Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama a média

Reklama a média

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Natálie Lesniková
Šetření:23. 02. 2015 - 16. 03. 2015
Počet respondentů:215
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.93
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:77,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
tímto bych Vás ráda požádala o vyplnění následujícího dotazníku, který bude sloužit jako zdroj informací pro mou seminární práci na vysoké škole na téma „Média a jejich vliv na člověka“. Dotazníky jsou anonymní. Vyplnění dotazníku by nemělo trvat déle, než 5 min. Dotazník je rozdělen do dvou částí. První část obsahuje otázky týkající se tématu seminární práce, druhá část dotazníku se zaměřuje na obecné informace o respondentovi. Děkuji Vám za Váš čas. Natálie Lesniková

Odpovědi respondentů

1. S jakým typem médií se setkáváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet14568,72 %67,44 %  
Televize5425,59 %25,12 %  
Tisk (noviny, letáky)52,37 %2,33 %  
Billboardy41,9 %1,86 %  
Rozhlas20,95 %0,93 %  
Plakáty10,47 %0,47 %  

Graf

2. Jaký je Váš vztah k reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
negativní, reklamy nemám rád/a9845,58 %45,58 %  
nevadí mi8539,53 %39,53 %  
kladný, podává potřebné informace3214,88 %14,88 %  

Graf

3. Vzbuzují ve Vás reklamy emoce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne8439,25 %39,07 %  
Spíše ano7635,51 %35,35 %  
Určitě ne3014,02 %13,95 %  
Určitě ano2411,21 %11,16 %  

Graf

4. Jaká reklama Vás zaujme více - černobílá nebo barevná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Barevná15471,96 %71,63 %  
Černobílá6028,04 %27,91 %  

Graf

5. Řídíte se reklamou při rozhodování o koupi produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne7836,28 %36,28 %  
Ani ano, ani ne6228,84 %28,84 %  
Určitě ne4018,6 %18,6 %  
Spíše ano3214,88 %14,88 %  
Určitě ano31,4 %1,4 %  

Graf

6. Do jaké míry na Vás působí reklama v jednotlivých médiích?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

7. Jaké internetové stránky navštěvujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
facebook178,13 %7,91 %  
seznam.cz136,22 %6,05 %  
seznam94,31 %4,19 %  
www.seznam.cz62,87 %2,79 %  
facebook.com52,39 %2,33 %  
Google52,39 %2,33 %  
www.facebook.com41,91 %1,86 %  
idnes.cz31,44 %1,4 %  
www.google.cz31,44 %1,4 %  
google.com31,44 %1,4 %  
ostatní odpovědi facebook, seznam
nevim
FB
seznam, google
facebook.com, centrum.cz, hry.cz,
hcusti.cz
Seznam, Facebook, školní web
www.bloomberg.cz, www.facebook.com
sport
facebook.cz, 9gag.com, gmail.com, idnes.cz, portal.ujep.cz
porno
novinky, fb, seznam, portal ujep, microsoft, bazos
www.airzone.tv
youtube,seznam.cz,facebook
Seznam.cz, Centrum.cz, Novinky.cz, Facebook.com, Super.cz, cs.wikipedia.org,
facebook,instagram
www.pravednes.cz
google, facebook,youtube
facebook, google, seznam, youtube
www.eccb.cz
youtube.com, facebook.com, google.cz,
facebook, atletika, seznam
facebook, google, ebay
facebook ; google (mail; vyhledávač; kalendář) ; internetove bankovnictvi
fitness.cz
facebook.com, centrum.cz
facebook, seznam, filmy online
odborné
www.idnes.cz, www.bussinessinfo.cz, www.facebook.com, ....
www.strojar. com
google, facebook, seznam,
sociální sítě, facebook
český hydrometeorogický ústav, idos, mapy na seznam.cz, mimibazar, lidovky.cz,
zbozi.cz akce-letaky
facebook, youtube, email, wikipedie
facebook, teplicky deník,
root.cz, neviditelnypes.lidovky.cz
sociální sítě, zpravodajské portály, seriály, ...
Finanční zpravodajství
Super.cz
idnes.cz, facebook.com, centrum.cz
redtube
sledování streamů
.....
seznam. facebook
www.gmail.com
www.facebook.com, www.centrum.cz, www.google.com
Těch je hodně a štvou mě ty reklamy
facebook, youtube, seznam
facebook.com, seznam.cz, g.cz
www.facebook.com, seznam.cz
facebook, youtube, serialzone
módní peklo.cz, idnes.cz facebook.com
novinky.cz
sociální sítě, prohlížeče google a seznam
zpravodajské
facebook, seznam, studenti.upce, bbc, youtube
Youtube, různé blogy.
Bleskprozeny.cz
seznam, facebook, youtube
..
idnes.cz; facebook; heureka.cz
google, facebook, seznam
je jich vice, hlavne pracovni veci
Google, Seznam, Centrum
facebook, seznam, slevomat
facebook, idnes
zajímavé blogy, stránky školy, seznam.cz
Twitter, idnes, hned, idos, instagram
facebook.com, idnes.cz, modnipeklo.cz
zpravodajství, stránky dle mého zájmu
seznam. centrum.
seznam.cz, prozeny.cz, vegan-fighter.cz
Facebook, stream, extra, super
Facebook, youtube, informační systém školy
facebook, instagram, email.cz, bakaláři, youtube
Zpravodajské portály
facebook, twitter, tumblr
facebook, seznam, email,...
centrum.cz, facebook.com, idnes.cz
www.idnes.cz
www.zena.cz
www.novinky.cz
www.kupi.cz
www.super.cz
seznam.cz, neviditelnypes.cz
www.google.com
eshopy
sport.cz seznam.cz nss.cz
Týkající se zvířat a mých koníčků.
google.com, edna.cz, wiki, ihned.cz, bbc.co.uk
googl
Facebook, YouTube, instagram
porno.com
Sociální sítě, seznam, eurofotbal, hltv.org
Novinky, google, fb ,yt
seznam.cz tchibo.cz time-out.to bata.cz
xtube.com, pornhub.com
sociální sítě, zpravodajství, email, stránky zaměstnavatele, stránky školy
seznam, kupi, google, novinky
google, idnes, novinky
facebook, heureka
motorkari.cz
alza, heureka, zoot
ebay, slevomat, seznam, zboží
google, seznam, heureka, kupi
youtube, google, aukro, mall
pracovní, seznam.cz, google, atletika
heureka, seznam, novinky
facebook, seznam, ihned, idnes, modnipeklo, google
youtube, seznam,
vyhledávače, slevomat, aukro
seznam, centrum, google..
facebook, seznam.cz, youtube, aukro
youtube, google
domodi, zoot, heureka
facebook, seznam, kupi, heureka
kupi
google, zbozi, youtube
facebook, seznam, centrum
facebook, google
facebook, youtube
stránky o hudbě a filmech
www.google.cz + www.seznam.cz
informacni
facebook a youtube
seznam.cz, google.cz, zoot.cz, vsem.cz
seznam, google, dpp.cz
seznam, fb, módní online katalogy,
facebook, 9gag, stream, google
Zvraceny.cz youtube maxiforum
idnes, blisty, torrentz, theguardian.co.uk
google, heureka, kupi
google.com , facebook.cz , seznam.cz
Návrat do reality
fcb
14167,46 %65,58 % 

Graf

8. Jakou televizní stanici sledujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
FTV Prima (Prima, Prima Love, Prima ZOOM, Prima COOL, ...)6430,33 %29,77 %  
TV Nova (Nova Cinema, Smíchov, Telka, Fanda, Nova Sport)6028,44 %27,91 %  
Česká televize (ČT 1, ČT 2, ČT 24, ČT Sport, ...)5325,12 %24,65 %  
Hudební (MTV, Očko, ...)125,69 %5,58 %  
Sportovní (Eurosport, ...)125,69 %5,58 %  
Filmové (HBO, AXN, ...)73,32 %3,26 %  
TV Barrandov31,42 %1,4 %  

Graf

9. Který z těchto faktorů vás NEJVÍCE ovlivňuje při rozhodování o koupi výrobku? Označte dvě možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena výrobku14667,91 %67,91 %  
zkušenost s výrobkem11051,16 %51,16 %  
doporučení rodiny/přátel5626,05 %26,05 %  
značka výrobku4018,6 %18,6 %  
zajímavost produktu177,91 %7,91 %  
jiné104,65 %4,65 %  
reklama produktu62,79 %2,79 %  

Graf

10. Který z těchto faktorů vás NEJMÉNĚ ovlivňuje při rozhodování o koupi výrobku? Označte dvě možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výrobek je „v módě“15371,16 %71,16 %  
reklamna produktu10649,3 %49,3 %  
značka výrobku3918,14 %18,14 %  
zajímavost produktu3415,81 %15,81 %  
jiné167,44 %7,44 %  
cena výrobku146,51 %6,51 %  
doporučení rodiny / přátel83,72 %3,72 %  
zkušenost s výrobkem31,4 %1,4 %  

Graf

11. Ovlivní Vás, když má Váš známý určitý názor na daný výrobek (například s ním byl spokojen a doporučí ho nebo naopak s ním má špatné zkušenosti a radí Vám výrobek nekupovat)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano9041,86 %41,86 %  
Určitě ano6831,63 %31,63 %  
Ani ano, Ani ne3918,14 %18,14 %  
Spíše ne146,51 %6,51 %  
Určitě ne41,86 %1,86 %  

Graf

12. Na základě čeho se řídíte při výběru následujících produktů? U každého produktu vyberte jednu možnost.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

13. Kde toto zboží nakupujete častěji, v kamenné prodejně nebo na internetu? Vyberte jednu možnost u každého produktu.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

14. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12759,07 %59,07 %  
Muž8840,93 %40,93 %  

Graf

15. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
222712,56 %12,56 %  
21167,44 %7,44 %  
24146,51 %6,51 %  
23136,05 %6,05 %  
2094,19 %4,19 %  
1794,19 %4,19 %  
2594,19 %4,19 %  
2683,72 %3,72 %  
1973,26 %3,26 %  
1862,79 %2,79 %  
ostatní odpovědi 30
28
34
27
33
16
46
39
41
52
45
48
29
56
60
38
51
37
49
47
42
55
57
35
36
43
59
40
62
93
19 LET
61
31
50
53
11
15
58
22 let
99
9745,12 %45,12 % 

Graf

16. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou10749,77 %49,77 %  
vysokoškolské7735,81 %35,81 %  
základní škola198,84 %8,84 %  
střední s vyučením125,58 %5,58 %  

Graf

17. Kraj, ve kterém bydlíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ústecký4420,47 %20,47 %  
Praha3817,67 %17,67 %  
Středočeský2210,23 %10,23 %  
Moravskoslezský177,91 %7,91 %  
Jihomoravský136,05 %6,05 %  
Královehradecký125,58 %5,58 %  
Vysočina125,58 %5,58 %  
Zlínský104,65 %4,65 %  
Jihočeský104,65 %4,65 %  
Olomoucký104,65 %4,65 %  
Plzeňský94,19 %4,19 %  
Pardubický73,26 %3,26 %  
Liberecký62,79 %2,79 %  
Karlovarský52,33 %2,33 %  

Graf

18. Velikost místa bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 – 100 000 obyvatel6731,16 %31,16 %  
1 000 000 a více obyvatel4420,47 %20,47 %  
5 001 – 20 000 obyvatel4018,6 %18,6 %  
100 001 – 500 000 obyvatel2511,63 %11,63 %  
1 001 – 5 000 obyvatel177,91 %7,91 %  
do 1 000 obyvatel156,98 %6,98 %  
500 001 – 1 000 000 obyvatel73,26 %3,26 %  

Graf

19. Váš měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 – 10 000 Kč9845,58 %45,58 %  
10 001 – 20 000 Kč4721,86 %21,86 %  
20 001 – 30 000 Kč3817,67 %17,67 %  
30 001 – 40 000 Kč188,37 %8,37 %  
40 001 – 50 000 Kč94,19 %4,19 %  
50 001 a více Kč52,33 %2,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

13. Kde toto zboží nakupujete častěji, v kamenné prodejně nebo na internetu? Vyberte jednu možnost u každého produktu.

  • odpověď Automobily=Zboží nenakupuji:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Automobily=Zboží nekupuji na otázku 12. Na základě čeho se řídíte při výběru následujících produktů? U každého produktu vyberte jednu možnost.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bílé zboží (pračky, lednice, myčky, sporáky, ...)=Zboží nekupuji na otázku 12. Na základě čeho se řídíte při výběru následujících produktů? U každého produktu vyberte jednu možnost.

16. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

  • odpověď střední s maturitou:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21 na otázku 15. Váš věk:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 22 na otázku 15. Váš věk:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudební (MTV, Očko, ...) na otázku 8. Jakou televizní stanici sledujete nejčastěji?

18. Velikost místa bydliště:

  • odpověď 1 000 000 a více obyvatel:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 17. Kraj, ve kterém bydlíte:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. S jakým typem médií se setkáváte nejčastěji?

2. Jaký je Váš vztah k reklamě?

3. Vzbuzují ve Vás reklamy emoce?

4. Jaká reklama Vás zaujme více - černobílá nebo barevná?

5. Řídíte se reklamou při rozhodování o koupi produktu?

6. Do jaké míry na Vás působí reklama v jednotlivých médiích?

7. Jaké internetové stránky navštěvujete nejčastěji?

8. Jakou televizní stanici sledujete nejčastěji?

9. Který z těchto faktorů vás NEJVÍCE ovlivňuje při rozhodování o koupi výrobku? Označte dvě možnosti.

10. Který z těchto faktorů vás NEJMÉNĚ ovlivňuje při rozhodování o koupi výrobku? Označte dvě možnosti.

11. Ovlivní Vás, když má Váš známý určitý názor na daný výrobek (například s ním byl spokojen a doporučí ho nebo naopak s ním má špatné zkušenosti a radí Vám výrobek nekupovat)?

12. Na základě čeho se řídíte při výběru následujících produktů? U každého produktu vyberte jednu možnost.

13. Kde toto zboží nakupujete častěji, v kamenné prodejně nebo na internetu? Vyberte jednu možnost u každého produktu.

14. Vaše pohlaví:

15. Váš věk:

16. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

17. Kraj, ve kterém bydlíte:

18. Velikost místa bydliště:

19. Váš měsíční příjem:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. S jakým typem médií se setkáváte nejčastěji?

2. Jaký je Váš vztah k reklamě?

3. Vzbuzují ve Vás reklamy emoce?

4. Jaká reklama Vás zaujme více - černobílá nebo barevná?

5. Řídíte se reklamou při rozhodování o koupi produktu?

6. Do jaké míry na Vás působí reklama v jednotlivých médiích?

7. Jaké internetové stránky navštěvujete nejčastěji?

8. Jakou televizní stanici sledujete nejčastěji?

9. Který z těchto faktorů vás NEJVÍCE ovlivňuje při rozhodování o koupi výrobku? Označte dvě možnosti.

10. Který z těchto faktorů vás NEJMÉNĚ ovlivňuje při rozhodování o koupi výrobku? Označte dvě možnosti.

11. Ovlivní Vás, když má Váš známý určitý názor na daný výrobek (například s ním byl spokojen a doporučí ho nebo naopak s ním má špatné zkušenosti a radí Vám výrobek nekupovat)?

12. Na základě čeho se řídíte při výběru následujících produktů? U každého produktu vyberte jednu možnost.

13. Kde toto zboží nakupujete častěji, v kamenné prodejně nebo na internetu? Vyberte jednu možnost u každého produktu.

14. Vaše pohlaví:

15. Váš věk:

16. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

17. Kraj, ve kterém bydlíte:

18. Velikost místa bydliště:

19. Váš měsíční příjem:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lesniková, N.Reklama a média (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://media-a-spotrebni-chovani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.