Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Máte rádi "voňavky"?
Máte rádi "voňavky"?
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Adéla Šablaturová |
---|---|
Šetření: | 05. 11. 2009 - 01. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 250 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 13.78 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 82 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:43 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený respondente,
dovolujeme si Vás požádat o vyplnění dotazníku týkajícího se výrobků z oblasti parfumerie.
Jsme studentky 3. ročníku ekonomické fakutly VŠB-TU Ostrava a tento dotazník je součástí mašeho semestrálního projektu.
Dotazník je zcela anonymní a Vaše názory budou využity pouze pro potřeby tohoto projektu.
Děkujeme Vám za pomoc a čas strávený vyplněním tohoto dotazníku.
Není-li uvedeno jinak, označte pouze jednu variantu.
Výzkumný tým: Adéla Šablaturová, Eva Pobořilová, Veronika Rolná a Veronika Rybková
Odpovědi respondentů
1. Kupujete výrobky z oblasti pafrumerie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne (přejděte k otázce č. 11.) → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 223 | 88,84 % | 89,2 % |
Ne (přejděte k otázce č. 11.) | 28 | 11,16 % | 11,2 % |
2. Kde "voňavky" nakupujete? (možnost označení více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Drogerie | 147 | 65,92 % | 58,8 % |
Parfumerie | 89 | 39,91 % | 35,6 % |
Katalog | 74 | 33,18 % | 29,6 % |
Internetový obchod | 50 | 22,42 % | 20 % |
3. Který z těcho výrobků používáte nejčastěji (možnost označení více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Antiperspirant, roll-on, tuhý deodorant | 138 | 61,88 % | 55,2 % |
Toaletní voda | 125 | 56,05 % | 50 % |
Deodorant spray | 87 | 39,01 % | 34,8 % |
Parfém | 82 | 36,77 % | 32,8 % |
4. Máte oblíbenou značku "voňavky", ke které se opakovaně vracíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne (přejděte k otázce č.7.) → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 172 | 77,13 % | 68,8 % |
Ne (přejděte k otázce č.7.) | 51 | 22,87 % | 20,4 % |
5. Jaká ja Vaše oblíbená značka "voňavky"? (možnost označení více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Adidas | 54 | 31,4 % | 21,6 % |
Puma | 38 | 22,09 % | 15,2 % |
Avon | 37 | 21,51 % | 14,8 % |
Hugo Boss | 29 | 16,86 % | 11,6 % |
Oriflame | 24 | 13,95 % | 9,6 % |
Rexona | 21 | 12,21 % | 8,4 % |
Bruno Banani | 19 | 11,05 % | 7,6 % |
Meex | 17 | 9,88 % | 6,8 % |
Nivea | 17 | 9,88 % | 6,8 % |
Lacoste | 16 | 9,3 % | 6,4 % |
Dolce | 14 | 8,14 % | 5,6 % |
Escada | 13 | 7,56 % | 5,2 % |
Esprit | 13 | 7,56 % | 5,2 % |
Chanel | 12 | 6,98 % | 4,8 % |
Calvin Klein | 12 | 6,98 % | 4,8 % |
Dior | 10 | 5,81 % | 4 % |
Celine Dion | 10 | 5,81 % | 4 % |
Gucii | 8 | 4,65 % | 3,2 % |
Armani | 8 | 4,65 % | 3,2 % |
Davidff | 7 | 4,07 % | 2,8 % |
Diesel | 7 | 4,07 % | 2,8 % |
DKNY | 7 | 4,07 % | 2,8 % |
Kenzo | 7 | 4,07 % | 2,8 % |
Playboy | 7 | 4,07 % | 2,8 % |
Replay | 6 | 3,49 % | 2,4 % |
Kate Moss | 6 | 3,49 % | 2,4 % |
BVLGARI | 5 | 2,91 % | 2 % |
Mochino | 4 | 2,33 % | 1,6 % |
David beckham | 4 | 2,33 % | 1,6 % |
Lanvin Paris | 4 | 2,33 % | 1,6 % |
Victoria's Secret | 4 | 2,33 % | 1,6 % |
Versace | 4 | 2,33 % | 1,6 % |
Axe | 3 | 1,74 % | 1,2 % |
FM | 3 | 1,74 % | 1,2 % |
Roxy | 3 | 1,74 % | 1,2 % |
Givenchy | 3 | 1,74 % | 1,2 % |
Tom Tailor | 2 | 1,16 % | 0,8 % |
Chloe | 2 | 1,16 % | 0,8 % |
Guess | 1 | 0,58 % | 0,4 % |
Envy | 1 | 0,58 % | 0,4 % |
6. Využíváte také ostatní produkty parfémové značky, jako jsou tělové či sprchové krémy apod,?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 101 | 58,72 % | 40,4 % |
Ne | 66 | 38,37 % | 26,4 % |
Ne, protože daná značka nemá další produkty | 5 | 2,91 % | 2 % |
7. Které 3 z uvedených faktorů jsou pro Vás při výběru "voňavky" nejdůležitější? (označte 3 možnosti)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vůně | 209 | 93,72 % | 83,6 % |
Cena | 144 | 64,57 % | 57,6 % |
Vlatní zkušenost | 81 | 36,32 % | 32,4 % |
Kvalita | 66 | 29,6 % | 26,4 % |
Značka | 29 | 13 % | 11,6 % |
Vzhled flakonu | 26 | 11,66 % | 10,4 % |
Příležitost použití | 26 | 11,66 % | 10,4 % |
Doporučení přátel | 17 | 7,62 % | 6,8 % |
Složení | 16 | 7,17 % | 6,4 % |
Obsluha v obchodě | 6 | 2,69 % | 2,4 % |
Reklama | 1 | 0,45 % | 0,4 % |
8. Využíváte možností testerů v prodejnách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 211 | 94,62 % | 84,4 % |
Ne | 12 | 5,38 % | 4,8 % |
9. Jak jste spokojeni s nabídkou "voňavek" na českém trhu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen | 128 | 57,4 % | 51,2 % |
Spíše spokojen | 84 | 37,67 % | 33,6 % |
Spíše nespokojen | 7 | 3,14 % | 2,8 % |
Nespokojen | 4 | 1,79 % | 1,6 % |
10. Kolik jste ochotni zaplatit za kvalitní parfém? (částku uveďte v celých korunách, např 500)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1000 | 45 | 20,18 % | 18 % |
500 | 31 | 13,9 % | 12,4 % |
1500 | 30 | 13,45 % | 12 % |
2000 | 17 | 7,62 % | 6,8 % |
300 | 16 | 7,17 % | 6,4 % |
800 | 15 | 6,73 % | 6 % |
600 | 12 | 5,38 % | 4,8 % |
700 | 11 | 4,93 % | 4,4 % |
400 | 10 | 4,48 % | 4 % |
200 | 7 | 3,14 % | 2,8 % |
ostatní odpovědi | 29 | 13 % | 11,6 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 927.26 |
Minimum: | 300 |
Maximum: | 2000 |
Variační rozpětí: | 1700 |
Rozptyl: | 229299.98 |
Směrodatná odchylka: | 478.85 |
Medián: | 900 |
Modus: | 1000 |
11. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 197 | 78,49 % | 78,8 % |
Muž | 54 | 21,51 % | 21,6 % |
12. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 let | 167 | 66,53 % | 66,8 % |
15 - 20 let | 53 | 21,12 % | 21,2 % |
31 - 40 let | 27 | 10,76 % | 10,8 % |
41 - 50 let | 2 | 0,8 % | 0,8 % |
51let a více | 2 | 0,8 % | 0,8 % |
13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské | 171 | 68,13 % | 68,4 % |
Vysokoškolské | 40 | 15,94 % | 16 % |
Vyučení | 20 | 7,97 % | 8 % |
Základní | 20 | 7,97 % | 8 % |
14. Jaké je Vaše povolání?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 126 | 50,2 % | 50,4 % |
studentka | 14 | 5,58 % | 5,6 % |
student VŠ | 3 | 1,2 % | 1,2 % |
nezaměstnaná | 3 | 1,2 % | 1,2 % |
skladnik | 3 | 1,2 % | 1,2 % |
prodavačka | 2 | 0,8 % | 0,8 % |
dělník | 2 | 0,8 % | 0,8 % |
zdravotní sestra | 2 | 0,8 % | 0,8 % |
ÚP | 2 | 0,8 % | 0,8 % |
MATEŘSKÁ DOVOLENÁ | 2 | 0,8 % | 0,8 % |
ostatní odpovědi | 92 | 36,65 % | 36,8 % |
15. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 - 5 000 | 144 | 57,37 % | 57,6 % |
6 001 - 10 000 | 35 | 13,94 % | 14 % |
10 001 - 15 000 | 30 | 11,95 % | 12 % |
15 001 - 20 000 | 20 | 7,97 % | 8 % |
20 000 - 25 000 | 12 | 4,78 % | 4,8 % |
25 001 a víc | 10 | 3,98 % | 4 % |
16. Máte nějaké připomínky nebo dotazy?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Ano, máte překlep v úvodním textu: "mašeho" namísto "našeho".
Ať s Vám práce zdaří! :-)
Dobrý, akorát si opravte ty názvy značek. Je tam pár chyb :)
ee
jak odpovídali ostatní
jo že když se mi nelíbí ani jedna možnost proč tu neni možnost "jiné" a proč mám uvádět měsíční příjem když mi je 18let a o příjmu rodinné domácnosti nemám zas takový přehled
když navrhnete hodnotu 500 tak dejte pozor na anchoring and adjusment heuristic (sociálně psychologický pojem)
Kolik je hodin
líbil se mi, hlavně teda dobré zpracování formou webovek, moc pěkné, chválím
Mnou zaškrtlá nejoblíbenější vůně není pravda (Adidas) - je jí Nike (tu jsem v seznamu neobjevila). Nejde označit jinou, jelikož léta už jinou značku neužívám.
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne :-)
ne, děkuji:)
Ne...:o)
nemám
Nemám
nemám:)
nevím jestli měsíční příjem čistý nebo hrubý, dotazník je jinak pěkný a neobtěžoval.
otázka č. 15 - hrubý nebo čistý příjem? dala jsem hrubý
Otázka č. 5 - nejsou uvedeni všichni výrobci.......
v otázce č. 10 není jasné množstvi parfému, 1000 kč za 50 ml
v otázce č.5 je dost malý výběr. když už to vyjmenováváte, tak by bylo lepší ponechat i možnost "Jinak"
vyborne vymysleny dotaznik:)
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.