Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Massimo Dutti a módní značky

Massimo Dutti a módní značky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Spremová
Šetření:11. 02. 2021 - 09. 03. 2021
Počet respondentů:60
Počet otázek (max/průměr):23 / 21.47
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní / vážený pane,

Dotazník je anonymní, proto prosím o upřímné odpovědi. Předem děkuji za věnovaný čas. 

S pozdravem,

Tereza Spremová

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Inditex (skupina značek Zara, Bershka, Massimo Dutti…)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4676,67 %76,67 %  
ne1423,33 %23,33 %  

Graf

2. Znáte značku Massimo Dutti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3253,33 %53,33 %  
ano2846,67 %46,67 %  

Graf

3. Vlastníte nějaký výrobek Massimo Dutti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4778,33 %78,33 %  
ano, oblečení1220 %20 %  
ano, obuv610 %10 %  
ano, doplněk (kabelka / brýle / šátek ...)58,33 %8,33 %  
ano, doplněk (kabelka / brýle / šálek ...)11,67 %1,67 %  

Graf

4. Pokud vlastníte nějaký výrobek Massimo Dutti, odkud jste ho dostal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám žádný produkt Masismo Dutti4676,67 %76,67 %  
nákup na kamenné pobočce Massimo Dutti1220 %20 %  
nákup v e-shopu Massimo Dutti610 %10 %  
nevím23,33 %3,33 %  
dárek23,33 %3,33 %  

Graf

5. Chtěl(a) byste vlastnit nějaký nový výrobek Massimo Dutti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2745 %45 %  
souhlasím1525 %25 %  
nesouhlasím915 %15 %  
spíše nesouhlasím58,33 %8,33 %  
spíše souhlasím46,67 %6,67 %  

Graf

6. Svoji odpověď‘ u předchozí otázky odůvodníte

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ano, značka je kvalitní

Je to prestižní značka

líbí se mi styl MD

Líbí se mi vaše produkty

Má značkách mi nezáleží, takže mi to je fuk.

Mám rád kvalitu MD a vyhovuje mi styl

Miluju Massimo Dutti

Moc se mi nelíbí ten styl

naznám výrobky, takže nevím, jestli o ně mám mít zájem

Nevím co je v jejich sortimentu.

Nevím neznám

Nevím o co se vlastně jedná

Neznám jejich výrobky...

Neznám výrobky Massimo Dutti

Neznám značku

neznám, nemám důvod proč to chtít

Neznámá značka

Nvim

Pokud by ta věc byla pěkná, tak ano

proč ?

Proč bych měla chtít? Padají z toho každej týden peníze nebo co?

Tuto značku vůbec neznám, nevím tedy, co bych mohla chtít.

Značku jsem si prohlédl a oblečení na mě nepůsobí příliš unikátním dojmem, je dost jednoduché. Líbilo se mi semišové sako.

značku neznám

značku neznám, tudíž nevím jak jejich produkty vypadají

7. Používáte Facebook?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4778,33 %78,33 %  
ne1321,67 %21,67 %  

Graf

8. Používáte Instagram?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4066,67 %66,67 %  
ne2033,33 %33,33 %  

Graf

9. Kolik času věnujete sociálním sítím (v průměru)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-3 hodiny denně1728,33 %28,33 %  
cca hodinu denně1423,33 %23,33 %  
cca 15 minut denně nebo méně1016,67 %16,67 %  
cca půlhodiny denně610 %10 %  
nepoužívám sociální sítě610 %10 %  
více než 2-3 hodiny denně610 %10 %  
nevím11,67 %1,67 %  

Graf

10. Označte hlavní důvody, proč používáte sociální sítě

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komunikace se známými4778,33 %78,33 %  
sledování novin3151,67 %51,67 %  
vyhledávání zábavního obsahu2541,67 %41,67 %  
vyhledávání vzdělávacího obsahu2338,33 %38,33 %  
sledování známých osobností (herce, politiky…)2135 %35 %  
sdílení vlastního obsahu (příspěvky, foto, videa…)1830 %30 %  
vyhledávání nebo sledování produktů / značek1525 %25 %  
vyhledávání recenzí zákazníků1016,67 %16,67 %  
seznámení s novými lidmi610 %10 %  
pracovní motivy (vlastní reklama, profesní kontakty, prodej…)46,67 %6,67 %  
sledování bloggerů46,67 %6,67 %  
nepoužívám23,33 %3,33 %  
už nepoužívám, plýtvání časem11,67 %1,67 %  
nemám žádné soc. sítě11,67 %1,67 %  

Graf

11. Pokud byste sledoval(a) nějakou značku na sociálních sítích, jaké informace byste nejvíce žádal(a) / uvítal(a) …?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
informace o výrobkách / službách značky3965 %65 %  
informace o cenách3456,67 %56,67 %  
aktuality, novinky3355 %55 %  
recenze zákazníků2745 %45 %  
krásné fotografie a obrázky, inspirativní obsah2440 %40 %  
možnosti komunikace se značkou, pracovníky, zákaznickým servisem1525 %25 %  
informace o programu loajality, výhodách pro věrní zákazníky1423,33 %23,33 %  
soutěže1118,33 %18,33 %  
zábavní informace, vtipy1016,67 %16,67 %  
informace o firmě, pracovnících, příběhy, historii…813,33 %13,33 %  
nepoužívám sociální sítě711,67 %11,67 %  
možnosti komunikace s ostatními zákazníky46,67 %6,67 %  
nedokážu představit35 %5 %  
zmínky o známých osobnostech ve spojení se značkou11,67 %1,67 %  

Graf

12. Pokud byste sledoval(a) nějakou značku na sociálních sítích, vadilo by Vám, že její profily jsou vedeny pouze v anglickém jazyce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím2135 %35 %  
souhlasím1423,33 %23,33 %  
spíše nesouhlasím1016,67 %16,67 %  
spíše souhlasím1016,67 %16,67 %  
nevím58,33 %8,33 %  

Graf

13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?

Použijte škálu 1-5 b., kde 5 b. znamená rozhodný souhlas, 1 b. - rozhodný nesouhlas. Nebo si můžete zvolit "0" = „nevím“.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Je módní2.0334.399
Je prestižní1.9833.883
Je odlišitelná1.83.593
Je inovativní1.7333.329
Je stylová2.054.048
Je kvalitní1.9334.162
Nabízí rozumnou cenu1.6833.183
Je etická a odpovědná1.73.277
Nabízí kvalitní zákaznický servis1.9174.21

Graf

14. Zaznamenal(a) jste někdy propagaci značky Massimo Dutti v následujících médiích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama na Internetu (bannery, reklama v Google…)1321,67 %21,67 %  
Ne1016,67 %16,67 %  
módní časopisy915 %15 %  
reklama na Facebooku711,67 %11,67 %  
reklama na Instagramu610 %10 %  
Nikde46,67 %6,67 %  
Nezaznamenala46,67 %6,67 %  
venkovní reklama46,67 %6,67 %  
reklama značky u bloggeru35 %5 %  
e-mail35 %5 %  
reklama na YouTube35 %5 %  
Nezaznamenal 23,33 %3,33 %  
nezaznamenal vůbec11,67 %1,67 %  
Vůbec jsem o ní neslyšela 11,67 %1,67 %  
Vůbec nezaznamenal!11,67 %1,67 %  
Nikdy jsem o znacce neslysel11,67 %1,67 %  
Nikdy na žádném médiu11,67 %1,67 %  
poprvé v rámci dotazníku11,67 %1,67 %  
Nejsem si jistá, zda jsem nějakou propagace zaznamenala. 11,67 %1,67 %  
nikdy jsem o ní neslyšela11,67 %1,67 %  
ne, o značce jsem slyšel poprvé ve spojitosti s přesunem značek společnosti Inditex z kamenných prodejen do online prostředí. Informaci mám z web médií (nejednalo se ale o reklamu)11,67 %1,67 %  
nikde jsem to neviděl11,67 %1,67 %  
Nevím11,67 %1,67 %  
Neznám ji11,67 %1,67 %  

Graf

15. Navštívil(a) jste někdy v minulosti profil značky Massimo Dutti na následujících sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám značku Massimo Dutti2948,33 %48,33 %  
nevím1423,33 %23,33 %  
na Instagram1016,67 %16,67 %  
nepoužívám sociální sítě711,67 %11,67 %  
na Facebooku46,67 %6,67 %  
na YouTube46,67 %6,67 %  
na Twitteru11,67 %1,67 %  
na Pinterest11,67 %1,67 %  

Graf

Podívejte se na ukázku profilu značky na Instagramu:

 

16. Do jaké míry souhlasíte s následujícími charakteristikami výše uvedeného profilu značky?

Použijte škálu 1-5 b., kde 5 b. znamená rozhodný souhlas, 1 b. - rozhodný nesouhlas.

0 b. = "nevím".

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Hezký2.92.29
Informativní2.452.114
Zapamatovatelný2.5672.446
Odlišitelný2.552.181
Inspirující2.5172.283

Graf

17. Vlastní odpověď:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Hezké oblečení, zaujme

mám ráda, když je na obrázku uveden stručný text, takže nemusím klikat na každý obrázek zvlášt'

Nudný

18. Chtěl(a) byste zúčastnit následujících soutěží značky Massimo Dutti, prováděných na sociálních sítích?

Použijte škálu 1-5 b., kde 5 b. znamená rozhodný souhlas, 1 b. - rozhodný nesouhlas. 0 b. = "nevím".

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Výrobky značky (dárek – např. kus oblečení / obuv..)2.6833.05
Sleva 50 % na nákup3.1172.77
Sleva 20 % na nákup2.4332.579
Sleva 10 % na nákup2.12.657
Tvorba stylového obrazu „na míru“ (kombinace výrobku značky, přizpůsobení Vašemu obrazu apod.)2.1333.216
Focení zdarma2.1833.016

Graf

19. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4066,67 %66,67 %  
muž2033,33 %33,33 %  

Graf

20. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-25 let2948,33 %48,33 %  
26-35 let2033,33 %33,33 %  
36-45 let610 %10 %  
46-50 let58,33 %8,33 %  

Graf

21. Vaše trvalé bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hl. m. Praha2236,67 %36,67 %  
Ústecký kraj711,67 %11,67 %  
Jihomoravský kraj610 %10 %  
Liberecký kraj610 %10 %  
Středočeský kraj58,33 %8,33 %  
Plzeňský kraj46,67 %6,67 %  
Jihočeský kraj35 %5 %  
Olomoucký kraj23,33 %3,33 %  
Kraj Vysočina11,67 %1,67 %  
Karlovarský kraj11,67 %1,67 %  
Pardubický kraj11,67 %1,67 %  
Moravskoslezský kraj11,67 %1,67 %  
Královéhradecký kraj11,67 %1,67 %  

Graf

22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Úplné střední všeobecné1728,33 %28,33 %  
Vysokoškolské – bakalářský studijní program1220 %20 %  
Vysokoškolské – magisterský studijní program1118,33 %18,33 %  
Střední odborné1118,33 %18,33 %  
Vyšší odborné vzdělání58,33 %8,33 %  
Vyučen v oboru23,33 %3,33 %  
Základní11,67 %1,67 %  
VŠ+ vyšší kvalifikace (PhD. a jiné)11,67 %1,67 %  

Graf

23. Váš osobní měsíční čistý příjem (celkový - ze zaměstnání, podnikání, spoření, dary, podpora rodičů/partnérů apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 20 tis. Kč2745 %45 %  
20-30 tis. Kč1321,67 %21,67 %  
30-40 tis. Kč1016,67 %16,67 %  
40-50 tis. Kč46,67 %6,67 %  
50-60 tis. Kč35 %5 %  
60 tis. Kč a více35 %5 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte společnost Inditex (skupina značek Zara, Bershka, Massimo Dutti…)?

2. Znáte značku Massimo Dutti?

3. Vlastníte nějaký výrobek Massimo Dutti?

4. Pokud vlastníte nějaký výrobek Massimo Dutti, odkud jste ho dostal?

5. Chtěl(a) byste vlastnit nějaký nový výrobek Massimo Dutti?

7. Používáte Facebook?

8. Používáte Instagram?

9. Kolik času věnujete sociálním sítím (v průměru)?

10. Označte hlavní důvody, proč používáte sociální sítě

11. Pokud byste sledoval(a) nějakou značku na sociálních sítích, jaké informace byste nejvíce žádal(a) / uvítal(a) …?

12. Pokud byste sledoval(a) nějakou značku na sociálních sítích, vadilo by Vám, že její profily jsou vedeny pouze v anglickém jazyce?

13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?

14. Zaznamenal(a) jste někdy propagaci značky Massimo Dutti v následujících médiích?

15. Navštívil(a) jste někdy v minulosti profil značky Massimo Dutti na následujících sociálních sítích?

16. Do jaké míry souhlasíte s následujícími charakteristikami výše uvedeného profilu značky?

18. Chtěl(a) byste zúčastnit následujících soutěží značky Massimo Dutti, prováděných na sociálních sítích?

19. Vaše pohlaví:

20. Váš věk

21. Vaše trvalé bydliště:

22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

23. Váš osobní měsíční čistý příjem (celkový - ze zaměstnání, podnikání, spoření, dary, podpora rodičů/partnérů apod.)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte společnost Inditex (skupina značek Zara, Bershka, Massimo Dutti…)?

2. Znáte značku Massimo Dutti?

3. Vlastníte nějaký výrobek Massimo Dutti?

4. Pokud vlastníte nějaký výrobek Massimo Dutti, odkud jste ho dostal?

5. Chtěl(a) byste vlastnit nějaký nový výrobek Massimo Dutti?

7. Používáte Facebook?

8. Používáte Instagram?

9. Kolik času věnujete sociálním sítím (v průměru)?

10. Označte hlavní důvody, proč používáte sociální sítě

11. Pokud byste sledoval(a) nějakou značku na sociálních sítích, jaké informace byste nejvíce žádal(a) / uvítal(a) …?

12. Pokud byste sledoval(a) nějakou značku na sociálních sítích, vadilo by Vám, že její profily jsou vedeny pouze v anglickém jazyce?

13. Do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními?

14. Zaznamenal(a) jste někdy propagaci značky Massimo Dutti v následujících médiích?

15. Navštívil(a) jste někdy v minulosti profil značky Massimo Dutti na následujících sociálních sítích?

16. Do jaké míry souhlasíte s následujícími charakteristikami výše uvedeného profilu značky?

18. Chtěl(a) byste zúčastnit následujících soutěží značky Massimo Dutti, prováděných na sociálních sítích?

19. Vaše pohlaví:

20. Váš věk

21. Vaše trvalé bydliště:

22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

23. Váš osobní měsíční čistý příjem (celkový - ze zaměstnání, podnikání, spoření, dary, podpora rodičů/partnérů apod.)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Spremová, T.Massimo Dutti a módní značky (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://massimo-dutti-a-modni-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.