Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mattoni

Mattoni

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Romana Železná
Šetření:29. 01. 2012 - 21. 02. 2012
Počet respondentů:553
Počet otázek (max/průměr):17 / 12.21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den

chtěla bych Vás požádat, o vyplnění dotazníku na téma minerální vody Mattoni. Výsledky dotazníku budou zahrnuty do mé maturitní práce.
Děkuji

Romana Železná

Odpovědi respondentů

1. Co si nejraději objednáváte v restauraci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
juice a sladké limonády16229,29 %29,29 %  
pivo15728,39 %28,39 %  
jiné8815,91 %15,91 %  
ostatní minerální vody8114,65 %14,65 %  
Mattoni6511,75 %11,75 %  

Graf

2. Co nejraději pijete doma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné29152,62 %52,62 %  
ostatní minerální vody13324,05 %24,05 %  
Mattoni5910,67 %10,67 %  
juice a sladké limonády519,22 %9,22 %  
pivo193,44 %3,44 %  

Graf

3. Jak často pijete Mattoni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně často25946,84 %46,84 %  
minimálně 1x měsíčně15327,67 %27,67 %  
minimálně 1x týdně12021,7 %21,7 %  
denně213,8 %3,8 %  

Graf

4. Jakou příchuť minerální vody Mattoni máte nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ochucené perlivéotázka č. 5, ochucené neperlivéotázka č. 6, přírodníotázka č. 7, Mattoni Activeotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ochucené perlivé27349,37 %49,37 %  
přírodní18633,63 %33,63 %  
ochucené neperlivé8515,37 %15,37 %  
Mattoni Active91,63 %1,63 %  

Graf

5. Která přichuť Vám nejvíce chtuná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bílé hrozny11040,29 %19,89 %  
citron8631,5 %15,55 %  
malina6323,08 %11,39 %  
granátové jablko6122,34 %11,03 %  
broskev6021,98 %10,85 %  
pomeranč5118,68 %9,22 %  
zelené jablko4817,58 %8,68 %  
hruška3512,82 %6,33 %  
černý rybíz3111,36 %5,61 %  
grapefruit3111,36 %5,61 %  
červené hrozny207,33 %3,62 %  
Mattoni Mojito155,49 %2,71 %  
Mattoni Grand Bellini82,93 %1,45 %  
Mattoni Negroni41,47 %0,72 %  

Graf

6. Která příchuť Vám nejvíce chutná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jahoda a růžový grep3541,18 %6,33 %  
jablko a brusinka3035,29 %5,42 %  
citron a bergamot2023,53 %3,62 %  

Graf

7. Která přichuť Vám nejvíce chutná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jemné perlivá9953,23 %17,9 %  
neperlivá5730,65 %10,31 %  
perlivá2513,44 %4,52 %  
sport52,69 %0,9 %  

Graf

8. Která příchuť Vám chutná nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Activ citron555,56 %0,9 %  
Activ pomeranč444,44 %0,72 %  

Graf

9. Přáli byste si novou přichuť Mattoni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 10, NEotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE40873,78 %73,78 %  
ANO14526,22 %26,22 %  

Graf

10. Jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mango74,83 %1,27 %  
Jahoda64,14 %1,08 %  
banán64,14 %1,08 %  
malina53,45 %0,9 %  
Kiwi42,76 %0,72 %  
Jahodovou42,76 %0,72 %  
Brusinka42,76 %0,72 %  
meruňka42,76 %0,72 %  
Melounovou32,07 %0,54 %  
zázvor32,07 %0,54 %  
ostatní odpovědi nevím
borůvka
Čokoláda
malinovou
lesní směs
lesní plody
ostružina
lichi
Pivní
švestka
novou
jablečnou
zázvorovou
zelený čaj
liči
rum
tresen
bylinka
Kaštan
mango s necim
mandarinka
bezovou, bylinné směsy
přenechám odborníkům
citron nebo jahoda
ananas
Jahodová by nebyla špatná.
nějakou ovocnou
grep a máta
broskev
nějakou osvěžující
třešňovou
mrkvovo-ananasovo-meruňkovo-pistáciovo-mango-kávová
meruňka, kiwi, zázvor, cedr
granátové jablko
Pivní :D
meloun, ananas, višen
svíčková s brusinkami....a nebo jen brusinky.
mátovou
Jahoda, mango
Nevím :-)
hrušku
brusnika
ananas a malina
další příchuť inspirovanou drinkem
třešeň
jahoda, bez
Piňa Colada
Limetková
ananas, třešeň, hruška...v neperlivém vydání
Bezovou
pivo
lípa
Další koktejlovou (libovolnou)
litchi
meloun
co třeba banán ??
Jahody
Meloun, meruňka
Borůvka, černý rybíz
banánovou
Příchuť energetických nápojů (typu Red Bull)
kedlubnovou
bezinka
máta s citronem
jahoda, limetka
jasmín
S příchutí, ale bez cukru (jsem diabetik), ale vyhovuje mi příchuť - něco jako Prolinie
bylinkovou
brusinkovou
neperlivá litchi
limetka
Borůvka, už tu byla, není nová.
Malibu
příchuť piva
pomelo
višeň
Hrušku nebo granátové jablko
mix ovoce
malina a máta
lici
grapefruit a mango
tropická
kiwi, meloun
9968,28 %17,9 % 

Graf

11. Kde vidíte reklamu na Mattoni nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV45682,46 %82,46 %  
billboard488,68 %8,68 %  
jiné366,51 %6,51 %  
internet132,35 %2,35 %  

Graf

12. Zaujaly Vás reklamy na Mattoni v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 13, NEotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO37267,27 %67,27 %  
NE18132,73 %32,73 %  

Graf

13. Která z reklam se Vám líbí nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
"vodní šaty"14839,78 %26,76 %  
Mattoni už není9525,54 %17,18 %  
Jan Kraus - pijte zdravě, pijte Mattoni8522,85 %15,37 %  
Jan Kraus - buďtě ekoefektivní359,41 %6,33 %  
sezónní reklamy - Mattoni Mojito a Negroni92,42 %1,63 %  

Graf

14. Víte co společnost Mattoni sponzoruje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 15, NEotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE40172,51 %72,51 %  
ANO15227,49 %27,49 %  

Graf

15. Co Mattoni sponzoruje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

basket

basketbal

Basketbal

basketbal

basketbal

Basketbalovou ligu

basketbalovou ligu

basketbalovou ligu

basketbalovou ligu ČR

basketbalovou ligu filmy a reprezentaci hokeje

ceskeho lva

ceskou miss

česká basketbalová liga (?)

Česká Miss

Česká Miss

Česká Miss

Česká miss, Český slavík

česká slavík

Česká slavík, Miss ČR

Českého lva

Českého Lva

českého lva

Českého lva

Českého lva, uvolněte se prosím

Českého lva?

Českého slavíka

Českého slavíka

Českého Slavíka

Českého slavíka

Českého slavíka

českého slavíka

Českého slavíka

Českého slavíka, Českého lva

Českého slavíka, Designblok,

Českou miss

Český lev

Český lev

český lev

Český lev

Český lev ?

český lev, slavík

Český Lev,Česká Miss,Český slavík Mattoni

Český slavík

Český Slavík

Český slavík

Český slavík

český slavík

Český Slavík

český slavík

Český Slavík

Český slavík

český slavík

Český slavík

Český Slavík

Český Slavík

český slavík

Český slavík

ČESKÝ SLAVÍK

český slavík

český slavík

český slavík

český slavík

Český slavík

Český slavík

Český slavík

Český Slavík

Český slavík

Český slavík

Český Slavík

Český slavík

Český slavík

český slavík

Český slavík

český slavík

Český slavík

Český slavík

Český slavík

Český Slavík

Český Slavík

Český slavík

Český slavík

český slavík mattoní

Český Slavík Mattoni

Český Slavík, Grand Drink

Fimový festival Karlovy Vary, Český Slavík

Hlavně vím, co NEzponzoruje - firma Mattoni je parazit, doufám, že se zlepší přístup našich úřadů a firma Mattoni bude donucena naprosto změnit přístup k našemu kulturnímu i přírodnímu bohatství - viz lázně Kyselka http://www.zachrante-lazne-kyselka.cz/cz/ Spousta lidí v mém okolí se už dávno rozhodla nekupovat žádné výrobky spojené s firmou Mattoni. Situaci v lázních Kyselka se věnují i zahraniční média.

hokej

Hokej

Hudební ceny Český Slavík

charitativni akce a ruzne koncerty,český slavik Matonni

Jednání poslanecké sněmovny a různé velké akce (Český slavík apod.). "Ucpává" ústa politikům, místo aby investovala do lázní Kyselka, kterou celá léta devastuje!

Kánoje Mattoni, Český slavík Mattoni

Karla Gotta...pardon, Slavíka.

karlovarský filmový festival

Karlovarsky filmovy festival

Karlovarský filmový festival, České lvy

magnesia litera

Mattoni Grand prix, Kanoe Mattoni a některé další soutěže a události.

mezinárodní filmový festival v Karlový Varech

MFF Karlovy Vary, Miss

miss

Miss

miss

Miss

miss

miss

Miss

Miss

miss

Miss

Miss Ceske Republiky, Ceskeho lva

miss čr MFF Karlovy Vary

Miss ČR

Miss ČR

Miss ČR

miss ČR

MIss nebo Slavík

miss, slavik

návrat orla skalního

nbl

nějakou literární soutěž?

Nejvyssi muzskou basketbalovou ligu v CR

přírodní minerální vodu

slavíci

Slavík

slavík

Slavík

slavík

Slavík

slavík

Slavík

Slavík, Kraus :)

Slavík, Miss

Slavík, sporty, MFF Karlovy Vary, aj.

Slavíka

Slavíka

Slavíka

Slavíka

Slavíka

Slavíka

slavíka

sport

sport

sport

Sport

sport

sportovce

Zlatý Slavík

Zlatý slavík

Zlatý slavík

Zlatý slavík

Zlatý slavík a Mattoni NBL.

16. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 2541274,5 %74,5 %  
26 - 357413,38 %13,38 %  
36 - 45427,59 %7,59 %  
45 a více244,34 %4,34 %  
45 a jiné10,18 %0,18 %  

Graf

17. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena40973,96 %73,96 %  
muž14426,04 %26,04 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jakou příchuť minerální vody Mattoni máte nejraději?

  • odpověď ochucené neperlivé:
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi citron a bergamot na otázku 6. Která příchuť Vám nejvíce chutná?
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jablko a brusinka na otázku 6. Která příchuť Vám nejvíce chutná?
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jahoda a růžový grep na otázku 6. Která příchuť Vám nejvíce chutná?
  • odpověď ochucené perlivé:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi bílé hrozny na otázku 5. Která přichuť Vám nejvíce chtuná?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi broskev na otázku 5. Která přichuť Vám nejvíce chtuná?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi citron na otázku 5. Která přichuť Vám nejvíce chtuná?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi černý rybíz na otázku 5. Která přichuť Vám nejvíce chtuná?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi červené hrozny na otázku 5. Která přichuť Vám nejvíce chtuná?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi granátové jablko na otázku 5. Která přichuť Vám nejvíce chtuná?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi grapefruit na otázku 5. Která přichuť Vám nejvíce chtuná?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi hruška na otázku 5. Která přichuť Vám nejvíce chtuná?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi malina na otázku 5. Která přichuť Vám nejvíce chtuná?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mattoni Mojito na otázku 5. Která přichuť Vám nejvíce chtuná?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomeranč na otázku 5. Která přichuť Vám nejvíce chtuná?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zelené jablko na otázku 5. Která přichuť Vám nejvíce chtuná?
  • odpověď přírodní:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jemné perlivá na otázku 7. Která přichuť Vám nejvíce chutná?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi neperlivá na otázku 7. Která přichuť Vám nejvíce chutná?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi perlivá na otázku 7. Která přichuť Vám nejvíce chutná?

14. Víte co společnost Mattoni sponzoruje?

  • odpověď ANO:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český slavík na otázku 15. Co Mattoni sponzoruje?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co si nejraději objednáváte v restauraci?

2. Co nejraději pijete doma?

3. Jak často pijete Mattoni?

4. Jakou příchuť minerální vody Mattoni máte nejraději?

5. Která přichuť Vám nejvíce chtuná?

6. Která příchuť Vám nejvíce chutná?

7. Která přichuť Vám nejvíce chutná?

9. Přáli byste si novou přichuť Mattoni?

11. Kde vidíte reklamu na Mattoni nejčastěji?

12. Zaujaly Vás reklamy na Mattoni v televizi?

13. Která z reklam se Vám líbí nejvíce?

14. Víte co společnost Mattoni sponzoruje?

15. Co Mattoni sponzoruje?

16. Kolik Vám je let?

17. Jste?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co si nejraději objednáváte v restauraci?

2. Co nejraději pijete doma?

3. Jak často pijete Mattoni?

4. Jakou příchuť minerální vody Mattoni máte nejraději?

5. Která přichuť Vám nejvíce chtuná?

6. Která příchuť Vám nejvíce chutná?

7. Která přichuť Vám nejvíce chutná?

9. Přáli byste si novou přichuť Mattoni?

11. Kde vidíte reklamu na Mattoni nejčastěji?

12. Zaujaly Vás reklamy na Mattoni v televizi?

13. Která z reklam se Vám líbí nejvíce?

14. Víte co společnost Mattoni sponzoruje?

15. Co Mattoni sponzoruje?

16. Kolik Vám je let?

17. Jste?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Železná, R.Mattoni (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://mattoni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.