Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Measuring of Virality of Video Advertising

Measuring of Virality of Video Advertising

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Matěj Pech
Šetření:28. 02. 2016 - 03. 03. 2016
Počet respondentů:33
Počet otázek (max/průměr):25 / 17.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:60,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hi,

my name is Matěj Pech and I'm student of CULS university in Prague. I would like to ask you to fill this survey about Measuring of Virality of Video Advertising. All your responses are annonymous and will be used in my bachelor thesis and also will be available in section "Archiv výsledků" on server vyplnto.cz.

Thank you very much!

Odpovědi respondentů

1. Gender

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Male2060,61 %60,61 %  
Female1339,39 %39,39 %  

Graf

2. Age

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-252678,79 %78,79 %  
26-35515,15 %15,15 %  
18 or less13,03 %3,03 %  
36-4513,03 %3,03 %  

Graf

3. Education

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
University2884,85 %84,85 %  
High Schools with Graduation26,06 %6,06 %  
Secondary School13,03 %3,03 %  
Elementary School13,03 %3,03 %  
Higher Vocational School13,03 %3,03 %  

Graf

4. Country

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poland824,24 %24,24 %  
Greece412,12 %12,12 %  
Hungary412,12 %12,12 %  
Latvia39,09 %9,09 %  
france26,06 %6,06 %  
Portugal26,06 %6,06 %  
Croatia 13,03 %3,03 %  
Malta13,03 %3,03 %  
Belarus13,03 %3,03 %  
Ukraine13,03 %3,03 %  
ostatní odpovědi India
Czech republic.
Turkey
THAILAND
Philippines
CZ
618,18 %18,18 % 

Graf

5. Do you know the video advertisement of spring collection of fashion brand H&M, which have been broadcasted for last two weeks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Yesotázka č. 6, Nootázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
No2678,79 %78,79 %  
Yes721,21 %21,21 %  

Graf

6. Is there any famous person in that advertisement?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Yesotázka č. 7, I do not knowotázka č. 8, Nootázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes685,71 %18,18 %  
I do not know114,29 %3,03 %  

Graf

7. Who?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
David Beckham466,67 %12,12 %  
Beckham233,33 %6,06 %  

Graf

 

Check the video advertisement first, thanks!

 

 

8. Do you find duration of this web advertisement (youtube.com...) suitable?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rather yes1339,39 %39,39 %  
Definitely yes927,27 %27,27 %  
Probably not515,15 %15,15 %  
Definitely not39,09 %9,09 %  
Do not know39,09 %9,09 %  

Graf

9. If the advertisement would started before your selected video on youtube.com, will you skip it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Definitely nototázka č. 11, Probably nototázka č. 11, Do not knowotázka č. 12, Rather yesotázka č. 10, Definitely yesotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Definitely yes1339,39 %39,39 %  
Rather yes1236,36 %36,36 %  
Probably not412,12 %12,12 %  
Do not know26,06 %6,06 %  
Definitely not26,06 %6,06 %  

Graf

10. Why would you skip it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
I do not like the length of advertising1456 %42,42 %  
I dont like ads in general14 %3,03 %  
Adblock prevents me from adverts :)14 %3,03 %  
Pre-video ads are annoying14 %3,03 %  
Almost always skip ads on youtube14 %3,03 %  
I don't like ad before my video !!!14 %3,03 %  
I want to see my video, not advertisement, no matter how long it is.14 %3,03 %  
I don't like ads.14 %3,03 %  
I don't watch ads14 %3,03 %  
The presence of famous person14 %3,03 %  
i always skip advertisments14 %3,03 %  
it interfere with my willingness of listen a music14 %3,03 %  
I always skip advertisements14 %3,03 %  

Graf

11. Why would you not skip it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
The presence of famous person466,67 %12,12 %  
I like the music116,67 %3,03 %  
I like the length of advertising116,67 %3,03 %  

Graf

12. Would you share or recommend this advertisement to your friends and acquaintances?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Definitely yesotázka č. 13, Rather yesotázka č. 13, Do not knowotázka č. 15, Probably nototázka č. 14, Definitely nototázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Probably not1442,42 %42,42 %  
Do not know618,18 %18,18 %  
Rather yes618,18 %18,18 %  
Definitely not515,15 %15,15 %  
Definitely yes26,06 %6,06 %  

Graf

13. Why would you share or recommend it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
The presence of famous person450 %12,12 %  
I like the length of advertising112,5 %3,03 %  
I work in marketing and the concept is excellent. That's why I would share it with my peers112,5 %3,03 %  
Because of the message of the advertisement.112,5 %3,03 %  
i find it quite entertaining112,5 %3,03 %  

Graf

14. Why would you not share or recommend it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
I don't like the length of advertising947,37 %27,27 %  
Never share ads, they r everywhere anyway15,26 %3,03 %  
not very interesting ad15,26 %3,03 %  
Topic is not interesting. 15,26 %3,03 %  
Not valuable enough for sharing15,26 %3,03 %  
Not into fashion15,26 %3,03 %  
The presence of famous person15,26 %3,03 %  
It's not enough interesting15,26 %3,03 %  
i donnt like advertisments15,26 %3,03 %  
Why should I ? 15,26 %3,03 %  
why should I15,26 %3,03 %  
I don't share ads to my friends15,26 %3,03 %  

Graf

15. Do you know the advertisement of sport collection of fashion brand H&M, which have been broadcasted for last two weeks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Yesotázka č. 16, Nootázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
No2472,73 %72,73 %  
Yes927,27 %27,27 %  

Graf

16. Is there any famous person in that advertisement?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Yesotázka č. 17, I do not knowotázka č. 17, Nootázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes666,67 %18,18 %  
I do not know222,22 %6,06 %  
No111,11 %3,03 %  

Graf

17. What is happening in that advertisement?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Running116,67 %3,03 %  
Everybody wears the same clothes which makes everybody the same, nobody is unique.116,67 %3,03 %  
all men are dressed the same way116,67 %3,03 %  
David Beckham is walking through the city, reading the newspaper, later he is in barber shop, changing the clothes, with other guys, later is his chest (this I remember for sure ;-), he is coming back to the hotel, and later all of people on the street are naked :D116,67 %3,03 %  
Everyone dressed like beckham116,67 %3,03 %  
Everyone got naked116,67 %3,03 %  

Graf

 

Check the video advertisement first, thanks!

 

 

18. Do you find duration of this web advertisement (youtube.com...) suitable?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rather yes1442,42 %42,42 %  
Definitely yes1133,33 %33,33 %  
Do not know412,12 %12,12 %  
Probably not39,09 %9,09 %  
Definitely not13,03 %3,03 %  

Graf

19. If the advertisement would started before your selected video on youtube.com, will you skip it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Definitely nototázka č. 21, Probably nototázka č. 21, Do not knowotázka č. 22, Rather yesotázka č. 20, Definitely yesotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rather yes1236,36 %36,36 %  
Definitely yes1133,33 %33,33 %  
Probably not515,15 %15,15 %  
Do not know515,15 %15,15 %  

Graf

20. Why would you skip it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
I do not like the length of advertising939,13 %27,27 %  
Absence of famous person28,7 %6,06 %  
Pre-video ads are annoying14,35 %3,03 %  
I don't like sports fashion14,35 %3,03 %  
Almost always skip the ads14,35 %3,03 %  
Because I want to see the video, not the advertisement, no matter how long it is.14,35 %3,03 %  
I do not like advertisements14,35 %3,03 %  
It is boring. 14,35 %3,03 %  
I don't like ads14,35 %3,03 %  
I'm not interested in H&M's brand14,35 %3,03 %  
i always skip advertisments14,35 %3,03 %  
it interfere with my willingness to listen a music14,35 %3,03 %  
coz I don't know the person14,35 %3,03 %  
There doesn't seem to be any point from the begining and also absence of famous person14,35 %3,03 %  

Graf

21. Why would you not skip it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
I like the length of advertising5100 %15,15 %  

Graf

22. Would you share or recommend this advertisement to your friends and acquaintances?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Definitely yesotázka č. 23, Rather yesotázka č. 23, Do not knowotázka č. 25, Probably nototázka č. 24, Definitely nototázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Probably not1236,36 %36,36 %  
Definitely not1236,36 %36,36 %  
Do not know515,15 %15,15 %  
Rather yes39,09 %9,09 %  
Definitely yes13,03 %3,03 %  

Graf

23. Why would you share or recommend it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
I like the length of advertising250 %6,06 %  
Absence of famous person250 %6,06 %  

Graf

24. Why would you not share or recommend it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
I do not like the length of advertising625 %18,18 %  
Absence of famous person520,83 %15,15 %  
Nothing special to share28,33 %6,06 %  
I don't like it 14,17 %3,03 %  
not interesting14,17 %3,03 %  
Nothing special about it.14,17 %3,03 %  
Why would I? :)14,17 %3,03 %  
It is boring. 14,17 %3,03 %  
BECOUSE usually i'm not peolpe who recomend advertisments14,17 %3,03 %  
Not worth recommending14,17 %3,03 %  
there was nothing interesting in this advertising14,17 %3,03 %  
i dont share advertisments14,17 %3,03 %  
It is not bad commercial but it is not my topic14,17 %3,03 %  
coz it gonna bother some of all my friends14,17 %3,03 %  
nothing interesting14,17 %3,03 %  
No point 14,17 %3,03 %  

Graf

25. What is your ideal length video advetrisement?

1 - ideal ... 5 - the worst

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Within 20 seconds1.8182.27
21-40 seconds2.4550.975
41-60 seconds3.2120.531
61-90 seconds3.4550.793
90 seconds or more4.0612.36

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pech, M.Measuring of Virality of Video Advertising (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://measuring-of-virality-of-vid.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.