Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Měření kvality cestovní kanceláře
Měření kvality cestovní kanceláře
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jana Galetková |
---|---|
Šetření: | 23. 03. 2010 - 04. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 13 |
Počet otázek (max/průměr): | 53 / 53 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 33,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:09 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Důvodem pro tvorbu toho dotazníku je zjistit, jakou kvalitu si zákazník žádá při koupi zájezdu a jak si představuje ideální cestovní kancelář (dále jen CK). Zaměřuje se na hodnocení kvality zákazníka a srovává očekávání zákazníka se skutečností.
Za cíl si kladu, dozvědět se, jak by podle potencionálního zákazníka měla vypadat "ideální" cestovní kancelář, aby zákazníka plně uspokojila. Získané informace poslouží při tvorbě mojí bakalářské práce. Rovněž doufám, že výsledky budou inspirací pro některé cestovní kanceláře se kterými se dostanu do kontaktu, ve smyslu zvýšení kvality služeb, které jsou zákazníkovi nabízeny.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
INSTRUKCE PRO VYPLŇOVÁNÍ:
Na základě Vašich zkušeností, jako zákazníka určité cestovní kanceláře myslete na takovou cestovní kancelář, která by Vám poskytla služby té nejlepší kvality (budeme ji nazývat "ideální"). Představte si, že byste si tuto "ideální" CK zvolili a chtěli s ní cestovat.
Poté u každého tvrzení uveďte výši úrovně, kterou by tato "ideální" CK měla splňovat. Pokud stanovisko není pro "ideální" CK podstatné, označte na stupnici hodnotu 1 (znamená že "zcela nesouhlasíte").
Jestliže je však podle Vás tvrzení absolutně nezbytné či pravdivé, označte na stupnici hodnotu 10 (znamená že "zcela souhlasíte". Pokud jsou Vaše mínění někde mezi, zvolte z dalších možností podle intenzity rozhodnutí.
Nejsou zde špatné ani správné odpovědi!!!
Jde pouze o to zjistit Vaše mínění na to, jak by vypadala CK, která by uměla poskytnout nejvyšší kvalitu služeb.
Každá lichá otázka je vždy směřována na "ideální" CK. Každá sudá (následující) otázka je směřována na Vaši současně nejoblíbenější - reálnou CK. Její název prosím uveďte až o něj budete požádání.
Odpovědi respondentů
1. Ideální CK má řadu způsobů jak se prezentovat (internet, rádio, veletrhy, různé kulturní akce..)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 6 | 46,15 % | 46,15 % |
7 | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
9 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 8.91 |
Minimum: | 7 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.69 |
Směrodatná odchylka: | 1.3 |
Medián: | 9 |
Modus: | 10 |
2. Vaše oblíbená CK má řadu způsobů jak se prezentuje (internet, rádio, veletrhy, kulturní akce..)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
6 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
10 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
8 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
3 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
5 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
9 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.18 |
Minimum: | 5 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 2.16 |
Směrodatná odchylka: | 1.47 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
3. Ideální CK má vizuálně atraktivní pobočku (jak interiér, tak exteriér pobočky)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
6 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
8 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
1 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 8.09 |
Minimum: | 6 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 2.69 |
Směrodatná odchylka: | 1.64 |
Medián: | 8 |
Modus: | 10 |
4. Vaše oblíbená CK má vizuálně atraktivní pobočku (jak interiér, tak exteriér)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
4 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
8 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
3 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
10 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
6 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.09 |
Minimum: | 4 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 4.09 |
Směrodatná odchylka: | 2.02 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
5. Pro jinak dobře fungující CK je dostačující mít pouze jednu pobočku
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 7 | 53,85 % | 53,85 % |
3 | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
7 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.27 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 3.42 |
Směrodatná odchylka: | 1.85 |
Medián: | 1 |
Modus: | 1 |
6. Pokud má Vaše oblíbená CK pouze jednu pobočku domníváte se, že je to dostačující.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 6 | 46,15 % | 46,15 % |
2 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
4 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
3 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
5 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.4 |
Směrodatná odchylka: | 1.18 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
7. Ideální CK má webové stránky, které zákazníka na první pohled upoutají.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 8 | 61,54 % | 61,54 % |
8 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
9 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.36 |
Minimum: | 8 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.85 |
Směrodatná odchylka: | 0.92 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
8. Vaše oblíbená CK má webové stránky, které zákazníka na první pohled upoutají.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
5 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
10 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
8 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
2 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.91 |
Minimum: | 5 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 3.29 |
Směrodatná odchylka: | 1.81 |
Medián: | 6 |
Modus: | 6 |
9. Ideální CK má srozumitelný a zároveň atraktivní katalog.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 9 | 69,23 % | 69,23 % |
9 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
2 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.73 |
Minimum: | 9 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 1 |
Rozptyl: | 0.22 |
Směrodatná odchylka: | 0.47 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
10. Vaše oblíbená CK má srozumitelný a zároveň atraktivní katalog.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
10 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
5 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
9 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
6 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
2 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.64 |
Minimum: | 5 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 3.05 |
Směrodatná odchylka: | 1.75 |
Medián: | 8 |
Modus: | 8 |
11. Ideální CK má v nabídce zájezdy nejrůznějších cenových kategorií, aby si mohly vybrat nejrůznější skupiny zákazníků.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 7 | 53,85 % | 53,85 % |
7 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
5 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
8 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.09 |
Minimum: | 7 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.49 |
Směrodatná odchylka: | 1.22 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
12. Vaše oblíbená CK má v nabídce zájezdy nejrůznějších cenových kategorií, aby si mohly vybrat nejrůznější skupiny zákazníků.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 5 | 38,46 % | 38,46 % |
5 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
10 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
6 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
9 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.36 |
Minimum: | 5 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 2.65 |
Směrodatná odchylka: | 1.63 |
Medián: | 8 |
Modus: | 8 |
13. Ideální CK má v nabídce nejen zájezdy 7-denní a více denní, ale také víkendové či 3-denní zájezdy.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
9 | 7 | 53,85 % | 53,85 % |
10 | 5 | 38,46 % | 38,46 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.36 |
Minimum: | 9 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 1 |
Rozptyl: | 0.25 |
Směrodatná odchylka: | 0.5 |
Medián: | 9 |
Modus: | 9 |
14. Na mojí oblíbené CK se mi líbí, že má v nabídce nejen zájezdy 7-denní a více denní, ale také víkendové, či 3-denní zájezdy.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
10 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
7 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
8 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
4 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.27 |
Minimum: | 5 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 4.22 |
Směrodatná odchylka: | 2.05 |
Medián: | 7 |
Modus: | 5 |
15. Ideální CK má v nabídce zájezdy pro všechny věkové skupiny (vč.dětí)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 8 | 61,54 % | 61,54 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
8 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
3 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.45 |
Minimum: | 8 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.67 |
Směrodatná odchylka: | 0.82 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
16. Na Vaší oblíbené CK se Vám líbí, že nabízí zájezdy pro všechny věkové skupiny (vč.dětí)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
8 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
5 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
6 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
3 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.91 |
Minimum: | 5 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 3.69 |
Směrodatná odchylka: | 1.92 |
Medián: | 8 |
Modus: | 10 |
17. Ideální CK nabízí pro svoje zákazníky různé benefity (věrnostní akce, slevy,..) a pro nové zákazníky různé výhodné akce a slevy.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 9 | 69,23 % | 69,23 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
8 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.64 |
Minimum: | 8 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.45 |
Směrodatná odchylka: | 0.67 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
18. Vaše oblíbená CK nabízí pro svoje zákazníky různé benefity (věrnostní akce, slevy,...) a pro nové zákazníky různé výhodné akce a slevy
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
9 | 5 | 38,46 % | 38,46 % |
4 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
10 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
6 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
5 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.55 |
Minimum: | 4 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 4.07 |
Směrodatná odchylka: | 2.02 |
Medián: | 9 |
Modus: | 9 |
19. Pokud ideální CK přislíbí, že se zákazníkovi obratem ozve zpět jakmile zjistí požadované informace, udělá to.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 11 | 84,62 % | 84,62 % |
9 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
6 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.91 |
Minimum: | 9 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 1 |
Rozptyl: | 0.09 |
Směrodatná odchylka: | 0.3 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
20. Pokud Vaše oblíbená CK přislíbí, že se zákazníkovi obratem ozve zpět jakmile zjistí požadované informace, udělá to.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
9 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
10 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
3 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
8 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
5 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
6 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.91 |
Minimum: | 5 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 2.69 |
Směrodatná odchylka: | 1.64 |
Medián: | 8 |
Modus: | 7 |
21. Ideální CK poskytuje zákazníkovi služby přesně tak, jak byly předem popsány (např. v katalogu, či slovně na pobočce,..)Informace, které zákazník dostal byly pravdivé.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 10 | 76,92 % | 76,92 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.82 |
Minimum: | 9 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 1 |
Rozptyl: | 0.16 |
Směrodatná odchylka: | 0.4 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
22. Vaše oblíbená CK poskytuje zákazníkovi služby přesně tak, jak byly předem popsány (např.v katalogu, či slovně na pobočce,..) Informace, které zákazník před zájezdem dostal byly pravdivé.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
9 | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
8 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
10 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
7 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
3 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
5 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
4 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.73 |
Minimum: | 4 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 3.42 |
Směrodatná odchylka: | 1.85 |
Medián: | 8 |
Modus: | 9 |
23. Ideální CK dodržuje dodání všech nutných informací před cestou, v době kdy to slíbila.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 10 | 76,92 % | 76,92 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
8 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.82 |
Minimum: | 9 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 1 |
Rozptyl: | 0.16 |
Směrodatná odchylka: | 0.4 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
24. Vaše oblíbená CK dodržuje dodání všech nutných informací před cestou, v době kdy to slíbila.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
10 | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
5 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
9 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
6 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.91 |
Minimum: | 5 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 3.49 |
Směrodatná odchylka: | 1.87 |
Medián: | 8 |
Modus: | 8 |
25. U ideální CK dojmy po uskutečněném zájezdu odpovídají původní představě o zájezdu.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 9 | 69,23 % | 69,23 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
8 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
2 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.64 |
Minimum: | 8 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.45 |
Směrodatná odchylka: | 0.67 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
26. U Vaší oblíbené CK dojmy po uskutečněném zájezdu odpovídají původní představě o zájezdu.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
9 | 5 | 38,46 % | 38,46 % |
5 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
10 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
8 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
6 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
4 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.82 |
Minimum: | 5 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 3.16 |
Směrodatná odchylka: | 1.78 |
Medián: | 9 |
Modus: | 9 |
27. Zaměstnanci ideální CK se zákazníkovi věnují okamžitě jakmile příjde na pobočku.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 8 | 61,54 % | 61,54 % |
7 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
9 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
5 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.09 |
Minimum: | 7 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.89 |
Směrodatná odchylka: | 1.38 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
28. Zaměstnanci Vaší oblíbené CK se zákazníkovi věnují okamžitě jakmile příjde na pobočku.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 5 | 38,46 % | 38,46 % |
8 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
10 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
5 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.91 |
Minimum: | 7 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.09 |
Směrodatná odchylka: | 1.04 |
Medián: | 8 |
Modus: | 7 |
29. Zaměstnanec ideální CK ochotně odpovídá na všechny otázky, je ochotný pomáhat zákazníkovi.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 10 | 76,92 % | 76,92 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
8 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.82 |
Minimum: | 9 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 1 |
Rozptyl: | 0.16 |
Směrodatná odchylka: | 0.4 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
30. Zaměstnanec Vaší oblíbené CK ochotně odpovídá na všechny otázky, je ochotný pomáhat zákazníkovi.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 5 | 38,46 % | 38,46 % |
10 | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
5 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
9 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 8.27 |
Minimum: | 5 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 2.22 |
Směrodatná odchylka: | 1.49 |
Medián: | 8 |
Modus: | 8 |
31. Zaměstnanci ideální CK se snaží zákazníkovi vyjít vstříc se všemi individuálními požadavky.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 9 | 69,23 % | 69,23 % |
6 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
8 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.18 |
Minimum: | 6 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 2.16 |
Směrodatná odchylka: | 1.47 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
32. Zaměstnanci Vaší oblíbené CK se snaží zákazníkovi vyjít vstříc se všemi individuálními požadavky.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
9 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
8 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
6 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
10 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
4 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
3 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
5 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.09 |
Minimum: | 4 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 4.69 |
Směrodatná odchylka: | 2.17 |
Medián: | 8 |
Modus: | 9 |
33. Ideální CK zjišťuje po zájezdu spokojenost zákazníka se službami, které dostal během zájezdu a celkovou spokojenost se servisem.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 10 | 76,92 % | 76,92 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
8 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.82 |
Minimum: | 9 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 1 |
Rozptyl: | 0.16 |
Směrodatná odchylka: | 0.4 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
34. Vaše oblíbená CK zjišťuje po zájezdu spokojenost zákazníka se službami, které dostal během zájezdu a celkovou spokojenost se servisem.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 5 | 38,46 % | 38,46 % |
5 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
6 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
1 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
9 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
3 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.36 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 7 |
Rozptyl: | 6.45 |
Směrodatná odchylka: | 2.54 |
Medián: | 7 |
Modus: | 10 |
35. Ideální CK má zaměstnance, kteří v zákazníkovi vzbuzují důvěru.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 9 | 69,23 % | 69,23 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
5 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
8 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.64 |
Minimum: | 8 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.45 |
Směrodatná odchylka: | 0.67 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
36. Vaš oblíbená CK má zaměstnance, kteří v zákazníkovi vzbuzují důvěru.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
5 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
10 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
6 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
9 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.64 |
Minimum: | 5 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 3.05 |
Směrodatná odchylka: | 1.75 |
Medián: | 8 |
Modus: | 8 |
37. Ideální CK má zaměstnance, kteří umí zodpovědět ochotně všechny otázky zákazníka, v případě že něco nevědí neprodleně hledají odpovědi.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 7 | 53,85 % | 53,85 % |
8 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.27 |
Minimum: | 8 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.82 |
Směrodatná odchylka: | 0.9 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
38. Vaše oblíbená CK má zaměstnance, kteří umí zodpovědět ochotně všechny otázky zákazníka, v případě že něco nevědí neprodleně hledají odpovědi.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
5 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
7 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
10 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
6 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
9 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.45 |
Minimum: | 5 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 2.07 |
Směrodatná odchylka: | 1.44 |
Medián: | 8 |
Modus: | 8 |
39. Zaměstnanci ideální CK působí dojmem profesionálů, mají dostatek znalostí, jednají vždy s úsměvem, jsou milí.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 9 | 69,23 % | 69,23 % |
8 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
9 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.55 |
Minimum: | 8 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.67 |
Směrodatná odchylka: | 0.82 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
40. Zaměstnanci Vaší oblíbené CK působí dojmem profesionálů, mají dostatek znalostí, jednají vždy s úsměvem, jsou milí.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
10 | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
5 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
7 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.82 |
Minimum: | 5 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 3.16 |
Směrodatná odchylka: | 1.78 |
Medián: | 8 |
Modus: | 8 |
41. Ideální CK se snaží otvírací hodiny přizůsobit tak, aby vyhovovaly co největšímu počtu zákazníků.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 6 | 46,15 % | 46,15 % |
7 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
8 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 8.91 |
Minimum: | 7 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.49 |
Směrodatná odchylka: | 1.22 |
Medián: | 9 |
Modus: | 10 |
42. Vaše oblíbená CK má otvírací hodiny upraveny tak, aby vyhovovaly co největčímu počtu zákazníků.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 6 | 46,15 % | 46,15 % |
9 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
10 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
6 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
5 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.73 |
Minimum: | 6 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.62 |
Směrodatná odchylka: | 1.27 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
43. Ideální CK vždy jedná v nejlepší prospěch zákazníka.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 9 | 69,23 % | 69,23 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
8 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.64 |
Minimum: | 8 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.45 |
Směrodatná odchylka: | 0.67 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
44. Vaše oblíbená CK jedná v nejlepší prospěch zákazníka.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
10 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
6 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
1 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
4 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
5 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.27 |
Minimum: | 4 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 3.42 |
Směrodatná odchylka: | 1.85 |
Medián: | 8 |
Modus: | 8 |
45. Zaměstnanci ideální CK se snaží pochopit specifické požadavky svých zákazníků.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 10 | 76,92 % | 76,92 % |
6 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
9 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.64 |
Minimum: | 7 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.85 |
Směrodatná odchylka: | 0.92 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
46. Zaměstanci Vaší oblíbené CK se snaží pochopit specifické požadavky svých zákazníků.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
5 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
3 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
6 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
10 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
2 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
7 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.64 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 3.85 |
Směrodatná odchylka: | 1.96 |
Medián: | 7 |
Modus: | 8 |
47. Pokud není zákazník s nějakou službou spokojen, ideální CK má okamžitě snahu problém vyřešit.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 9 | 69,23 % | 69,23 % |
9 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
8 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.64 |
Minimum: | 8 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.45 |
Směrodatná odchylka: | 0.67 |
Medián: | 10 |
Modus: | 10 |
48. Pokud není zákazník s nějakou službou spokojen, Vaše oblíbená CK má snahu okamžitě problém vyřešit.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
9 | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
3 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
7 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
8 | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
5 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
10 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
6 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
2 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.73 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 5.02 |
Směrodatná odchylka: | 2.24 |
Medián: | 7 |
Modus: | 9 |
49. Vaše oblíbená cestovní kancelář je:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Exim Tours | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
Blue Style | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
firo tour | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
CK KUDRNA | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
žádná - kupuji přes internet zájezdy.cz | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
žádná | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Rialto | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Fischer | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Exim Tour | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
různé CK | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Geops | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
50. Jste :
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 12 | 92,31 % | 92,31 % |
muž | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
51. Nejvyšší dokončené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SŠ | 7 | 53,85 % | 53,85 % |
VŠ | 6 | 46,15 % | 46,15 % |
52. V současné době jste:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 6 | 46,15 % | 46,15 % |
pracující na plný úvazek | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
v důchodu | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
pracující na částečný úvazek | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
53. Z jakého jste kraje:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 5 | 38,46 % | 38,46 % |
Jihomoravský | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
Moravsko-slezský | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Olomoucký | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Zlínský | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Plzeňský | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Pardubický | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Sředočeský | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.