Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Máte rádi kečup ?

Máte rádi kečup ?

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marek Šafránek
Šetření:21. 02. 2014 - 28. 02. 2014
Počet respondentů:223
Počet otázek (max/průměr):17 / 14.87
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:73,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Rád bych Vás požádal o vyplnění dotazníku na téma kečupy.

Odpovědi respondentů

1. Jakou roli hraje ve Vašem jídelníčku kečup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Používám častootázka č. 2, Používám výjimečněotázka č. 2, Nepoužívám vůbecotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Používám výjimečně11250 %50,22 %  
Používám často7734,38 %34,53 %  
Nepoužívám vůbec3515,63 %15,7 %  

Graf

2. Přijde Vám současná kvalita kečupů dostupných na českém trhu uspokojivá?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11862,43 %52,91 %  
Ne7137,57 %31,84 %  

Graf

3. Odpovídá podle Vás cena kečupů jejich kvalitě?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, cena odpovídá kvalitě kečupů10053,48 %44,84 %  
Ne, cena je příliš vysoká oproti kvalitě kečupů8444,92 %37,67 %  
Ne, cena je příliš nízká oproti kvalitě kečupů31,6 %1,35 %  

Graf

4. Upřednostňujete kečupy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Domácích značek10455,03 %46,64 %  
Zahraničních značek8544,97 %38,12 %  

Graf

5. Jakou značku kečupu znáte (napište):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
heinz3518,62 %15,7 %  
hamé2111,17 %9,42 %  
otma147,45 %6,28 %  
Hellmans73,72 %3,14 %  
Helmans63,19 %2,69 %  
kand63,19 %2,69 %  
Spak42,13 %1,79 %  
Otma, Heinz31,6 %1,35 %  
Heinz, Otma21,06 %0,9 %  
Hellmans, Otma, Heinz21,06 %0,9 %  
ostatní odpovědi hamé, heinz
Heinz...
nevzpomínám si
hainz
Heinz, Mikado, Aro
Otma, Heinz, Hellmans, McDonalds, Hamé,...
Knad,Heinz,Helmans
koret
coop jednota, hellmanns, sparks, otma, clever, heinz, kand
otma, hame, helmanz
kand, spak a zahranicni z makra
Heinz, otma, hellmans
Hellmans, Albert
Heinz, Otma, Hellmanns
otma, spak, heinz, spar, lidl
Otma, Hamé, Neli, Heinz, Hellmas, Spak, Kand
Ottma, Hellmanz
aro, hamé, otma, pagusa, heinz
Hame, Otta, Gurmán
olma, heinz, hame
Od babičky
hanz
Helmans, Heinz, Hamé
Helmans, Otma
Nevzpomenu si
helmans, otma
otma, Heinz, Mc Donalds kečup, Hame
Heinz, Helmanns, Albert Quality, Olma,
Heinz, Helmans, Spak, ...
kand, otma
hellmans, sinco,
Heinz, Otma, Hamé,
Hainz, helmans
Otma, Hellmanz, Heinz, Clever, Hamé
Heinz, Hellmans
Heinz, Hellmans, Coop, Clever
Dawtona
hame, coop
Heinz, Hellmans, Hamé
Heinz, Hame
felix
hame, heins, otma
otma, hamé
Hellmans, Otma
ted si nevzpomenu
otma, hamé, delipo,
heinz, toma, hellmans
netuším, řeším jen, jestli obsahuje/neobsahuje lepek
Heins
Hellmans, Heinz, Mikado
Hellmanns
Heinz, Hamé, Otma
Otma, Hamé, Heinz
Hans, Otma
Helmans, Heinz
helmanz
kand, hame, heinz
Benito, Otma
helmanz, heinz
heinz, hamé, delipo
všechny
Nevim
nemohu si vybavit
hamé, heinz, otma
heinz, hellmans,
hienz
Kand, Hamé, Hellmans, Boneco, Heinz
Hainz, Hamé, Kant, Helmans
Spak, Otma, Hellmann's, Hamé, Heinz
Spak, Hamé, Heinz
Kand, Heinz, Otma, Hame
Otma, Smak, Hellmanns
Heinz, Hellmann's, Otma, Mikado
Heinz, Otma, Kand
heintz
kand, spack,mc donadls,otma, felix,hame, helmans,heinz,
Heinz, helmanns, hame, otma
Kand, Mikado, Heinz
Heinz, Hellmans, Otma
Heinz, Mikado
nemohu si vzpomenout
Kand, Otma, Hellmanns, Heinz
heinz, tesco
Otma, Smack (nebo jak se to píše), Hellmans
Otma, Hamé, Hellmanns, Heinz
Hellmans,Clever,Otma,Heinz
hamé,benita,spack
8846,81 %39,46 % 

Graf

6. Jaké značky kečupů kupujete? (Zakroužkujte jednu nebo i více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Heinz10756,61 %47,98 %  
Hamé7941,8 %35,43 %  
Otma7640,21 %34,08 %  
Kand115,82 %4,93 %  
Hellmans84,23 %3,59 %  
Helmans42,12 %1,79 %  
Spak31,59 %1,35 %  
Mikado21,06 %0,9 %  
Mikado, Aro10,53 %0,45 %  
nekupuji žádné10,53 %0,45 %  
nepamatuju si název10,53 %0,45 %  
naposled hellmanns, ale ted jíme jenom domáce10,53 %0,45 %  
kečup pod vlastním označením Lidlu10,53 %0,45 %  
dle slozeni spise profesionalni a kvalitni10,53 %0,45 %  
aro10,53 %0,45 %  
domácí10,53 %0,45 %  
Mc Donalds10,53 %0,45 %  
AQ10,53 %0,45 %  
Spak - jsem celiak a je pro mě důležité, aby byl bezlepkový10,53 %0,45 %  
coop jednota10,53 %0,45 %  
Dawtona10,53 %0,45 %  
hellmanz10,53 %0,45 %  
felix, výroba domácího10,53 %0,45 %  
vyrábíme domácí10,53 %0,45 %  
interní značky hypermarketů a diskontů10,53 %0,45 %  
Hellmanns10,53 %0,45 %  
Jak kdy10,53 %0,45 %  
domácí vlastní10,53 %0,45 %  
Benito10,53 %0,45 %  
delipo10,53 %0,45 %  
albert, hruška10,53 %0,45 %  
albert quality :-D10,53 %0,45 %  
Kand Hellmans10,53 %0,45 %  
Spak, Hellmann's10,53 %0,45 %  
Spak, Mikado10,53 %0,45 %  
nemohu si vzpomenout10,53 %0,45 %  
vaříme domácí10,53 %0,45 %  
řetězcové značky10,53 %0,45 %  
benita10,53 %0,45 %  

Graf

7. Ochutnali jste již někdy kečup značky Hamé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15380,95 %68,61 %  
Ne3619,05 %16,14 %  

Graf

8. Vybaví se Vám nějaká reklama na kečupy značky Hamé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13169,31 %58,74 %  
Ano5830,69 %26,01 %  

Graf

9. Jaký typ kečupu používáte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jemný/sladký14275,13 %63,68 %  
Ostrý/pálivý4021,16 %17,94 %  
střídám to10,53 %0,45 %  
Jemn10,53 %0,45 %  
oba10,53 %0,45 %  
jemný/sladký, s česnekem, ostrý/pálivý10,53 %0,45 %  
ochucený s bylinkami10,53 %0,45 %  
střídám ostrý s jemným10,53 %0,45 %  
česnekový Kand, Čertovská či Cikánská omáčka Otma10,53 %0,45 %  

Graf

10. Na co kečup používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dochucení/příloha16386,24 %73,09 %  
Vaření2613,76 %11,66 %  

Graf

11. Jak velké balení nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
250-500 g11460,32 %51,12 %  
Do 250 g5227,51 %23,32 %  
Více než 500 g2312,17 %10,31 %  

Graf

12. Jak často nakupujete kečup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 1x měsíčně11158,73 %49,78 %  
1x měsíčně6333,33 %28,25 %  
Několikrát měsíčně157,94 %6,73 %  

Graf

13. Dávám přednost kečupu prodávaném v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skleněném obalu6534,39 %29,15 %  
Plastovém obalu6534,39 %29,15 %  
Druh obalu není rozhodující5931,22 %26,46 %  

Graf

14. Co považujete za rozhodující kritérium při výběru kečupu? Seřaďte dle Vašich preferencí od nejdůležitější po nejméně důležitou.

( 1-nejdůležitější, 5-nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena2.8411.393
Složení2.5241.54
Značka3.541.243
Obal4.3230.875
Chuť1.7721.149

Graf

15. Kolik jste ochotni zaplatit za 500 g balení kečupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-45 Kč12968,25 %57,85 %  
Více jak 45 Kč5730,16 %25,56 %  
Do 20 Kč31,59 %1,35 %  

Graf

16. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena17578,13 %78,48 %  
Muž4921,88 %21,97 %  

Graf

17. Jaký je Váš osobní měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 10 000 Kč11852,68 %52,91 %  
10 001-20 000 Kč6227,68 %27,8 %  
20 001-30 000 Kč2812,5 %12,56 %  
Více než 30 001 Kč167,14 %7,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Přijde Vám současná kvalita kečupů dostupných na českém trhu uspokojivá?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi hamé na otázku 5. Jakou značku kečupu znáte (napište):

4. Upřednostňujete kečupy:

  • odpověď Domácích značek:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi otma na otázku 5. Jakou značku kečupu znáte (napište):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kand na otázku 6. Jaké značky kečupů kupujete? (Zakroužkujte jednu nebo i více odpovědí)

6. Jaké značky kečupů kupujete? (Zakroužkujte jednu nebo i více odpovědí)

  • odpověď Hamé:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi hamé na otázku 5. Jakou značku kečupu znáte (napište):
  • odpověď Heinz:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi heinz na otázku 5. Jakou značku kečupu znáte (napište):
  • odpověď Otma:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi otma na otázku 5. Jakou značku kečupu znáte (napište):

8. Vybaví se Vám nějaká reklama na kečupy značky Hamé?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi heinz na otázku 5. Jakou značku kečupu znáte (napište):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kand na otázku 6. Jaké značky kečupů kupujete? (Zakroužkujte jednu nebo i více odpovědí)

13. Dávám přednost kečupu prodávaném v:

  • odpověď Skleněném obalu:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kand na otázku 6. Jaké značky kečupů kupujete? (Zakroužkujte jednu nebo i více odpovědí)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakou roli hraje ve Vašem jídelníčku kečup?

2. Přijde Vám současná kvalita kečupů dostupných na českém trhu uspokojivá?

3. Odpovídá podle Vás cena kečupů jejich kvalitě?

4. Upřednostňujete kečupy:

5. Jakou značku kečupu znáte (napište):

6. Jaké značky kečupů kupujete? (Zakroužkujte jednu nebo i více odpovědí)

7. Ochutnali jste již někdy kečup značky Hamé?

8. Vybaví se Vám nějaká reklama na kečupy značky Hamé?

9. Jaký typ kečupu používáte nejčastěji?

10. Na co kečup používáte?

11. Jak velké balení nejčastěji nakupujete?

12. Jak často nakupujete kečup?

13. Dávám přednost kečupu prodávaném v:

14. Co považujete za rozhodující kritérium při výběru kečupu? Seřaďte dle Vašich preferencí od nejdůležitější po nejméně důležitou.

15. Kolik jste ochotni zaplatit za 500 g balení kečupu?

16. Jakého jste pohlaví?

17. Jaký je Váš osobní měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakou roli hraje ve Vašem jídelníčku kečup?

2. Přijde Vám současná kvalita kečupů dostupných na českém trhu uspokojivá?

3. Odpovídá podle Vás cena kečupů jejich kvalitě?

4. Upřednostňujete kečupy:

5. Jakou značku kečupu znáte (napište):

6. Jaké značky kečupů kupujete? (Zakroužkujte jednu nebo i více odpovědí)

7. Ochutnali jste již někdy kečup značky Hamé?

8. Vybaví se Vám nějaká reklama na kečupy značky Hamé?

9. Jaký typ kečupu používáte nejčastěji?

10. Na co kečup používáte?

11. Jak velké balení nejčastěji nakupujete?

12. Jak často nakupujete kečup?

13. Dávám přednost kečupu prodávaném v:

14. Co považujete za rozhodující kritérium při výběru kečupu? Seřaďte dle Vašich preferencí od nejdůležitější po nejméně důležitou.

15. Kolik jste ochotni zaplatit za 500 g balení kečupu?

16. Jakého jste pohlaví?

17. Jaký je Váš osobní měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šafránek, M.Máte rádi kečup ? (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://mate-radi-kecup.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.