Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Média a my

Média a my

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Vaněk
Šetření:04. 08. 2011 - 18. 08. 2011
Počet respondentů:110
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.06
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Tento dotazník dělám hlavně pro svojí vlastní potřebu a budu z něj čerpat data jak pro školní práce, tak i do práci.

 

Pokud budete kdokoli chtít výsledky taky, tak tu budou dostupné, nebo mi napište na mail vanek.t@email.cz.

 

Díky

Tomáš

Odpovědi respondentů

1. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8274,55 %74,55 %  
Muž2825,45 %25,45 %  

Graf

2. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 247467,27 %67,27 %  
25 - 342724,55 %24,55 %  
35 - 4476,36 %6,36 %  
více než 4521,82 %1,82 %  

Graf

3. Jaký je celkový příjem vaší domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrný6962,73 %62,73 %  
nadprůměrný2018,18 %18,18 %  
podprůměrný1412,73 %12,73 %  
nechci odpovídat76,36 %6,36 %  

Graf

4. Která z následujících médií aktivně sledujete nebo posloucháte alespoň 1x týdně?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetové zpravodajské severy (idnes.cz, ihned.cz, novinky.cz, aktualne.cz)10393,64 %93,64 %  
Televize9081,82 %81,82 %  
Sociální sítě8375,45 %75,45 %  
Noviny6155,45 %55,45 %  
Rádio5650,91 %50,91 %  
Internetové zábavné servery4339,09 %39,09 %  
Časopisy3632,73 %32,73 %  
Blogy2522,73 %22,73 %  

Graf

5. Která z následujících médií aktivně sledujete nebo posloucháte alespoň každý den?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetové zpravodajské severy (idnes.cz, ihned.cz, novinky.cz, aktualne.cz)9487,04 %85,45 %  
Sociální sítě7165,74 %64,55 %  
Televize4945,37 %44,55 %  
Rádio3431,48 %30,91 %  
Noviny2523,15 %22,73 %  
Internetové zábavné servery2422,22 %21,82 %  
Blogy1513,89 %13,64 %  
Časopisy109,26 %9,09 %  
nic10,93 %0,91 %  

Graf

6. Které z následujících médií je pro Vás nejdůvěryhodnější?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetové zpravodajské severy (idnes.cz, ihned.cz, novinky.cz, aktualne.cz)4137,96 %37,27 %  
Noviny3734,26 %33,64 %  
Televize1816,67 %16,36 %  
Rádio54,63 %4,55 %  
Časopisy32,78 %2,73 %  
Blogy21,85 %1,82 %  
Sociální sítě10,93 %0,91 %  
Internetové zábavné servery10,93 %0,91 %  

Graf

7. Jaká forma reklamy je pro Vás přijatelná a neobtěžuje Vás?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama v městské hromadné dopravě7570,75 %68,18 %  
Vzorky, ochutnávky a podobné6965,09 %62,73 %  
Reklama v novinách a časopisech5854,72 %52,73 %  
Reklama přímo v obchodech5551,89 %50 %  
Bilboardy5047,17 %45,45 %  
Sponzoring3936,79 %35,45 %  
Reklama na sociálních sítích3331,13 %30 %  
Bannerová reklama na internetu2624,53 %23,64 %  
PR články2422,64 %21,82 %  
Reklamní letáky1917,92 %17,27 %  
Sponzorované hry na internetu1716,04 %15,45 %  
Televizní reklama1413,21 %12,73 %  
Reklama ve filmu1211,32 %10,91 %  
Rozhlasová reklama109,43 %9,09 %  
nic21,89 %1,82 %  

Graf

8. Podle čeho se většinou rozhodujete při nákupu nového zboží, se kterým nemáte předchozí zkušenosti?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení přátel a známých5350 %48,18 %  
Recenze na internetu3533,02 %31,82 %  
Reklama43,77 %3,64 %  
Doporučení prodavače43,77 %3,64 %  
Články v časopisech a novinách21,89 %1,82 %  
podle vlastniho uvazeni10,94 %0,91 %  
doporučení přátel, cena, očekávána kvalita10,94 %0,91 %  
divinace10,94 %0,91 %  
jak to vypadá, kolik to stojí, k čemu to je10,94 %0,91 %  
spolehlivost značky10,94 %0,91 %  
na základě valstního rozhodnutí10,94 %0,91 %  
Složení, materiál, výrobce10,94 %0,91 %  
podle toho, jak se mi líbí10,94 %0,91 %  

Graf

9. Viděl/a jste v poslední době nějakou reklamu, která Vás motivovala k tomu vyzkoušet produkt?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3958,21 %35,45 %  
ano34,48 %2,73 %  
nevybavuji si11,49 %0,91 %  
nizkoalkoholicke pivo s citronovou prichuti11,49 %0,91 %  
O ničem nevím, asi ne.11,49 %0,91 %  
Vodafone - kecky11,49 %0,91 %  
ben&jerry´s11,49 %0,91 %  
kozel v 1,5l v petce, 11,49 %0,91 %  
Garnier invisi mineral 48 h non-stop NEW11,49 %0,91 %  
Nikdy v životě jsem se s takovou reklamou nesetkal11,49 %0,91 %  
ostatní odpovědi asi ne
nevzpomínám si
jídlo
pivo Bernard
ano v tv, reklama na sampon
Limitovaná edice čokolád Studentská pečeť
nie
Ano v TV reklama na Staropramen citron
nejčastěji se setkávám s reklamami na akce
nový čaj Nestea
Asi ani ne. A jestli tak to bylo něco k jídlu.
Robotický vysavač
deli malinová
staropramen cool lemon
staropramen lemon
Renault Fluence
reklama s černochem na pánský deodorant
1725,37 %15,45 % 

Graf

10. Viděl/a jste v poslední době nějakou reklamu, která Vás od odradila od vyzkoušení produktu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2743,55 %24,55 %  
ano812,9 %7,27 %  
nie23,23 %1,82 %  
skoro všechny prací prášky, hlavně Dreft11,61 %0,91 %  
viz. 911,61 %0,91 %  
prací prášky11,61 %0,91 %  
dobrá máma, instatní polévky11,61 %0,91 %  
jakékoliv hypotéky, půjčky11,61 %0,91 %  
old spice11,61 %0,91 %  
XXXLutz, nikdy bych tam nevlezla...11,61 %0,91 %  
ostatní odpovědi Naprostá většina reklam mě spolehlivě odradí.
asi ne
Teleshopping obecně
určitě ano ale nevzpomenu si
jídlo
kečupy Hamé
ano, hodně
nevím
Ano Mrož
spousty
alza s mimozemšťanem
jednoznačně klamavá reklama Jar Dermaprotect
No to asi vyloženě ne.
Ariel
xxx lutz
ano - Lučina, jogurty Dobrý táta
nevzpomínám si
všechny
1829,03 %16,36 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Která z následujících médií aktivně sledujete nebo posloucháte alespoň 1x týdně?

  • odpověď Blogy:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Blogy na otázku 5. Která z následujících médií aktivně sledujete nebo posloucháte alespoň každý den?
  • odpověď Časopisy:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časopisy na otázku 5. Která z následujících médií aktivně sledujete nebo posloucháte alespoň každý den?
  • odpověď Internetové zábavné servery:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetové zábavné servery na otázku 5. Která z následujících médií aktivně sledujete nebo posloucháte alespoň každý den?
  • odpověď Noviny:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noviny na otázku 5. Která z následujících médií aktivně sledujete nebo posloucháte alespoň každý den?
  • odpověď Rádio:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rádio na otázku 5. Která z následujících médií aktivně sledujete nebo posloucháte alespoň každý den?

9. Viděl/a jste v poslední době nějakou reklamu, která Vás motivovala k tomu vyzkoušet produkt?

  • odpověď ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Viděl/a jste v poslední době nějakou reklamu, která Vás od odradila od vyzkoušení produktu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste?

2. Do jaké věkové skupiny patříte?

3. Jaký je celkový příjem vaší domácnosti

4. Která z následujících médií aktivně sledujete nebo posloucháte alespoň 1x týdně?

5. Která z následujících médií aktivně sledujete nebo posloucháte alespoň každý den?

6. Které z následujících médií je pro Vás nejdůvěryhodnější?

7. Jaká forma reklamy je pro Vás přijatelná a neobtěžuje Vás?

8. Podle čeho se většinou rozhodujete při nákupu nového zboží, se kterým nemáte předchozí zkušenosti?

9. Viděl/a jste v poslední době nějakou reklamu, která Vás motivovala k tomu vyzkoušet produkt?

10. Viděl/a jste v poslední době nějakou reklamu, která Vás od odradila od vyzkoušení produktu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste?

2. Do jaké věkové skupiny patříte?

3. Jaký je celkový příjem vaší domácnosti

4. Která z následujících médií aktivně sledujete nebo posloucháte alespoň 1x týdně?

5. Která z následujících médií aktivně sledujete nebo posloucháte alespoň každý den?

6. Které z následujících médií je pro Vás nejdůvěryhodnější?

7. Jaká forma reklamy je pro Vás přijatelná a neobtěžuje Vás?

8. Podle čeho se většinou rozhodujete při nákupu nového zboží, se kterým nemáte předchozí zkušenosti?

9. Viděl/a jste v poslední době nějakou reklamu, která Vás motivovala k tomu vyzkoušet produkt?

10. Viděl/a jste v poslední době nějakou reklamu, která Vás od odradila od vyzkoušení produktu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vaněk, T.Média a my (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://media-a-my.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.