Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mediální obraz mužů a žen v současné reklamě
Mediální obraz mužů a žen v současné reklamě
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Denisa Vyčichlová |
---|---|
Šetření: | 16. 03. 2011 - 23. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 148 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 81,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:40 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
Jmenuji se Denisa Vyčichlová a jsem studentkou 5.ročníku Sociální a masové komunikace na Univerzitě Jana Ámose Komenského. Chtěla bych vás požádat o vyplnění níže uvedeného dotazníku, který je zcela anonymní. Tento dotazník poslouží k vyhodnocení a zpracování mé diplomové práce na téma: Mediální obraz mužů a žen v současné reklamě. Dotazník je veřejný, tudíž výsledky budou k dispozici volně široké veřejnosti pro jakékoli účely na www.vyplnto.cz Děkuji předem
Odpovědi respondentů
1. Jste aktivním nebo pasivním uživatelem reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [aktivní → otázka č. 2, pasivní → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pasivní | 107 | 72,3 % | 72,3 % |
aktivní | 41 | 27,7 % | 27,7 % |
2. Koho si myslíte, že reklama více ovlivňuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ženy | 88 | 59,46 % | 59,46 % |
obě pohlaví stejně | 54 | 36,49 % | 36,49 % |
muže | 6 | 4,05 % | 4,05 % |
3. Jak vnímáte prezentaci ženy v reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pozitivně | 72 | 48,65 % | 48,65 % |
nijak | 47 | 31,76 % | 31,76 % |
negativně | 29 | 19,59 % | 19,59 % |
4. Jak vnímáte prezentaci muže v reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pozitivně | 76 | 51,35 % | 51,35 % |
nijak | 57 | 38,51 % | 38,51 % |
negativně | 15 | 10,14 % | 10,14 % |
5. Existuje podle vás rovnoprávnost mužů a žen v současné reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 60 | 40,54 % | 40,54 % |
ne | 58 | 39,19 % | 39,19 % |
nevím | 30 | 20,27 % | 20,27 % |
6. Myslíte si, že aktuální obraz mužů a žen odpovídá současné reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 66 | 44,59 % | 44,59 % |
spíše ano | 39 | 26,35 % | 26,35 % |
nevím | 23 | 15,54 % | 15,54 % |
rozhodně ne | 15 | 10,14 % | 10,14 % |
rozhodně ano | 5 | 3,38 % | 3,38 % |
7. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 100 | 67,57 % | 67,57 % |
Muž | 48 | 32,43 % | 32,43 % |
8. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-26 | 109 | 73,65 % | 73,65 % |
27-60 | 35 | 23,65 % | 23,65 % |
do 15 let | 3 | 2,03 % | 2,03 % |
61-více let | 1 | 0,68 % | 0,68 % |
9. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské s maturitou | 70 | 47,3 % | 47,3 % |
vysokoškolské | 56 | 37,84 % | 37,84 % |
základní | 13 | 8,78 % | 8,78 % |
jsem vyučený/á | 5 | 3,38 % | 3,38 % |
vyšší odborné | 4 | 2,7 % | 2,7 % |
10. Jak je velké město či obec ve kterém žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
hlavní město | 78 | 52,7 % | 52,7 % |
do 5000 obyvatel | 20 | 13,51 % | 13,51 % |
do 25 000 obyvatel | 15 | 10,14 % | 10,14 % |
do 50 000 obyvatel | 14 | 9,46 % | 9,46 % |
nad 100 000 obyvatel | 12 | 8,11 % | 8,11 % |
do 100 000 obyvatel | 9 | 6,08 % | 6,08 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.