Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > MEDIÁLNÍ OBRAZ HC SPARTA PRAHA OČIMA FANOUŠKŮ

MEDIÁLNÍ OBRAZ HC SPARTA PRAHA OČIMA FANOUŠKŮ

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adam Slavkovský
Šetření:02. 03. 2012 - 05. 03. 2012
Počet respondentů:110
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:68,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

PROSÍM O VYPLNĚNÍ DOTAZNÍKU FANOUŠKY HOKEJOVÉ SPARTY. DĚKUJI  

Dotazník je použit pro praktickou část bakalářské práce na téma Mediální obraz hokejé Sparty.  Dotazník je určen pro všechny fanoušky klubu HC Sparta Praha.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž8577,27 %77,27 %  
Žena2522,73 %22,73 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-25 let5146,36 %46,36 %  
15-20 let2926,36 %26,36 %  
26-35 let1311,82 %11,82 %  
36-50 let1110 %10 %  
51-60 let32,73 %2,73 %  
Méně než 15 let21,82 %1,82 %  
61 let a více10,91 %0,91 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední - Maturita6559,09 %59,09 %  
Základní2220 %20 %  
Vysokoškolské1614,55 %14,55 %  
Střední - Výuční list76,36 %6,36 %  

Graf

4. Informuje samotná Sparta své fanoušky o dění kolem ní dostatečně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano5146,36 %46,36 %  
Ano2623,64 %23,64 %  
Spíše ne1715,45 %15,45 %  
Nevím1412,73 %12,73 %  
Ne21,82 %1,82 %  

Graf

5. Pokud Ano. Jsou tyto zprávy podle vás objektivní?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5957,84 %53,64 %  
nevím3029,41 %27,27 %  
ne1312,75 %11,82 %  

Graf

6. Jste spokojeni s informacemi co podává Sparta Praha na svém webu a ve svých prohlášeních?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5852,73 %52,73 %  
ne3027,27 %27,27 %  
nevím2220 %20 %  

Graf

7. Znáte nějakou reklamu na HC Sparta Praha?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9485,45 %85,45 %  
ne1614,55 %14,55 %  

Graf

8. Pokud ano. Kterou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsme Sparta1216,22 %10,91 %  
LG34,05 %2,73 %  
spartanska krev22,7 %1,82 %  
jsme Sparta, Tisíc příběhů, jeden klub22,7 %1,82 %  
kampaň Jsme Sparta22,7 %1,82 %  
pravidelne reklamy na play off, upoutavky na LG a utkani v radiu, tv i internetu, spartanske kamane (darovani krve...)11,35 %0,91 %  
Darování krve11,35 %0,91 %  
billboardy, reklamy v metru11,35 %0,91 %  
Historie Sparty - metro11,35 %0,91 %  
Srdce na dlani 11,35 %0,91 %  
ostatní odpovědi Billboard s urnou.
Teď si nevzpomenu
Jsme SPARTA!
Billboardy. Jsme Sparta atd.
Jsme Sparta.
buben, hokejka...
Zejména ty poslední od agentury Mather, jinak ale defacto všechny za posledních 10 let.
kampaň Jsme Sparta, upoutávky na zápasy na TV Óčko, TV Metropol, upoutávka v novinách - METRO
Letní hokejová škola
Království železnic
Jsme Sparta, pozvánky na zápasy - promo od LG
Billboardy
pouze z Billboardů
Dřív milion reklam na utkání na billboardech, teďka v rádiích nebo Tv s tím proč jsi sparťan a s nějakou hláškou cca..
Billboardy Jsme Sparta.
TV reklama
Bilboardy, radio
tisíc příběhů, jeden klub
Kampaň jsme Sparta.
Na hokejové utkání.
jsme Spartal,Tisic pribehu
Kampaň My jsme Sparta
Jsme (S)parta
Billboardy - citaty hracu a fanousku
Na televizním kanálu Očko bývají reklamy na zápasy.
Jsme Sparta, Sparťanská krev, Tisíc příběhů, jeden klub
Reklama na billboardech, v metru, v tisku
např. reklama na LG, nebo pozvánky na jednotlivá domácí utkání na Spartě
Jsem Sparta
sme Sparta
Kapaň Jsem Sparta s předměty hráčů a fanoušků
plakáty
Billboardy, postery v metru atd...
Billboardy, metro...
radio na zápasy
tisíc příběhu,jeden klub
v novinach inzeraty (pozvanky) na zapasy
NHL Premiere Challenge
Převzaté hlášky z filmu 300, ruzny plakáty atd.
srovnání z filmu tohle je Sparta
tak sme buzny no a coo?!
Darovani krve, zapasy pro hasice a policisty
poslední dobou například fanouškovský buben na billboardech
billboard
bilboardy.........
rádio, mhd
V metru, radiu
Sparťanská krev, Jsme Sparta
4864,86 %43,64 % 

Graf

9. Má podle vás Sparta dostatečnou reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6760,91 %60,91 %  
ne2320,91 %20,91 %  
nevím2018,18 %18,18 %  

Graf

10. Jak se vám líbí sparťanské reklamy? Oznámkujte jako ve škole!

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný4440,74 %40 %  
výborný2926,85 %26,36 %  
dobrý1917,59 %17,27 %  
dostatečný87,41 %7,27 %  
nedostatečný87,41 %7,27 %  

Graf

11. Jak je podle vás vidět HC Sparta Praha v médiích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je vidět standartně6861,82 %61,82 %  
Je vidět hodně2320,91 %20,91 %  
Je vidět málo1715,45 %15,45 %  
Nevím21,82 %1,82 %  

Graf

12. Je podle vás HC Sparta Praha vidět v médiích více než ostatní týmy extraligy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5146,36 %46,36 %  
ne3330 %30 %  
nevím2623,64 %23,64 %  

Graf

13. Jste spokojeni s množstvím článků, reportáží, zpráv a dalších informací na webu? Například na www.hokej.cz, www.sport.cz apod

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8375,45 %75,45 %  
ne2724,55 %24,55 %  

Graf

14. Jste spokojeni s množstvím článků, reportáží, zpráv a dalších informací v TV?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5650,91 %50,91 %  
ne5449,09 %49,09 %  

Graf

15. Jste spokojeni s množstvím článků, reportáží, zpráv a dalších informací v rádiu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6357,27 %57,27 %  
ano4742,73 %42,73 %  

Graf

16. Jste spokojeni s množstvím článků, reportáží, zpráv a dalších informací v tištěných médiích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8173,64 %73,64 %  
ne2926,36 %26,36 %  

Graf

17. Má podle vás momentálně HC Sparta Praha dobrý mediální obraz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano6458,18 %58,18 %  
Ano2522,73 %22,73 %  
Nevím109,09 %9,09 %  
Spíše ne65,45 %5,45 %  
NE54,55 %4,55 %  

Graf

18. Když se řekne HC Sparta Praha co se vám vybaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

hrdina volek doležal,boj nadoraz srdce

banda kurev

Červená modrá žlutá. Tým/rodina.

čínské doktor a matějská pouť

Debilové.

Dobrý fotbalový klub, připomene mě jak jsem hrával fotbal...

hokej

Hokej

Hokej

Hokej

hokej a byvale cheerleaders ice cats

Hokej,O2 aréna

Hokej. Slavny pochybne vedeny klub v nekvalgtni lize.

Hokejový tým :)

Holešovice, Srdce, Petr Bříza, Richard Žemlička, Jan Marek

Hrdina Volek Doležal a Tipsport Arena

Hrdost! a soudržnost

Jeden z nejstarších klubů u nás,skvělý hráči např.Richter,Ton nebo Bříza a další. A samozřejmě spousta úspěchů a titulů-a doufám že se ta sbírka trofejí bude rozvíjet dál.SPARTA!

Klub mého srdce

Klub mého srdce, bohatá historie,legendy,fans,holešovická aréna

klub mého srdce!

Klub mýho srdce

Láska k hokeji a velké pouto ke Spartě.

Madness? This is Sparta!

Mistr ligy!

Mistři, Rodina, Přátele...

Mistři.

muj milovany klub, na ktery nedam dopusitit

můj oblíbený klub

Můj život, moje srdce.

Můj život.

Nejlepsi cesky hokejovy klub.

Nejlepší hokejový klub u nás, s největší tradicí a dlouhou historií, známý tím, že se nevzdává.

nejlepší hokejový klub v ČR

Nejlepší hokejový klub v ČR.

Nejlepší hokejový klub v ČR.Legenda,tým s hokejovým srdcem

Nejlepší klub.

Nejlepší tým extraligy.Držitel osmi titulů mistr extraligy.Můj nejoblíbenější tým.Dobrý hokej na dobré úrovni.

Nejslavnější český klub a jeho slavná historie.

Nejslavnější hokejový klub v zemi.

Nejslavnější klub v ČR

největší rival Slavie Praha, dobrý hokejový tým

neodmyslitelná součást mého života

Nezapomenutelná atmosféra plné haly, když Sparta dá gol!

nikdo nemá rád spartu!!!

Opravdu se na to musíš ptát sparťana, který na hokej chodí od svého raného dětství ? :-)

petr ton

Pöpperle, dresy, TIPSPORT ARENA

Praha, hokej, tradice, Sportovni hala

Prostě nejlepší tým v ČR - SPARTA

S na dresu

Síla, soudržnost, odhodlání, tradice, láska

síla, tradice

Silná fanouškovská základna

Silný klub s velikou tradicí.

Silny, financne stabilni, znamy cesky hokejovy klub

Skvělá atmosféra při fandění, skvělá podívaná na hokej, super hráči

soudrznost, tym, titul, parta

Sparta!

srdce

Srdcová záležitost

srdecni zalezitost

Srdeční záležitost ... podvodník Charouz ...

Stadion na Letné

Tomáš Peoperle

tradice

tradice

tradice

tradice

Tradice

Tradice a to, že každý hokejový fanoušek k ní má nějaký vztah. Buď Spartě někdo fandí nebo jí nemá rád, nikomu ten klub není lhostejný jako u většiny klubů ELH, zejména těch regionálních.

tradice, hrdost, čest, sounáležitost...

Tradice, zábava, úspěch

Tradicni tym Extraligy a velky souper v podstate vsech tymu

tradiční a prestižní klub

Tradiční a silný klub

tradiční a úspěšný hokejový klub s bohatou historií a nejvyššími ambicemi...

Tradiční klub, okamžiky štěstí i smutku, bohužel i v poslední době nekompetentní vedení, které se tváří jako, že s fanoušky pracuje dobře, nicméně například jim i zakazuje tvorbu vlastních šál, Charouz :(

Tradiční S

velkoklub s obrovskou tradicí

Velký klub s bohatou a úspěšnou historií


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Má podle vás Sparta dostatečnou reklamu?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Má podle vás momentálně HC Sparta Praha dobrý mediální obraz?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. Informuje samotná Sparta své fanoušky o dění kolem ní dostatečně?

5. Pokud Ano. Jsou tyto zprávy podle vás objektivní?

6. Jste spokojeni s informacemi co podává Sparta Praha na svém webu a ve svých prohlášeních?

7. Znáte nějakou reklamu na HC Sparta Praha?

8. Pokud ano. Kterou?

9. Má podle vás Sparta dostatečnou reklamu?

10. Jak se vám líbí sparťanské reklamy? Oznámkujte jako ve škole!

11. Jak je podle vás vidět HC Sparta Praha v médiích?

12. Je podle vás HC Sparta Praha vidět v médiích více než ostatní týmy extraligy?

13. Jste spokojeni s množstvím článků, reportáží, zpráv a dalších informací na webu? Například na www.hokej.cz, www.sport.cz apod

14. Jste spokojeni s množstvím článků, reportáží, zpráv a dalších informací v TV?

15. Jste spokojeni s množstvím článků, reportáží, zpráv a dalších informací v rádiu?

16. Jste spokojeni s množstvím článků, reportáží, zpráv a dalších informací v tištěných médiích?

17. Má podle vás momentálně HC Sparta Praha dobrý mediální obraz?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. Informuje samotná Sparta své fanoušky o dění kolem ní dostatečně?

5. Pokud Ano. Jsou tyto zprávy podle vás objektivní?

6. Jste spokojeni s informacemi co podává Sparta Praha na svém webu a ve svých prohlášeních?

7. Znáte nějakou reklamu na HC Sparta Praha?

8. Pokud ano. Kterou?

9. Má podle vás Sparta dostatečnou reklamu?

10. Jak se vám líbí sparťanské reklamy? Oznámkujte jako ve škole!

11. Jak je podle vás vidět HC Sparta Praha v médiích?

12. Je podle vás HC Sparta Praha vidět v médiích více než ostatní týmy extraligy?

13. Jste spokojeni s množstvím článků, reportáží, zpráv a dalších informací na webu? Například na www.hokej.cz, www.sport.cz apod

14. Jste spokojeni s množstvím článků, reportáží, zpráv a dalších informací v TV?

15. Jste spokojeni s množstvím článků, reportáží, zpráv a dalších informací v rádiu?

16. Jste spokojeni s množstvím článků, reportáží, zpráv a dalších informací v tištěných médiích?

17. Má podle vás momentálně HC Sparta Praha dobrý mediální obraz?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Slavkovský, A.MEDIÁLNÍ OBRAZ HC SPARTA PRAHA OČIMA FANOUŠKŮ (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://medialni-obraz-hc-sparta-pra.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.