Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Máte rádi pivo?

Máte rádi pivo?

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Koulová
Šetření:21. 02. 2011 - 12. 03. 2011
Počet respondentů:421
Počet otázek (max/průměr):32 / 27.42
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, tímto bych Vás ráda požádala o vyplnění krátkého dotazníku, ve kterém zjišťuji oblíbenost piva pro účely mé diplomové práce.

Odpovědi respondentů

1. Jakému alkoholickému nápoji dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pivo23054,63 %54,63 %  
Víno14534,44 %34,44 %  
nic40,95 %0,95 %  
rum30,71 %0,71 %  
koktejly20,48 %0,48 %  
žádnému20,48 %0,48 %  
drinky20,48 %0,48 %  
Kofola10,24 %0,24 %  
obojí, jak kdy10,24 %0,24 %  
dle situace10,24 %0,24 %  
whisky10,24 %0,24 %  
pivo i víno10,24 %0,24 %  
tvrdý alkoho10,24 %0,24 %  
někdy pivo, někdy víno10,24 %0,24 %  
obojí - záleží na náladě a situaci10,24 %0,24 %  
slivovice10,24 %0,24 %  
medovina10,24 %0,24 %  
Jak kdy10,24 %0,24 %  
míchané drinky10,24 %0,24 %  
Vodka10,24 %0,24 %  
nealkoholik....10,24 %0,24 %  
Destilát10,24 %0,24 %  
záleží kdy10,24 %0,24 %  
Jsem alergik.10,24 %0,24 %  
podle chuti a nálady...10,24 %0,24 %  
Nealko10,24 %0,24 %  
záleží podle události - v hospodě pivo, ples víno10,24 %0,24 %  
Jak kdy.10,24 %0,24 %  
Mám rád obě varianty10,24 %0,24 %  
Tvrdý alkohol, míchané nápoje10,24 %0,24 %  
bavorák10,24 %0,24 %  
Piňa Colada10,24 %0,24 %  
koňak10,24 %0,24 %  
piju všechno10,24 %0,24 %  
oboje10,24 %0,24 %  
nejdřív pivo, pak víno, oboje jak které 10,24 %0,24 %  
pouze nealko10,24 %0,24 %  
nealkoholické nápoje10,24 %0,24 %  
jsem abstinent10,24 %0,24 %  
jak kdy, někdy pivo, někdy víno10,24 %0,24 %  

Graf

2. Pil/a jste během uplynulých 12 měsíců pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano37288,36 %88,36 %  
Ne4911,64 %11,64 %  

Graf

3. Z jakého důvodu nepijete pivo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nechutná mi3571,43 %8,31 %  
Nepiji alkohol510,2 %1,19 %  
Je hořké48,16 %0,95 %  
Neslučuje se se zdravým životním stylem24,08 %0,48 %  
radeji piju jine veci12,04 %0,24 %  
kombinace výše uvedených důvodů12,04 %0,24 %  
přesvědčení - alkohol nadělá víc škody než užitku12,04 %0,24 %  

Graf

4. Uveďte prosím, jak často konzumujete pivo.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 – 3x týdně10829,19 %25,65 %  
1x za týden7821,08 %18,53 %  
2 – 3 za měsíc6517,57 %15,44 %  
Méně než 1x za měsíc359,46 %8,31 %  
4 – 6x týdně338,92 %7,84 %  
1x za měsíc318,38 %7,36 %  
Denně205,41 %4,75 %  

Graf

5. Jakému způsobu servírování piva dáváte přednost?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Točené ze sudu21659,34 %51,31 %  
Tankové12935,44 %30,64 %  
Lahvové164,4 %3,8 %  
V plechovce30,82 %0,71 %  

Graf

6. Jaký typ (způsob servírování) piva pijete nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Točené28377,53 %67,22 %  
Lahvové5314,52 %12,59 %  
Tankové226,03 %5,23 %  
V plechovce71,92 %1,66 %  

Graf

7. Jakou velikost piva si nejčastěji objednáváte v hospodě, restauraci, baru?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0,5 l26873,83 %63,66 %  
0,3 l8824,24 %20,9 %  
0,4 l51,38 %1,19 %  
0,473 – Pinta10,28 %0,24 %  
1l – „Tuplák"10,28 %0,24 %  

Graf

8. Kolik piv (objem 0,5 l) obvykle vypijete během jednoho posezení?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 – 3 piva17747,97 %42,04 %  
4 – 5 piv10027,1 %23,75 %  
Jedno pivo5615,18 %13,3 %  
6 – 7 piv215,69 %4,99 %  
Více154,07 %3,56 %  

Graf

9. Při jaké příležitosti pijete pivo? (Více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S přáteli (v baru, restauraci, hospodě)34592,74 %81,95 %  
Na společenských akcích20254,3 %47,98 %  
K obědu10929,3 %25,89 %  
K večeři10628,49 %25,18 %  
Doma9625,81 %22,8 %  
Po práci7820,97 %18,53 %  
Při/ po sportu7419,89 %17,58 %  
Při manuální práci4712,63 %11,16 %  
Jiné266,99 %6,18 %  

Graf

10. Kdy během týdne konzumujete pivo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Během celého týdne, tj. o víkendu i během pracovního týdne16545,71 %39,19 %  
Hlavně o víkendu, výjimečně během pracovního týdne15242,11 %36,1 %  
Pouze o víkendu3910,8 %9,26 %  
Pouze během pracovního týdne, tj. pondělí až pátek51,39 %1,19 %  

Graf

11. Z jakých důvodů pijete pivo? (Více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chutná mi29880,11 %70,78 %  
K uhašení žízně18950,81 %44,89 %  
K jídlu14940,05 %35,39 %  
Cenově dostupný alkoholický nápoj13937,37 %33,02 %  
Je levnější než nealkoholický nápoj10728,76 %25,42 %  
Dostane mě „do nálady"7219,35 %17,1 %  
Pijí ho ostatní kolem mě5314,25 %12,59 %  
Jiné256,72 %5,94 %  
Je to módní30,81 %0,71 %  

Graf

12. Vyberte atributy piva, která považujete za nejdůležitější. (Více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť35394,89 %83,85 %  
Teplota podávaného piva27273,12 %64,61 %  
Říz15240,86 %36,1 %  
Značka11731,45 %27,79 %  
Cena11230,11 %26,6 %  
Pěnivost10829,03 %25,65 %  
Vůně10628,49 %25,18 %  
Barva9926,61 %23,52 %  
Obsah alkoholu4010,75 %9,5 %  
Obal, design143,76 %3,33 %  

Graf

13. Jaký druh piva preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Světlé24165,14 %57,24 %  
Kvasnicové3710 %8,79 %  
Řezané369,73 %8,55 %  
Černé256,76 %5,94 %  
Je mi to jedno184,86 %4,28 %  
Ovocné102,7 %2,38 %  
Nealkoholické30,81 %0,71 %  

Graf

14. Jakou stupňovitost piva preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klasické výčepní („Desítka")14740,61 %34,92 %  
Klasický ležák („Dvanáctka)11632,04 %27,55 %  
Jedenáctistupňový ležák6618,23 %15,68 %  
Pivní speciál (Vícestupňové pivo)184,97 %4,28 %  
Lehké výčepní (7– 9 stupňů)154,14 %3,56 %  

Graf

15. Máte oblíbenou značku piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano27774,46 %65,8 %  
Ne9525,54 %22,57 %  

Graf

16. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svijany3212,21 %7,6 %  
Gambrinus2710,31 %6,41 %  
Pilsner Urquell228,4 %5,23 %  
Plzeň207,63 %4,75 %  
Radegast186,87 %4,28 %  
Staropramen124,58 %2,85 %  
Kozel103,82 %2,38 %  
Pilsner Urquel72,67 %1,66 %  
Budvar41,53 %0,95 %  
bernard41,53 %0,95 %  
ostatní odpovědi Pilsner
Holba
Velkopopovický Kozel
Primator
Hoegarden
prazdroj
Kácov
Budějovický Budvar
Pegas
Bernard 12° a nealko (s čistou hlavou)
Stella Artois
Master
Plzeň, Klášter, Hohegarden, Svijany
Plzeň, Klášter
Otavský zlatý
Heineken
Kozel, Hoegarden
Ležák Kout na Šumavě
Poutník
martiner zlaty bazant
Prazdroj, Budvar, Staropramen
Pilsen
Kozel 11
Chýňská 12
Zubr
Olivětínský novic
Svijany , Olivětín
Rampušák, Svíjany
Plzeň, ze zahraničních Estrella Damm
Starobrno, Radegast
Gambrinus 12, Plzeň 12
velvet
Šerák
Staropraemen
Plzeň 12°
Svijany, Kozel
gambrimus
Pilsner, Radegast
A Le Cog
Radegast
Gambrinus, Radegast
Pardál (České budějovice)
Černý Kozel
Stella
Svijany, Radegast, Ostravar
Hoegaarden
Hoegarden Rosé (V ČR nesehnatelný)
jedine Radegast :)
Ječmínek
Plzeň, Radegast
regent
Pilsner Urquel, Hoegarden
Ostravar
Radegast či Gambrinus
Svijany,Poutnik,Bernard
plneň
Stela Artois
Hogarden, Erdinger, Maissels, Kvasar, Paulaner, Be
plzeň, zlatopramen, svijany
Plzeň, Bernard
Gambrinus, Staropramen
Gambrinus, Krušovice
PU
Klášter
černá hora
Hukvaldské pivo
Pilsner Urquell, Budvar
plzeň, staropramen
Svijánky
Hoegaarden, Stella, Pilsner, Krušovice
Pikard, Hoegaarden, Frisco
Plzeň :-)
gambrinus, plzeň, svijany
Plzeň 12
ČERNÁ HORA,KOZEL,PLZEŇ,RADEGAST
Budějovický Budvar, n. p.
zlatý bažant
Gambrinus, Svijany
pilsner urqel
plzeň, kozel
Bertold
Ježek
Stella Artois Black
Svijany, Berbard
Krakonoš - pivovar Trutnov
jihlavský ježek
Plzensky prazdroj
Rychnovský Kaštan (11%)
Rychtář
Dalešice
svijany, plzen
Pislner
10640,46 %25,18 % 

Graf

17. Jste věrni jedné značce piva?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne30985,36 %73,4 %  
ano5314,64 %12,59 %  

Graf

18. Jakou značku piva pijete nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus8222,84 %19,48 %  
Pilsner Urquell7922,01 %18,76 %  
Staropramen318,64 %7,36 %  
Svijany298,08 %6,89 %  
Radegast298,08 %6,89 %  
Velkopopovický Kozel267,24 %6,18 %  
nic92,51 %2,14 %  
Stella Artois61,67 %1,43 %  
Bernard61,67 %1,43 %  
Budějovický Budvar61,67 %1,43 %  
Holba41,11 %0,95 %  
Hoegaarden41,11 %0,95 %  
Starobrno30,84 %0,71 %  
Krušovice30,84 %0,71 %  
Zubr20,56 %0,48 %  
nevím20,56 %0,48 %  
Heineken20,56 %0,48 %  
různé20,56 %0,48 %  
Primátor20,56 %0,48 %  
Hoegarden20,56 %0,48 %  
nemam preference10,28 %0,24 %  
Carlsberg10,28 %0,24 %  
cerna hora10,28 %0,24 %  
Master10,28 %0,24 %  
Strakonický Dudak10,28 %0,24 %  
z malých a nejmenších pivovarů10,28 %0,24 %  
martiner10,28 %0,24 %  
Chýně10,28 %0,24 %  
Rampušák Dobruška10,28 %0,24 %  
jaké točí10,28 %0,24 %  
tu na kterou kde narazím10,28 %0,24 %  
Pilsner Urquell a speciály různých výrobců10,28 %0,24 %  
Všechno, záleží do jaké se jde hospody10,28 %0,24 %  
Karhu III10,28 %0,24 %  
N/A10,28 %0,24 %  
to fakt nevím ale rozhodně ne Gčko10,28 %0,24 %  
Beck10,28 %0,24 %  
Zlatopramen10,28 %0,24 %  
Klášter a místní značky10,28 %0,24 %  
Janáček10,28 %0,24 %  
Hukvaldské10,28 %0,24 %  
nedokazu odpovedet10,28 %0,24 %  
je mi to jedno10,28 %0,24 %  
Bertold10,28 %0,24 %  
Krakonoš10,28 %0,24 %  
jihlavský ježek10,28 %0,24 %  
Rychnovský Kaštan10,28 %0,24 %  
Rychtář10,28 %0,24 %  
svijany, ale i gambrinus...tak na stejno10,28 %0,24 %  
pokaždé jinou10,28 %0,24 %  

Graf

19. Podle čeho vybíráte značku pivav obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť23863,98 %56,53 %  
Typ piva (světlé, tmavé, kvasnicové, ...)18750,27 %44,42 %  
Cena12433,33 %29,45 %  
Jiné4812,9 %11,4 %  
Doporučení4612,37 %10,93 %  
Dárek uvnitř balení112,96 %2,61 %  
Reklama71,88 %1,66 %  
Soutěž51,34 %1,19 %  

Graf

20. Podle čeho vybíráte značku piva v restauraci, baru, hospodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť24164,78 %57,24 %  
Typ piva (světlé, tmavé, kvasnicové, ...)21958,87 %52,02 %  
Cena12433,33 %29,45 %  
Doporučení5013,44 %11,88 %  
Jiné225,91 %5,23 %  
Dárek51,34 %1,19 %  
Reklama51,34 %1,19 %  
Soutěž20,54 %0,48 %  

Graf

21. Jste ochotni koupit si pro Vás neznámou značku piva jen proto, že je "v akci"? (Pivo je zlevněné oproti běžné ceně)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne27375 %64,85 %  
ano9125 %21,62 %  

Graf

22. Jaký je Váš názor na netradiční druhy piva? (Např. s limonádou, se sirupem, ...)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyhledávám je, ale nevadí mi13737,23 %32,54 %  
Nevyhledávám je 7520,38 %17,81 %  
Chutnají mi7119,29 %16,86 %  
Nepovažuji je za pivo6918,75 %16,39 %  
Nechutnají mi164,35 %3,8 %  

Graf

23. Vybavíte si reklamu na pivo, která Vás zaujala? (V TV, tisku či billboard)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 24, Neotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20154,03 %47,74 %  
Ne17145,97 %40,62 %  

Graf

24. Popište krátce o jako reklamu šlo:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.., ale ten vrchní je nějakej divnej.

3 chlapíci na rybách komentují, že nemají rádi rybaření. Po vytáhnutí piva z rybníku milují rybaření.

asi nějaké vtipné reklamy na youtube

běhal tam Kozel

bermard dava basy maturantum za to že jsou volit politiky

Bernard

bernard

Bernard - na billboardech je majitel pivovaru

Bernard - pivo s čistou hlavou

Bernard - převlékl se za doktora, pivo umístil do stojanu na krev a bylo tam u toho napsané něco jako, že Bernard nás ve štychu nenechá:)

Bernard - Švestkové pivo

bernard (doktor)

Bernard kampaně- jejichž hlavním protagonistou je osoba pana Bernarda

Bernard s čistou hlavou

Bernard vas ve stychu nenecha

bernard-proti europivům

bernard, s čistou hlavou ;-)

Billboardy - Holba (pivo na fotografiích "ladilo" s okolní přírodou)

bob a dave - reklama na budějovický budvar.

Bob a Dave, Američani bavící se o ČR. Asi Budvar. Pak kampaň "Chlapi sobě" od Staropramenu? Reklamy na Kozla a Pardála.

Braník - slogan "pivo v každém pivu"

Budějovický budvar, reklama na pivo společně s českým hokejem - lidi tam říkají co by nikdy dobrovolně neudělali nebýt hokeje a piva :-)

Byla to reklama na Heineken - tj. dvě ledničky - určitě víš, kdyby ne, tak se ozvi na hribal.j@gmail.com

celo cover reklama Primátoru na busech MHD v HK a Pardubicích !

Gambrinus - Chlapi sobě :)

Gambrinus - chlapy rybaří jen kvůli pivu

gambrinus na rybách... nesnáším ryby

Gambrinus, tři chlápci v hospodě vzpomínají na svoje fotbalové výkony.

gól z půlky :-D

heineken

Heineken - průchozí lednice ve srovnání s průchozí šatnou Heineken - přistání na Marsu nevybavím si značku - obrácená revoluce Radegast - slogan - život je hořký, bohudík Kozel - ten vrchní je nějakej divnej

Heineken - vytáhli chlapi na nějaký šílený komorní koncert v době hodně očekávaného fotbalového utkání a pak jim to pustili na plátně.

Heineken- muži s talentem

Heineken- ženy jsou do šatny, poté záběr na muže-místo šatny stejný prostor plný piva

Heineken-super bowl (ženy jásají nad obrovskou šatnou plnou bot a muži nad obrovskou lednicí plnou heinekenů)

heineken, mistnost jako lednice plna piv jako alternativa damskeho satniku

Heineken, na internetu, je jich vic

Heineken, prohlídka nového domu, ženy si prohlížejí šatní místnost a muži chladící místnost.

holba, ryzí pivo z hor (bigboard)

http://www.youtube.com/watch?v=BJQIWyXYxQ4

chlapi sobě

chlapi sobě

Chlapi sobě :-)

Chlapi sobě:)

chlapík šplhá do kopce cestou necestou, vyšplhá na vrchol, kde je hospůdka a servírka mu udělá čárku do šmouhy na tváři

Chlapy sobě - staropramen

Chlapy sobě.

Chlapy sobě...

Jak se tam normálně nikdo nesměje, nikdo nebrečení, nikdo se s nikým cizím nemazlí. A pak se tam řve góóóól. . . . nebýt hokeje . . .

Jakákoliv reklama s panem Bernardem na pivo Bernard

Jdeme na pivo!!!

Je horký den a sexy dívka hladící si prsa a boky, trochu upocená v krátkých šatech provokuje hlasitými vzdechy člena hradní stráže. Pak se k němu nakloní a do ucha mu zašeptá: ,,Na co myslíš?", a on se vznáší v pivu Staropramen.

je jich vic, reklamy na Guiness, na kozla, na radegast

Je jich vís . Většinou zahraniční. Guiness apod.

je tam kozel a taky stol a ludia

je to hořké...bohu dík. starobrno...žně, krádež piva nebo tak nějak. březňák ta se Smetanou...noty píše podle stínu piva. Složíme se na nové. braník...pivo v každém pivu.

je to kozel

Jsou ty reklamy na Kozla, Krušovice apod,, jenže stejně na mě nemají vliv..:-)

Kdy se tři muži napijí piva, následně se čas pustí pozpátku a muži procházejí různými obdobími naší planety až se dostanou daleko do minulosti ještě za éru dinosaurů a tam se jako nějaké pravěké ještěrky napijí vody z louži a udělají "Blééé".

Klasická reklama s kozlem, který čepuje pivo, hádejte na jakou značku

Kozel

Kozel

kozel

Kozel - "Ten vrchní je nějakej divnej...."

kozel - honicka po meste

Kozel - s kozlem, Pilsner Urquell - kladrubske kone

Kozel - ten vrchní je nějakej divnej - je tam zvířátko

Kozel - zvíře kozel čepoval pivo

Kozel s kozlem;-)

kozel v akci život je hořký, bohudík

kozel, gambrinus,

Kozel, ten vrchní je nějakej divnej, ale pivo točí nejlepší.....

Muži na lodi, loví ryby. Baví se o tom, že vlastně nemají rádi ryby, z reklamy vyplývá, že jezdí rybařit hlavně kvůli pivu.

Myslím Kozel...

myslím, že slo o Staropramen??...je to více reklam..jedna je o nějakých týpcích, co vyjdou na kopec, roztáhnou žlutou plachtu, horní část zapění a postupně po plachtě sjíždějí..z leteckého pohledu to vypadá jako sklenice piva s tekoucí pěnou po sklenici...pak je, myslím, i druhá reklama s balónky

na Bernarda na billboardu - reakce na doktory: my Vás ve štychu nenecháme :-)

na Heineken-talentovaní muži něco jako soutěže o národní talent kde vystupují muži s lahváči a ukazují jak ryche je otevřou, že s nimi umí žonglovat atd

Na Kozla

Na Kozla a na Gambrinus

Na Popovický kozel

na velkopopovického kozla

Například ta, jak chlapi rybařili, přitom je rybaření vlastně nebavilo..

Ne :)

Nesnáším ryby, ale miluju rybaření...

Nesnáším ryby, miluju rybaření. Gambrinus

nevim

Nyní běží pěkná reklama na Gambrinus

Pardál

Pardal

Pardal

Pardal, Budvar, Gambrinus, Staropramen

pardál...no comment :)

parta chlapů si dělá svoje pivo :) Pardál

pěna znázorňovala mraky, zbytek pole

pilsner - plnění půllitru... :-)

Pilsner Urquell - historicke reklamy, napr. s Jungmannem, Smetanou atd.

pilsner urquell - naš olympijsky vitěz 1968 ve skoku na lyžich Jiří Raška se dotýká zlata, režie Kohák

Pilsner Urquell - reklama bez keců Zpomalený záběr při čepu...

pivní výcvikový tábor

pivo versus tradice - požár Národního divadla, pánové Laurin a Klement na kolech, komponující B. Smetana apod. současné reklamy na pivo ale již nesleduji Vizuálně velmi působivé jsou reklamy pivovaru Bernard s tváří majitele.

Podle mne dosud vede série reklam Chlapi sobě na Staropramen...

proč chodí gejša krátkými krůčky

Radegast

Radegast - chlap vyleze zmožený na vrchol do hospody a servírka mu na špinavý obličej udělá čárku.

Radegast - život je hořký, bohudík

Radegast - život je hořký, bohudík! Starobahno - hantec + píseň od Čechomoru Braník - pivo v každém pivu

Radegast - život je hořký, Chlapy sobě, Staropramen

reflektory + balonky nad Prahou - myslím, že reklama na Staropramen

reklama asi na staropramen v PET lahvi

Reklama na Bernard - s čistou hlavou, švestka

Reklama na budějovický budvar která byla spojená s hokejem a společnou oslavou..

Reklama na Budvar se dvěma britskými týpky a pak taky reklama na Pardál... :-D

Reklama na Gambrinus

reklama na Heineken - zeny se raduji, ze maji novou satnu, muzi se raduji, ze maji novou mistnost na ulozeni piva!

reklama na Kozel o divném hostinském

reklama na kozla

reklama na pivo Bernard, nepamatuju si přesně o co šlo, ale vím, že byla z lékařského prostředí s kapačkou a p. Bernardem a tenkrát mi přišla vtipná

Reklama na pivo Pardál - chlápek v obleku pardála, další chlápci vytvořili svými obleky pivo a pěnu ve velkém kriglu

reklama na pivo zn. Kozel. V reklame vystupuje postava kozla - pritele pivaru.

reklama na Radegast, jak tam chlapík leze na horu a nakonec si dá pivo :)

REKLAMA NA STAROBRNO

reklama na Starobrno v TV, reklama na Holbu - billboardy s krajinami se stylizovaným půllitrem

reklama na Staropramen - vytvoření obrovského piva ze světla a balónků jako pěny

Reklama na Staropramen s různými nápady. Nejprve v metru plakáty bez uvedení značky. Poté i televizní reklamy.

Reklama na Staropramen, byl to výcvikový tábor a někdo se zasekl "v práci" v tunelu. Potom další reklamy na Staropramen - oslav narozeniny svýho křečka.

Reklama na Staropramen, kde se vypousteji balonky nebo se klouzou na trave. Vse ve tvaru pulitru.

Reklama na Velkopopovického kozla, natáčené v šenku

Reklama na Velkopopovický Kozel

Reklamní spot na internetu, plakát

rybáři co nesnášejí ryby, ale milují rybaření

rybáři na lodičce

scény s české historie

Skupina lidí se klouže v po venkovní skluzavce, která je polévána šumivým pivem...

Staropramen

Staropramen - chlapi sobě

Staropramen - Kdy jsi naposledy udělal něco jinak? Revizor, křeček...

Staropramen - kdy naposledy jsi udělal něco jinak

Staropramen - oslav narozeniny svého křečka (Kdy jsi naposledy udělal něco jinak?)

Staropramen - rande s grilovanou krůtou

Staropramen a skluzavka na Letné (lidé jako kapky rosy)

Staropramen nema spatne reklamy

Staropramen- vytvoření půllitru piva z balonků

Staropramen... velký plakát na kopci jako půlitr piva... lidé se klouzali po pěně dolů, .... velký půlitr udělaný z reflekroru světla a balonků Gambrinus... rybáři na loďce

Stella Artois Zkraceny prurez spravnym servirovanim piva Stella Artois, perfektni strihy, a VELMI suverenni znely hlas na konci "Stela Artua"

Stella Artois - učedník točí přesnou míru a řeže pěnu :)

šariš - šš

Šlo o reklamu na Gambrinus. Jak jsou rybáři v loďce a ten jeden říká nesnáším ryby a ten druhý odpový já taky. Otevřou si pivo a ten první zase říká miluju rybaření a ten druhý říká já taky a třetí rybář odpový není nic lepšího.

šlo o reklamu na Pardála, zdá se mi povedená a zapomatovatelná

Šlo o reklamu od Staropramenu. pár lidí se sešlo a na nějakym kopci udělali obrovskou podobiznu staráče a přitom to byla obří skluzavka.

televizní, na Kozla

Ten hospodský je "nějakej divnej"-Velkopopovický kozel.

Ten vrchní je nějakej divnej, ale pivo točí dobrý (Velkopopovocký kozel)

Ten vrchní je nějákej divnej.

ten vrchní je nějaký divný

tusim starobrno v hantecu

Tusim ze to bylo na nejakou sracku jako Budejovicky Budvar, ale reklama byla originalni, vtipna, trefna. Jednalo se o kampan "chut spojuje" ( tedy pokud se nemylim ) a jednalo se o to, ze jednotlivci tvrdili :" nikdy bych nepolibil jinou", "nikdy bych nesel s davem" ... nebyt hokeje..

TV reklama na Pardála. Chytrý nápad a dobré zpracování.

Udělej něco jinaK .... vyčisti si zuby (kartáčkem drhne kolo), zaplať účty (dává peníze striptérce ...

v reklamě se vyskytoval kozel, na podrobnosti si nepamatuji

vánoční pilsner urquell

Vánoční reklama na Pilsner Urquell, sbor stojí na náměstí a na pivní láhve fouká melodii vánoční koledy.

Velkopopovický Kozel

Velkopopovický kozel

Velkopopovický kozel - v hospode konzumuji pivo, chutna jim, jen ten vrchni je nejaky divny (kozel)

Velkopopovický kozel - vtipné, netradiční

velkopopovický kozel, ale nepamatuji si již reklamu, jen vím, že mi vyvolala úsměv na tváři

většina reklam na Heineken

vybavim si hodne reklam, treba staropramen jak se klouzali po pivni klouzacce, kozel jako cisnik, anglicky reklamy na heineken a dva anglicani, kteri reklamovali budvar

vyjímečně hořký, vyjímečně dobrý-Prazdroj

zvláštní reklama na Gamrbrinus kdy rybaří i když nesnáší ryby

Život je hořký - bohudík! Radegast

25. Jaké je pro Vás nejdůležitější kritérium při výběru restaurace, baru, hospody?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kde mi to chutná (kvalita pokrmů)11231,46 %26,6 %  
Jdu tam, kam jdou mí přátelé (Já nerozhoduji o místě)9225,84 %21,85 %  
Druh / značka / kvalita podávaného piva6417,98 %15,2 %  
Vzdálenost od místa bydliště3710,39 %8,79 %  
Výše cen267,3 %6,18 %  
Jiné257,02 %5,94 %  

Graf

26. Při jaké příležitosti nejraději kozumujete pivo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V restauraci na zahrádce, v hospodě na zahrádce18652,25 %44,18 %  
V restauraci, baru, hospodě uvnitř10629,78 %25,18 %  
Na soukromé zahradní párty226,18 %5,23 %  
Na koncertu, festivalu195,34 %4,51 %  
Doma123,37 %2,85 %  
Jiné113,09 %2,61 %  

Graf

27. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena24558,19 %58,19 %  
Muž17641,81 %41,81 %  

Graf

28. Uveďte prosím svůj věk.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 24 let23054,63 %54,63 %  
25 - 34 let11627,55 %27,55 %  
45 - 54 let286,65 %6,65 %  
35 - 44 let255,94 %5,94 %  
55 - 64 let184,28 %4,28 %  
Více než 65 let40,95 %0,95 %  

Graf

29. Uveďte Vaše největší dosažené vzdělání.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou/vyučen s maturitou20147,74 %47,74 %  
Vysokoškolské - bakalářský stupeň11326,84 %26,84 %  
Vysokoškolské - magisterské / vědecká příprava6916,39 %16,39 %  
Vyšší odborné vzdělání (vyšší odborná škola)153,56 %3,56 %  
Střední bez maturity / vyučen(a) bez maturity122,85 %2,85 %  
Základní112,61 %2,61 %  

Graf

30. Jaké je Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student21651,31 %51,31 %  
Administrativa7918,76 %18,76 %  
Jiné4410,45 %10,45 %  
Manažer378,79 %8,79 %  
Manuálně pracující214,99 %4,99 %  
Důchodce102,38 %2,38 %  
Mateřská dovolená71,66 %1,66 %  
Nezaměstnaný61,43 %1,43 %  
V domácnosti10,24 %0,24 %  

Graf

31. V jakém kraji v ČR dlouhodobě žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha21150,12 %50,12 %  
Moravskoslezský5112,11 %12,11 %  
Středočeský409,5 %9,5 %  
Plzeňský235,46 %5,46 %  
Jihomoravský204,75 %4,75 %  
Královehradecký143,33 %3,33 %  
Olomoucký122,85 %2,85 %  
Pardubický102,38 %2,38 %  
Liberecký92,14 %2,14 %  
Zlínský81,9 %1,9 %  
Vysočina81,9 %1,9 %  
Ústecký71,66 %1,66 %  
Jihočeský51,19 %1,19 %  
Karlovarský30,71 %0,71 %  

Graf

32. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bez příjmu9221,85 %21,85 %  
15 001 - 20 000 Kč6615,68 %15,68 %  
Do 5 000 Kč6615,68 %15,68 %  
5 001 - 10 000 Kč5613,3 %13,3 %  
20 001 - 30 000 Kč5613,3 %13,3 %  
10 001 - 15 000 Kč4811,4 %11,4 %  
30 001 - 50 000 Kč245,7 %5,7 %  
Více než 50 001 Kč133,09 %3,09 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jakému alkoholickému nápoji dáváte přednost?

  • odpověď Pivo:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 – 7 piv na otázku 8. Kolik piv (objem 0,5 l) obvykle vypijete během jednoho posezení?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 4. Uveďte prosím, jak často konzumujete pivo.

2. Pil/a jste během uplynulých 12 měsíců pivo?

  • odpověď Ne:
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechutná mi na otázku 3. Z jakého důvodu nepijete pivo?

9. Při jaké příležitosti pijete pivo? (Více možných odpovědí)

  • odpověď Na společenských akcích:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při manuální práci na otázku 9. Při jaké příležitosti pijete pivo? (Více možných odpovědí)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 – 7 piv na otázku 8. Kolik piv (objem 0,5 l) obvykle vypijete během jednoho posezení?

12. Vyberte atributy piva, která považujete za nejdůležitější. (Více možných odpovědí)

  • odpověď Teplota podávaného piva:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárek uvnitř balení na otázku 19. Podle čeho vybíráte značku pivav obchodě?

13. Jaký druh piva preferujete?

  • odpověď Světlé:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast na otázku 16. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast na otázku 18. Jakou značku piva pijete nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell na otázku 16. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?

15. Máte oblíbenou značku piva?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus na otázku 16. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kozel na otázku 16. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell na otázku 16. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plzeň na otázku 16. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast na otázku 16. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen na otázku 16. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany na otázku 16. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?

18. Jakou značku piva pijete nejčastěji?

  • odpověď Radegast:
    • 13.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast na otázku 16. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?
  • odpověď Staropramen:
    • 12.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen na otázku 16. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?

20. Podle čeho vybíráte značku piva v restauraci, baru, hospodě?

  • odpověď Chuť:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechutnají mi na otázku 22. Jaký je Váš názor na netradiční druhy piva? (Např. s limonádou, se sirupem, ...)
  • odpověď Typ piva (světlé, tmavé, kvasnicové, ...):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárek uvnitř balení na otázku 19. Podle čeho vybíráte značku pivav obchodě?

27. Jste:

  • odpověď Muž:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více na otázku 8. Kolik piv (objem 0,5 l) obvykle vypijete během jednoho posezení?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 4. Uveďte prosím, jak často konzumujete pivo.
  • odpověď Žena:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ovocné na otázku 13. Jaký druh piva preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lehké výčepní (7– 9 stupňů) na otázku 14. Jakou stupňovitost piva preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0,3 l na otázku 7. Jakou velikost piva si nejčastěji objednáváte v hospodě, restauraci, baru?

28. Uveďte prosím svůj věk.

  • odpověď 18 - 24 let:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 29. Uveďte Vaše největší dosažené vzdělání.

30. Jaké je Vaše povolání?

  • odpověď Student:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 5 000 Kč na otázku 32. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 29. Uveďte Vaše největší dosažené vzdělání.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez příjmu na otázku 32. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakému alkoholickému nápoji dáváte přednost?

2. Pil/a jste během uplynulých 12 měsíců pivo?

3. Z jakého důvodu nepijete pivo?

4. Uveďte prosím, jak často konzumujete pivo.

5. Jakému způsobu servírování piva dáváte přednost?

6. Jaký typ (způsob servírování) piva pijete nejčastěji?

7. Jakou velikost piva si nejčastěji objednáváte v hospodě, restauraci, baru?

8. Kolik piv (objem 0,5 l) obvykle vypijete během jednoho posezení?

9. Při jaké příležitosti pijete pivo? (Více možných odpovědí)

10. Kdy během týdne konzumujete pivo?

11. Z jakých důvodů pijete pivo? (Více možných odpovědí)

12. Vyberte atributy piva, která považujete za nejdůležitější. (Více možných odpovědí)

13. Jaký druh piva preferujete?

14. Jakou stupňovitost piva preferujete?

15. Máte oblíbenou značku piva?

16. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?

17. Jste věrni jedné značce piva?

18. Jakou značku piva pijete nejčastěji?

19. Podle čeho vybíráte značku pivav obchodě?

20. Podle čeho vybíráte značku piva v restauraci, baru, hospodě?

21. Jste ochotni koupit si pro Vás neznámou značku piva jen proto, že je "v akci"? (Pivo je zlevněné oproti běžné ceně)

22. Jaký je Váš názor na netradiční druhy piva? (Např. s limonádou, se sirupem, ...)

23. Vybavíte si reklamu na pivo, která Vás zaujala? (V TV, tisku či billboard)

25. Jaké je pro Vás nejdůležitější kritérium při výběru restaurace, baru, hospody?

26. Při jaké příležitosti nejraději kozumujete pivo?

27. Jste:

28. Uveďte prosím svůj věk.

29. Uveďte Vaše největší dosažené vzdělání.

30. Jaké je Vaše povolání?

31. V jakém kraji v ČR dlouhodobě žijete?

32. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakému alkoholickému nápoji dáváte přednost?

2. Pil/a jste během uplynulých 12 měsíců pivo?

3. Z jakého důvodu nepijete pivo?

4. Uveďte prosím, jak často konzumujete pivo.

5. Jakému způsobu servírování piva dáváte přednost?

6. Jaký typ (způsob servírování) piva pijete nejčastěji?

7. Jakou velikost piva si nejčastěji objednáváte v hospodě, restauraci, baru?

8. Kolik piv (objem 0,5 l) obvykle vypijete během jednoho posezení?

9. Při jaké příležitosti pijete pivo? (Více možných odpovědí)

10. Kdy během týdne konzumujete pivo?

11. Z jakých důvodů pijete pivo? (Více možných odpovědí)

12. Vyberte atributy piva, která považujete za nejdůležitější. (Více možných odpovědí)

13. Jaký druh piva preferujete?

14. Jakou stupňovitost piva preferujete?

15. Máte oblíbenou značku piva?

16. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?

17. Jste věrni jedné značce piva?

18. Jakou značku piva pijete nejčastěji?

19. Podle čeho vybíráte značku pivav obchodě?

20. Podle čeho vybíráte značku piva v restauraci, baru, hospodě?

21. Jste ochotni koupit si pro Vás neznámou značku piva jen proto, že je "v akci"? (Pivo je zlevněné oproti běžné ceně)

22. Jaký je Váš názor na netradiční druhy piva? (Např. s limonádou, se sirupem, ...)

23. Vybavíte si reklamu na pivo, která Vás zaujala? (V TV, tisku či billboard)

25. Jaké je pro Vás nejdůležitější kritérium při výběru restaurace, baru, hospody?

26. Při jaké příležitosti nejraději kozumujete pivo?

27. Jste:

28. Uveďte prosím svůj věk.

29. Uveďte Vaše největší dosažené vzdělání.

30. Jaké je Vaše povolání?

31. V jakém kraji v ČR dlouhodobě žijete?

32. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Koulová, T.Máte rádi pivo? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://mate-radi-pivo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.