Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Média a marketingová komunikace

Média a marketingová komunikace

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Koranda
Šetření:13. 04. 2011 - 20. 04. 2011
Počet respondentů:147
Počet otázek (max/průměr):23 / 20.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:46,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.10:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Dotázník má být součástí mé bakalářské práce o nových trendech v marketingové komunikaci. Rád bych zjistil jak vnímáte reklamu a jak využíváte různá média.Děkuji za váš čas!

Odpovědi respondentů

1. Do jaké míry si myslíte, že reklama (ve všech podobách) ovlivňuje vaše konečné nákupní rozhodování? (1=10%,2=20%,...,10=100%)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
62517,01 %17,01 %  
32416,33 %16,33 %  
42315,65 %15,65 %  
52114,29 %14,29 %  
72013,61 %13,61 %  
8128,16 %8,16 %  
2117,48 %7,48 %  
185,44 %5,44 %  
932,04 %2,04 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.86
Minimum:1
Maximum:8
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.09
Směrodatná odchylka:1.76
Medián:5
Modus:6

Graf

2. Jaký typ reklamního sdělení vás nejvíce obtěžuje?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Spam v emailu, pop up okna(samovyskaující okna)3.1226.992
Internetová reklama(bannery)4.3883.748
Televizní reklama(reklamní spoty)3.8573.51
Rozhlasová reklama(reklamní spoty)4.3672.545
Mobilní reklama(reklamní sms, telemarketing)3.7144.517
Outdoorová reklama(billboardy, citylighty, plakáty)5.7964.761
V kině( reklama před promítaným filmem)5.3544.269
„Skrytá reklama“(skryté PR, product placement)5.4015.478

Graf

3. Znáte tyto pojmy?Které?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Viral marketing (virový marketing)7752,38 %52,38 %  
Guerilla marketing7551,02 %51,02 %  
CSM (corporate social marketing)5738,78 %38,78 %  
WOM(word of mouth) / WOMM (word of mouth marketing)5436,73 %36,73 %  
Web 2.05034,01 %34,01 %  
Žádný z uvedených pojmů neznám4127,89 %27,89 %  
Augument reality (rozšířená realita)1711,56 %11,56 %  

Graf

4. Jaká makretingová kampaň vás v poslední době v ČR nejvíce zaujala?O co se jednalo?(firma+co propagovala nebo název kampaně)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Škodu Fabii RS - Made of Meaner stuff ( jak tam vyrábí drsně tu škodovku), jako parodie na Made of Lovelly stuff, jakt tam pečou tu fabii z cukroví

ABL

Adiddas - v metru.

Alza.cz, propagace notebooku

asi banka FIO - cela kampan pro uvedeni banky do povedomi

asi kofola, s tema ponozkama (loutkama) "narodily se, aby pomahaly"

Axe - TV reklama na pánský deodorant

Axe :)

Axe :)

Axe- Andělská reklama, deodorant

Česká spořitelna

dětství bez úrazu

Dobrá voda

Dobrá voda, jak na konci roztomilá holčička ríká, jak voda renegeruje...:)))

dojení žirafy, nějaké bonbony

dove -sampon pro uhlazeni vlasu

Elektromobil ČEZ. Auto na elektřinu

Fernet Zetko

Fernet Zetko

Fio banka - bankovní půjčky nebo co

firmu nevím, ale propagovala oblečení

Ford Focus

garnier naturals šampony - test milion zákazníku vyzkoušelo - aloe vera a brusinka. pekná reklama na skvelé šampony :)

google - televizní spoty internetový vyhledávač a další služby

google chrome

Google Chrome

google chrome.. vsudypritomna reklama na internetovej prohlizec

Google, Volkswagen (parkovací systém v reklamě), Česká pojišťovna (kluci ve školce)

googlechrome

hervis, koupíš tři věci, zaplatíš dvě

Hmmm.....nic fakt poradnyho tu dlouho nebylo.....jediný co mě teď napadá je T-Mobile s Chuckem Norisem

Hornbach

Hyundai - "na předsudkách nezálaží"

Hyundai - automobily

Chuck a Vánoce, tušimže T-Mobile

chuck norris T-mobile služby

Jazyková škola Jipka, propagace jazykových kurzů

Jeden svět - Vaše energie je třeba jinde

jeden svět 2011

kampan na miss ČR

Kampaň pro firmu XXX Lutz vyrábějící nábytek - příšerná doprovodná hudba (tatatata)

KC Zahrada, propagace festivalu Street4Art

Klasa - kvalitní české výrobky

Kofola - Dobronožky

Kofola - Když ji miluješ,...

Kofola - reklama, kdy tatínek řeže stromeček v lese a napadne je divočák

Kofola - vánoční reklama s dceruškou, tatínkem a divočákem

Kofola kofola

kofola propagující nápoj

kofola, loutky v nemocnici

Kooperativa: opice za volantem

líbi se mi všeobecně reklamy v tv na čsob protože jsou vtipné

Lidl

Marketing a promotion Rock for people - změna vizuálního stylu, přiblížení k úrovni evropských festivalů

Muller jogurt

muller mix jogurty...... reklama s degustaciou mlieka

Na zadnou si nevzpominam

nějaká sociální kampan od kofoly, na název si nevzpomenu

nějaký pojišťováci, co dělali fingovaný krádeže aut pomocí různejch píčovin jako třeba záchodovej zvon

Nejvíc mě zaujala reklama na Google.

nemyslíš zaplatíš - ministerstvo

Nemyslíš-zaplatíš

Nemyslíš, zaplatíš Varování před rychlou a nebezpečnou jízdou

Nemyslíš, zaplatíš

Nepamatuji si, že by mě nějaká reklamní kampan v poslední době výrazně zaujala.

nevim

nevim, jestlio se to dá považovat za reklamní kampaň ale reklamy na ZOO Praha

nevybavuju si nic jiného než Člověk v tísni a jeho kampaň na Skutečný dárek)

nezaujala mne žádná kampaň

no, popravde me nic nenapada, mimo Coca-Cola, ta ma stabilne dobre reklamy, predevsim na Vanoce

Nová Reklama na Renault Clio

Nova- rozšíření zpravodajství

nový AXE

old spice danger- panske vune, reklama v tv

Old-spice Chodící vyprávějící chlap kterej na konci přijde od pasu dolu jako kostra

Otevření nového Nike store na Příkopech - billboardy, plakáty, internet, Nike running akce

Parfém společnosti Lanvin

Plzeňský prazdroj, pivo master

Poslední dobou si všímám, že se všude objevují upoutávky na Farmářské trhy. Každé nákupní centrum láká, že se v něm pravidelně konají.

prima cool a propagace Dextera v ulicích (krvavé pytle)

prodej na slevomatu

promo akce na diskotece Fernet

propagace festivalu Jeden svět - film. festivalu o lidských právech a ekologii

proti rakovině prsu

Ranault - http://www.youtube.com/watch?v=UYJjLYaSXxc

reebok easy tone, boty

reklama na Mattony

Reklama na psí žrádlo Pedigree - tramvaj, kterou jezdím do školy, má žlutě polepená sedadla s nápisem značky psího žrádla. Je dost těžké nevšimnout si toho, na druhou stranu to aspoň mění fádnost prostředí tramvaje ;)

Reklama společnosti Nike spočívající ve "vybrandovaných " zastávkách,kde bylo uvnitř schováno 9 různých plakátů světových sportovců, které si kolemjdoucí mohli natrhat... i když vlastně to tak dobrá reklama nebyla,protože jsem se na plakáty teď podívala a jsou na adidas:-) ale skvělý nápad:)

Reklama v televizi na mléko Lactel.

Reklamní spoty v televizi od Vodafonu. Byly vtipné a propagovaly nové tarify.

reklamy na Mercedesy

Renault

Rok žiju v Irsku..., ale na netu mě zaujala reklama na Slevomatu na Zaměstnání snů

smrčkové - vodafone

Škoda Auto

ŠKODA auto - podle mě běžela v rozhlasu nejzajímavější a nejpoutavější reklama ze všech rozhlasových, protože jako jedinou rozhlasovou reklamu si ji dokážu vybavit, ostatní mě vůbec nezajímají - děti říkají ,,kdy už tam budem, už tam budééém už tam budééém, nebudem :D ,, a je to poskládané do takovýho mixu/písničky

škoda auto - zelená fabia rs - když ji vyrábeli z "ďábelských" komponent a z fábie se stala šelma :)

T- mobile před Vánoci- Chuck Norris. Mobilní operátor. Vtipný nápad.

t-mobile

t-mobile - nějakú cypovinu

T-Mobile a Chuck Norris

T-mobile Chuck Norris

T-Mobile Kouzelník trapnomagik kouzelné dny

T-mobile-šťastné úterky

T-Mobile, "Kouzelne uterky"

T-Mobile, Chuck Norris

t-mobile, kouzelné úterky

T-mobile, něco s kouzelníkama

t-mobile, reklama s Ch.Norrisem, propagovala internet

Teď aktuálně na zoo Praha. Viděla jsem billboardy po praze apod. Na plakátu jsou hrušky a pak jedna velká vyčnívá, u které je poznamenáno Hnojeno sloním trusem

Teď úplně poslední se mi libí od T-mobilu, je tam ten blbeček co byl v superstar nebo tak něco a propagují nové výhody a slevy. Název kampaně je kouzelné úterky.

Technické muzeum Praha

televizní reklama na fernet

televizní reklama na obchodní dům Bauhaus

televizní shoty XXX Lutz

Těžko říct, snažím se to nevnímat a proto to co nejrychleji dostat z paměti. Nicméně, reklama je nutné zlo a proto si pamatuji( a to znamené že mě zaujala) reklama na jakýsi produkt mobilního operátora, že určité věci patří k sobě.

tmobile - telefony

TV Nova - Superstar

Upoutavka na Ceskeho Lva

V posledni dobe me nejvice zaujala kampan, ve ktere vystupovala Anna K - chces dopadnou jako ja? Tak se nedej vysetrit.

v poslední době žádná

vemeno.com, rozhlasový spot na Radiu 1

Vína z Moravy, vína z Čech. Dobře vytvořená reklama na domácí vína

Vodafone - animovaná kampaň (chameleoni)

Vodafone - Některé věci prostě patří k sobě - planety (Země, Slunce, Měsíc) Nevím jestli přímo zaujala, ale tím jak se v hojném počtu objevuje + způsobem provedení.

Vodafone - před Vánoci - stromečky (to je evidentální) Škoda - počůraný děti a rodiče bez plen =)

Vodafone + (párek, hořčice, rohlík) internet

Vodafone s Chuckem Norrisem - propagovala tarify

Vodafone, Chilichilli

Vodafone, zvířátka

Výrobce: UNILEVER - deodorant AXE

Wragler We are animals

XXX Lutz, nábytek

XXX Lutz, nábytek

XXXL Lutz a jejich tatatata

XXXlutz

XXXLutz - nábytek

Źádná kampaň firmy mě asi nezaujala, nebo mě to teď zrovna nenapadá. Líbila se mi kampaň na Jeden svět, což do tvý práce asi moc nepasuje...

zadna,nesnasim reklamy

zlaterucicky.cz - ford

Zubní pasta - vypadávání zubů u čištění + u kousnutí do jablka

žádná (takže 4 a 5 nemá význam)

Žádná mě nezaujala, obvykle mně všechny obtěžují či dokonce rozčilují.

žádná, ale ediná na kterou si vzpomínám je Google, asi Google Chrome

žádna, reklamy nesleduju pokud možno, když už ale nějakou musím vidět, tak si ji stejně nepamatuju..:D

žádná.

5. Jak na vás kampaň působila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně11578,23 %78,23 %  
Negativně3221,77 %21,77 %  

Graf

6. Co vás primárně na kampani zaujalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Obsah kampaně (co bylo komunikováno, předmět sdělení)otázka č. 7, Forma kampaně (jak bylo komunikováno, způsob nebo prostřek jakým je vám obsah sdělován)otázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Forma kampaně (jak bylo komunikováno, způsob nebo prostřek jakým je vám obsah sdělován)11779,59 %79,59 %  
Obsah kampaně (co bylo komunikováno, předmět sdělení)3020,41 %20,41 %  

Graf

7. Čím vás obsah kampaně primárně oslovil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Emocemi (které ve mě sdělení vyvolalo)1034,48 %6,8 %  
Zajmavostí sdělení (dozvěděli jste se něco nového,pro vás přínosná informace)620,69 %4,08 %  
Smyslem (ve sdělení je nějaká hlubší myšlenka)620,69 %4,08 %  
nic310,34 %2,04 %  
žádná kampaň mě nezaujala13,45 %0,68 %  
ekololgické ježdění13,45 %0,68 %  
využití13,45 %0,68 %  
humor13,45 %0,68 %  

Graf

8. Co vás primárně zaujalo na formě kampaně-způsobu komunikace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Originalita (zajímavý způsob komunikace)7564,1 %51,02 %  
Emoce (které ve mě vyvolal způsob komunikace)1714,53 %11,56 %  
Množství (sdělení na mě působilo z mnoha směrů)97,69 %6,12 %  
hnusný velký nápisy na Jižní spojce v Praze10,85 %0,68 %  
Možnost změnit konec10,85 %0,68 %  
je to hezky na pohled, napadite, nenudi10,85 %0,68 %  
vtip, absurdita10,85 %0,68 %  
skvely byznys plan10,85 %0,68 %  
Reálnost výjevu10,85 %0,68 %  
vtip10,85 %0,68 %  
příšerná forma - hudba, herci, vše10,85 %0,68 %  
bylo to hrozně moc hloupý, až to nešlo přehlídnout10,85 %0,68 %  
nic10,85 %0,68 %  
Hloupost reklamy10,85 %0,68 %  
nuda a spatne zpracovany dobry napad pro reklamu10,85 %0,68 %  
Pobavila mě.10,85 %0,68 %  
Vtip, originalita10,85 %0,68 %  
Neskutecne me SERE kouzelnik Richard10,85 %0,68 %  
Sympatický způsob podání spotu, nevtíravost10,85 %0,68 %  

Graf

9. Uvítali byste obecně v tuzemském reklamním prostředí: více originality

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím11276,19 %76,19 %  
spíše souhlasím3121,09 %21,09 %  
nevím32,04 %2,04 %  
nesouhlasím10,68 %0,68 %  

Graf

10. Uvítali byste obecně v tuzemském reklamním prostředí: efektivnější komunikaci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6644,9 %44,9 %  
souhlasím4329,25 %29,25 %  
nevím2416,33 %16,33 %  
spíše nesouhlasím128,16 %8,16 %  
nesouhlasím21,36 %1,36 %  

Graf

11. Uvítali byste obecně v tuzemském reklamním prostředí: více inovací

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím6443,54 %43,54 %  
spíše souhlasím6242,18 %42,18 %  
nevím149,52 %9,52 %  
spíše nesouhlasím53,4 %3,4 %  
nesouhlasím21,36 %1,36 %  

Graf

12. Uvítali byste obecně v tuzemském reklamním prostředí: více respektu k vám jakožto zákazníkovi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím9765,99 %65,99 %  
spíše souhlasím3423,13 %23,13 %  
nevím96,12 %6,12 %  
spíše nesouhlasím64,08 %4,08 %  
nesouhlasím10,68 %0,68 %  

Graf

13. Pokud vám schází informace (o firmě, produktu nebo službě), dokáže je bez větších obtíží získat?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím6946,94 %46,94 %  
spíše souhlasím6342,86 %42,86 %  
spíše nesouhlasím85,44 %5,44 %  
nevím74,76 %4,76 %  

Graf

14. Jakému médiu věnujete nejvíce času?

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Internet1.3330.875
Rozhlas3.0411.209
Tisk2.6940.838
Televize2.6190.875

Graf

15. Jaký zdroj informací je pro vás relevantnější?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Doporučení od známého1.8231.969
Internet2.5441.405
Rozhlas3.9321.288
Tisk3.0681.016
Televize3.6331.457

Graf

16. Využíváte aktivně (alespoň 3 týdně) sociální síť Facebook nebo Twitter?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14195,92 %95,92 %  
Ne64,08 %4,08 %  

Graf

17. Čemu se nejvíce na sociální síti věnujete?(pokud vlastníte více účtů, činnosti sečtěte)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Sdílení informací-já zprostředkovávám již vytvořené informace jinými uživately pro další uživatele (foto, video, hudba, odkazy, články, tweety..)3.3051.318
Vytváření obsahu-já vkládám své vlastní-autorské informace (foto, video, hudba, odkazy, články, komentáře, události, tweety)3.2481.336
Sledování toho se děje, co je nového ve světě mých přátel, komunit, skupin-se kterými jsem ve spojení-pasivní pozorování2.1061.372
Chat s přátely (osobní soukromá komunikace,chat+privatní zpravy)2.3481.858
Jiná činnost3.9931.752

Graf

18. Vlastníte tzv. "chytrý telefon"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 19, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7853,06 %53,06 %  
Ano6946,94 %46,94 %  

Graf

19. Využíváte pravidelně některé možností "chytrého telefonu"?(různé aplikace, internet, navigace...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6188,41 %41,5 %  
Ne811,59 %5,44 %  

Graf

20. Pokud se rozhodnete koupit si nějaký nový produkt/službu převážně

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakupuji racionálně (rozhodnutí nejdříve zvážím)6392,65 %42,86 %  
nakupuji spontálně 57,35 %3,4 %  

Graf

21. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2713994,56 %94,56 %  
28-3764,08 %4,08 %  
38-4710,68 %0,68 %  
58+10,68 %0,68 %  

Graf

22. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9967,35 %67,35 %  
Muž4832,65 %32,65 %  

Graf

23. Dosažené vzdělání (pokud nyní dokončujete studium uveďte stupeň jakého dosáhnete jeho absolvováním)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské 9564,63 %64,63 %  
Střední s maturitou4731,97 %31,97 %  
dokonceno bude BC, tudiz nelze dat ani VS ani str.10,68 %0,68 %  
bakalář za půl roku snad10,68 %0,68 %  
snad bakalář)10,68 %0,68 %  
studuji na Bc.10,68 %0,68 %  
Bc.10,68 %0,68 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Znáte tyto pojmy?Které?

  • odpověď Guerilla marketing:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetová reklama(bannery)=8 na otázku 2. Jaký typ reklamního sdělení vás nejvíce obtěžuje?

6. Co vás primárně na kampani zaujalo?

  • odpověď Obsah kampaně (co bylo komunikováno, předmět sdělení):
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emocemi (které ve mě sdělení vyvolalo) na otázku 7. Čím vás obsah kampaně primárně oslovil?

18. Vlastníte tzv. "chytrý telefon"?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Využíváte pravidelně některé možností "chytrého telefonu"?(různé aplikace, internet, navigace...)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nakupuji racionálně (rozhodnutí nejdříve zvážím) na otázku 20. Pokud se rozhodnete koupit si nějaký nový produkt/službu převážně

19. Využíváte pravidelně některé možností "chytrého telefonu"?(různé aplikace, internet, navigace...)

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nakupuji racionálně (rozhodnutí nejdříve zvážím) na otázku 20. Pokud se rozhodnete koupit si nějaký nový produkt/službu převážně

20. Pokud se rozhodnete koupit si nějaký nový produkt/službu převážně

  • odpověď nakupuji racionálně (rozhodnutí nejdříve zvážím):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Využíváte pravidelně některé možností "chytrého telefonu"?(různé aplikace, internet, navigace...)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Vlastníte tzv. "chytrý telefon"?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Do jaké míry si myslíte, že reklama (ve všech podobách) ovlivňuje vaše konečné nákupní rozhodování? (1=10%,2=20%,...,10=100%)

2. Jaký typ reklamního sdělení vás nejvíce obtěžuje?

3. Znáte tyto pojmy?Které?

5. Jak na vás kampaň působila?

6. Co vás primárně na kampani zaujalo?

7. Čím vás obsah kampaně primárně oslovil?

8. Co vás primárně zaujalo na formě kampaně-způsobu komunikace?

9. Uvítali byste obecně v tuzemském reklamním prostředí: více originality

10. Uvítali byste obecně v tuzemském reklamním prostředí: efektivnější komunikaci

11. Uvítali byste obecně v tuzemském reklamním prostředí: více inovací

12. Uvítali byste obecně v tuzemském reklamním prostředí: více respektu k vám jakožto zákazníkovi?

13. Pokud vám schází informace (o firmě, produktu nebo službě), dokáže je bez větších obtíží získat?

14. Jakému médiu věnujete nejvíce času?

15. Jaký zdroj informací je pro vás relevantnější?

16. Využíváte aktivně (alespoň 3 týdně) sociální síť Facebook nebo Twitter?

17. Čemu se nejvíce na sociální síti věnujete?(pokud vlastníte více účtů, činnosti sečtěte)

18. Vlastníte tzv. "chytrý telefon"?

19. Využíváte pravidelně některé možností "chytrého telefonu"?(různé aplikace, internet, navigace...)

20. Pokud se rozhodnete koupit si nějaký nový produkt/službu převážně

21. Kolik je vám let?

22. Pohlaví

23. Dosažené vzdělání (pokud nyní dokončujete studium uveďte stupeň jakého dosáhnete jeho absolvováním)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Do jaké míry si myslíte, že reklama (ve všech podobách) ovlivňuje vaše konečné nákupní rozhodování? (1=10%,2=20%,...,10=100%)

2. Jaký typ reklamního sdělení vás nejvíce obtěžuje?

3. Znáte tyto pojmy?Které?

5. Jak na vás kampaň působila?

6. Co vás primárně na kampani zaujalo?

7. Čím vás obsah kampaně primárně oslovil?

8. Co vás primárně zaujalo na formě kampaně-způsobu komunikace?

9. Uvítali byste obecně v tuzemském reklamním prostředí: více originality

10. Uvítali byste obecně v tuzemském reklamním prostředí: efektivnější komunikaci

11. Uvítali byste obecně v tuzemském reklamním prostředí: více inovací

12. Uvítali byste obecně v tuzemském reklamním prostředí: více respektu k vám jakožto zákazníkovi?

13. Pokud vám schází informace (o firmě, produktu nebo službě), dokáže je bez větších obtíží získat?

14. Jakému médiu věnujete nejvíce času?

15. Jaký zdroj informací je pro vás relevantnější?

16. Využíváte aktivně (alespoň 3 týdně) sociální síť Facebook nebo Twitter?

17. Čemu se nejvíce na sociální síti věnujete?(pokud vlastníte více účtů, činnosti sečtěte)

18. Vlastníte tzv. "chytrý telefon"?

19. Využíváte pravidelně některé možností "chytrého telefonu"?(různé aplikace, internet, navigace...)

20. Pokud se rozhodnete koupit si nějaký nový produkt/službu převážně

21. Kolik je vám let?

22. Pohlaví

23. Dosažené vzdělání (pokud nyní dokončujete studium uveďte stupeň jakého dosáhnete jeho absolvováním)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Koranda, J.Média a marketingová komunikace (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://media-a-marketingova-komunik.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.