Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Massmédia - tisk

Massmédia - tisk

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Valčík
Šetření:07. 03. 2010 - 12. 03. 2010
Počet respondentů:80
Počet otázek (max/průměr):13 / 8.1
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Sociologický průzkum na seminární práci na tema TISK jako zaverecna prace na gymnaziu v sumperku :) . Prosím o minutku vaseho casu a o vyplneni pruzkumu :) predem diky :)

Odpovědi respondentů

1. Čtete noviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5972,84 %73,75 %  
Ne2227,16 %27,5 %  

Graf

2. Jak často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x týdně2338,98 %28,75 %  
Každý den1728,81 %21,25 %  
jen vyjímečně1016,95 %12,5 %  
1x měsíčně915,25 %11,25 %  

Graf

3. Jaký tisk čtete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Seriózní5186,44 %63,75 %  
Bulváry711,86 %8,75 %  
Playboye11,69 %1,25 %  

Graf

4. Jste spokojen s tiskem v šumperském regionu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Myslím, že to jde3457,63 %42,5 %  
Něco tomu chybí1728,81 %21,25 %  
Stojí to za nic58,47 %6,25 %  
Ano, myslím, že je na vysoké úrovni35,08 %3,75 %  

Graf

5. Chtěli byste se stát novinářem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nechci se stát žurnalistou, neláká mě to2338,98 %28,75 %  
Může to být dobrá práce, ale není to zrovna pro mě2033,9 %25 %  
Ano, taková práce mi přijde velice zajímavá1627,12 %20 %  

Graf

6. Jaký z uvedených seriózních tisků preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MF DNES4169,49 %51,25 %  
jiný711,86 %8,75 %  
Hospodářské noviny58,47 %6,25 %  
Týden na Severu46,78 %5 %  
Šumperský a Jesenický deník23,39 %2,5 %  

Graf

7. Proč ne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Radši se kouknu na internet1045,45 %12,5 %  
Nemám čas836,36 %10 %  
Nezajímá mě to418,18 %5 %  

Graf

8. Který z dalších sdělovacích prostředků preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet1881,82 %22,5 %  
TV418,18 %5 %  

Graf

9. Kolik hodin věnujete denně četbě, ať už čehokoliv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 1 hodinu836,36 %10 %  
1 - 2 hodiny731,82 %8,75 %  
2 a více hodin522,73 %6,25 %  
Nečtu29,09 %2,5 %  

Graf

10. Jak se dnes máte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jde to940,91 %11,25 %  
Výborně, nic mě netrápí627,27 %7,5 %  
Nic moc418,18 %5 %  
Pod psa313,64 %3,75 %  

Graf

11. Nejoblíbenější maso

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kuřecí1045,45 %12,5 %  
rybí522,73 %6,25 %  
vepřové313,64 %3,75 %  
jiné29,09 %2,5 %  
hovězí29,09 %2,5 %  

Graf

12. Muž / žena ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4960,49 %61,25 %  
muž3239,51 %40 %  

Graf

13. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 215162,96 %63,75 %  
21 a více2733,33 %33,75 %  
10 - 1633,7 %3,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Čtete noviny?

  • odpověď Ne:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radši se kouknu na internet na otázku 7. Proč ne?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 8. Který z dalších sdělovacích prostředků preferujete?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřecí na otázku 11. Nejoblíbenější maso

3. Jaký tisk čtete?

  • odpověď Seriózní:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý den na otázku 2. Jak často?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Něco tomu chybí na otázku 4. Jste spokojen s tiskem v šumperském regionu?

12. Muž / žena ?

  • odpověď žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřecí na otázku 11. Nejoblíbenější maso

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Čtete noviny?

2. Jak často?

3. Jaký tisk čtete?

4. Jste spokojen s tiskem v šumperském regionu?

5. Chtěli byste se stát novinářem?

6. Jaký z uvedených seriózních tisků preferujete?

7. Proč ne?

8. Který z dalších sdělovacích prostředků preferujete?

11. Nejoblíbenější maso

12. Muž / žena ?

13. Věková kategorie

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Čtete noviny?

2. Jak často?

3. Jaký tisk čtete?

4. Jste spokojen s tiskem v šumperském regionu?

5. Chtěli byste se stát novinářem?

6. Jaký z uvedených seriózních tisků preferujete?

7. Proč ne?

8. Který z dalších sdělovacích prostředků preferujete?

11. Nejoblíbenější maso

12. Muž / žena ?

13. Věková kategorie

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Valčík, M.Massmédia - tisk (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://massmedia-tisk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.