Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > McDonald's - spokojenost zákazníků

McDonald's - spokojenost zákazníků

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alena Horká
Šetření:12. 10. 2017 - 19. 10. 2017
Počet respondentů:123
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou UTB ve Zlíně, a mám za úkol zjistit spokojenost zákazníku v McDonaldu. 

Tímto bych Vás chtěla poprosit o vyplnění. Zabere Vám to ani ne 5 minut. :)

Předem moc děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Navštěvujete McDonald's?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9980,49 %80,49 %  
Ne2419,51 %19,51 %  

Graf

2. Z jakého důvodu ho navštěvujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobré jídlo5353,54 %43,09 %  
Rychlé jídlo55,05 %4,07 %  
milá obsluha33,03 %2,44 %  
nenavštěvuji22,02 %1,63 %  
občas není zbytí - jediné přijatelné občerstvení, není-li čas hledat jinou variantu11,01 %0,81 %  
Ve večerních hodinách je to jedno z mála míst, kde se dá ještě najiśt.11,01 %0,81 %  
dobrý čaj11,01 %0,81 %  
kvůli synovi11,01 %0,81 %  
Zdravé11,01 %0,81 %  
prakticky jedina moznost na dalnici11,01 %0,81 %  
když není jiná možnost a mám hlad11,01 %0,81 %  
WC, kafe, čokoláda - nápoj11,01 %0,81 %  
Nutná rychlost 11,01 %0,81 %  
Mám jedno osvědčené jídlo, a když se chci rychle najíst s tím, že vím, že to bude všude stejné, tak je to ideální volba.11,01 %0,81 %  
rychlé a hlavně levné jídlo v centru11,01 %0,81 %  
Rychlost11,01 %0,81 %  
nechutná mi tam11,01 %0,81 %  
Místo schůzek 11,01 %0,81 %  
Levné potraviny v zahrničí11,01 %0,81 %  
Byvavalo to rychle obcerstveni s docela dobrym jidlem11,01 %0,81 %  
Je blízko, když potřebuji najíst11,01 %0,81 %  
nenavstevuji11,01 %0,81 %  
Rychlé občerstvení, kde vím, co očekávat11,01 %0,81 %  
rychlé občerstvení11,01 %0,81 %  
standart kvality11,01 %0,81 %  
nenavštěvuji z důvodu špatných kvalit surovin11,01 %0,81 %  
rychlé a levné jídlo, doprovod11,01 %0,81 %  
Když je to nevyhnutelné. 11,01 %0,81 %  
když spěchám a není poblíž nic lepšího11,01 %0,81 %  
nic jineho mi nezbyva11,01 %0,81 %  
nemám čas11,01 %0,81 %  
Rychlé a levné jídlo (dobré není, ale je to hned)11,01 %0,81 %  
je po ruce11,01 %0,81 %  
McFlurry11,01 %0,81 %  
je po cestě11,01 %0,81 %  
když je hlad...11,01 %0,81 %  
maximálně kávu11,01 %0,81 %  
Nemožnost nakoupit jídlo jinde, rychlý nákup jídla, úspora času, levné 11,01 %0,81 %  
práce11,01 %0,81 %  
když se potřebuji rychle najíst11,01 %0,81 %  

Graf

3. Proč ho naopak nenavštěvujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drahé ceny2336,51 %18,7 %  
špatné jídlo1726,98 %13,82 %  
nezdravé jídlo69,52 %4,88 %  
jídlo průměrné, ceny vysoké11,59 %0,81 %  
Nekvalitní jídlo11,59 %0,81 %  
neni zdravy11,59 %0,81 %  
nedostatek vegetarianskych jidel11,59 %0,81 %  
Mám ho z ruky :(11,59 %0,81 %  
Nezdrave11,59 %0,81 %  
oboje11,59 %0,81 %  
Není to jídlo na každý den11,59 %0,81 %  
Nezdravé, drahé11,59 %0,81 %  
není v blízkosti, plus nevyhovuje mi jejich nabídka11,59 %0,81 %  
není to zdravé,kvalitní11,59 %0,81 %  
Nezdravé,....11,59 %0,81 %  
Protoze od te doby co Mcprd zacal setrit a prodavat sracky lidem to s nim slo uz jen z kopce a o tech lidech co to jedi skoro pravidelne ani nemluvim ... 11,59 %0,81 %  
podporuji Rusy, nenabizi jidlo ktere vyhovuje memu stylu11,59 %0,81 %  
nedostatečná nabídka jídla11,59 %0,81 %  
hloupý systém vydávání jídla11,59 %0,81 %  
Není v Šumperku11,59 %0,81 %  

Graf

4. Jaký způsob nákupu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
posezení v restauraci5242,28 %42,28 %  
Nákup s sebou4738,21 %38,21 %  
McDrive (nákup do auta)1713,82 %13,82 %  
využití McCafé75,69 %5,69 %  

Graf

5. S čím jste na McDonaldu nejvíce spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jídlo6956,1 %56,1 %  
Obsluha1411,38 %11,38 %  
Káva21,63 %1,63 %  
s ničím21,63 %1,63 %  
rychlost a stále stejné jídlo, ať už jsem v Praze, nebo v Horní Dolní10,81 %0,81 %  
čistota u stolů10,81 %0,81 %  
rychlost10,81 %0,81 %  
dostupnost, dříve i rychlost, což už dnes bohužel neplatí10,81 %0,81 %  
panely - automaticka obsluha10,81 %0,81 %  
jenom se zmrzlinou10,81 %0,81 %  
nesladká čokoláda - vynikající, neznám ani podobnou10,81 %0,81 %  
Jak kdy10,81 %0,81 %  
když mi prodají co chci10,81 %0,81 %  
McCafé10,81 %0,81 %  
Rychlost, pomerne slusna kvalita ve srovnani s “vietnamci” nebo kfc10,81 %0,81 %  
McDrive10,81 %0,81 %  
Neprší tam10,81 %0,81 %  
Herna pro deti10,81 %0,81 %  
S tim kdyz mam obcas v drive uplnou objednavku10,81 %0,81 %  
Stále stejné jídlo10,81 %0,81 %  
kupony10,81 %0,81 %  
nechodím10,81 %0,81 %  
-10,81 %0,81 %  
Stálá kvalita, rychlost, přehlednost10,81 %0,81 %  
.10,81 %0,81 %  
nechodím tam, takže nevím10,81 %0,81 %  
to teda nevím10,81 %0,81 %  
Rychlost. 10,81 %0,81 %  
Vyber jidla a platba pres automat10,81 %0,81 %  
cenim : zamestnance 10,81 %0,81 %  
rychlost (vetsinou)10,81 %0,81 %  
se zmrzlinou10,81 %0,81 %  
je po ruce10,81 %0,81 %  
McFlurry10,81 %0,81 %  
moc často tam nechodím, nevím10,81 %0,81 %  
snadná dostupnost10,81 %0,81 %  
dostupnost10,81 %0,81 %  
Průměr 10,81 %0,81 %  
mají dobrou kávu10,81 %0,81 %  
Kafe10,81 %0,81 %  

Graf

6. S čím nejste v McDonaldu spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jídlo3024,39 %24,39 %  
Obsluha2621,14 %21,14 %  
nic54,07 %4,07 %  
cena32,44 %2,44 %  
ceny32,44 %2,44 %  
-21,63 %1,63 %  
nezdravé jídlo21,63 %1,63 %  
Jsem spokojena se vším21,63 %1,63 %  
Ty nové kravinky, kde mi vyjede číslo a já musím čekat na číslo10,81 %0,81 %  
som spokojna10,81 %0,81 %  
cena neúměrná jen průměrné kvalitě jídla, velký rozdíl mezi reklamou a realitou, kterou konzumujete10,81 %0,81 %  
nevyhovují mi "restaurace nové generace", jejich systém obsluhování a dlouhá čekací doba10,81 %0,81 %  
Ceny některých jídel10,81 %0,81 %  
s cenou10,81 %0,81 %  
WC10,81 %0,81 %  
Vše10,81 %0,81 %  
moc smaženého jídla10,81 %0,81 %  
strašně se to zpomalilo, tuctovost jídla, 10,81 %0,81 %  
doba čekání10,81 %0,81 %  
Poslední dobou nesnesitelně vysoké ceny.10,81 %0,81 %  
Kvalita a chuť některých druhů jídla10,81 %0,81 %  
Fronty=)10,81 %0,81 %  
jídlo je nezdravé10,81 %0,81 %  
vysoké ceny10,81 %0,81 %  
nevím, zas tak často tam nechodím, aby mi tam něco vadilo10,81 %0,81 %  
Dlouhé fronty10,81 %0,81 %  
Zpomalení 10,81 %0,81 %  
že mi vnucují co nechci10,81 %0,81 %  
někdy dlouhé fronty10,81 %0,81 %  
Cistota10,81 %0,81 %  
Vzdy je tam hodne lidi :(10,81 %0,81 %  
Malo zdravych variant10,81 %0,81 %  
nesmí dovnitř psi10,81 %0,81 %  
Fast food 10,81 %0,81 %  
Se vším jsem spokojená.10,81 %0,81 %  
Dlouhé čekání u nových pokladen.10,81 %0,81 %  
porce10,81 %0,81 %  
?10,81 %0,81 %  
fronty10,81 %0,81 %  
kapacita10,81 %0,81 %  
Se vsim spokojena10,81 %0,81 %  
S ničím.10,81 %0,81 %  
občas fronty k pokladně10,81 %0,81 %  
.10,81 %0,81 %  
nevím10,81 %0,81 %  
vysoké kalorické hodnoty jídel10,81 %0,81 %  
se vším10,81 %0,81 %  
Byla jsem tam jen parkrat,nic mi nevadilo10,81 %0,81 %  
neni to fresh 10,81 %0,81 %  
prostředí, vizuál, občas jídlo a ceny10,81 %0,81 %  
nabizi jen jeden "druh" jidla10,81 %0,81 %  
s obsluhou, většinou jsou to děti, co místo, aby mi šli pro objednaný cheeseburger, na sebe koukají, polétávají tam a zpět, jsou zmateni, vypadají vystrašeně. Onen Cheeseburger už mají přitom dávno nachystaný, stačí mi ho podat, místo toho tam chladne. Taktéž nejsem spokojená s úklidem, zejména v obchodních centrech absolutní, s prominutím, bordel.10,81 %0,81 %  
systém výdeje jídla10,81 %0,81 %  
vše je dobry10,81 %0,81 %  
Špinavé toalety10,81 %0,81 %  
Jak kde10,81 %0,81 %  
mzda10,81 %0,81 %  
často dlouhé fronty a neuklizeno10,81 %0,81 %  

Graf

7. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-307661,79 %61,79 %  
31-502419,51 %19,51 %  
-181915,45 %15,45 %  
51-43,25 %3,25 %  

Graf

8. V porovnání s konkurencí (např. KFC) jste více spokojení s McDonaldem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6250,41 %50,41 %  
Ano6149,59 %49,59 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. S čím jste na McDonaldu nejvíce spokojeni?

  • odpověď Jídlo:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobré jídlo na otázku 2. Z jakého důvodu ho navštěvujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsluha na otázku 6. S čím nejste v McDonaldu spokojeni?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštěvujete McDonald's?

2. Z jakého důvodu ho navštěvujete?

3. Proč ho naopak nenavštěvujete?

4. Jaký způsob nákupu preferujete?

5. S čím jste na McDonaldu nejvíce spokojeni?

6. S čím nejste v McDonaldu spokojeni?

7. Kolik Vám je let?

8. V porovnání s konkurencí (např. KFC) jste více spokojení s McDonaldem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštěvujete McDonald's?

2. Z jakého důvodu ho navštěvujete?

3. Proč ho naopak nenavštěvujete?

4. Jaký způsob nákupu preferujete?

5. S čím jste na McDonaldu nejvíce spokojeni?

6. S čím nejste v McDonaldu spokojeni?

7. Kolik Vám je let?

8. V porovnání s konkurencí (např. KFC) jste více spokojení s McDonaldem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Horká, A.McDonald's - spokojenost zákazníků (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://mcdonald-s-spokojenost-zakaz.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.