Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > MEDIÁLNÍ OBRAZ HC SPARTA PRAHA OČIMA FANOUŠKŮ
MEDIÁLNÍ OBRAZ HC SPARTA PRAHA OČIMA FANOUŠKŮ
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Adam Slavkovský |
---|---|
Šetření: | 02. 03. 2012 - 05. 03. 2012 |
Počet respondentů: | 110 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 17.32 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 68,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:08 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
PROSÍM O VYPLNĚNÍ DOTAZNÍKU FANOUŠKY HOKEJOVÉ SPARTY. DĚKUJI
Dotazník je použit pro praktickou část bakalářské práce na téma Mediální obraz hokejé Sparty. Dotazník je určen pro všechny fanoušky klubu HC Sparta Praha.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 85 | 77,27 % | 77,27 % |
Žena | 25 | 22,73 % | 22,73 % |
2. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-25 let | 51 | 46,36 % | 46,36 % |
15-20 let | 29 | 26,36 % | 26,36 % |
26-35 let | 13 | 11,82 % | 11,82 % |
36-50 let | 11 | 10 % | 10 % |
51-60 let | 3 | 2,73 % | 2,73 % |
Méně než 15 let | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
61 let a více | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
3. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Střední - Maturita | 65 | 59,09 % | 59,09 % |
Základní | 22 | 20 % | 20 % |
Vysokoškolské | 16 | 14,55 % | 14,55 % |
Střední - Výuční list | 7 | 6,36 % | 6,36 % |
4. Informuje samotná Sparta své fanoušky o dění kolem ní dostatečně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 51 | 46,36 % | 46,36 % |
Ano | 26 | 23,64 % | 23,64 % |
Spíše ne | 17 | 15,45 % | 15,45 % |
Nevím | 14 | 12,73 % | 12,73 % |
Ne | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
5. Pokud Ano. Jsou tyto zprávy podle vás objektivní?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 59 | 57,84 % | 53,64 % |
nevím | 30 | 29,41 % | 27,27 % |
ne | 13 | 12,75 % | 11,82 % |
6. Jste spokojeni s informacemi co podává Sparta Praha na svém webu a ve svých prohlášeních?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 58 | 52,73 % | 52,73 % |
ne | 30 | 27,27 % | 27,27 % |
nevím | 22 | 20 % | 20 % |
7. Znáte nějakou reklamu na HC Sparta Praha?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 94 | 85,45 % | 85,45 % |
ne | 16 | 14,55 % | 14,55 % |
8. Pokud ano. Kterou?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jsme Sparta | 12 | 16,22 % | 10,91 % |
LG | 3 | 4,05 % | 2,73 % |
spartanska krev | 2 | 2,7 % | 1,82 % |
jsme Sparta, Tisíc příběhů, jeden klub | 2 | 2,7 % | 1,82 % |
kampaň Jsme Sparta | 2 | 2,7 % | 1,82 % |
pravidelne reklamy na play off, upoutavky na LG a utkani v radiu, tv i internetu, spartanske kamane (darovani krve...) | 1 | 1,35 % | 0,91 % |
Darování krve | 1 | 1,35 % | 0,91 % |
billboardy, reklamy v metru | 1 | 1,35 % | 0,91 % |
Historie Sparty - metro | 1 | 1,35 % | 0,91 % |
Srdce na dlani | 1 | 1,35 % | 0,91 % |
ostatní odpovědi | 48 | 64,86 % | 43,64 % |
9. Má podle vás Sparta dostatečnou reklamu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 67 | 60,91 % | 60,91 % |
ne | 23 | 20,91 % | 20,91 % |
nevím | 20 | 18,18 % | 18,18 % |
10. Jak se vám líbí sparťanské reklamy? Oznámkujte jako ve škole!
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 44 | 40,74 % | 40 % |
výborný | 29 | 26,85 % | 26,36 % |
dobrý | 19 | 17,59 % | 17,27 % |
dostatečný | 8 | 7,41 % | 7,27 % |
nedostatečný | 8 | 7,41 % | 7,27 % |
11. Jak je podle vás vidět HC Sparta Praha v médiích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je vidět standartně | 68 | 61,82 % | 61,82 % |
Je vidět hodně | 23 | 20,91 % | 20,91 % |
Je vidět málo | 17 | 15,45 % | 15,45 % |
Nevím | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
12. Je podle vás HC Sparta Praha vidět v médiích více než ostatní týmy extraligy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 51 | 46,36 % | 46,36 % |
ne | 33 | 30 % | 30 % |
nevím | 26 | 23,64 % | 23,64 % |
13. Jste spokojeni s množstvím článků, reportáží, zpráv a dalších informací na webu? Například na www.hokej.cz, www.sport.cz apod
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 83 | 75,45 % | 75,45 % |
ne | 27 | 24,55 % | 24,55 % |
14. Jste spokojeni s množstvím článků, reportáží, zpráv a dalších informací v TV?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 56 | 50,91 % | 50,91 % |
ne | 54 | 49,09 % | 49,09 % |
15. Jste spokojeni s množstvím článků, reportáží, zpráv a dalších informací v rádiu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 63 | 57,27 % | 57,27 % |
ano | 47 | 42,73 % | 42,73 % |
16. Jste spokojeni s množstvím článků, reportáží, zpráv a dalších informací v tištěných médiích?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 81 | 73,64 % | 73,64 % |
ne | 29 | 26,36 % | 26,36 % |
17. Má podle vás momentálně HC Sparta Praha dobrý mediální obraz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 64 | 58,18 % | 58,18 % |
Ano | 25 | 22,73 % | 22,73 % |
Nevím | 10 | 9,09 % | 9,09 % |
Spíše ne | 6 | 5,45 % | 5,45 % |
NE | 5 | 4,55 % | 4,55 % |
18. Když se řekne HC Sparta Praha co se vám vybaví?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
hrdina volek doležal,boj nadoraz srdce
banda kurev
Červená modrá žlutá. Tým/rodina.
čínské doktor a matějská pouť
Debilové.
Dobrý fotbalový klub, připomene mě jak jsem hrával fotbal...
hokej
Hokej
Hokej
Hokej
hokej a byvale cheerleaders ice cats
Hokej,O2 aréna
Hokej. Slavny pochybne vedeny klub v nekvalgtni lize.
Hokejový tým :)
Holešovice, Srdce, Petr Bříza, Richard Žemlička, Jan Marek
Hrdina Volek Doležal a Tipsport Arena
Hrdost! a soudržnost
Jeden z nejstarších klubů u nás,skvělý hráči např.Richter,Ton nebo Bříza a další. A samozřejmě spousta úspěchů a titulů-a doufám že se ta sbírka trofejí bude rozvíjet dál.SPARTA!
Klub mého srdce
Klub mého srdce, bohatá historie,legendy,fans,holešovická aréna
klub mého srdce!
Klub mýho srdce
Láska k hokeji a velké pouto ke Spartě.
Madness? This is Sparta!
Mistr ligy!
Mistři, Rodina, Přátele...
Mistři.
muj milovany klub, na ktery nedam dopusitit
můj oblíbený klub
Můj život, moje srdce.
Můj život.
Nejlepsi cesky hokejovy klub.
Nejlepší hokejový klub u nás, s největší tradicí a dlouhou historií, známý tím, že se nevzdává.
nejlepší hokejový klub v ČR
Nejlepší hokejový klub v ČR.
Nejlepší hokejový klub v ČR.Legenda,tým s hokejovým srdcem
Nejlepší klub.
Nejlepší tým extraligy.Držitel osmi titulů mistr extraligy.Můj nejoblíbenější tým.Dobrý hokej na dobré úrovni.
Nejslavnější český klub a jeho slavná historie.
Nejslavnější hokejový klub v zemi.
Nejslavnější klub v ČR
největší rival Slavie Praha, dobrý hokejový tým
neodmyslitelná součást mého života
Nezapomenutelná atmosféra plné haly, když Sparta dá gol!
nikdo nemá rád spartu!!!
Opravdu se na to musíš ptát sparťana, který na hokej chodí od svého raného dětství ? :-)
petr ton
Pöpperle, dresy, TIPSPORT ARENA
Praha, hokej, tradice, Sportovni hala
Prostě nejlepší tým v ČR - SPARTA
S na dresu
Síla, soudržnost, odhodlání, tradice, láska
síla, tradice
Silná fanouškovská základna
Silný klub s velikou tradicí.
Silny, financne stabilni, znamy cesky hokejovy klub
Skvělá atmosféra při fandění, skvělá podívaná na hokej, super hráči
soudrznost, tym, titul, parta
Sparta!
srdce
Srdcová záležitost
srdecni zalezitost
Srdeční záležitost ... podvodník Charouz ...
Stadion na Letné
Tomáš Peoperle
tradice
tradice
tradice
tradice
Tradice
Tradice a to, že každý hokejový fanoušek k ní má nějaký vztah. Buď Spartě někdo fandí nebo jí nemá rád, nikomu ten klub není lhostejný jako u většiny klubů ELH, zejména těch regionálních.
tradice, hrdost, čest, sounáležitost...
Tradice, zábava, úspěch
Tradicni tym Extraligy a velky souper v podstate vsech tymu
tradiční a prestižní klub
Tradiční a silný klub
tradiční a úspěšný hokejový klub s bohatou historií a nejvyššími ambicemi...
Tradiční klub, okamžiky štěstí i smutku, bohužel i v poslední době nekompetentní vedení, které se tváří jako, že s fanoušky pracuje dobře, nicméně například jim i zakazuje tvorbu vlastních šál, Charouz :(
Tradiční S
velkoklub s obrovskou tradicí
Velký klub s bohatou a úspěšnou historií
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.