Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mateřská centra v ČR

Mateřská centra v ČR

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dagmar Šimková
Šetření:23. 01. 2012 - 17. 02. 2012
Počet respondentů:156
Počet otázek (max/průměr):15 / 10.28
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dostupnost mateřských center v ČR, cenová kategorie, služby. ... 

 

Odpovědi respondentů

1. Váš věk je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 254931,41 %31,41 %  
26 - 304327,56 %27,56 %  
31 - 353220,51 %20,51 %  
36 - 452616,67 %16,67 %  
více42,56 %2,56 %  
méně než 2021,28 %1,28 %  

Graf

2. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12882,05 %82,05 %  
muž2817,95 %17,95 %  

Graf

3. Máte děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11372,44 %72,44 %  
ne4327,56 %27,56 %  

Graf

4. Kolik máte dětí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16456,64 %41,03 %  
23631,86 %23,08 %  
více 1311,5 %8,33 %  

Graf

5. Věk dítěte/dětí, je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0 - 6 letotázka č. 6, 6 let a více → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 6 let9180,53 %58,33 %  
6 let a více2219,47 %14,1 %  

Graf

6. Vaše dítě

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
navštěvuje MŠ nebo MC5459,34 %34,62 %  
nenavštěvuje3740,66 %23,72 %  

Graf

7. Podle čeho vybíráte MC nebo MŠ pro děti

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

blízko bydliště

aby to bylo v místě bydliště, hodné a šikovné učitelky, jazyk...

blizkosti

bohužel nemam trvalé bydliště v mistě, kde bydlíma potřebuji jesle či školku..tudíž vybírám soukromé-nizkorozpočtové..anebo vlastní paní na hlídání

budu vybírat dle místa bydliště

Bydliště

děti byly a jsou doma, patří tam, pokud je to organizačně možné, až do školního věku

dle bydliště

dle doporučení jiných rodičů a vlastní návštěvou

dle dostupnosti a kvality

dle mista bydliste, vetsinou vzhledem k cene "vyhraje" statni MS. Manzelka navstevovala v prvni fazi MC (zvlaste kdyz bylo diteti bylo cca 2.5-3 roku)

dle programu, zázemí

Dle referenci a volne kapacity

Dle volného místa

dostupnost

dostupnost

dostupnost

dostupnost, alternativní přístup k učení a hrám, příjemné prostředí

dostupnost, dobrá reputace

Dostupnost, kvalita

dostupnost, personál, vybavenost

dostupnost,cena,jednání

Dostupnost,přístup k dětem a tématické zařazení

finance, dostupnost, reputace

internet

kvalita, dostupnost, cena, zda je ve školce místo

lokalita okolo bydliště

mateřská školka musí poskytovat dobré služby pro děti -milé a jemné chování vůči dětem -zdravé jídlo -odborné znalosti zaměstnanců ve školce

MC i MŠ hlavně podle dostupnosti + pozitivních informací

místa bydliska

Mš - podle referencí a dostupnosti, MC - je u nás jen jedno

na doporučení, dle dopravní dostupnosti

nabídka činností, dostupnost

není z čeho vybírat, jediná drahá školka ve městě...

Nevybíráme, máme možnost pouze ze dvou a ještě není jisté, zda dítě vezmou.

podle blízkosti

Podle ceny

podle ceny,profesionality a podle dítěte.

podle denního programu a podle toho aby tam nechodili cikáni

podle doporučení a učitelek

podle doporučení známých a dostupnosti od bydliště

Podle doporučení.

podle dostupnosti

podle dostupnosti a obsazenosti a personalu

podle dostupnosti a volného místa

podle dostupnosti k bydlišti

podle dostupnosti z místa bydliště

Podle dostupnosti, doporuceni a kvality ucitelek....

podle dostupnosti, kvalita dozoru, zdravé výživy, aktivit

podle dostupnosti, prostředí...

Podle dostupnosti,ceny školného a informací o MC nebo MŠ

Podle dostupnosti.

Podle dotupnosti, jsme.na malém městěale mit na výběr vybírala bych dle volnocasovych aktivit a toho zda mají děti možnost trávit dostatek času i venku

podle informací od dalších maminek

Podle kvality personálu, nejblíže k bydlišti, finance a prostředí.

podle kvality učitelek a svého bydliště

Podle kvality učitelek.

podle lidí,peněz, aktivit dětí apod

Podle lokality ,kde bydlíme nebo na doporučení

Podle lokality, ať je poblíž bydliště, práce.

podle místa bydliště

podle místa bydliště

Podle místa trvalého bydliště

Podle místa, dostupnosti, referencí

Podle nazoru ostatnich, blizkosti bydliste

PODLE PROSTŘEDÍ,PERSONÁLU.I KDYŽ V DNEŠNÍ DOBĚ,ZÁLEŽÍ HLAVNĚ NA TOM,ZDA SE TAM DÍTĚ VŮBEC DOSTANE,JE NEDOSTATEK MÍST.

podle přístupu učitelů a podle prostředí

podle referencí

podle sídla

Podle sympatii a nabidky cinnosti

podle toho, kde je místo :D

podle vlastního uvažení..po návštěve

Podle vzdálenosti od bydliště

podle vzdálenosti od bydliště

podle vzdálenosti od bydliště

podle vzdálenosti od domova

Podle zkusenosti ostatnich rodicu, jejich deti jiz toto zarizeni navstevovali, nebo navstevuji a dale pak podle byse mesicnich poplatku.

podle zkušeností ostatních rodičů

Podle zkušeností rodičů, recenzí daného centra, kvality vybavení.

poloha, doporučení

preference

prostředí, vzdálenost, doporučení

přes známé nebo prostřednictvím internetu

reference od známých

Snažíme se zajistit pro dceru rodinné prostředí, kde je méně dětí ve třídě a naopak více učitelek/učitelů, kteří se jim věnují. Také je pro nás důležitý její rozvoj, takže jsme školku vybírali i podle nabídky kroužků.

u práce

volna kapacita,dostupnost,kvalita

vzdalenost do 30 min od bydliste, ale nejdulezitejsi je pristup k detem - jak se jim venuji, pocet deti ve tride/na pani ucitelku, jaky maji program, jidelnicek.

vzdálenost od místa bydliště, strava, zázemí

vzdálenost, cena, možnosti dalších kroužků

zkušenosti okolí, vlastní zkušenost při jednání se zaměstnanci

8. Kde hledáte informace o MC nebo MŠ

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

doporučením anebo na internetu

Hladám mateřskou školku ve Psárech nebo v blízském ololí.

internet

internet

internet

internet

internet

internet

internet

internet

internet

Internet

internet

internet

internet

internet

internet

internet

internet, doporuceni

internet, jiní rodiče

internet, kamarádky matky,

internet, kamarátky

internet, přátelé

internet, veřejnost

internet, zkušenosti jiných

internet, zkušenosti jiných maminek

Internet, zkušenosti rodičů

internet, známí

internet, známí

internet, známý

internet, známý

internet, známý

internet,informace ostatních maminek

INTERNET,LIDÉ CO MAJÍ ZKUŠENOSTI

internet,přátele,doporučení

internet,známí

internet;známý

Kdyby jich bylo víc, pak bych je osobně navštívil a poptal se jak zaměstnanců tak rodičů

Mezi známímy, případně na internetu, jsou-li dostupné.

Mezi známými

na internete ,u kamarádu, známých...

na internetu

na internetu

Na internetu

na internetu

na internetu

na internetu

na internetu

Na internetu a z osobních zkušeností našich známích

Na internetu nebo na naší vývěsných tabulích

na internetu nebo přímo na místě

Na internetu, na vývěsných plakátech, mezi řečí s jinými lidmi

na internetu, nebo přímo v zařízení

Na internetu, od pratel

na internetu, od známých

na internetu, od známých

Na internetu, od známých.

na internetu, u známých

na internetu, z doporučení jiných maminek

Na internetu.

na místě MC nebo MŠ

na obecním úřadě

na OÚ v místě bydliště

na stránkách obce či stránkách MC nebo MŠ

na webu

nehledám

net

net

noviny pre Prahu 4

Od kamarádek s dětmi, internet.

od kamarádek, na internetu

Od maminek které tam děti mají nebo měli

od známých

od známých

Od známých, na OU nebo jiného zřzovatele

podle informací od dalších maminek

Pokud mají internetové stránky, tak tam. Případně přímo v MŠ.

přes známé nebo prostřednictvím internetu

přímo v MŠ

Reference

s hospode

s MS mame vlastni zkusenosti (prvni syn) a MC vetsionou s referenci ostatnich lidi. Taktez v obecni zpravoduji jsou nejake informace o mistnim MC

U znamych popr. na internetu...

u známých, na internetu

v okolí

v okolí

v okolí a na internetu

v okolí bydliště a v okolí změstnání

web

Ze zkušeností jiných rodičů, přímo od personálu a něco málo z internetu.

znamé a internet

9. Je ve vašem městě dostatek míst v MC či v MŠ ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5560,44 %35,26 %  
ano3639,56 %23,08 %  

Graf

10. Jste ochoten/a platit "školné" v MC či MŠ ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6874,73 %43,59 %  
ne2325,27 %14,74 %  

Graf

11. Jaká částka je pro Vás přijatelná (měsíčně) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1000 - 3000 Kč6470,33 %41,03 %  
žádná částka2021,98 %12,82 %  
3000 - 5000 Kč55,49 %3,21 %  
5000 a více22,2 %1,28 %  

Graf

12. Co očekáváte od MC nebo MŠ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- aby si dite osvojilo navyky prace a hry v kolektivu - aby si dite osvojilo navyky, ze jiz nbude stale s rodici doma - aktivni pristup vychovatelek(u), tzn. NE TELEVIZE ve skolce ci MC spod. - informovanost rodicu ze strany MS ci MC ohledne ditete ve vztahu ke kolektivu, zadane praci, chovani ve vetsi mire, nze tomu bylo z dosavadni zkusenosti

1) trochu něco děti naučí 2) děti si zvykají na kolektiv 3) mohu jít do práce

100% spolehlivost.

Absolutní zodpovednsot,Poskytováni koníčku pro rozvijejíci kreativitu, základy jazyka( AJ), obedy, organizace času ditete.

aby se děti něco naučili a seznámili se s novými lidmi

bezpečnost, starostlivost, zábava pro dítě, informovanost rodičů

BUDE SE VĚNOVAT DĚTEM A DÁ JIM,STEJNĚ JAKO I RODIČE,ZÁKLADY DO ŽIVOTA I PŘÍPRAVU DO ŠKOLY

celkové rozšiřování dětských obzorů, zařazení do koelktivu, příprava do školy atd.

citlivý přístup k dětem

cizí jazyky,dobré jídlo,kvalifikovaní zaměstnanci,možnost odvozu dětí autobusem tam a z5

částečná výchova díděte

denní program pro děti s výukou přiměřenou k věku dětí

dítě je zatím ve věku vhodném pro navštěvování MC, já tam hlavně čerpám zkušenosti od ostatních maminek, dítko má kontakt s vrstevníky a společně se učíme zapojovat do našeho denního režimu aktivity, které bych sama nevymyslela

Dostatečnou péči o mé dítě (hlídání, jídlo, zaměstnání...). Hlavní je, aby bylo v kolektivu! Ostatní si zařídím sama od toho jsem rodič (učení, výchova...)

hlavně pohlídání a snad i kolektiv pro ditě a i průprava na vyučování

hlavně zodpovědnost a přátelský přístup k dětem

individuální přístup, předškolní výchova vč. základů výuky cizích jazyků, kvalitní zázemí (stravování, hygiena, vybavení)

Jazyky

Jiz nic, pristup mat.a rod.centra Milovice me zklamal, vyuzivani a honba za mamonem, ani nepodekovali za dary pro MC. Obratila jsme se proto s detmi jinam.

kreativitu

kvalifikovanost učitelek

kvalítní a pozitivní přístup k dětem

kvalitní postarání o dítě a rozvoj jeho tvořivosti

kvalitní přístup , a rozšiřování kreativity a ducha dětí

Kvalitní přístup učitelek a že budou s malým dítětem zacházet, jako s malým dítětem.

Kvalitni vyuku a program pro sve deti...

kvalitu

Mš- kvalitní program, kantory a celkově pohodové a příjemné prostředí

naučení něčeho nového pro dítě, kolektiv dětí

nic

nic

normální výchovu

očekávám čistotu a správný přístup k dětem

Od mateřské školky očekávám komplexní péči o mé dítě.

od MC hlavně sociální kontakt matek i dětí, krapet oddechu pro rodiče, zatímco se děti zabaví i program-pohybový, výtvarný pro děti s rodiči. Od MŠ už očekávám vzdělávací program za cílem něco se konstruktivně učit-jako je třeba práce v týmu, s vrstevníky a postupnou přípravu na školu

od MC setkání s jinými maminkami, výměna zkušeností od MŠ kvalitně strávený čas mého dítěte

od MC styk s dětmi, zvykání si na kolektiv, cvičení, tanečky, vyrábění, od MŠ příprava na školu

odborné vedení, přátelský přístup

odbornost, péči

odpovědnost

odpovídající péči, přípravu do školy

ochotu naučit děti novým věcem.Hlavně příjemný přístup k dětem.

originalitu ve výuce, odpovědnost, vstřícnost, přátelský přístup k mému dítěti..

osobní přístup k dětem, hezké prostředí..

Osvojení základních sociálních dovedností dítěte, rozvoj logického myšlení, kreativity.

péči o dítě, učení - příprava na vstup do školy (logopedie, grafomotorický kurz)

personál

plnou péči o dítě, hry, neustálý dohled, ojedinělý přístup ke každému z dětí

Podporuje rozvoj dovedností a vývoje dítěte, dítě se učí začlenit do kolektivu ostatních dětí, hrát si s cizími

pomoc rodičům v rozvíjení sebedůvěry, práce v kolektivu a celkově vzdělat a zpříjemnit den dítěte

Pomoc s rozvojem osobnosti ditěte

poskytování dostatečných informací o dítěti, co se ve školce či mat.centru děje přes týden apod.

predskolni priprava

Pripravu na vstup do zakladni skoly

profesionalita a kreativita personálu, bezpečnost dětí

Profesionalitu, vstřícný přístup a flexibilitu a nabídku, která nás zaujme.

Profesionální přístup

profesionální přístup

profesionální přístup

profesionální přístup k dětem

profesionální přístup v péči o děti

profesionální přístup, vhodné aktivity pro děti

profesionální vedení dětí - vědí jak na ně, věnují se jim, dítě se dozví a naučí něco nového, získá nové kamarády

Prupravu na zs

především přípravu pro další školní docházku

příjemné prostředí, dobré vybavení, kvalifikované osoby

příjemnou atfosféru, milý personál, širokou nabídku zájmových aktivit pro děti

příprava do školy

připravu na zš, angličtinu, objevení toho na co je dobrý

rozvoj děti v době kdy jdou v mc nebo ms

rozvoj dítěte

rozvoj ditete a jeho socialnich dovednosti v kolektivu

rozvoj dítěte, nové zkušenosti a zážitky

rozvoj osobnosti dítěte

slušné zachazení s dítětem, nic navíc v rámci vzdělávaní-jen aby si zvykla na kolektiv, pochytila nějaké dětské nemoci a poslouchala dospělého

spolehlivost a kvalitu

spolehlivost, hezké prostředí, dobrá komunikace s rodiči

učení dětí soběstačnosti, procvičování dovedností které už umí,pohyb na čerstvém vzduchu, pohybové dovednosti, nácvik hygienyckých návyků.

učitelé se budou dětem věnovat, vyvářet jim různorodý program

veškteré služby - jídlo, výchova, péče

vhodné postarání se o dítě a jeho smysluplné trávení času

výchovu, zázemí, lásku

Vzornou péči o své dítě a zájmové kroužky.

zábava dítěte, jeho schopnost navazovat sociální kontakty

Zodpovědnost, spolehlivost, příjemnost chování k dětem a schopnost komunikace k rodičům.

že moje dítě bude připraveno na 1třídu základní školy

že se dítě něčemu naučí a získá taky základní návyky,které bude v dalším životě potřebovat

že se něco naučí, dobře nají postarají se

že se o děti dobře postarají, něco naučí

že se o ně postarají

že se tam dítěti budou věnovat

13. Dal/a byste přednost MC nebo MŠ a z jakého důvodu ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

aktivity

Ano. Spokojenost s učitelkami, dostupnost, cena.

centru je tam méně dětí a učitelky mají čas se každému dítěti opravdu věnovat

centru, protože je to něco jako rodinné prostředí

Dala bych přednost MC, protože se myslím, že mají více času se věnovat dětem.

Dle nabidky a zvazeni pridane hodnoty

Dulezity je pristup k detem, zalezi na kontretnim miste/lidech. V nekterych MS se pani ucitelky staraji o deti jako o vlastni, jinde muze byt pristup "at klidne nastydnou, alespon jich ve tride bude mene".....

je mi to jedno

je mi to jedno, dětem je zatím jen 1,5 roku a navštěvují pouze MC v doprovodu mě - matky

Je mi to jedno.

Je mi to jedno.

Je to jedno

Mám větší skušenosti s mateřskou školkou. o mateřském centru nic nevím, tak že nemůžu udávat důvody.

mateřské školce, protože je tam více dětí...

Mateřské škole

Mateřskému centru, pokud by bylo finančně dostupné.

mc pro dítě, které nevzali do mš, jinak určitě mš, je tam stálý kolektiv, učitelky víc naučí než v mc

MC, jako soukromník bude víc specializovaný

MC, protože v MC můžu být s dětmi i já a věnovat se jim a pořád jsou mezi vrstevníky

MS

MS jelikoz s MC nemam zkusenosti, ani znami

MS,nevim jaky je rozdil mezi nimi

MŠ - delší doba, kdy tam dítě může být a nižší cena za poskytované služby

mš - je zde záruka vyškoleného pedagogického personálu s několikaletou praxí

MŠ - kvůli času

MŠ - má pocit, že vychovatelé a učitelé zde budou lépe kvalifikovaní a prověřenější.

MŠ - má tradici

mš - v místě bydliště

MŠ - větší pravděpodobnost profesionálního přístupu

MŠ - více důvěry

MŠ a to z důvodu toho, že sama jsem navštěvovala MŠ. Z MŠ si stejně pamatuji jen hraní s vrstevníky, spánek a jídlo. Navíc moje dítě je normálně se vyvíjející dítě, které ve dvou letech umí být celý den bez plíny, pít z hrníčku, samo se najíst, říci si o to co zrovna potřebuje. Většina mých známých volí MC jen z důvodu, že jim díky kritériúm MŠ nevzali dítě! A nic jiného než platit MC jim nezbývá, když potřebují jít do práce.

Mš jelikož s tím mám lepší zkušenosti

Mš mám v ní větší důvěru.

Mš- finančně výhodnější a dle mě více pedagogicky zaměřené

mš-cena

Mš, bude levnější než Mc

MŠ, chodil jsem taky

MŠ, jistota vzdělání, jasné cíle, pravidelné činnosti.

mš, kvůli ceně

MŠ, potřebuji si aspoň trochu brigádně přividělat (mateřská=3.800,-Kč)

MŠ, protoze MC nevim co je

mš, protože jsou levná a je v nich ve většině případech vzdělaný a zkušený personál.A s dětmi chodí pravidelně ven.

mš, protože mám zkušenost

Mš, protože s centrem nemám zkušenosti

Mš, u nás MC nejsou

MŠ,MÁM VĚTŠÍ DŮVĚRU K MŠ

MŠ. Z důvodu více dětí stejného věku. Co se týče koníčků ditěte, dokázala bych je prozatím obstarat sama. Dítě bych umístila do školky především kvůli své pracovní době a styku s jinými stejně starými dětmi.

MŠ...nechci nic vyjímečného pro svoje dítě...jen at si užije dětství...

musím do práce

ne

ne

ne

ne

nedal

nechápu rozdíl

Nejsem odborník, ale MC vnímám spíše jako místo, kam mohu s dcerou přijít a buď si tam můžeme společně hrát nebo navštívít kroužek. MŠ je pro mě zařízení, kde se o dceru postarají v celodenním provozu včetně jídla. Takže momentálně je pro nás určitě vhodnější MŠ (dceři je č.ř roku). MC jsme navštěvovaly, když byla menší.

nepreferuji

nepreferuji ani jedno před druhým

nerozumím otázce - před čím bych měla MC nebo MŠ dát přednost?

nerozumím otázce- nevím před čím mám dát MC přednost

Nevidí rozdíl.

nevidím rozdíl

nevim

nevím

nevím - podle dostupnosti a vzdálenosti

nevím odpověď

Nevím,nad tím se budu .muset zamyslet

ničemu

obě mají své pro i proti

obojí

podle doporučení, vzdalenost od bydliště

pokud by byla ta možnost, tak bych dala přednost zařízení, kde uplatňují "respektující" přístup k dětem

prednost bych dal pouze v pripade, ze by zde byl zasadni rozdil mezi moji obvyklou volbou (statni MS ci blizke MC) Kvalita "standartni" volby statni MS byla celkem dobra (az na male vyhrady k malemu mnozstvi aktivit mimo tridu MS)

přednost bych dala MŠ - kvalifikovanější personál

přednost MC má určitě do určitého věku-tak do 3-4 let, kdy je dobré, že dítě tráví čas s rodiči, později určitě MŠ, i když pokjud je možnost, atk pouze na dopoledne

raději MŠ, pravidla a zákonné podmínky pro jejich fungování jsou jasnější a "organizovanější" domnívám se, že personál je z odborného hlediska na vyšší úrovni než v MC

Těžko říct - u nás není jak porovnat

to je jedno, nejvíce záleží na bo du 12. a ceně

to zatím nevím

v nižším věku MC - mohu tam docházet s dítětem a jedná se spíš o hraní a seznamování se s kolektivem, v pozdějším věku MŠ - cíleně připravuje děti k nástupu do ZŠ

Vždyť je to otázka jako předtím. Nevím co nabízí MC a co která MŠ. Aby se dítě vyblblo a já chodím do práce a nemá mi kdo je hlídat.

z důvodu, aby dítě bylo již od mala vychováváno i v jiném prostředí než jen v rodině

záleží na dostupnosti

záleží na konkrétní instituci, raději bych ale volila MŠ. Pokud by bylo mé dítě spokojené v MŠ bylo by to ideální, pokud by nebylo, zkusila bych MC.

záleží na okolnostech...

záleží na věku dítěte, do 3 let MC a pak MŠ, v té době jsou děti sociálně zdatné, a také bych ráda nastoupila do práce

14. Co je podle Vás pro dítě v MŠ nebo MC důležité?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- privetive prostredi - velmi empaticky pristup vychovatele(ky) - dostatek aktivit

..

...

1) dětský kolektiv 2) odborné vedení (ne jen dozor)

aby bylo o dítě správně postaráno

aby o něj bylo postaráno, tj. dostalo dostatek jídla a pití, aby mělo dostatek podnětů i třeba takových, které mu matka doma dát nemůže

aby se dobře začlenilo mezi ostatní děti a aby s nima vycházelo, pravidelné jídlo

aby se nenudili a něco se naučili

aby se tam cítilo dobře a bylo spokojené!

aby se tam cítilo dobře, rozvíjeli se jeho schopnosti, učilo se novým věcem..

aby se tam dite citilo dobre, aby se mu venovali

aby se zde cítilo dobře

Aby učitelky byly hodné, ale vyžadovaly disciplínu.

asi nejvíce ten kontakt s jinými lidmi, dětmi, vrstevníky, zvlášť, jak dítě roste, potřebuje jej více a více. V MC se připraví na MŠ, v MŠ na školu....

atmosféra, přístup pracovníků

bezpecnost

Bezpečnost, přístup k dětem, rozvoj a také kvalita stravy.

byt ditetem

celková péče,vyvážená strava, zábava

denní aktivity, přístup učitelů

deti

Dobra vyuka, kvalitni uvitele, a zajimavy program... popr vyber z krouzku...

dobré vedení, nápaditost, zajímavost, náplň

dostatečná péče učitelek a osvojení návyků a hlavně se naučí jak se chovat v kolektivu

hodně dětí kolem sebe, hodné vychovatelky

Individuální přístup vychovatelů/učitelů, pestrost her, rozvíjení dovedností -děti samy tvoří, poznávají, pestrost aktivit pro děti.

jeho spokojenost, duševní a fyzický rozvoj aby chodilo do MŠ rádo

jídlo, chování, procházky, spánek

jídlo, výchova, procházky

kamarádi

kamaradi

Kladný a pozitivní přístup k dítěti. Dát dítěti prostor si hrát s vrstevníky, od kterých pochytí do života to nejdůležitější a to komunikaci s lidmi, sdružování... Jednoduše řečeno ,,DOBŘE SE CÍTIT,, .

KOLEKTIV

kolektiv

kolektiv

kolektiv

kolektiv

kolektiv dětí, příprava na školní docházku

kolektiv ostatních dětí

kolektiv, příprava na školu

kolektiv, vedení, prostředí

kolektiv, výuka, příprava pro další vyučovací činnost

Komunikace s ostatními dětmi a samostatnost

Kontakt s dalšími dětmi

kontakt s detmi

kontakt s jinými dětmi, učení se soc. vztahům

kontakt s ostatními dětmi, "hravé" prostředí, v pozdějším věku i příprava na školní docházku

kontakt s vrstevníky

Kvalifikovaní vychovatelé, kolektiv dětí kolem, zábava

laskavý přístup vychovatelek, aktivní a pestrý program

láskyplný přístup, kontakt s ostatními dětmi, skupinové hry

Mnoho aktivit, dobrý kolektiv učitelů a dětí

Naučit se společenským věcem, aby dítě se umělo zařadit mezi lidi, schopnost osamostatnit se,...

naučit se spravnému chování mezi dětmi a cizými dospělými

nic

personál

Pocit bezpeci, autority, uceni

pocit bezpečí, že se o ně někdo postará když budou mít nějaký problém

Pravidelna cinnost, nauceni hyg.navykum, spolec.zivot s amarady, duvera k vyucujicim, podnetne prostredi, obvykle bez problemu s financemi - tedy bohata zasoba hracek a ne jako v MC čekani na žold od sponzoru...

profesionální přístup, zahrada, strava, zájmy

PROSTŘEDÍ,PERSONÁL

příjemné a motivující prostředí

přístup k dětem

přístup učitelek, prostředí,

přístup vychovatelek, program, zázemí

přístup..

přítomnost dalších dětí, možnost kontaktu a komunikace mezi nimi samotnými

rozvoj dítěte, interakce s ostatními dětmi, zapojení do kolektivu

snadná adaptace, individuální přístup

sociální klima

spokojenost

spokojenost, dobrý kolektiv, aby dítě chodilo do školky rádo

Společnost ostatních dětí, možnost pohybu, dostatek hraček, přístup vychovatelek.

spolehlivost, hezké prostředí, dobrá komunikace s rodiči, zkušení pedagogové, různorodý program

správná výchova od pedagoga

správný přístup, jídlo, vycházky

strava a výchova

Styk s ostatními dětmi,výuka a kulturní vyžití.

učení se novým věcem, práce v kolektivu

učit se společenskému a sociálnímu životu tedy zařadit dítě mezi jeho vrstevníky

V mateřsé školce mají kvalifikovaný pedagogický personíl .

věnování se dítěti

volnočasové aktivity

výchova

výchova

Vzdělání od útlých let

Základní body jako bezpečí, strava, nejlepší kvalifikovaný pracovníci, dobrá uroven,...

Zázemí a dobrý kolektiv, péče a zájem.

Zda se tam cítí dobre

zvykání na kolektiv

15. Bydlíte ve městě

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více3538,46 %22,44 %  
od 10000 do 500002123,08 %13,46 %  
od 3000 do 10000 obyvatel 2021,98 %12,82 %  
do 3000 obyvatel 1516,48 %9,62 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Věk dítěte/dětí, je

  • odpověď 0 - 6 let:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Jste ochoten/a platit "školné" v MC či MŠ ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádná částka na otázku 11. Jaká částka je pro Vás přijatelná (měsíčně) ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi od 3000 do 10000 obyvatel na otázku 15. Bydlíte ve městě
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Je ve vašem městě dostatek míst v MC či v MŠ ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi více na otázku 15. Bydlíte ve městě
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 8. Kde hledáte informace o MC nebo MŠ
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 3000 obyvatel na otázku 15. Bydlíte ve městě
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštěvuje MŠ nebo MC na otázku 6. Vaše dítě
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Jste ochoten/a platit "školné" v MC či MŠ ?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1000 - 3000 Kč na otázku 11. Jaká částka je pro Vás přijatelná (měsíčně) ?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenavštěvuje na otázku 6. Vaše dítě
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Je ve vašem městě dostatek míst v MC či v MŠ ?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi od 10000 do 50000 na otázku 15. Bydlíte ve městě

10. Jste ochoten/a platit "školné" v MC či MŠ ?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1000 - 3000 Kč na otázku 11. Jaká částka je pro Vás přijatelná (měsíčně) ?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Váš věk je

2. Vaše pohlaví

3. Máte děti?

4. Kolik máte dětí?

5. Věk dítěte/dětí, je

6. Vaše dítě

8. Kde hledáte informace o MC nebo MŠ

9. Je ve vašem městě dostatek míst v MC či v MŠ ?

10. Jste ochoten/a platit "školné" v MC či MŠ ?

11. Jaká částka je pro Vás přijatelná (měsíčně) ?

15. Bydlíte ve městě

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Váš věk je

2. Vaše pohlaví

3. Máte děti?

4. Kolik máte dětí?

5. Věk dítěte/dětí, je

6. Vaše dítě

8. Kde hledáte informace o MC nebo MŠ

9. Je ve vašem městě dostatek míst v MC či v MŠ ?

10. Jste ochoten/a platit "školné" v MC či MŠ ?

11. Jaká částka je pro Vás přijatelná (měsíčně) ?

15. Bydlíte ve městě

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šimková, D.Mateřská centra v ČR (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://materska-centra-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.