Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Média a prevence kriminality
Média a prevence kriminality
→ Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality? ←
(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martin Průcha |
---|---|
Šetření: | 31. 12. 2009 - 07. 01. 2010 |
Počet respondentů: | 21 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.38 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 32,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:59 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Úkolem tohoto veřejného průzkumu je ověřit, případně zjistit, zda a jak fungují metody a prostředky práce Policie ČR v souvislosti s využitím médií v rámci prevence kriminality .
Odpovědi respondentů
1. Setkal jste se osobně s prací Policie ČR ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 20 | 95,24 % | 95,24 % |
ne | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
2. O jakou oblast práce Policie ČR se jednalo ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kriminální policie | 6 | 28,57 % | 28,57 % |
pořádková policie | 6 | 28,57 % | 28,57 % |
dopravní policie | 6 | 28,57 % | 28,57 % |
netuším | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
ne | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
více možností | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
3. Setkal jste se s preventivní činností Policie ČR v oblasti kriminality ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 11 | 52,38 % | 52,38 % |
ano | 10 | 47,62 % | 47,62 % |
4. O jakou preventivní činnost se jednalo ?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
akce pro děti
mediální služba, prevence kriminality ve městě
Pamatuju si, že na základce k nám tak jednou do roka vždycky přišel nějaký pocista a měl přednášku...Bylo to celkem zajímavé.
Prevence kriminality mládeže v rámci mé pedagogické praxe
přednáška ve škole
Přednášky ve škole a domovech důchodců
spolupráce s se školou
z doslechu - prázdninové sportovní aktivity pro Romy ze sociálně vyloučené lokality
5. Setkal jste se s preventivní činností Policie ČR v oblasti kriminality prostřednictvím médií ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 13 | 61,9 % | 61,9 % |
ne | 8 | 38,1 % | 38,1 % |
6. O jaká média se jednalo ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televize | 9 | 42,86 % | 42,86 % |
jiná možnost | 7 | 33,33 % | 33,33 % |
preventivní leták | 4 | 19,05 % | 19,05 % |
internet | 4 | 19,05 % | 19,05 % |
tisk | 3 | 14,29 % | 14,29 % |
preventivní film (spot) | 3 | 14,29 % | 14,29 % |
rozhlas | 2 | 9,52 % | 9,52 % |
7. Je podle Vás prevence kriminality důležitá ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 19 | 90,48 % | 90,48 % |
ne | 2 | 9,52 % | 9,52 % |
8. Jak hodnotíte činnost Policie ČR v oblasti prevence kriminality obecně ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 9 | 42,86 % | 42,86 % |
nedostatečný | 6 | 28,57 % | 28,57 % |
dostatečný | 5 | 23,81 % | 23,81 % |
chvalitebný | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
9. Jak hodnotíte činnost Policie ČR v oblasti prevence kriminality prostřednictvím médií ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dostatečný | 8 | 38,1 % | 38,1 % |
nedostatečný | 7 | 33,33 % | 33,33 % |
dobrý | 6 | 28,57 % | 28,57 % |
10. Které z médií by podle Vás měla Policie ČR v rámci prevence kriminality více používat a případně jakým způsobem ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
?
Asi tisk a filmy
Internet
internet
Internet
internet, spoty
internet, tv
kanály stabilní, možná dále Directmarketing, eventy, rozhlas jednoznačně však pozitivní, inteligentní, vzdělanou a charismatickou osobu, která by zprostředkovala živý a energický dialog s veřejností v médiích (nikoli mluvčí policie, spíš takový ombundsman-preventista), nebála se hovořit o ožehavých tématech (výchova, malé zlodějiny, úplatky, závažná kriminalita, apod.), muž
net, tv
nevím
nic
regionální deníky,televize
rozhlas
televize
televize v hlavních vysílacích časech i v komerčních televizích
televize, internet
tisk, internet
tisk, tv
tv
Všechna
všechna média - tv, rozhlas, tisk, internet...stačily by spoty a v tisku články.
11. Pohlaví ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [muž → otázka č. 12, žena → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 15 | 71,43 % | 71,43 % |
muž | 6 | 28,57 % | 28,57 % |
12. Věková skupina ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do15 let → otázka č. 13, od 15 až 18 let → otázka č. 13, od 18 do 25 let → otázka č. 13, od 25 do 50 let → otázka č. 13, od 50 let více → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
od 25 do 50 let | 11 | 52,38 % | 52,38 % |
od 18 do 25 let | 7 | 33,33 % | 33,33 % |
od 15 až 18 let | 2 | 9,52 % | 9,52 % |
od 50 let více | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
13. Vzdělání ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [základní → konec dotazníku, střední odborné ( učiliště ) → konec dotazníku, střední s maturitou → konec dotazníku, vysokoškolské Bc. → konec dotazníku, vysokoškolské Mgr. ( Mgr., Ing., PhDr., apod.) → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední s maturitou | 9 | 42,86 % | 42,86 % |
vysokoškolské Mgr. ( Mgr., Ing., PhDr., apod.) | 5 | 23,81 % | 23,81 % |
vysokoškolské Bc. | 3 | 14,29 % | 14,29 % |
základní | 2 | 9,52 % | 9,52 % |
střední odborné ( učiliště ) | 2 | 9,52 % | 9,52 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (60,2 %)
- vyplnto.cz (11,5 %)
- search.seznam.cz (7,1 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.