítích?
Použijte škálu 1-5 b., kde 5 b. znamená rozhodný souhlas, 1 b. - rozhodný nesouhlas. 0 b. = "nevím".
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Výrobky značky (dárek – např. kus oblečení / obuv..)
2.683
3.05
Sleva 50 % na nákup
3.117
2.77
Sleva 20 % na nákup
2.433
2.579
Sleva 10 % na nákup
2.1
2.657
Tvorba stylového obrazu „na míru“ (kombinace výrobku značky, přizpůsobení Vašemu obrazu apod.)
2.133
3.216
Focení zdarma
2.183
3.016
19. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
40
66,67 %
66,67 %
muž
20
33,33 %
33,33 %
20. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20-25 let
29
48,33 %
48,33 %
26-35 let
20
33,33 %
33,33 %
36-45 let
6
10 %
10 %
46-50 let
5
8,33 %
8,33 %
21. Vaše trvalé bydliště:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hl. m. Praha
22
36,67 %
36,67 %
Ústecký kraj
7
11,67 %
11,67 %
Jihomoravský kraj
6
10 %
10 %
Liberecký kraj
6
10 %
10 %
Středočeský kraj
5
8,33 %
8,33 %
Plzeňský kraj
4
6,67 %
6,67 %
Jihočeský kraj
3
5 %
5 %
Olomoucký kraj
2
3,33 %
3,33 %
Kraj Vysočina
1
1,67 %
1,67 %
Karlovarský kraj
1
1,67 %
1,67 %
Pardubický kraj
1
1,67 %
1,67 %
Moravskoslezský kraj
1
1,67 %
1,67 %
Královéhradecký kraj
1
1,67 %
1,67 %
22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Úplné střední všeobecné
17
28,33 %
28,33 %
Vysokoškolské – bakalářský studijní program
12
20 %
20 %
Vysokoškolské – magisterský studijní program
11
18,33 %
18,33 %
Střední odborné
11
18,33 %
18,33 %
Vyšší odborné vzdělání
5
8,33 %
8,33 %
Vyučen v oboru
2
3,33 %
3,33 %
Základní
1
1,67 %
1,67 %
VŠ+ vyšší kvalifikace (PhD. a jiné)
1
1,67 %
1,67 %
23. Váš osobní měsíční čistý příjem (celkový - ze zaměstnání, podnikání, spoření, dary, podpora rodičů/partnérů apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než 20 tis. Kč
27
45 %
45 %
20-30 tis. Kč
13
21,67 %
21,67 %
30-40 tis. Kč
10
16,67 %
16,67 %
40-50 tis. Kč
4
6,67 %
6,67 %
50-60 tis. Kč
3
5 %
5 %
60 tis. Kč a více
3
5 %
5 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup na kamenné pobočce Massimo Dutti na otázku 4. Pokud vlastníte nějaký výrobek Massimo Dutti, odkud jste ho dostal?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 5. Chtěl(a) byste vlastnit nějaký nový výrobek Massimo Dutti?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je kvalitní=4 na otázku 13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama na Internetu (bannery, reklama v Google…) na otázku 14. Zaznamenal(a) jste někdy propagaci značky Massimo Dutti v následujících médiích?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, oblečení na otázku 3. Vlastníte nějaký výrobek Massimo Dutti?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je módní=5 na otázku 13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabízí kvalitní zákaznický servis=5 na otázku 13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
odpověď ne:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte společnost Inditex (skupina značek Zara, Bershka, Massimo Dutti…)?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznám značku Massimo Dutti na otázku 15. Navštívil(a) jste někdy v minulosti profil značky Massimo Dutti na následujících sociálních sítích?
5. Chtěl(a) byste vlastnit nějaký nový výrobek Massimo Dutti?
odpověď souhlasím:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je módní=5 na otázku 13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabízí kvalitní zákaznický servis=5 na otázku 13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
8. Používáte Instagram?
odpověď ano:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabízí kvalitní zákaznický servis=5 na otázku 13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na Instagram na otázku 15. Navštívil(a) jste někdy v minulosti profil značky Massimo Dutti na následujících sociálních sítích?
11. Pokud byste sledoval(a) nějakou značku na sociálních sítích, jaké informace byste nejvíce žádal(a) / uvítal(a) …?
odpověď informace o cenách:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěže na otázku 11. Pokud byste sledoval(a) nějakou značku na sociálních sítích, jaké informace byste nejvíce žádal(a) / uvítal(a) …?
odpověď informace o výrobkách / službách značky:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhledávání nebo sledování produktů / značek na otázku 10. Označte hlavní důvody, proč používáte sociální sítě
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhledávání recenzí zákazníků na otázku 10. Označte hlavní důvody, proč používáte sociální sítě
13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
odpověď Je etická a odpovědná=0:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je inovativní=0 na otázku 13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je odlišitelná=0 na otázku 13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je stylová=0 na otázku 13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je etická a odpovědná=0 na otázku 13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je prestižní=0 na otázku 13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
15. Navštívil(a) jste někdy v minulosti profil značky Massimo Dutti na následujících sociálních sítích?
odpověď neznám značku Massimo Dutti:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte společnost Inditex (skupina značek Zara, Bershka, Massimo Dutti…)?
18. Chtěl(a) byste zúčastnit následujících soutěží značky Massimo Dutti, prováděných na sociálních sítích?
odpověď Focení zdarma=1:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva 50 % na nákup=1 na otázku 18. Chtěl(a) byste zúčastnit následujících soutěží značky Massimo Dutti, prováděných na sociálních sítích?
odpověď Sleva 10 % na nákup=1:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva 20 % na nákup=1 na otázku 18. Chtěl(a) byste zúčastnit následujících soutěží značky Massimo Dutti, prováděných na sociálních sítích?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informativní=1 na otázku 16. Do jaké míry souhlasíte s následujícími charakteristikami výše uvedeného profilu značky?
odpověď Sleva 20 % na nákup=1:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva 50 % na nákup=1 na otázku 18. Chtěl(a) byste zúčastnit následujících soutěží značky Massimo Dutti, prováděných na sociálních sítích?
odpověď Sleva 50 % na nákup=5:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je módní=5 na otázku 13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabízí kvalitní zákaznický servis=5 na otázku 13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
odpověď Tvorba stylového obrazu „na míru“ (kombinace výrobku značky, přizpůsobení Vašemu obrazu apod.)=1:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobky značky (dárek – např. kus oblečení / obuv..)=1 na otázku 18. Chtěl(a) byste zúčastnit následujících soutěží značky Massimo Dutti, prováděných na sociálních sítích?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Znáte společnost Inditex (skupina značek Zara, Bershka, Massimo Dutti…)?
2. Znáte značku Massimo Dutti?
3. Vlastníte nějaký výrobek Massimo Dutti?
4. Pokud vlastníte nějaký výrobek Massimo Dutti, odkud jste ho dostal?
5. Chtěl(a) byste vlastnit nějaký nový výrobek Massimo Dutti?
7. Používáte Facebook?
8. Používáte Instagram?
9. Kolik času věnujete sociálním sítím (v průměru)?
10. Označte hlavní důvody, proč používáte sociální sítě
11. Pokud byste sledoval(a) nějakou značku na sociálních sítích, jaké informace byste nejvíce žádal(a) / uvítal(a) …?
12. Pokud byste sledoval(a) nějakou značku na sociálních sítích, vadilo by Vám, že její profily jsou vedeny pouze v anglickém jazyce?
13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
14. Zaznamenal(a) jste někdy propagaci značky Massimo Dutti v následujících médiích?
15. Navštívil(a) jste někdy v minulosti profil značky Massimo Dutti na následujících sociálních sítích?
16. Do jaké míry souhlasíte s následujícími charakteristikami výše uvedeného profilu značky?
18. Chtěl(a) byste zúčastnit následujících soutěží značky Massimo Dutti, prováděných na sociálních sítích?
19. Vaše pohlaví:
20. Váš věk
21. Vaše trvalé bydliště:
22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
23. Váš osobní měsíční čistý příjem (celkový - ze zaměstnání, podnikání, spoření, dary, podpora rodičů/partnérů apod.)
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Znáte společnost Inditex (skupina značek Zara, Bershka, Massimo Dutti…)?
2. Znáte značku Massimo Dutti?
3. Vlastníte nějaký výrobek Massimo Dutti?
4. Pokud vlastníte nějaký výrobek Massimo Dutti, odkud jste ho dostal?
5. Chtěl(a) byste vlastnit nějaký nový výrobek Massimo Dutti?
7. Používáte Facebook?
8. Používáte Instagram?
9. Kolik času věnujete sociálním sítím (v průměru)?
10. Označte hlavní důvody, proč používáte sociální sítě
11. Pokud byste sledoval(a) nějakou značku na sociálních sítích, jaké informace byste nejvíce žádal(a) / uvítal(a) …?
12. Pokud byste sledoval(a) nějakou značku na sociálních sítích, vadilo by Vám, že její profily jsou vedeny pouze v anglickém jazyce?
13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?
14. Zaznamenal(a) jste někdy propagaci značky Massimo Dutti v následujících médiích?
15. Navštívil(a) jste někdy v minulosti profil značky Massimo Dutti na následujících sociálních sítích?
16. Do jaké míry souhlasíte s následujícími charakteristikami výše uvedeného profilu značky?
18. Chtěl(a) byste zúčastnit následujících soutěží značky Massimo Dutti, prováděných na sociálních sítích?
19. Vaše pohlaví:
20. Váš věk
21. Vaše trvalé bydliště:
22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
23. Váš osobní měsíční čistý příjem (celkový - ze zaměstnání, podnikání, spoření, dary, podpora rodičů/partnérů apod.)
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.