Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Máte rádi "voňavky"?

Máte rádi "voňavky"?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Šablaturová
Šetření:05. 11. 2009 - 01. 12. 2009
Počet respondentů:250
Počet otázek (max/průměr):16 / 13.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

     dovolujeme si Vás požádat o vyplnění dotazníku týkajícího se výrobků z oblasti parfumerie.

     Jsme studentky 3. ročníku ekonomické fakutly VŠB-TU Ostrava a tento dotazník je součástí mašeho semestrálního projektu.

     Dotazník je zcela anonymní a Vaše názory budou využity pouze pro potřeby tohoto projektu.

     Děkujeme Vám za pomoc a čas strávený vyplněním tohoto dotazníku.


Není-li uvedeno jinak, označte pouze jednu variantu.

 

Výzkumný tým: Adéla Šablaturová, Eva Pobořilová, Veronika Rolná  a Veronika Rybková

Odpovědi respondentů

1. Kupujete výrobky z oblasti pafrumerie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne (přejděte k otázce č. 11.)otázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano22388,84 %89,2 %  
Ne (přejděte k otázce č. 11.)2811,16 %11,2 %  

Graf

2. Kde "voňavky" nakupujete? (možnost označení více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drogerie14765,92 %58,8 %  
Parfumerie8939,91 %35,6 %  
Katalog7433,18 %29,6 %  
Internetový obchod5022,42 %20 %  

Graf

3. Který z těcho výrobků používáte nejčastěji (možnost označení více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Antiperspirant, roll-on, tuhý deodorant13861,88 %55,2 %  
Toaletní voda12556,05 %50 %  
Deodorant spray8739,01 %34,8 %  
Parfém8236,77 %32,8 %  

Graf

4. Máte oblíbenou značku "voňavky", ke které se opakovaně vracíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Ne (přejděte k otázce č.7.)otázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17277,13 %68,8 %  
Ne (přejděte k otázce č.7.)5122,87 %20,4 %  

Graf

5. Jaká ja Vaše oblíbená značka "voňavky"? (možnost označení více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Adidas5431,4 %21,6 %  
Puma3822,09 %15,2 %  
Avon3721,51 %14,8 %  
Hugo Boss2916,86 %11,6 %  
Oriflame2413,95 %9,6 %  
Rexona2112,21 %8,4 %  
Bruno Banani1911,05 %7,6 %  
Meex179,88 %6,8 %  
Nivea179,88 %6,8 %  
Lacoste169,3 %6,4 %  
Dolce148,14 %5,6 %  
Escada137,56 %5,2 %  
Esprit137,56 %5,2 %  
Chanel126,98 %4,8 %  
Calvin Klein126,98 %4,8 %  
Dior105,81 %4 %  
Celine Dion105,81 %4 %  
Gucii84,65 %3,2 %  
Armani84,65 %3,2 %  
Davidff74,07 %2,8 %  
Diesel74,07 %2,8 %  
DKNY74,07 %2,8 %  
Kenzo74,07 %2,8 %  
Playboy74,07 %2,8 %  
Replay63,49 %2,4 %  
Kate Moss63,49 %2,4 %  
BVLGARI52,91 %2 %  
Mochino42,33 %1,6 %  
David beckham42,33 %1,6 %  
Lanvin Paris42,33 %1,6 %  
Victoria's Secret42,33 %1,6 %  
Versace42,33 %1,6 %  
Axe31,74 %1,2 %  
FM31,74 %1,2 %  
Roxy31,74 %1,2 %  
Givenchy31,74 %1,2 %  
Tom Tailor21,16 %0,8 %  
Chloe21,16 %0,8 %  
Guess10,58 %0,4 %  
Envy10,58 %0,4 %  

Graf

6. Využíváte také ostatní produkty parfémové značky, jako jsou tělové či sprchové krémy apod,?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10158,72 %40,4 %  
Ne6638,37 %26,4 %  
Ne, protože daná značka nemá další produkty52,91 %2 %  

Graf

7. Které 3 z uvedených faktorů jsou pro Vás při výběru "voňavky" nejdůležitější? (označte 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vůně20993,72 %83,6 %  
Cena14464,57 %57,6 %  
Vlatní zkušenost8136,32 %32,4 %  
Kvalita6629,6 %26,4 %  
Značka2913 %11,6 %  
Vzhled flakonu2611,66 %10,4 %  
Příležitost použití2611,66 %10,4 %  
Doporučení přátel177,62 %6,8 %  
Složení 167,17 %6,4 %  
Obsluha v obchodě62,69 %2,4 %  
Reklama10,45 %0,4 %  

Graf

8. Využíváte možností testerů v prodejnách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano21194,62 %84,4 %  
Ne125,38 %4,8 %  

Graf

9. Jak jste spokojeni s nabídkou "voňavek" na českém trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen12857,4 %51,2 %  
Spíše spokojen8437,67 %33,6 %  
Spíše nespokojen73,14 %2,8 %  
Nespokojen41,79 %1,6 %  

Graf

10. Kolik jste ochotni zaplatit za kvalitní parfém? (částku uveďte v celých korunách, např 500)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10004520,18 %18 %  
5003113,9 %12,4 %  
15003013,45 %12 %  
2000177,62 %6,8 %  
300167,17 %6,4 %  
800156,73 %6 %  
600125,38 %4,8 %  
700114,93 %4,4 %  
400104,48 %4 %  
20073,14 %2,8 %  
ostatní odpovědi 1200
2500
250
1300
450
900
550
3000
4000
950
150
530
2913 %11,6 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:927.26
Minimum:300
Maximum:2000
Variační rozpětí:1700
Rozptyl:229299.98
Směrodatná odchylka:478.85
Medián:900
Modus:1000

Graf

11. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena19778,49 %78,8 %  
Muž5421,51 %21,6 %  

Graf

12. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let16766,53 %66,8 %  
15 - 20 let5321,12 %21,2 %  
31 - 40 let2710,76 %10,8 %  
41 - 50 let20,8 %0,8 %  
51let a více20,8 %0,8 %  

Graf

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské17168,13 %68,4 %  
Vysokoškolské4015,94 %16 %  
Vyučení207,97 %8 %  
Základní207,97 %8 %  

Graf

14. Jaké je Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student12650,2 %50,4 %  
studentka145,58 %5,6 %  
student VŠ31,2 %1,2 %  
nezaměstnaná31,2 %1,2 %  
skladnik31,2 %1,2 %  
prodavačka20,8 %0,8 %  
dělník20,8 %0,8 %  
zdravotní sestra20,8 %0,8 %  
ÚP20,8 %0,8 %  
MATEŘSKÁ DOVOLENÁ20,8 %0,8 %  
ostatní odpovědi učitelka
účetní
IT
Brýlový technik v oční optice
Zabezpecovaci technik
novinář
kadeřnice
Policista
studuji VŠ
obchodní zástupce
projektový manažer
na mateřské
Lížu známky
manipulační dělník
studentka VŠ
student, barmanka
Projektant elektrických zařízení OSVČ
recepční
číšník
vedoucí funkce
žádné
systémový praocvník - dělník
študentka
mechanik opravář strojů a zařízení
student - pedagogická fakulta
operátor ve výrobě
technicko hospodářský pracovník :-)
studetn VŠ,VOŠZ
student, trenér golfu
str.mechanik
žena
stolař
studen, asistent zákaznikcé cenrum
rozpočtář
samosatný ekonom
ekonomka
ekonom
student na VŠ
ekonom, nyní na RD
student (zatím)
Personalista
expediční
Controller
materska dovolena
rodičovská dovolená
brigáda
inženýr
tak to ti nepovím
studentka vysoké školy
politický pracovník
úřednice
podnikatel
Student, pičo!
státní úředník
záchranář
kvalita
zootechnik
soc.prac.
truhlar
zatím stále student
sekretářka
servírka
vysokoškolský student
administrativní pracovník
zdravotní sestra, student andragogiky
pracovnik technicke podpory
zatím žádné
speciálníi pedagog
thp
pečovatel v dd
finanční poradenství
MD
elektrikař
Socialni pracovnice
manager
student + casnicka /part time/
odbavení cestujících, Letiště Praha
pracující student
Student + částečný úvazek v IT
logistický specialista ve výrobím podniku
.................
student, pekař
žák gymnázia
obch zastupce
supervizor
office manager
student, asistent logistiky
v důchodu
porno tanečnik
9236,65 %36,8 % 

Graf

15. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 5 00014457,37 %57,6 %  
6 001 - 10 0003513,94 %14 %  
10 001 - 15 0003011,95 %12 %  
15 001 - 20 000207,97 %8 %  
20 000 - 25 000124,78 %4,8 %  
25 001 a víc103,98 %4 %  

Graf

16. Máte nějaké připomínky nebo dotazy?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ano, máte překlep v úvodním textu: "mašeho" namísto "našeho".

Ať s Vám práce zdaří! :-)

Dobrý, akorát si opravte ty názvy značek. Je tam pár chyb :)

ee

jak odpovídali ostatní

jo že když se mi nelíbí ani jedna možnost proč tu neni možnost "jiné" a proč mám uvádět měsíční příjem když mi je 18let a o příjmu rodinné domácnosti nemám zas takový přehled

když navrhnete hodnotu 500 tak dejte pozor na anchoring and adjusment heuristic (sociálně psychologický pojem)

Kolik je hodin

líbil se mi, hlavně teda dobré zpracování formou webovek, moc pěkné, chválím

Mnou zaškrtlá nejoblíbenější vůně není pravda (Adidas) - je jí Nike (tu jsem v seznamu neobjevila). Nejde označit jinou, jelikož léta už jinou značku neužívám.

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne :-)

ne, děkuji:)

Ne...:o)

nemám

Nemám

nemám:)

nevím jestli měsíční příjem čistý nebo hrubý, dotazník je jinak pěkný a neobtěžoval.

otázka č. 15 - hrubý nebo čistý příjem? dala jsem hrubý

Otázka č. 5 - nejsou uvedeni všichni výrobci.......

v otázce č. 10 není jasné množstvi parfému, 1000 kč za 50 ml

v otázce č.5 je dost malý výběr. když už to vyjmenováváte, tak by bylo lepší ponechat i možnost "Jinak"

vyborne vymysleny dotaznik:)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kde "voňavky" nakupujete? (možnost označení více odpovědí)

  • odpověď Drogerie:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rexona na otázku 5. Jaká ja Vaše oblíbená značka "voňavky"? (možnost označení více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nivea na otázku 5. Jaká ja Vaše oblíbená značka "voňavky"? (možnost označení více odpovědí)
  • odpověď Parfumerie:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chanel na otázku 5. Jaká ja Vaše oblíbená značka "voňavky"? (možnost označení více odpovědí)

3. Který z těcho výrobků používáte nejčastěji (možnost označení více odpovědí)

  • odpověď Toaletní voda:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Calvin Klein na otázku 5. Jaká ja Vaše oblíbená značka "voňavky"? (možnost označení více odpovědí)

10. Kolik jste ochotni zaplatit za kvalitní parfém? (částku uveďte v celých korunách, např 500)

  • odpověď < 150 - 500 >:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne (přejděte k otázce č. 11.) na otázku 1. Kupujete výrobky z oblasti pafrumerie?

12. Do jaké věkové kategorie patříte?

  • odpověď 15 - 20 let:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

15. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?

  • odpověď 0 - 5 000:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kupujete výrobky z oblasti pafrumerie?

2. Kde "voňavky" nakupujete? (možnost označení více odpovědí)

3. Který z těcho výrobků používáte nejčastěji (možnost označení více odpovědí)

4. Máte oblíbenou značku "voňavky", ke které se opakovaně vracíte?

5. Jaká ja Vaše oblíbená značka "voňavky"? (možnost označení více odpovědí)

6. Využíváte také ostatní produkty parfémové značky, jako jsou tělové či sprchové krémy apod,?

7. Které 3 z uvedených faktorů jsou pro Vás při výběru "voňavky" nejdůležitější? (označte 3 možnosti)

8. Využíváte možností testerů v prodejnách?

9. Jak jste spokojeni s nabídkou "voňavek" na českém trhu?

10. Kolik jste ochotni zaplatit za kvalitní parfém? (částku uveďte v celých korunách, např 500)

11. Jaké je Vaše pohlaví?

12. Do jaké věkové kategorie patříte?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

14. Jaké je Vaše povolání?

15. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?

16. Máte nějaké připomínky nebo dotazy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kupujete výrobky z oblasti pafrumerie?

2. Kde "voňavky" nakupujete? (možnost označení více odpovědí)

3. Který z těcho výrobků používáte nejčastěji (možnost označení více odpovědí)

4. Máte oblíbenou značku "voňavky", ke které se opakovaně vracíte?

5. Jaká ja Vaše oblíbená značka "voňavky"? (možnost označení více odpovědí)

6. Využíváte také ostatní produkty parfémové značky, jako jsou tělové či sprchové krémy apod,?

7. Které 3 z uvedených faktorů jsou pro Vás při výběru "voňavky" nejdůležitější? (označte 3 možnosti)

8. Využíváte možností testerů v prodejnách?

9. Jak jste spokojeni s nabídkou "voňavek" na českém trhu?

10. Kolik jste ochotni zaplatit za kvalitní parfém? (částku uveďte v celých korunách, např 500)

11. Jaké je Vaše pohlaví?

12. Do jaké věkové kategorie patříte?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

14. Jaké je Vaše povolání?

15. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?

16. Máte nějaké připomínky nebo dotazy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Šablaturová, A.Máte rádi "voňavky"? (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://mate-radi-vonavky-.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.