Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Vážení respondenti,
tímto bych Vás ráda požádala o vyplnění následujícího dotazníku, který bude sloužit jako zdroj informací pro mou seminární práci na vysoké škole na téma „Média a jejich vliv na člověka“. Dotazníky jsou anonymní. Vyplnění dotazníku by nemělo trvat déle, než 5 min. Dotazník je rozdělen do dvou částí. První část obsahuje otázky týkající se tématu seminární práce, druhá část dotazníku se zaměřuje na obecné informace o respondentovi. Děkuji Vám za Váš čas. Natálie Lesniková
Odpovědi respondentů
1. S jakým typem médií se setkáváte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Internet
145
68,72 %
67,44 %
Televize
54
25,59 %
25,12 %
Tisk (noviny, letáky)
5
2,37 %
2,33 %
Billboardy
4
1,9 %
1,86 %
Rozhlas
2
0,95 %
0,93 %
Plakáty
1
0,47 %
0,47 %
2. Jaký je Váš vztah k reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
negativní, reklamy nemám rád/a
98
45,58 %
45,58 %
nevadí mi
85
39,53 %
39,53 %
kladný, podává potřebné informace
32
14,88 %
14,88 %
3. Vzbuzují ve Vás reklamy emoce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne
84
39,25 %
39,07 %
Spíše ano
76
35,51 %
35,35 %
Určitě ne
30
14,02 %
13,95 %
Určitě ano
24
11,21 %
11,16 %
4. Jaká reklama Vás zaujme více - černobílá nebo barevná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Barevná
154
71,96 %
71,63 %
Černobílá
60
28,04 %
27,91 %
5. Řídíte se reklamou při rozhodování o koupi produktu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne
78
36,28 %
36,28 %
Ani ano, ani ne
62
28,84 %
28,84 %
Určitě ne
40
18,6 %
18,6 %
Spíše ano
32
14,88 %
14,88 %
Určitě ano
3
1,4 %
1,4 %
6. Do jaké míry na Vás působí reklama v jednotlivých médiích?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
7. Jaké internetové stránky navštěvujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
facebook
17
8,13 %
7,91 %
seznam.cz
13
6,22 %
6,05 %
seznam
9
4,31 %
4,19 %
www.seznam.cz
6
2,87 %
2,79 %
facebook.com
5
2,39 %
2,33 %
Google
5
2,39 %
2,33 %
www.facebook.com
4
1,91 %
1,86 %
idnes.cz
3
1,44 %
1,4 %
www.google.cz
3
1,44 %
1,4 %
google.com
3
1,44 %
1,4 %
ostatní odpovědi
facebook, seznam nevim FB seznam, google facebook.com, centrum.cz, hry.cz, hcusti.cz Seznam, Facebook, školní web www.bloomberg.cz, www.facebook.com sport facebook.cz, 9gag.com, gmail.com, idnes.cz, portal.ujep.cz porno novinky, fb, seznam, portal ujep, microsoft, bazos www.airzone.tv youtube,seznam.cz,facebook Seznam.cz, Centrum.cz, Novinky.cz, Facebook.com, Super.cz, cs.wikipedia.org, facebook,instagram www.pravednes.cz google, facebook,youtube facebook, google, seznam, youtube www.eccb.cz youtube.com, facebook.com, google.cz, facebook, atletika, seznam facebook, google, ebay facebook ; google (mail; vyhledávač; kalendář) ; internetove bankovnictvi fitness.cz facebook.com, centrum.cz facebook, seznam, filmy online odborné www.idnes.cz, www.bussinessinfo.cz, www.facebook.com, .... www.strojar. com google, facebook, seznam, sociální sítě, facebook český hydrometeorogický ústav, idos, mapy na seznam.cz, mimibazar, lidovky.cz, zbozi.cz akce-letaky facebook, youtube, email, wikipedie facebook, teplicky deník, root.cz, neviditelnypes.lidovky.cz sociální sítě, zpravodajské portály, seriály, ... Finanční zpravodajství Super.cz idnes.cz, facebook.com, centrum.cz redtube sledování streamů ..... seznam. facebook www.gmail.com www.facebook.com, www.centrum.cz, www.google.com Těch je hodně a štvou mě ty reklamy facebook, youtube, seznam facebook.com, seznam.cz, g.cz www.facebook.com, seznam.cz facebook, youtube, serialzone módní peklo.cz, idnes.cz facebook.com novinky.cz sociální sítě, prohlížeče google a seznam zpravodajské facebook, seznam, studenti.upce, bbc, youtube Youtube, různé blogy. Bleskprozeny.cz seznam, facebook, youtube .. idnes.cz; facebook; heureka.cz google, facebook, seznam je jich vice, hlavne pracovni veci Google, Seznam, Centrum facebook, seznam, slevomat facebook, idnes zajímavé blogy, stránky školy, seznam.cz Twitter, idnes, hned, idos, instagram facebook.com, idnes.cz, modnipeklo.cz zpravodajství, stránky dle mého zájmu seznam. centrum. seznam.cz, prozeny.cz, vegan-fighter.cz Facebook, stream, extra, super Facebook, youtube, informační systém školy facebook, instagram, email.cz, bakaláři, youtube Zpravodajské portály facebook, twitter, tumblr facebook, seznam, email,... centrum.cz, facebook.com, idnes.cz www.idnes.cz www.zena.cz www.novinky.cz www.kupi.cz www.super.cz seznam.cz, neviditelnypes.cz www.google.com eshopy sport.cz seznam.cz nss.cz Týkající se zvířat a mých koníčků. google.com, edna.cz, wiki, ihned.cz, bbc.co.uk googl Facebook, YouTube, instagram porno.com Sociální sítě, seznam, eurofotbal, hltv.org Novinky, google, fb ,yt seznam.cz tchibo.cz time-out.to bata.cz xtube.com, pornhub.com sociální sítě, zpravodajství, email, stránky zaměstnavatele, stránky školy seznam, kupi, google, novinky google, idnes, novinky facebook, heureka motorkari.cz alza, heureka, zoot ebay, slevomat, seznam, zboží google, seznam, heureka, kupi youtube, google, aukro, mall pracovní, seznam.cz, google, atletika heureka, seznam, novinky facebook, seznam, ihned, idnes, modnipeklo, google youtube, seznam, vyhledávače, slevomat, aukro seznam, centrum, google.. facebook, seznam.cz, youtube, aukro youtube, google domodi, zoot, heureka facebook, seznam, kupi, heureka kupi google, zbozi, youtube facebook, seznam, centrum facebook, google facebook, youtube stránky o hudbě a filmech www.google.cz + www.seznam.cz informacni facebook a youtube seznam.cz, google.cz, zoot.cz, vsem.cz seznam, google, dpp.cz seznam, fb, módní online katalogy, facebook, 9gag, stream, google Zvraceny.cz youtube maxiforum idnes, blisty, torrentz, theguardian.co.uk google, heureka, kupi google.com , facebook.cz , seznam.cz Návrat do reality fcb
141
67,46 %
65,58 %
8. Jakou televizní stanici sledujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
FTV Prima (Prima, Prima Love, Prima ZOOM, Prima COOL, ...)
64
30,33 %
29,77 %
TV Nova (Nova Cinema, Smíchov, Telka, Fanda, Nova Sport)
60
28,44 %
27,91 %
Česká televize (ČT 1, ČT 2, ČT 24, ČT Sport, ...)
53
25,12 %
24,65 %
Hudební (MTV, Očko, ...)
12
5,69 %
5,58 %
Sportovní (Eurosport, ...)
12
5,69 %
5,58 %
Filmové (HBO, AXN, ...)
7
3,32 %
3,26 %
TV Barrandov
3
1,42 %
1,4 %
9. Který z těchto faktorů vás NEJVÍCE ovlivňuje při rozhodování o koupi výrobku? Označte dvě možnosti.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
cena výrobku
146
67,91 %
67,91 %
zkušenost s výrobkem
110
51,16 %
51,16 %
doporučení rodiny/přátel
56
26,05 %
26,05 %
značka výrobku
40
18,6 %
18,6 %
zajímavost produktu
17
7,91 %
7,91 %
jiné
10
4,65 %
4,65 %
reklama produktu
6
2,79 %
2,79 %
10. Který z těchto faktorů vás NEJMÉNĚ ovlivňuje při rozhodování o koupi výrobku? Označte dvě možnosti.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
výrobek je „v módě“
153
71,16 %
71,16 %
reklamna produktu
106
49,3 %
49,3 %
značka výrobku
39
18,14 %
18,14 %
zajímavost produktu
34
15,81 %
15,81 %
jiné
16
7,44 %
7,44 %
cena výrobku
14
6,51 %
6,51 %
doporučení rodiny / přátel
8
3,72 %
3,72 %
zkušenost s výrobkem
3
1,4 %
1,4 %
11. Ovlivní Vás, když má Váš známý určitý názor na daný výrobek (například s ním byl spokojen a doporučí ho nebo naopak s ním má špatné zkušenosti a radí Vám výrobek nekupovat)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
90
41,86 %
41,86 %
Určitě ano
68
31,63 %
31,63 %
Ani ano, Ani ne
39
18,14 %
18,14 %
Spíše ne
14
6,51 %
6,51 %
Určitě ne
4
1,86 %
1,86 %
12. Na základě čeho se řídíte při výběru následujících produktů? U každého produktu vyberte jednu možnost.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
13. Kde toto zboží nakupujete častěji, v kamenné prodejně nebo na internetu? Vyberte jednu možnost u každého produktu.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
14. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
127
59,07 %
59,07 %
Muž
88
40,93 %
40,93 %
15. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
střední s maturitou
107
49,77 %
49,77 %
vysokoškolské
77
35,81 %
35,81 %
základní škola
19
8,84 %
8,84 %
střední s vyučením
12
5,58 %
5,58 %
17. Kraj, ve kterém bydlíte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ústecký
44
20,47 %
20,47 %
Praha
38
17,67 %
17,67 %
Středočeský
22
10,23 %
10,23 %
Moravskoslezský
17
7,91 %
7,91 %
Jihomoravský
13
6,05 %
6,05 %
Královehradecký
12
5,58 %
5,58 %
Vysočina
12
5,58 %
5,58 %
Zlínský
10
4,65 %
4,65 %
Jihočeský
10
4,65 %
4,65 %
Olomoucký
10
4,65 %
4,65 %
Plzeňský
9
4,19 %
4,19 %
Pardubický
7
3,26 %
3,26 %
Liberecký
6
2,79 %
2,79 %
Karlovarský
5
2,33 %
2,33 %
18. Velikost místa bydliště:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 001 – 100 000 obyvatel
67
31,16 %
31,16 %
1 000 000 a více obyvatel
44
20,47 %
20,47 %
5 001 – 20 000 obyvatel
40
18,6 %
18,6 %
100 001 – 500 000 obyvatel
25
11,63 %
11,63 %
1 001 – 5 000 obyvatel
17
7,91 %
7,91 %
do 1 000 obyvatel
15
6,98 %
6,98 %
500 001 – 1 000 000 obyvatel
7
3,26 %
3,26 %
19. Váš měsíční příjem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0 – 10 000 Kč
98
45,58 %
45,58 %
10 001 – 20 000 Kč
47
21,86 %
21,86 %
20 001 – 30 000 Kč
38
17,67 %
17,67 %
30 001 – 40 000 Kč
18
8,37 %
8,37 %
40 001 – 50 000 Kč
9
4,19 %
4,19 %
50 001 a více Kč
5
2,33 %
2,33 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
13. Kde toto zboží nakupujete častěji, v kamenné prodejně nebo na internetu? Vyberte jednu možnost u každého produktu.
odpověď Automobily=Zboží nenakupuji:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Automobily=Zboží nekupuji na otázku 12. Na základě čeho se řídíte při výběru následujících produktů? U každého produktu vyberte jednu možnost.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bílé zboží (pračky, lednice, myčky, sporáky, ...)=Zboží nekupuji na otázku 12. Na základě čeho se řídíte při výběru následujících produktů? U každého produktu vyberte jednu možnost.
16. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
odpověď střední s maturitou:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21 na otázku 15. Váš věk:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 22 na otázku 15. Váš věk:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudební (MTV, Očko, ...) na otázku 8. Jakou televizní stanici sledujete nejčastěji?
18. Velikost místa bydliště:
odpověď 1 000 000 a více obyvatel:
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 17. Kraj, ve kterém bydlíte:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. S jakým typem médií se setkáváte nejčastěji?
2. Jaký je Váš vztah k reklamě?
3. Vzbuzují ve Vás reklamy emoce?
4. Jaká reklama Vás zaujme více - černobílá nebo barevná?
5. Řídíte se reklamou při rozhodování o koupi produktu?
6. Do jaké míry na Vás působí reklama v jednotlivých médiích?
7. Jaké internetové stránky navštěvujete nejčastěji?
8. Jakou televizní stanici sledujete nejčastěji?
9. Který z těchto faktorů vás NEJVÍCE ovlivňuje při rozhodování o koupi výrobku? Označte dvě možnosti.
10. Který z těchto faktorů vás NEJMÉNĚ ovlivňuje při rozhodování o koupi výrobku? Označte dvě možnosti.
11. Ovlivní Vás, když má Váš známý určitý názor na daný výrobek (například s ním byl spokojen a doporučí ho nebo naopak s ním má špatné zkušenosti a radí Vám výrobek nekupovat)?
12. Na základě čeho se řídíte při výběru následujících produktů? U každého produktu vyberte jednu možnost.
13. Kde toto zboží nakupujete častěji, v kamenné prodejně nebo na internetu? Vyberte jednu možnost u každého produktu.
14. Vaše pohlaví:
15. Váš věk:
16. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
17. Kraj, ve kterém bydlíte:
18. Velikost místa bydliště:
19. Váš měsíční příjem:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. S jakým typem médií se setkáváte nejčastěji?
2. Jaký je Váš vztah k reklamě?
3. Vzbuzují ve Vás reklamy emoce?
4. Jaká reklama Vás zaujme více - černobílá nebo barevná?
5. Řídíte se reklamou při rozhodování o koupi produktu?
6. Do jaké míry na Vás působí reklama v jednotlivých médiích?
7. Jaké internetové stránky navštěvujete nejčastěji?
8. Jakou televizní stanici sledujete nejčastěji?
9. Který z těchto faktorů vás NEJVÍCE ovlivňuje při rozhodování o koupi výrobku? Označte dvě možnosti.
10. Který z těchto faktorů vás NEJMÉNĚ ovlivňuje při rozhodování o koupi výrobku? Označte dvě možnosti.
11. Ovlivní Vás, když má Váš známý určitý názor na daný výrobek (například s ním byl spokojen a doporučí ho nebo naopak s ním má špatné zkušenosti a radí Vám výrobek nekupovat)?
12. Na základě čeho se řídíte při výběru následujících produktů? U každého produktu vyberte jednu možnost.
13. Kde toto zboží nakupujete častěji, v kamenné prodejně nebo na internetu? Vyberte jednu možnost u každého produktu.
14. Vaše pohlaví:
15. Váš věk:
16. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
17. Kraj, ve kterém bydlíte:
18. Velikost místa bydliště:
19. Váš měsíční příjem:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.