Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Média a ich vplyv na spotrebitela

Média a ich vplyv na spotrebitela

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Gabriela Rebrešová
Šetření:23. 10. 2014 - 15. 11. 2014
Počet respondentů:16
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:43,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí respondenti, 
tento dotazník bol zostavený na základe vlastného výzkum mojej seminárnej práce, ktorú 
vypracovávam pod dohľadom Katedry marketingu na Vysokej škole ekonomie a manažmentu v Prahe. Otázky v ňom sa týkajú Médii a ich vplyvu na spotrebiteľa a rozhodovanie jedinca.

Cieľom vlastného výzkumu je vyhodnotit do akej miery média ovplivňuje spotrebiteľa.

 
Získané informácie budú použité výlučne na potreby seminárnej práce.

Ďakujem Vám za spoluprácu! 

 

 

 

S pozdravom

Gabriela Rebrešová

Študentka VSEM

Odpovědi respondentů

1. Využíváte v dnešnej dobe aplikácie chytrých telefonov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno1381,25 %81,25 %  
nie318,75 %18,75 %  

Graf

2. Aké aplikácie chytrých telefonov využívate najčastejšie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hry, Hudba, Fotoaparát743,75 %43,75 %  
multi mediálna sieť -Facebook531,25 %31,25 %  
komunikačné/sociálne siete( Whatsapp, Viber, Messenger )531,25 %31,25 %  
nemám chytrý tel.16,25 %6,25 %  
kalendář, poznámky16,25 %6,25 %  
kombinace - hry, socialni site, MHD aplikace16,25 %6,25 %  
nic16,25 %6,25 %  
PubTran, Runtastic,uTorrent16,25 %6,25 %  
kalendář, technické aplikace16,25 %6,25 %  
Kalendář, zpravodajství 16,25 %6,25 %  
přístup na email16,25 %6,25 %  

Graf

3. V akom médiu najčastejšie vnímate reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internete743,75 %43,75 %  
v televízií531,25 %31,25 %  
na rôznych letákoch212,5 %12,5 %  
na billboardoch16,25 %6,25 %  
obtěžuje mě všude kde na ní narazím16,25 %6,25 %  

Graf

4. Ktorú informáciu vnímate v reklame ako prvú?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
značka743,75 %43,75 %  
produkt637,5 %37,5 %  
Podle uspořádání16,25 %6,25 %  
odpor k reklamě16,25 %6,25 %  
Neuvědomuji si16,25 %6,25 %  

Graf

5. Aké reklamné prospekty vás zaujímajú, aj keď len občas, tak vás príjmu ku kúpe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jedlo a nápoje743,75 %43,75 %  
kozmetika637,5 %37,5 %  
elektronika318,75 %18,75 %  
nábytok, domáce potreby318,75 %18,75 %  
oblečenie212,5 %12,5 %  
dobře hořlavé - do kamen :-)16,25 %6,25 %  
X16,25 %6,25 %  

Graf

6. Ovplyvňuje Vás reklama(akcie, zľavy, novinky..) pri nakupovaní tovaru, prípadne služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čiastočne ovplyvňuje637,5 %37,5 %  
reklamy ma nezaujímajú, keď niečo potrebujem, tak si kúpim531,25 %31,25 %  
áno, ovplyvňuje318,75 %18,75 %  
neviem16,25 %6,25 %  
nie, neovplyvňuje16,25 %6,25 %  

Graf

7. Aké „Noviny“ čítate pravidelne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
noviny nečítam743,75 %43,75 %  
Metro212,5 %12,5 %  
Hospodářské noviny 212,5 %12,5 %  
Hospodářské, Právo16,25 %6,25 %  
idnes16,25 %6,25 %  
aktualne.cz, novinky.cz 16,25 %6,25 %  
Pražský deník, E15, MF16,25 %6,25 %  
mf dnes16,25 %6,25 %  

Graf

8. Ste zástancom tzv. vernostných kariet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno956,25 %56,25 %  
nie743,75 %43,75 %  

Graf

9. Využívate špeciálných ponúk pre „členy klubu“ u niektorých predajcov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, občas850 %50 %  
nie425 %25 %  
áno, pravidelne425 %25 %  

Graf

10. Co Vám najviac vadí v dnešnej dobe na reklame , médií/čo by ste zmenili?(stručne)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1) zaměření na děti (nebo děti a rodiče) 2) zaměření na sex 3) zaměření na léky a stravu a zdraví 4) lži

Agresivita, všudypřítomnost

hlučné TV reklamy, neustále sa opakujuce,

je jí mnoho

Je jí moc, native advertising

je jí moc, už ji nevnímám

Je ji privela

kdyz me nutí se na ní podívat např. při zapnutí stránky, videa apod. hloupé situace v reklamách (koukej Boženko, koupil jsem 3 prášky...)

kdyz reklama nema styl a je tzv. o nicem a jeste pokud neni zalozena na pravde. reklama se mi libi kdyz mi neco prozradi, pobavi me ale i zaujme. vadi mi reklamy typu na bujony apod. ktere stejne nemaji hlavu ani patu a jsou jeste "lzive". vice reklam typu "vanocni kofola - cekani na prasatko", ktera je uz hitem kazde vanoce cele desetileti a kazdy rok se na ni clovek tesi

Ovlivňují masy lidí ke konzumnímu životu, kupovat věci, které nepotřebují, je to zbytečné.

příliš křiklavé, valí se odevšud

V reklamě amatérismus, zaměňování sociální a komerční reklamy, v žurnalistice bulvárnost v periodikách které se tváří jako seriózní.

Většina reklam je hloupá/uřvaná/křečovitě vtipná/sexistická. Neměnil bych nic, reklama je mi lhostejná.

ze jsou vsude,porad.

že je

11. Akú reklamu čo, kde, kedy akým spôsobom byste ocenili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

asi žádnou

Je mi líto. Žádnou.

Kreativní reklamu, která vybočuje

letáky, veci pre deti

na internetu v postranních lištách zamířenou přímo na moje zájmy

nevím

Nevim

reklam je nezpocet, ale jak jiz bylo vyse uvedeno, pravdive reklamy, ktere pobavi, zaujmou a clovek si je pamatuje nejen pro jejich "silenost" ale pro styl a i produkt (samozrejme kazdy vyhledava neco jine)

ty, které nejsou blbé a ani nelžou

Upřímnou reklamu na kvalitní a zdravé produkty, např. na internetu

v mensi mire v televizi a na internetu,ale tak aby to neobtezovalo a nezdrzovalo

V prodejně zboží daného druhu

více sociální reklamy, v komerční reklamě srovnávání.

X

žádnou

12. Pohlavie :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena956,25 %56,25 %  
muž743,75 %43,75 %  

Graf

13. Vek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 -35 rokov637,5 %37,5 %  
18-25 rokov531,25 %31,25 %  
36-45 rokov425 %25 %  
46-60 rokov16,25 %6,25 %  

Graf

14. Vzdelanie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské956,25 %56,25 %  
stredoškolské s maturitou743,75 %43,75 %  

Graf

15. Ekonomická činnosť:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zamestnaný1168,75 %68,75 %  
študent318,75 %18,75 %  
materská dovolenka16,25 %6,25 %  
studující OSVČ16,25 %6,25 %  

Graf

16. Rodinný stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slobodná/ý s partnerom637,5 %37,5 %  
vydatá/ženatý531,25 %31,25 %  
slobodná/ý bez partnera531,25 %31,25 %  

Graf

17. Národnosť:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
česká1593,75 %93,75 %  
iná16,25 %6,25 %  

Graf

18. Velkosť domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21062,5 %62,5 %  
3+318,75 %18,75 %  
3318,75 %18,75 %  

Graf

19. Príjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15999-22999 kč743,75 %43,75 %  
32000 a viac318,75 %18,75 %  
23000-26999 kč318,75 %18,75 %  
32000 kč a viac212,5 %12,5 %  
27000-3199916,25 %6,25 %  

Graf

20. Mesačné výdaje na domácnosť:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5000-6999 kč531,25 %31,25 %  
7000-8999 kč318,75 %18,75 %  
9000+212,5 %12,5 %  
2999-4999 kč212,5 %12,5 %  
9000 kč +212,5 %12,5 %  
2999-499916,25 %6,25 %  
5000-699916,25 %6,25 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Rebrešová, G.Média a ich vplyv na spotrebitela (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://media-a-ich-vplyv-na-spotreb.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.