Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Média a marketingová komunikace
Média a marketingová komunikace
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jan Koranda |
---|---|
Šetření: | 13. 04. 2011 - 20. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 147 |
Počet otázek (max/průměr): | 23 / 20.88 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 46,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.10:32 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotázník má být součástí mé bakalářské práce o nových trendech v marketingové komunikaci. Rád bych zjistil jak vnímáte reklamu a jak využíváte různá média.Děkuji za váš čas!
Odpovědi respondentů
1. Do jaké míry si myslíte, že reklama (ve všech podobách) ovlivňuje vaše konečné nákupní rozhodování? (1=10%,2=20%,...,10=100%)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 25 | 17,01 % | 17,01 % |
3 | 24 | 16,33 % | 16,33 % |
4 | 23 | 15,65 % | 15,65 % |
5 | 21 | 14,29 % | 14,29 % |
7 | 20 | 13,61 % | 13,61 % |
8 | 12 | 8,16 % | 8,16 % |
2 | 11 | 7,48 % | 7,48 % |
1 | 8 | 5,44 % | 5,44 % |
9 | 3 | 2,04 % | 2,04 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.86 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 8 |
Variační rozpětí: | 7 |
Rozptyl: | 3.09 |
Směrodatná odchylka: | 1.76 |
Medián: | 5 |
Modus: | 6 |
2. Jaký typ reklamního sdělení vás nejvíce obtěžuje?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Spam v emailu, pop up okna(samovyskaující okna) | 3.122 | 6.992 |
Internetová reklama(bannery) | 4.388 | 3.748 |
Televizní reklama(reklamní spoty) | 3.857 | 3.51 |
Rozhlasová reklama(reklamní spoty) | 4.367 | 2.545 |
Mobilní reklama(reklamní sms, telemarketing) | 3.714 | 4.517 |
Outdoorová reklama(billboardy, citylighty, plakáty) | 5.796 | 4.761 |
V kině( reklama před promítaným filmem) | 5.354 | 4.269 |
„Skrytá reklama“(skryté PR, product placement) | 5.401 | 5.478 |
3. Znáte tyto pojmy?Které?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Viral marketing (virový marketing) | 77 | 52,38 % | 52,38 % |
Guerilla marketing | 75 | 51,02 % | 51,02 % |
CSM (corporate social marketing) | 57 | 38,78 % | 38,78 % |
WOM(word of mouth) / WOMM (word of mouth marketing) | 54 | 36,73 % | 36,73 % |
Web 2.0 | 50 | 34,01 % | 34,01 % |
Žádný z uvedených pojmů neznám | 41 | 27,89 % | 27,89 % |
Augument reality (rozšířená realita) | 17 | 11,56 % | 11,56 % |
4. Jaká makretingová kampaň vás v poslední době v ČR nejvíce zaujala?O co se jednalo?(firma+co propagovala nebo název kampaně)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Škodu Fabii RS - Made of Meaner stuff ( jak tam vyrábí drsně tu škodovku), jako parodie na Made of Lovelly stuff, jakt tam pečou tu fabii z cukroví
ABL
Adiddas - v metru.
Alza.cz, propagace notebooku
asi banka FIO - cela kampan pro uvedeni banky do povedomi
asi kofola, s tema ponozkama (loutkama) "narodily se, aby pomahaly"
Axe - TV reklama na pánský deodorant
Axe :)
Axe :)
Axe- Andělská reklama, deodorant
Česká spořitelna
dětství bez úrazu
Dobrá voda
Dobrá voda, jak na konci roztomilá holčička ríká, jak voda renegeruje...:)))
dojení žirafy, nějaké bonbony
dove -sampon pro uhlazeni vlasu
Elektromobil ČEZ. Auto na elektřinu
Fernet Zetko
Fernet Zetko
Fio banka - bankovní půjčky nebo co
firmu nevím, ale propagovala oblečení
Ford Focus
garnier naturals šampony - test milion zákazníku vyzkoušelo - aloe vera a brusinka. pekná reklama na skvelé šampony :)
google - televizní spoty internetový vyhledávač a další služby
google chrome
Google Chrome
google chrome.. vsudypritomna reklama na internetovej prohlizec
Google, Volkswagen (parkovací systém v reklamě), Česká pojišťovna (kluci ve školce)
googlechrome
hervis, koupíš tři věci, zaplatíš dvě
Hmmm.....nic fakt poradnyho tu dlouho nebylo.....jediný co mě teď napadá je T-Mobile s Chuckem Norisem
Hornbach
Hyundai - "na předsudkách nezálaží"
Hyundai - automobily
Chuck a Vánoce, tušimže T-Mobile
chuck norris T-mobile služby
Jazyková škola Jipka, propagace jazykových kurzů
Jeden svět - Vaše energie je třeba jinde
jeden svět 2011
kampan na miss ČR
Kampaň pro firmu XXX Lutz vyrábějící nábytek - příšerná doprovodná hudba (tatatata)
KC Zahrada, propagace festivalu Street4Art
Klasa - kvalitní české výrobky
Kofola - Dobronožky
Kofola - Když ji miluješ,...
Kofola - reklama, kdy tatínek řeže stromeček v lese a napadne je divočák
Kofola - vánoční reklama s dceruškou, tatínkem a divočákem
Kofola kofola
kofola propagující nápoj
kofola, loutky v nemocnici
Kooperativa: opice za volantem
líbi se mi všeobecně reklamy v tv na čsob protože jsou vtipné
Lidl
Marketing a promotion Rock for people - změna vizuálního stylu, přiblížení k úrovni evropských festivalů
Muller jogurt
muller mix jogurty...... reklama s degustaciou mlieka
Na zadnou si nevzpominam
nějaká sociální kampan od kofoly, na název si nevzpomenu
nějaký pojišťováci, co dělali fingovaný krádeže aut pomocí různejch píčovin jako třeba záchodovej zvon
Nejvíc mě zaujala reklama na Google.
nemyslíš zaplatíš - ministerstvo
Nemyslíš-zaplatíš
Nemyslíš, zaplatíš Varování před rychlou a nebezpečnou jízdou
Nemyslíš, zaplatíš
Nepamatuji si, že by mě nějaká reklamní kampan v poslední době výrazně zaujala.
nevim
nevim, jestlio se to dá považovat za reklamní kampaň ale reklamy na ZOO Praha
nevybavuju si nic jiného než Člověk v tísni a jeho kampaň na Skutečný dárek)
nezaujala mne žádná kampaň
no, popravde me nic nenapada, mimo Coca-Cola, ta ma stabilne dobre reklamy, predevsim na Vanoce
Nová Reklama na Renault Clio
Nova- rozšíření zpravodajství
nový AXE
old spice danger- panske vune, reklama v tv
Old-spice Chodící vyprávějící chlap kterej na konci přijde od pasu dolu jako kostra
Otevření nového Nike store na Příkopech - billboardy, plakáty, internet, Nike running akce
Parfém společnosti Lanvin
Plzeňský prazdroj, pivo master
Poslední dobou si všímám, že se všude objevují upoutávky na Farmářské trhy. Každé nákupní centrum láká, že se v něm pravidelně konají.
prima cool a propagace Dextera v ulicích (krvavé pytle)
prodej na slevomatu
promo akce na diskotece Fernet
propagace festivalu Jeden svět - film. festivalu o lidských právech a ekologii
proti rakovině prsu
Ranault - http://www.youtube.com/watch?v=UYJjLYaSXxc
reebok easy tone, boty
reklama na Mattony
Reklama na psí žrádlo Pedigree - tramvaj, kterou jezdím do školy, má žlutě polepená sedadla s nápisem značky psího žrádla. Je dost těžké nevšimnout si toho, na druhou stranu to aspoň mění fádnost prostředí tramvaje ;)
Reklama společnosti Nike spočívající ve "vybrandovaných " zastávkách,kde bylo uvnitř schováno 9 různých plakátů světových sportovců, které si kolemjdoucí mohli natrhat... i když vlastně to tak dobrá reklama nebyla,protože jsem se na plakáty teď podívala a jsou na adidas:-) ale skvělý nápad:)
Reklama v televizi na mléko Lactel.
Reklamní spoty v televizi od Vodafonu. Byly vtipné a propagovaly nové tarify.
reklamy na Mercedesy
Renault
Rok žiju v Irsku..., ale na netu mě zaujala reklama na Slevomatu na Zaměstnání snů
smrčkové - vodafone
Škoda Auto
ŠKODA auto - podle mě běžela v rozhlasu nejzajímavější a nejpoutavější reklama ze všech rozhlasových, protože jako jedinou rozhlasovou reklamu si ji dokážu vybavit, ostatní mě vůbec nezajímají - děti říkají ,,kdy už tam budem, už tam budééém už tam budééém, nebudem :D ,, a je to poskládané do takovýho mixu/písničky
škoda auto - zelená fabia rs - když ji vyrábeli z "ďábelských" komponent a z fábie se stala šelma :)
T- mobile před Vánoci- Chuck Norris. Mobilní operátor. Vtipný nápad.
t-mobile
t-mobile - nějakú cypovinu
T-Mobile a Chuck Norris
T-mobile Chuck Norris
T-Mobile Kouzelník trapnomagik kouzelné dny
T-mobile-šťastné úterky
T-Mobile, "Kouzelne uterky"
T-Mobile, Chuck Norris
t-mobile, kouzelné úterky
T-mobile, něco s kouzelníkama
t-mobile, reklama s Ch.Norrisem, propagovala internet
Teď aktuálně na zoo Praha. Viděla jsem billboardy po praze apod. Na plakátu jsou hrušky a pak jedna velká vyčnívá, u které je poznamenáno Hnojeno sloním trusem
Teď úplně poslední se mi libí od T-mobilu, je tam ten blbeček co byl v superstar nebo tak něco a propagují nové výhody a slevy. Název kampaně je kouzelné úterky.
Technické muzeum Praha
televizní reklama na fernet
televizní reklama na obchodní dům Bauhaus
televizní shoty XXX Lutz
Těžko říct, snažím se to nevnímat a proto to co nejrychleji dostat z paměti. Nicméně, reklama je nutné zlo a proto si pamatuji( a to znamené že mě zaujala) reklama na jakýsi produkt mobilního operátora, že určité věci patří k sobě.
tmobile - telefony
TV Nova - Superstar
Upoutavka na Ceskeho Lva
V posledni dobe me nejvice zaujala kampan, ve ktere vystupovala Anna K - chces dopadnou jako ja? Tak se nedej vysetrit.
v poslední době žádná
vemeno.com, rozhlasový spot na Radiu 1
Vína z Moravy, vína z Čech. Dobře vytvořená reklama na domácí vína
Vodafone - animovaná kampaň (chameleoni)
Vodafone - Některé věci prostě patří k sobě - planety (Země, Slunce, Měsíc) Nevím jestli přímo zaujala, ale tím jak se v hojném počtu objevuje + způsobem provedení.
Vodafone - před Vánoci - stromečky (to je evidentální) Škoda - počůraný děti a rodiče bez plen =)
Vodafone + (párek, hořčice, rohlík) internet
Vodafone s Chuckem Norrisem - propagovala tarify
Vodafone, Chilichilli
Vodafone, zvířátka
Výrobce: UNILEVER - deodorant AXE
Wragler We are animals
XXX Lutz, nábytek
XXX Lutz, nábytek
XXXL Lutz a jejich tatatata
XXXlutz
XXXLutz - nábytek
Źádná kampaň firmy mě asi nezaujala, nebo mě to teď zrovna nenapadá. Líbila se mi kampaň na Jeden svět, což do tvý práce asi moc nepasuje...
zadna,nesnasim reklamy
zlaterucicky.cz - ford
Zubní pasta - vypadávání zubů u čištění + u kousnutí do jablka
žádná (takže 4 a 5 nemá význam)
Žádná mě nezaujala, obvykle mně všechny obtěžují či dokonce rozčilují.
žádná, ale ediná na kterou si vzpomínám je Google, asi Google Chrome
žádna, reklamy nesleduju pokud možno, když už ale nějakou musím vidět, tak si ji stejně nepamatuju..:D
žádná.
5. Jak na vás kampaň působila?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pozitivně | 115 | 78,23 % | 78,23 % |
Negativně | 32 | 21,77 % | 21,77 % |
6. Co vás primárně na kampani zaujalo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Obsah kampaně (co bylo komunikováno, předmět sdělení) → otázka č. 7, Forma kampaně (jak bylo komunikováno, způsob nebo prostřek jakým je vám obsah sdělován) → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Forma kampaně (jak bylo komunikováno, způsob nebo prostřek jakým je vám obsah sdělován) | 117 | 79,59 % | 79,59 % |
Obsah kampaně (co bylo komunikováno, předmět sdělení) | 30 | 20,41 % | 20,41 % |
7. Čím vás obsah kampaně primárně oslovil?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Emocemi (které ve mě sdělení vyvolalo) | 10 | 34,48 % | 6,8 % |
Zajmavostí sdělení (dozvěděli jste se něco nového,pro vás přínosná informace) | 6 | 20,69 % | 4,08 % |
Smyslem (ve sdělení je nějaká hlubší myšlenka) | 6 | 20,69 % | 4,08 % |
nic | 3 | 10,34 % | 2,04 % |
žádná kampaň mě nezaujala | 1 | 3,45 % | 0,68 % |
ekololgické ježdění | 1 | 3,45 % | 0,68 % |
využití | 1 | 3,45 % | 0,68 % |
humor | 1 | 3,45 % | 0,68 % |
8. Co vás primárně zaujalo na formě kampaně-způsobu komunikace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Originalita (zajímavý způsob komunikace) | 75 | 64,1 % | 51,02 % |
Emoce (které ve mě vyvolal způsob komunikace) | 17 | 14,53 % | 11,56 % |
Množství (sdělení na mě působilo z mnoha směrů) | 9 | 7,69 % | 6,12 % |
hnusný velký nápisy na Jižní spojce v Praze | 1 | 0,85 % | 0,68 % |
Možnost změnit konec | 1 | 0,85 % | 0,68 % |
je to hezky na pohled, napadite, nenudi | 1 | 0,85 % | 0,68 % |
vtip, absurdita | 1 | 0,85 % | 0,68 % |
skvely byznys plan | 1 | 0,85 % | 0,68 % |
Reálnost výjevu | 1 | 0,85 % | 0,68 % |
vtip | 1 | 0,85 % | 0,68 % |
příšerná forma - hudba, herci, vše | 1 | 0,85 % | 0,68 % |
bylo to hrozně moc hloupý, až to nešlo přehlídnout | 1 | 0,85 % | 0,68 % |
nic | 1 | 0,85 % | 0,68 % |
Hloupost reklamy | 1 | 0,85 % | 0,68 % |
nuda a spatne zpracovany dobry napad pro reklamu | 1 | 0,85 % | 0,68 % |
Pobavila mě. | 1 | 0,85 % | 0,68 % |
Vtip, originalita | 1 | 0,85 % | 0,68 % |
Neskutecne me SERE kouzelnik Richard | 1 | 0,85 % | 0,68 % |
Sympatický způsob podání spotu, nevtíravost | 1 | 0,85 % | 0,68 % |
9. Uvítali byste obecně v tuzemském reklamním prostředí: více originality
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 112 | 76,19 % | 76,19 % |
spíše souhlasím | 31 | 21,09 % | 21,09 % |
nevím | 3 | 2,04 % | 2,04 % |
nesouhlasím | 1 | 0,68 % | 0,68 % |
10. Uvítali byste obecně v tuzemském reklamním prostředí: efektivnější komunikaci
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 66 | 44,9 % | 44,9 % |
souhlasím | 43 | 29,25 % | 29,25 % |
nevím | 24 | 16,33 % | 16,33 % |
spíše nesouhlasím | 12 | 8,16 % | 8,16 % |
nesouhlasím | 2 | 1,36 % | 1,36 % |
11. Uvítali byste obecně v tuzemském reklamním prostředí: více inovací
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 64 | 43,54 % | 43,54 % |
spíše souhlasím | 62 | 42,18 % | 42,18 % |
nevím | 14 | 9,52 % | 9,52 % |
spíše nesouhlasím | 5 | 3,4 % | 3,4 % |
nesouhlasím | 2 | 1,36 % | 1,36 % |
12. Uvítali byste obecně v tuzemském reklamním prostředí: více respektu k vám jakožto zákazníkovi?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 97 | 65,99 % | 65,99 % |
spíše souhlasím | 34 | 23,13 % | 23,13 % |
nevím | 9 | 6,12 % | 6,12 % |
spíše nesouhlasím | 6 | 4,08 % | 4,08 % |
nesouhlasím | 1 | 0,68 % | 0,68 % |
13. Pokud vám schází informace (o firmě, produktu nebo službě), dokáže je bez větších obtíží získat?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 69 | 46,94 % | 46,94 % |
spíše souhlasím | 63 | 42,86 % | 42,86 % |
spíše nesouhlasím | 8 | 5,44 % | 5,44 % |
nevím | 7 | 4,76 % | 4,76 % |
14. Jakému médiu věnujete nejvíce času?
Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Internet | 1.333 | 0.875 |
Rozhlas | 3.041 | 1.209 |
Tisk | 2.694 | 0.838 |
Televize | 2.619 | 0.875 |
15. Jaký zdroj informací je pro vás relevantnější?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Doporučení od známého | 1.823 | 1.969 |
Internet | 2.544 | 1.405 |
Rozhlas | 3.932 | 1.288 |
Tisk | 3.068 | 1.016 |
Televize | 3.633 | 1.457 |
16. Využíváte aktivně (alespoň 3 týdně) sociální síť Facebook nebo Twitter?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 17, Ne → otázka č. 18].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 141 | 95,92 % | 95,92 % |
Ne | 6 | 4,08 % | 4,08 % |
17. Čemu se nejvíce na sociální síti věnujete?(pokud vlastníte více účtů, činnosti sečtěte)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Sdílení informací-já zprostředkovávám již vytvořené informace jinými uživately pro další uživatele (foto, video, hudba, odkazy, články, tweety..) | 3.305 | 1.318 |
Vytváření obsahu-já vkládám své vlastní-autorské informace (foto, video, hudba, odkazy, články, komentáře, události, tweety) | 3.248 | 1.336 |
Sledování toho se děje, co je nového ve světě mých přátel, komunit, skupin-se kterými jsem ve spojení-pasivní pozorování | 2.106 | 1.372 |
Chat s přátely (osobní soukromá komunikace,chat+privatní zpravy) | 2.348 | 1.858 |
Jiná činnost | 3.993 | 1.752 |
18. Vlastníte tzv. "chytrý telefon"?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 19, Ne → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 78 | 53,06 % | 53,06 % |
Ano | 69 | 46,94 % | 46,94 % |
19. Využíváte pravidelně některé možností "chytrého telefonu"?(různé aplikace, internet, navigace...)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 61 | 88,41 % | 41,5 % |
Ne | 8 | 11,59 % | 5,44 % |
20. Pokud se rozhodnete koupit si nějaký nový produkt/službu převážně
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nakupuji racionálně (rozhodnutí nejdříve zvážím) | 63 | 92,65 % | 42,86 % |
nakupuji spontálně | 5 | 7,35 % | 3,4 % |
21. Kolik je vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-27 | 139 | 94,56 % | 94,56 % |
28-37 | 6 | 4,08 % | 4,08 % |
38-47 | 1 | 0,68 % | 0,68 % |
58+ | 1 | 0,68 % | 0,68 % |
22. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 99 | 67,35 % | 67,35 % |
Muž | 48 | 32,65 % | 32,65 % |
23. Dosažené vzdělání (pokud nyní dokončujete studium uveďte stupeň jakého dosáhnete jeho absolvováním)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 95 | 64,63 % | 64,63 % |
Střední s maturitou | 47 | 31,97 % | 31,97 % |
dokonceno bude BC, tudiz nelze dat ani VS ani str. | 1 | 0,68 % | 0,68 % |
bakalář za půl roku snad | 1 | 0,68 % | 0,68 % |
snad bakalář) | 1 | 0,68 % | 0,68 % |
studuji na Bc. | 1 | 0,68 % | 0,68 % |
Bc. | 1 | 0,68 % | 0,68 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.